Jump to content

grzegorzp

Użytkownik
  • Content Count

    358
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About grzegorzp

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 01/25/1956

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam pytanie. Czy do zapisania się w kategorii Apacz wymagane jest posiadanie samochodu Subaru?
  2. Znalazłem w moich archiwach takie zdjęcie na którym widać osłony boczne
  3. Według mojej obserwacji w Forkach SG miska olejowa automatycznej skrzyni biegów jest znacznie wyżej jak miska olejowa silnika i dlatego ja uważam, że nie ma potrzeby robić płyty osłaniającej jeszcze skrzynię biegów, natomiast jeśli skrzynia biegów w Forkach SF byłaby niżej jak miska olejowa silnika to trzeba byłoby zrobić dłuższą płytę. Taką osłonę dałoby się zrobić chociaż mogą być pewne problemy z jej mocowaniem
  4. Odpowiem tutaj. Osłona dyfra nie jest bardzo potrzebna. Potrzebna jest solidna płyta pod silnik niekoniecznie osłaniająca skrzynię biegów.
  5. @markos007 wysłałem PW. Odpowiedź na post kolegi Fala Płyta nie osłania skrzyni biegów. Tu jest zdjęcie osłony silnika do Forestera 2.0 XT i 2,5 XT od 2003 do 2008 r. Na tym zdjęciu jest skrzynia manualna a przy skrzyni automatycznej płyta jest taka sama. Pozostałe dane wysyłam na PW
  6. grzegorzp

    ładowność ?

    Ja mam takie doświadczenie z wożeniem cięższych towarów swoim Forkiem . Kiedyś wiozłem 6 worków cementu (150kg) , które położone były w bagażniku i padł mi SLS. Auto miało wtedy ok 55 kkm. Może to taki zbieg okoliczności. Późnej jak musiałem przewieść nawet ok 300 kg to rozkładałem tylne siedzenia towar kładłem zaraz za oparciami przednich siedzeń oraz na podłodze po prawej stronie kierowcy (miejsce pasażera) tak aby nie tylko tył był za bardzo obciążony. Nie zauważyłem żeby coś złego się działo. Forester może przewieść 5 osób po 75 kg (podobno tak się średnio przyjmuje) to daje nie całe 400 kg
  7. Mój nr startowy 312 Odnośnie wyrównywania szans napisałem też bardziej z perspektywy poprzednich Plejad. Próby na Tur-Szos często były takie same co dla szosowców. Były to przeważnie długie próby na lotniskach raczej bez szans na równą walkę, były też próby na jakichś mniejszych czy większych placach i też jak jest więcej mocy to można mieć lepszy czas. Jeśliby ode mnie to zależało to byłbym za tym żeby były jednakowe szanse dla mocnych i słabszych lub nie było takich prób faworyzujących jednych względem drugich. Dla mnie najbardziej sprawiedliwą była próba Subaru XV z piłką na talerzu. Takich czy podobnych prób może więcej.
  8. W tym roku próby były tylko dwie, w Dźwirzynie cztery w tym dwie długie na lotnisku, podobnie w Arłamowie czy jeszcze wcześniej Cedzyna tor w Miedzianej Górze. W większości bez większych szans na równą walkę. Dodam jeszcze, że były to moje trzynaste Plejady, także nie ma co komplikować nie chcę ale muszę jechać #beznapinki - bo taryfa raczej zapewniona.
  9. Jest to fragment wypowiedzi Dyrekcja na temat podziału na klasy w trasie szosowej aby wyrównać szanse tych słabszych do tych mocniejszych. A ja chciałem zauważyć, że w trasie Tur-Szos też są próby jazdy samochodem na czas i jadąc np Foresterem N/A niewielkie szanse mam uzyskać czas zbliżony do tych co jadą STI, GT czy WRX-em. Zawsze miałem powyżej 150 % najlepszego czyli Taryfę (wniosek jest oczywisty -jeździć nie umiem). A może by choć trochę wyrównać szanse, ale nie tworzyć nowych klas turbo czy N/A a zastosować współczynnik np 0,7- 0,8 pomnożony przez czas tych "słabszych" dawałby wynik bardziej porównywalny do tych "mocniejszych"
  10. A może czujnik paliwa po prostu zaciął się a komp pokazywał zasięg 140 km tak jakby w zbiorniku było jeszcze paliwo.
  11. Innym rozwiązaniem tylko nie wiem czy byłoby to przez Ciebie akceptowane to zastosowanie dodatkowego prędkościomierza w postaci metromierza, którego wskazania można kalibrować. Np http://allegro.pl/metromierz-sdm2-dodatkowo-gratis-i6369463429.html
  12. Najbliżej Gołdapi to był Mikołajkach http://www.subaru.pl/zlot2009/index.php
×
×
  • Create New...