Pan Dziedzic Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 (edytowane) @areq, jak poradziłeś sobie z geometrią na tyle przy takim podniesieniu ? Dziś podniosłem swojego dodatkowo o 2 cm na tyle i pomimo śruby mimośrodowej koło nadal lekko w pozytywie. Edytowane 28 Marca 2020 przez Pan Dziedzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 5 godzin temu, Pan Dziedzic napisał: @areq, jak poradziłeś sobie z geometrią na tyle przy takim podniesieniu ? Dziś podniosłem swojego dodatkowo o 2 cm na tyle i pomimo śruby mimośrodowej koło nadal lekko w pozytywie. Dobra, bo u mnie się plany pozmieniały względem Gajowego i chyba pójdzie na sprzedaż z racji zakupu S-Turbo więc powiem co ja planuję, a Ty sobie zrobisz wcześniej. Zakładasz tylne półosie od SG lub GD sedan wraz z wahaczami poprzecznymi. To spowoduje poszerzenie 'trójkąta' na dole tym samym da większy negatyw Trójkąt- czyli odległości pomiędzy mocowaniem mcpersona, mocowaniem wahacza poprzecznego do belki oraz tegoż wahacza do zwrotnicy, gdzie jak wiemy punkty stałe to dwa pierwsze wierzchołki czyli mocowanie amorka do budy i wahacza do belki. Taka moja filozofia na zabicie pozytywów w SF 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areq Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Ogólnie zmiany jakich dokonałem z tyłu to: wymiana amorków na foresterowe, przy okazji zmiana górnego mocowania amortyzatora na legacy. Oprócz tego dodałem 7 cm dystanse na górze. Opuściłem wahacze i sanki tak żeby półosie nie miały zbyt dużego wykrzyżu, sanki 4 cm a wahacze 7 cm. Byłem na geometrii i gościu stwierdził że mieści się w normach. Nie były to super nowoczesne i elektroniczne maszyny. Tylko starsze tak zresztą jak majster. Przejeździłem już trochę i nie widzę żeby zdzierało opony 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Aha podobna sytuacja z 'trójkątem' z przodu. Wahacz z SG i po sprawie. Nie trzeba żadnych przesunięc w lift kicie wówczas. A półosie póki co zostawiłem seryjne. W SG juz jest gorzej bo nie ma co szerszego założyć i trzeba zestawy z przesunięciem i śruby do kąta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Mam wahacze z legacy III , podejdą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 3 godziny temu, Pan Dziedzic napisał: Mam wahacze z legacy III , podejdą ? Ale przodu nie ruszaj jak masz dobrze. tylne zrób. Co do pytania to wydaje mi się że jeden pies Legacy III/SG/GD sedan jeśli chodzi o wymiary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 No o tylnym poprzecznym myśle, przód jest malina i zostaje tak jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Przecież tył w Legacy III jest zupełnie inny niż Forki i Imprezy do 08r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Tak też myślałem ale chciałem potwierdzenia mądrzejszych. W tyg. jak czas pozwoli powalczę z geo, jak będą problemy pogadamy o wahaczach z sg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 @koziolek, od piasty do rantu błotnika - 50 a od ziemi do rantu błotnika 80. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 To jakieś 7 cm więcej niż u mnie Do rantu mam bodajrze 43. Tyle co seria. A mam ironmany z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 (edytowane) Teraz mnie się podoba. Przedtem tył legutko był niżej, co mnie dość mocno irytowało i nawet miałem taką myśl by go sprzedać. Koło będzie wycentrowane, czekam na podkładki pod mocowanie wahacza i w środę geometria. Teraz jestem już spokojny Edytowane 30 Marca 2020 przez Pan Dziedzic 6 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 @koziolek, od piasty do rantu błotnika - 50 a od ziemi do rantu błotnika 80. Mam o ile dobrze pamiętam 45 od piasty do rantu na ironmanach.Staby już masz wywalone?Taptane Tapatalkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 (edytowane) Nie, są zapięte i nic nie trzeszczy. Przy wymianie były odpinane i okazało się że lewy łącznik ma wybitą tuleje. Nie chce ich wywalać bo robimy trochę tras i trzymał się niemiłosiernie toru jazdy. Ogarne to jak wróci z geo. Wstawię te alu z ałdi. Edytowane 30 Marca 2020 przez Pan Dziedzic 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 3 godziny temu, Pan Dziedzic napisał: Nie, są zapięte i nic nie trzeszczy. Przy wymianie były odpinane i okazało się że lewy łącznik ma wybitą tuleje. Nie chce ich wywalać bo robimy trochę tras i trzymał się niemiłosiernie toru jazdy. Ogarne to jak wróci z geo. Wstawię te alu z ałdi. ja mam właśnie zamontowane i wyobraź sobie że mechanik nie pomyślał żeby je sprawdzić. Teraz muszę się grzebać z nimi sam.... nie wiem nawet co tam strzela ale brzmi jakby ktoś rzucał nakrętkami po płycie pod silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 Zapytam tutaj, o amortyzatory. Kyb i Pedders. Cena samych amortyzatorów zbliżona, konstrukcja zapewne też choć nigdzie nie mogę znaleźć choćby informacji o średnicy tłoka... Natomiast sprężyny, takie standard od obu producentów róznica w cenie 100%. Peddersowa jest droższa od amortyzatora nawet. Jakieś pomysły dlaczego? We forku miałem wrzucone amory Kyb, a do OBK zastanawiam się nad peddersem ale cena chyba nie usprawiedliwia jakiś znacznych różnic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 Nie, są zapięte i nic nie trzeszczy. Przy wymianie były odpinane i okazało się że lewy łącznik ma wybitą tuleje. Nie chce ich wywalać bo robimy trochę tras i trzymał się niemiłosiernie toru jazdy. Ogarne to jak wróci z geo. Wstawię te alu z ałdi. Ja mam u siebie założone łączniki przód i tył Alu i kompletnie o nich zapomniałem wcześniej to co 10 tys.km wymieniałem a teraz spokój mam. Dobrze wyglada teraz Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Sorki za głupie pytanie w tym temacie, ale w zasadzie kto jak nie Wy mi to powie drodzy 'lifterzy' Ile Waszym zdaniem jest wart zdrowy SF n/a 125KM z gazem, z klimą, lekko wyliftowany, bez wkładu mechanicznego do kosmetyki blacharsko-lakierniczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Sorki za głupie pytanie w tym temacie, ale w zasadzie kto jak nie Wy mi to powie drodzy 'lifterzy' Ile Waszym zdaniem jest wart zdrowy SF n/a 125KM z gazem, z klimą, lekko wyliftowany, bez wkładu mechanicznego do kosmetyki blacharsko-lakierniczej? Dychę dam A tak prawdę mówiąc to zależy ile jest tej kosmetyki blacharskiej? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 (edytowane) 48 minut temu, Rafaelo napisał: A tak prawdę mówiąc to zależy ile jest tej kosmetyki blacharskiej? Kosmetyka, otarcia które rdzewieją, żadnej poważnej roboty. kielichy progi i podłoga to wszystko jest na miejscu.. prawe nadkole i błotnik do naprawy po stłuczce. Zastanawiam się czy 8 czy 10 czy 14? Ktoś mi męczy bułę i chcę go zabić ceną tak żeby pojeździł i pooglądał zgnitki z portali a potem wrócił i zapłacił Edytowane 1 Kwietnia 2020 przez Oktan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Według AXA to ok 2-3 tyś Ale myślę że z 10 od osoby prywatnej. W takim razie jakbym swojego podniósł parę cm to może z 12-13 krzyknąć? Ogarnięty mechanicznie i blacharsko. Krzyknij mu 12:) Ale pytanie ile w niego włożyłeś, czy warto sprzedawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 35 minut temu, ewemarkam napisał: Według AXA to ok 2-3 tyś Ale myślę że z 10 od osoby prywatnej. W takim razie jakbym swojego podniósł parę cm to może z 12-13 krzyknąć? Ogarnięty mechanicznie i blacharsko. Krzyknij mu 12:) Ale pytanie ile w niego włożyłeś, czy warto sprzedawać. Kupiłem w napływie emocji S-Turbo i mi ciasno już teraz, któregoś musze sprzedać.. Zastanawiam się tylko czy brak reduktora w turbo mi nie będzie przeszkadzał w terenie.. często mocą się wykopie albo gdzieś wdrapię, ale są partie gdzie się jeździ delikatnie i reduktor się przydaje. Chyba że wsadzę skrzynie z reduktorem do S-Turbo są tanie i można wozić zapasową w bagażniku Kwestia w tym że blacha jest dziewica, nie spawana i zdrowa w obydwu, oba mają ponad 300k nalotu.. Oba zielone Tak własnie myślałem że 11-12 nie będzie przesadą patrząc na to co na runku mamy dostępne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 S-turbo zmieli Ci skrzynie z wolnossaka. Nie wytrzymuja długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 W dniu 30.03.2020 o 21:13, Rafaelo napisał: Ja mam u siebie założone łączniki przód i tył Alu i kompletnie o nich zapomniałem wcześniej to co 10 tys.km wymieniałem a teraz spokój mam. Dobrze wyglada teraz Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Oem Forester czy te z Ałdi ? Pasują p&p w mocowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 W dniu 6.02.2020 o 08:44, krik napisał: Do forka dluższe łączniki pasują od tych modeli Które konkretnie trzeba wymienić? Bo właśnie próbuje to jako laik rozkminić i nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się