Skocz do zawartości

Lift kit do Forestera SF


nhp890

Rekomendowane odpowiedzi

Mały updated w moim Forku ostatnio wleciał :evil2: ale to pewnie jeszcze nie koniec

Kilka najważniejszych rzeczy które ostatnio się zmienily:
- sprezyny Ironman +35mm plus na tył podkładka na amor 10mm
- podkładki pod wahacze tylne 50mm
- opony geberal grabber at3 215/75r15
- dystanse 25mm
- felgi maźniete cobra
- poliuretany (jak narazie tylko przod)

 

94517427_2896732563744461_7218965350191202304_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_sid=07e735&_nc_ohc=wxCrr1LzQ3MAX-bR9v2&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=42ded473708dc3020ee3996fd34187b5&oe=5ECA36C9Obraz może zawierać: samochód i na zewnątrzObraz może zawierać: 1 osoba, na zewnątrz
  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.04.2020 o 09:56, krik napisał:

To są podane modele w których występują dłuższe łączniki. Mniejsza tabelka to łączniki przód, nr części 42794, a wieksza tabelka to łączniki na tył, nr części 28439 

Ja już mam zamontowany komplet dłuższych z przodu i z tyłu. Jest ok. 

 

received_217114299476692.jpeg

 I w zad, żaden nie pasuje do mojego auta; 

Przód wydaje się być taki jak w tych podanych do tyłu; a z tyłu mam takie w literę C...

Ktoś może podać mi właściwe numery do SF Turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, krik napisał:

Bo to jest do SG... 

pytałem o SF..... coś z tego będzie pasować?

 

edit @Pan Dziedzic jakie ty masz dekielki w tych twoich A3? bo akurat mam okazję chapnąć takie za 200zł w dobrym stanie

Edytowane przez Vercy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Vercy napisał:

a jakie tam dekielki były, pamiętasz?

 

tam są takie duże kapsle z logo audi, mam takie jakby co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Vercy napisał:

masz foto? da się to zakleić subaru albo coś?

 

sprzedasz?

sprzedam, jutro foto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

po wczorajszym taplaniu stwierdzam że seria jest troszkę nie do końca pewna czy wszędzie przejadę..

 

Chcę 3 cm podnieść i założyć koło 215/65/16 AT bfk KO2

Gdzie nabędę zestaw podnoszący o 30 mm i myślę o zmianie tyłu lecz na coś nie skaczącego jak piłka .. zależy mi na comforcie ew myśle o 205/70/15 założyć koło lecz nie wiem gdzie tego stafffu szukać i z prośbą się zwracam do WAS ..

HELP !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chopacy pytanko techniczne, ankieta, jak zwał tak zwał... :P Czy AT w S-turbo będzie Waszym zdanie lepszy w terenie niż MT bez reduktora? Napiszcie proszę jakie macie zdanie albo doświadczenie w tym temacie ;)  Bo zastanawiam się czy nie przerobić swojego na AT, tym bardziej że na długich wycieczkach na plus bo ma lepsze przełożenie na trasę i napęd można na stałe spiąć w terenie, a to chyba największy plus :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bartt Niewiadomski napisał:

Witam.

po wczorajszym taplaniu stwierdzam że seria jest troszkę nie do końca pewna czy wszędzie przejadę..

 

Chcę 3 cm podnieść i założyć koło 215/65/16 AT bfk KO2

Gdzie nabędę zestaw podnoszący o 30 mm i myślę o zmianie tyłu lecz na coś nie skaczącego jak piłka .. zależy mi na comforcie ew myśle o 205/70/15 założyć koło lecz nie wiem gdzie tego stafffu szukać i z prośbą się zwracam do WAS ..

HELP !!

215/65/16 jest bardzo ok na daily i w teren, mogę Ci pomóc ogarnąć temat. W razie czego pisz PW

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Oktan napisał:

Czy AT w S-turbo będzie Waszym zdanie lepszy w terenie niż MT bez reduktora?

Na pewno spokojniejszy, nie szarpie, można pełzać, itd. nieoceniony w technicznych próbach.

Z wad długa jedynka jak chcesz gdzieś wskoczyć pełnym ogniem oraz wystająca miska olejowa skrzyni - nawet lekkie wgniecenie może przytkać smok olejowy z dalszymi konsekwencjami, więc osłona obowiązkowa. Nie da się go zbytnio przytrzymać silnikiem i często za szybko wpadam w jakieś nierówności. Nie wiem jak zniesie długą jazdę po kopnym piasku i wzniesieniach, czy nie będzie się przegrzewał, nie było mi dane pomęczyć AT w takich warunkach.

Nie licz że na trasie AT spali mniej jak MT z racji dłuższych przełożeń, rzeczywistość jest inna, a znośna przelotowa w obydwu jest podyktowana bardziej nędznym wyciszeniem niż ratio ;) 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie przegrzewania jest mnóstwo aftermarketowych chłodnic. Zawsze można dopasować z innego samochodu, jakiegoś Jeep'a czy tanio też wychodzą chłodnice z BMW. Można też dokupić cały zestaw nowy. Ale zaletą jest to że nie spalisz sprzęgła.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
po wczorajszym taplaniu stwierdzam że seria jest troszkę nie do końca pewna czy wszędzie przejadę..
 
Chcę 3 cm podnieść i założyć koło 215/65/16 AT bfk KO2
Gdzie nabędę zestaw podnoszący o 30 mm i myślę o zmianie tyłu lecz na coś nie skaczącego jak piłka .. zależy mi na comforcie ew myśle o 205/70/15 założyć koło lecz nie wiem gdzie tego stafffu szukać i z prośbą się zwracam do WAS ..
HELP !!

Pytanie podstawowe czy to jest sg czy sf ? Do sf nie wejdą bo przymierzałem tył wadzi o amortyzator przy tym modelu opony.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Rafaelo napisał:


Pytanie podstawowe czy to jest sg czy sf ? Do sf nie wejdą bo przymierzałem tył wadzi o amortyzator przy tym modelu opony.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ciekawe, u mnie obie przymierzałem i pasowały, inne felgi może

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Vercy napisał:

Powtórze pytanie, jakie mam kupić łączniki stabilizatora żeby były nieco dłuższe od serii i pasowały do bodyliftu w SF'98

Nie wiem czy one mają być po prostu dłuższe o wysokość liftu? Ale wyszukaj sobie taką fraze jak "łączniki stabilizatora regulowane". Cena pewnie zaporowa, ale inaczej chyba tego problemu nie rozwiążesz. Kup zwykły łącznik, domierz go sobie, utnij, nagwintuj. Dokup mufe z odpowiednim gwintem (to czerwone na środku) I zakontruj dwoma nakrętkami. Niech się tylko ktoś wypowie czy to jest bezpieczne ;) Mufy można kupic na 40mm długie. Może są dłuższe jak poszukasz po sklepach metalowych.

 

2022.NC0-0985-H_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w SF są "C i bałwanki" jak to ktoś ładnie nazwał :) Ja to widzę tak, kupić tulejki poliuretanowe do ori łączników, dobrać metalowe tuleje pod wymiar poli, wrzucić na auto celem przymiarki, pomiędzy tulejki urzeźbić i wspawać co tam potrzeba, voila! :D 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w SF są "C i bałwanki" jak to ktoś ładnie nazwał  Ja to widzę tak, kupić tulejki poliuretanowe do ori łączników, dobrać metalowe tuleje pod wymiar poli, wrzucić na auto celem przymiarki, pomiędzy tulejki urzeźbić i wspawać co tam potrzeba, voila!  
No racja :) zapomniałem że nie bez powodu z tyłu mają taki kształt.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Rafaelo napisał:


Pytanie podstawowe czy to jest sg czy sf ? Do sf nie wejdą bo przymierzałem tył wadzi o amortyzator przy tym modelu opony.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

forek mY'07 czyli koncówka dobrego.

po czarnym musi się prowadzić przewidywalnie , ja na wekendy a kobita w tygodniu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

forek mY'07 czyli koncówka dobrego.
po czarnym musi się prowadzić przewidywalnie , ja na wekendy a kobita w tygodniu..

Przy sg wejdą bo jest wyższy amortyzator. Pytanie czy jest Ci aż taka opona potrzebna. Na weekendowe wyjazdy. Przy tej oponie trzeba uważać na mokrym jak przy większości AT -kach. Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...