Skocz do zawartości

Lift kit do Forestera SF


nhp890

Rekomendowane odpowiedzi

@areq, jak poradziłeś sobie z geometrią na tyle przy takim podniesieniu ? 

Dziś podniosłem swojego dodatkowo o 2 cm na tyle i pomimo śruby mimośrodowej koło nadal lekko w pozytywie. 

 

F46CC2B4-F7D8-49C3-8A88-5EDB8F9E79E2.jpeg

FC553008-D467-4C75-8A66-4BDF8D084AB4.jpeg

Edytowane przez Pan Dziedzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Pan Dziedzic napisał:

@areq, jak poradziłeś sobie z geometrią na tyle przy takim podniesieniu ? 

Dziś podniosłem swojego dodatkowo o 2 cm na tyle i pomimo śruby mimośrodowej koło nadal lekko w pozytywie. 

 

F46CC2B4-F7D8-49C3-8A88-5EDB8F9E79E2.jpeg

FC553008-D467-4C75-8A66-4BDF8D084AB4.jpeg

 

 

Dobra, bo u mnie się plany pozmieniały względem Gajowego i chyba pójdzie na sprzedaż z racji zakupu S-Turbo więc powiem co ja planuję, a Ty sobie zrobisz wcześniej.

Zakładasz tylne półosie od SG lub GD sedan wraz z wahaczami poprzecznymi. To spowoduje poszerzenie 'trójkąta' na dole tym samym da większy negatyw :)

Trójkąt- czyli odległości pomiędzy mocowaniem mcpersona, mocowaniem wahacza poprzecznego do belki oraz tegoż wahacza do zwrotnicy, gdzie jak wiemy punkty stałe to dwa pierwsze wierzchołki czyli mocowanie amorka do budy i wahacza do belki.

Taka moja filozofia na zabicie pozytywów w SF :D

 

  • Super! 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie zmiany jakich dokonałem z tyłu to: wymiana amorków na foresterowe, przy okazji zmiana górnego mocowania amortyzatora na legacy. Oprócz tego dodałem 7 cm dystanse na górze. Opuściłem wahacze i sanki tak żeby półosie nie miały zbyt dużego wykrzyżu, sanki 4 cm a wahacze 7 cm. Byłem na geometrii i gościu stwierdził że mieści się w normach. Nie były to super nowoczesne i elektroniczne maszyny. Tylko starsze tak zresztą jak majster. Przejeździłem już trochę i nie widzę żeby zdzierało opony

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha podobna sytuacja z 'trójkątem' z przodu.  Wahacz z SG i po sprawie. Nie trzeba żadnych przesunięc w lift kicie wówczas. A półosie póki co zostawiłem seryjne. W SG juz jest gorzej bo nie ma co szerszego założyć i trzeba zestawy z przesunięciem i śruby do kąta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pan Dziedzic napisał:

Mam wahacze z legacy III , podejdą ? 

Ale przodu nie ruszaj jak masz dobrze. tylne zrób. 

Co do pytania to wydaje mi się że jeden pies Legacy III/SG/GD sedan jeśli chodzi o wymiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież tył w Legacy III jest zupełnie inny niż Forki i Imprezy do 08r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mnie się podoba.

Przedtem tył legutko był niżej, co mnie dość mocno irytowało i nawet miałem taką myśl by go sprzedać.

Koło będzie wycentrowane, czekam na podkładki pod mocowanie wahacza i w środę geometria.

Teraz jestem już spokojny :D 

 

55309BCE-ECDF-4988-BCE7-51F744A57CC4.jpeg

Edytowane przez Pan Dziedzic
  • Super! 6
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, są zapięte i nic nie trzeszczy.

Przy wymianie były odpinane i okazało się że lewy łącznik ma wybitą tuleje.

Nie chce ich wywalać bo robimy trochę tras i trzymał się niemiłosiernie toru jazdy.

Ogarne to jak wróci z geo. Wstawię te alu z ałdi.

Edytowane przez Pan Dziedzic
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pan Dziedzic napisał:

Nie, są zapięte i nic nie trzeszczy.

Przy wymianie były odpinane i okazało się że lewy łącznik ma wybitą tuleje.

Nie chce ich wywalać bo robimy trochę tras i trzymał się niemiłosiernie toru jazdy.

Ogarne to jak wróci z geo. Wstawię te alu z ałdi.

ja mam właśnie zamontowane i wyobraź sobie że mechanik nie pomyślał żeby je sprawdzić. Teraz muszę się grzebać z nimi sam....

nie wiem nawet co tam strzela ale brzmi jakby ktoś rzucał nakrętkami po płycie pod silnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytam tutaj, o amortyzatory. Kyb i Pedders. Cena samych amortyzatorów zbliżona, konstrukcja zapewne też choć nigdzie nie mogę znaleźć choćby informacji o średnicy tłoka... Natomiast sprężyny, takie standard od obu producentów róznica w cenie 100%. Peddersowa jest droższa od amortyzatora nawet. Jakieś pomysły dlaczego? We forku miałem wrzucone amory Kyb, a do OBK zastanawiam się nad peddersem ale cena chyba nie usprawiedliwia jakiś znacznych różnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, są zapięte i nic nie trzeszczy.
Przy wymianie były odpinane i okazało się że lewy łącznik ma wybitą tuleje.
Nie chce ich wywalać bo robimy trochę tras i trzymał się niemiłosiernie toru jazdy.
Ogarne to jak wróci z geo. Wstawię te alu z ałdi.

Ja mam u siebie założone łączniki przód i tył Alu i kompletnie o nich zapomniałem wcześniej to co 10 tys.km wymieniałem a teraz spokój mam.
Dobrze wyglada teraz


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za głupie pytanie w tym temacie, ale w zasadzie kto jak nie Wy mi to powie drodzy 'lifterzy'  :)

Ile Waszym zdaniem jest wart zdrowy SF n/a 125KM z gazem, z klimą, lekko wyliftowany, bez wkładu mechanicznego do kosmetyki blacharsko-lakierniczej?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za głupie pytanie w tym temacie, ale w zasadzie kto jak nie Wy mi to powie drodzy 'lifterzy'  
Ile Waszym zdaniem jest wart zdrowy SF n/a 125KM z gazem, z klimą, lekko wyliftowany, bez wkładu mechanicznego do kosmetyki blacharsko-lakierniczej?
 

Dychę dam
















A tak prawdę mówiąc to zależy ile jest tej kosmetyki blacharskiej?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Rafaelo napisał:

A tak prawdę mówiąc to zależy ile jest tej kosmetyki blacharskiejemoji848.png?

Kosmetyka, otarcia które rdzewieją, żadnej poważnej roboty. kielichy progi i podłoga to wszystko jest na miejscu.. prawe nadkole i błotnik do naprawy po stłuczce.

 

Zastanawiam się czy 8 czy 10 czy 14? Ktoś mi męczy bułę i chcę go zabić ceną tak żeby pojeździł i pooglądał zgnitki z portali a potem wrócił i zapłacił :)

 

Edytowane przez Oktan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według AXA to ok 2-3 tyś default_biggrin.png

Ale myślę że z 10 od osoby prywatnej. W takim razie jakbym swojego podniósł parę cm to może z 12-13 krzyknąć? Ogarnięty mechanicznie i blacharsko.

 

Krzyknij mu 12:)

 

Ale pytanie ile w niego włożyłeś, czy warto sprzedawać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, ewemarkam napisał:

Według AXA to ok 2-3 tyś default_biggrin.png

Ale myślę że z 10 od osoby prywatnej. W takim razie jakbym swojego podniósł parę cm to może z 12-13 krzyknąć? Ogarnięty mechanicznie i blacharsko.

 

Krzyknij mu 12:)

 

Ale pytanie ile w niego włożyłeś, czy warto sprzedawać.

 

Kupiłem w napływie emocji S-Turbo i mi ciasno już teraz, któregoś musze sprzedać.. Zastanawiam się tylko czy brak reduktora w turbo mi nie będzie przeszkadzał w terenie.. często mocą się wykopie albo gdzieś wdrapię, ale są partie gdzie się jeździ delikatnie i reduktor się przydaje. Chyba  że wsadzę skrzynie z reduktorem do S-Turbo :idea: są tanie i można wozić zapasową w bagażniku :P

Kwestia w tym że blacha jest dziewica, nie spawana i zdrowa w obydwu, oba mają ponad 300k nalotu.. Oba zielone :biglol:

Tak własnie myślałem że 11-12 nie będzie przesadą patrząc na to co na runku mamy dostępne...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.03.2020 o 21:13, Rafaelo napisał:


Ja mam u siebie założone łączniki przód i tył Alu i kompletnie o nich zapomniałem wcześniej to co 10 tys.km wymieniałem a teraz spokój mam.
Dobrze wyglada teraz emoji106.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Oem Forester czy te z Ałdi ? Pasują p&p w mocowania ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.02.2020 o 08:44, krik napisał:

Do forka dluższe łączniki pasują od tych modeli 

 

IMG_20200206_084149.png

IMG_20200206_084208.png

 Które konkretnie trzeba wymienić?

Bo właśnie próbuje to jako laik rozkminić i nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...