ketivv Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 ale facetowi z jajami niezbyt to przystoi przy jakim przebiegu wymieniono - jak mniemam nieodpłatnie - silnik w twoim Subaru Diesel ? 193 czy 194 tyś km ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Odpłatnie. Nie miałem wszystkich przeglądów Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Odpłatnie. Nie miałem wszystkich przeglądów to zwracam honor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) muszę, żeby przestrzec potencjalnych zainteresowanych zakupem Subaru Diesel nie jest miło zostać na lodzie ze złomem który ciężko sprzedać Ketiv to nie mój biznes ale "czarny PR" może mieć swoje konsekwencje prawne a Ty aż się prosisz o taką reakcję ze strony SIP...... Edytowane 1 Października 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Ketiv to nie mój biznes ale "czarny PR" może mieć swoje konsekwencje prawne a Ty aż się prosisz o taką reakcję ze strony SIP...... Takie tam info z małego serwisu Subaru w D. Proszę brać poprawkę na moją słabą znajomość określeń i zwrotów dotyczących techniki moto w dodatku gadane było po niemiecku Przed wakacjami trafił tam diesel z 2012 roku z przebiegiem 80 tys km (przebieg autostradowy). Objawy to rozpoczynanie wypalania filtra, przerwanie, wypalanie itd. wysoka temperatura, rozrzedzanie oleju. Po podpięciu do kompa dpf zapełniony w 20%. Żadnych błędów nie znaleziono. Po nocy w serwisie wyjazd na A9 i problem od nowa. Taki ketivv mode. Mechanik się zawziął i powyczepiał wszystkie czujniki. Ten od temperatury spalin był uwalony ale tak parszywie, że nie generował żadnych błędów mimo że podawał fałszywe dane do sterownika. O ile dobrze zapamiętałem to różnica na testerze była mniejsza od 1 milivolta co by to nie miało znaczyć. Delikatne poruszenie drutem dochodzącym do czujnika powodowało skoki napięcia. Po wymianie czujnika auto zrobiło kilka tysięcy na przykład byli w Chorwacji i silnik pracuje bezproblemowo. Jesienią bedzie na przeglądzie po 90 kkm i dowiem się czy nadal jest OK http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/58620-subaru-xv-diesel/?p=2298571 ze swoim dieslem - co jest na tym forum opisane - bywałem w ASO wielokrotnie, błędów brak tak jak i rozwiązania problemu, auto było na gwarancji, wszystkie wymaganie przeglądy w ASO i w wymaganym czasie Edytowane 1 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 to nic nie wnosi do poruszonej kwestii ale to już Twoja sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 @ketivv nie mam najnowszych infos ale na 99% przyczyną kłopotów był czujnik. Wymieniono - naprawiono Temat który ostatnio przewija się na niemieckim forum to zapychanie dpf od początku chłodów w Bawarii. Ale ktoś przytomnie zauważył że auta w mieście mają ten problem.Przebieżka po autobanie czyści dpf skutecznie. Czyli: dyszlem nie po bułki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Teraz jak VW "naprawi" swoje auta to się nagle okaże, że inne marki też mają problem z dpf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Temat który ostatnio przewija się na niemieckim forum to zapychanie dpf od początku chłodów w Bawarii. Ale ktoś przytomnie zauważył że auta w mieście mają ten problem.Przebieżka po autobanie czyści dpf skutecznie. Czyli: dyszlem nie po bułki u mnie DPF nigdy nie był zapchany co wielokrotnie stwierdzało ASO problem występował tylko w trasie, gdybym jeździł po mieście problem nigdy by się nie pokazał bo nie dochodziło by do aktywnych wypalań DPF raz jeszcze u mnie problemem nie był zapchany DPF gdyby tak było nie wymieniono by mi filtra bezpłatne w ramach działań ASO, jednakże to nie rozwiązało problemu Teraz jak VW "naprawi" swoje auta to się nagle okaże, że inne marki też mają problem z dpf być może działania VW byly celowe własnie po to żeby oszczędzić DPF-y w teorii im więcej NOx w dieslu tym mniej sadzy w spalinach akurat dieslem VW w którym problem przekroczonej emisji występował zrobiłem prawie 100 k km bez jakichkolwiek problemów z DPF itp. bolączkami Edytowane 1 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 w teorii im więcej NOx w dieslu tym mniej sadzy w spalinach W praktyce też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 akurat dieslem VW w którym problem przekroczonej emisji występował zrobiłem prawie 100 k km bez jakichkolwiek problemów z DPF itp. bolączkami A ja zrobiłem prawie 190kkm SBD bez żadnych problemów z DPFem. A ojciec zrobił 140kkm volvo D5 i DPF poszedł do kosza. A sąsiad i tak woli jeździć rowerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 akurat dieslem VW w którym problem przekroczonej emisji występował zrobiłem prawie 100 k km bez jakichkolwiek problemów z DPF itp. bolączkami A ja zrobiłem prawie 190kkm SBD bez żadnych problemów z DPFem. A ojciec zrobił 140kkm volvo D5 i DPF poszedł do kosza. A sąsiad i tak woli jeździć rowerem tak wiec trudno się nie zgodzić z tezą, że coś jest nie tak z SBD, który w trasie cały czas wypala DPF, który wg. odczytów nie jest zapchany w związku z czym wymaga wymian oleju co 2k km do czego wzywa Cię mrugająca kontrolka po czym ASO stwierdza nie mamy pojęcia co się dzieje i taka sytuacja powtarza się na okrągło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Ketiv,jaki jest tytuł tego wątku? Jeśli nie mieścisz się w jego formule to masz inne miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 akurat dieslem VW w którym problem przekroczonej emisji występował zrobiłem prawie 100 k km bez jakichkolwiek problemów z DPF itp. bolączkami A ja zrobiłem prawie 190kkm SBD bez żadnych problemów z DPFem. A ojciec zrobił 140kkm volvo D5 i DPF poszedł do kosza. A sąsiad i tak woli jeździć rowerem tak wiec trudno się nie zgodzić z tezą, że coś jest nie tak z SBD, który w trasie cały czas wypala DPF, który wg. odczytów nie jest zapchany w związku z czym wymaga wymian oleju co 2k km do czego wzywa Cię mrugająca kontrolka po czym ASO stwierdza nie mamy pojęcia co się dzieje i taka sytuacja powtarza się na okrągło Twój problem to nie SBD, tylko słabe ASO Ja zrobiłem 80tys. km SBD i byłem bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Ketiv,jaki jest tytuł tego wątku? Jeśli nie mieścisz się w jego formule to masz inne miejsca. swoje auto kupiłem na przekór złej opinii o tym silniku nie wierząc w "plotki" o tym, że taka firm jak Subaru może tak lekceważąco podchodzić do sprawy i być może ta naiwność się na mnie zemściła co więcej własnie pozytywne opinie o tym silniku z tego forum przekonały mnie, ze nie może być tak źle w tym wszystkim pozytywnym doświadczeniem posiadania SBD jest: 1. jeśli nie nauczyłeś się na błędach obcych to naucz się na swoim i więcej nie kupuj Subaru Boxer Diesel - ryzyko jest za duże 2. podziel się swoimi doświadczeniami z innymi o tym że taka sytuacja może mieć miejsce, żeby świadomie mogli dokonać decyzji wierzę, że wasze SBD są czy były niemalże bezawaryjne jednak moje doświadczenie jest odmienne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Czy jeśli ustalimy, czyje doświadczenie jest ważniejsze to Twój problem będzie rozwiązany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 akurat dieslem VW w którym problem przekroczonej emisji występował zrobiłem prawie 100 k km bez jakichkolwiek problemów z DPF itp. bolączkami A ja zrobiłem prawie 190kkm SBD bez żadnych problemów z DPFem. A ojciec zrobił 140kkm volvo D5 i DPF poszedł do kosza. A sąsiad i tak woli jeździć rowerem tak wiec trudno się nie zgodzić z tezą, że coś jest nie tak z SBD, który w trasie cały czas wypala DPF, który wg. odczytów nie jest zapchany w związku z czym wymaga wymian oleju co 2k km do czego wzywa Cię mrugająca kontrolka po czym ASO stwierdza nie mamy pojęcia co się dzieje i taka sytuacja powtarza się na okrągło Twój problem to nie SBD, tylko słabe ASO Ja zrobiłem 80tys. km SBD i byłem bardzo zadowolony. ASO w Wojniczu bardzo mi pomogło i pomimo tego, ze niestety byli - pomimo konsultacji - bezradni wobec problemu to bardzo wysoko ich oceniam za nastawienie, które nazwał bym entuzjastyczną chęcią pomocy za co dziękuje całej ekipie ASO Wojnicz Czy jeśli ustalimy, czyje doświadczenie jest ważniejsze to Twój problem będzie rozwiązany? czy ja się o to dopominam ? zwracam uwagę i będę zwracał, ze zakup Subaru Boxer Diesel to ryzyko i nawet pomimo posiadania gwarancji można mieć z tym autem problemy przy których ASO będzie bezradne nie trzeba do tego pękającego wału, co więcej gdyby to się stało ASO momentalnie by sobie z tym poradziło bo znają problem i wiedza jak postępować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Ketiv,piszesz nie na temat. Załóż wątek osobisty z pewnością ktoś chętnie przeczyta Twoje przestrogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Ketiv,piszesz nie na temat. zdarza mi się to ale na swoja obronę nie tylko mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Ketiv,piszesz nie na temat. zdarza mi się to ale na swoja obronę nie tylko mnie W tym wątku tylko Tobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 mea culpa, mea culpa, mea maxima culpaDobrze.Kolejny krok to mocne postanowienie poprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 "E pur si muove" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slw Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 A ja zrobiłem prawie 190kkm SBD bez żadnych problemów z DPFem. Ale MY08 ma DPF otwarty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Pozwoliłem sobie wkleić tutaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/59596-awaryjność-boxer-diesel/?p=2328665 Gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się