ajax Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Mój eks klekot (2008) przejechał 211kkm na oryginalnym sprzęgle i silniku. Silnik wymieniony w ASO w ramchach gestu dobrej woli Subaru Import Polska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 211kkm na oryginalnym sprzęgle i silniku. Silnik wymieniony w ASO w ramchach gestu dobrej woli Subaru Import Polska. w ramach dobrej woli SIP po przebiegu 211 k km ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elSlavo Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Bardzo się cieszę z tego tematu...bo rzeczywiście nagonka na SBD jest przeogromna :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Proponowałbym jednak ustalenie pewnej poprzeczki np. 150tkm po przekroczeniu której można by się chwalić żywotnością silnika bo niedługo zaczną tu pisać po przebiegu 50tkm a to byłoby żałosne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Proponowałbym jednak ustalenie pewnej poprzeczki np. 150tkm po przekroczeniu której można by się chwalić żywotnością silnika może pojedyncze przypadki się znajdą dość wysoka poprzeczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 dość wysoka poprzeczka Dla dużego fiata chyba. Dla dyszla powinno być 500 tkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Dla dyszla powinno być 500 tkm. ze skrajności w skrajność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 ze skrajności w skrajność Hmm, skrajność by była, jakbym oczekiwał tego co dawała beczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 też bym z chęcią zobaczył SBD z przebiegiem 500 k km Focusa II 1.8 TDCI widziałem, cały czas jeździł, u mnie Transit z 2.0 chyba TDDI ma już coś około 400 k może więcej i jest praktycznie bezobsługowy (auto od nowości) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 też bym z chęcią zobaczył SBD z przebiegiem 500 k km Znam jednego ze świeżo co przekroczonym 400. Póki co jeździ, właściciel narzeka jedynie, że zrobił się znacznie głośniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) zacne cyfry nam się pokazują w wątku Znam jednego ze świeżo co przekroczonym 400 Sjak wiesz, że chodzi o przebieg silnika a nie "budy" ? Edytowane 11 Maja 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Silnika, silnika. Samochód z czerwca 2008. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Dla dyszla powinno być 500 tkm. może faktycznie ten limit 500 k km to nie taki zły pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poznanianka Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Proponowałbym jednak ustalenie pewnej poprzeczki np. 150tkm po przekroczeniu której można by się chwalić żywotnością silnika może pojedyncze przypadki się znajdą dość wysoka poprzeczka Jeśli 150 000 to wysoka poprzeczka, to mój już przejechał nad poprzeczką. 165 000, na razie wciąż ten sam silnik i sprzęgło. I żeby żyli długo i szczęśliwie - tego sobie i jemu życzę :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ESP Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 150tkm? 400tkm? 500tkm? Według pewnego "dziennikarza" SBD pada przy 80tkm więc każdy wyższy przebieg wymaga pochwalenia się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Parafrazujac: nieważne ile razy SBD pada. Ważne, ile razy wstaje Edytowane 11 Maja 2015 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shiba Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Właśnie wróciłem z wakacyjnej trasy 3800km bez najmniejszego problemu - trochę się obawiałem bo ponoć silnik sbd pada podczas pokonywania długich dystansów ze stałą prędkością a takie właśnie robiłem - obecny przebieg coś ponad 154tys silnik i sprzęgło nie "ruszane'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Też wróciłem z wakacji.Zrobione 4500 km.,łącznie 110tys. dodane ok. 0,75l oleju (normalnie jest bez dolewek, pewnie jazda autostrada z większą predkoscia) spalanie wg,komp. 6.6.No i co najważniejsze bez problemów sprzęgło i reszta też od nowości. Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Po Skandynawii narazie 4100 km, bez problemów i bez dolewek oleju. Spalanie spadlo z polskich 7.6 na 6.4, przebieg 52000 Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez radiolog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 ...dodane ok. 0,75l oleju ...bez dolewek oleju Na jakich olejach jeździcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 ...dodane ok. 0,75l oleju ...bez dolewek oleju Na jakich olejach jeździcie? Ważniejsze od typu oleju mogą być przebiegi od wymiany (wraz z przebiegiem lepkość spada i rośnie skłonność do 'brania' oleju). Nie wspomnę o takiej ewentualności jak rozcieńczanie oleju paliwem, co też pozwala utrzymać poziom na bagnecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Też zauwazylem że im blizej wymiany, tym konsumpcja wieksza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Też zauwazylem że im blizej wymiany, tym konsumpcja wieksza Dobra, bez teoretyzowania konkretnie jaki olej? Z millersa jestem zadowolony ale warto znać doświadczenia innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Lotos Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez radiolog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Motul C2.Bierze tylko na wyjazdach wakacyjnych przy dużych prędkościach autostradowych,w codziennym użytkowaniu w zasadzie bez dolewek od wymiany do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się