Skocz do zawartości

Subaru diesel - pozytywne doświadczenia.


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

po 5800km komp pokazuje średnie 9.2 i praktycznie tyle wychodzi. OBK pokazywał mi 6.4-6.6 ale wciągał nieco więcej ok. 7-7.2.

Wychodzi więc około 2 litrów więcej. Styl jazdy i trasy w sumie takie same. Różnica może rosnąć jak się zasuwa Forkiem po autostradzie powyżej 150/160km/h. Trzeba się liczyć, że 2.0DIT spali ok. 3-3.5 litra więcej niż SDB w OBK. 

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 5800km komp pokazuje średnie 9.2 i praktycznie tyle wychodzi. OBK pokazywał mi 6.4-6.6 ale wciągał nieco więcej ok. 7-7.2.

Wychodzi więc około 2 litrów więcej. Styl jazdy i trasy w sumie takie same. Różnica może rosnąć jak się zasuwa Forkiem po autostradzie powyżej 150/160km/h. Trzeba się liczyć, że spali ok. 3-3.5 litra więcej niż SDB w OBK.

 

Wskazałeś na różnice we wskazaniach komputera w stos. do rzeczywistości w SBD,z moich obserwacji wynika to samo.Czy w DIT nie ma takich przekłamań?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe czemu takie różnice w przeklamaniu między SBD i DIT, w sumie te same procesory to wyliczają.

 

SBD w XV praktycznie nie przeklamuje, FXT oraz XV maja taki sam rodzaj "komputerka pokladowego"

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

...dodane ok. 0,75l oleju

 

 

 

...bez dolewek oleju

 

Na jakich olejach jeździcie?

 

Motul 8100 X-Clean+ 5w30 przez całe 154tys pomiędzy wymianami dolewam jakieś 0,5L profilaktycznie gdybym nie dolał poziom nie osiągnąłby minimum ( tzw dmuchanie na zimne) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zmieńmy,jestem za.

Jako założyciel wątku masz pełne pole do działania. ;) Chyba,że zrobisz ankietę. :P  ;) 

Mój SBD latał na Mobilu,Lotosie,Motulu,Eneosie czy Millersie i ten zagościł na dłużej,nie wymagał nigdy dolewek,ale dolewki były po ok.0,2 litra,a to z powodu błędnego pomiaru(przechylone auto) albo dla spokojności sumienia i moralności właściciela. ;) Zmieniam olej najpóźniej przy przebiegu 10tys.km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co złego w tytule wątku, dla mnie Subaru Boxer Diesel to najbardziej awaryjny nowoczesny diesel świata, do tego z ASO które nie umie sobie z nim poradzić zrzucając winę na klienta 

 

parafrazując Veni, vidi, vici powiem  Veni, vidi, usus

  • Do kitu 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z pomysłem i życzeniem autora wątku, wyrażoną zdaniem:

No to zacznijmy wątek pozytywny.


Niech idzie w świat pozytywna wieść!

prosiłbym Cię o powstrzymanie wylewania tu swoich frustracji, wynikających ze złośliwej usterki jednego czujnika i nieporadności w dochodzeniu własnych praw.

 

 

Moja propozycja nowej nazwy wątku - "Boxer Diesel - pozytywnie"  lub "Boxer Diesel - typ pozytywny"

Edytowane przez sjak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sjak, o 14 Aug 2015 - 09:18, powiedział:

Zgodnie z pomysłem i życzeniem autora wątku, wyrażoną zdaniem:

stach1111, o 06 Dec 2014 - 18:54, powiedział:

 

No to zacznijmy wątek pozytywny.

 

 

Niech idzie w świat pozytywna wieść!

prosiłbym Cię o powstrzymanie wylewania tu swoich frustracji, wynikających ze złośliwej usterki jednego czujnika i nieporadności w dochodzeniu własnych praw.

nie wiem co było lub jest usterką wiem, że ASO (SIP) całkowicie nie potrafiło sobie z tym poradzić lekceważąc klienta

 

jednocześnie muszę przypomnieć, że jeszcze nie tak dawno uważałeś, że moje problemy z Subaru Boxer Diesel są wymysłem tylko dlatego, że Ty takowych nigdy nie miałeś

sjak powiedział:

wynikających ze złośliwej usterki jednego czujnika i nieporadności w dochodzeniu własnych praw.

 

jeśli nawet tak było to:

- ASO nie umiało w żaden sposób rozwiązać problemu

- obsługa musi być na niskim poziomie skoro klient musi dochodzić swoich - dla Ciebie oczywistych - praw

 

także Cię pozdrawiam

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co złego w tytule wątku, dla mnie Subaru Boxer Diesel to najbardziej awaryjny nowoczesny diesel świata, do tego z ASO które nie umie sobie z nim poradzić zrzucając winę na klienta 

 

parafrazując Veni, vidi, vici powiem  Veni, vidi, usus

 

Gdybym ja wrzucał wszędzie informacje o moich pozytywnych doświadczeniach z SBD z taką samą pasją, z jaką Ty piszesz o negatywach (a ściśle: o jednym negatywie), najpewniej wziętoby mnie za wariata...

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy ma Forestera 09 SBD przebieg 370 tkm bez awari jedynie lozysko w ktoryms z kol wymienione. Dodam ze DPF jeszcze orginalny !!!! Ja jestem spokojny bo niby czemu nagle mialby sie rozwalic zadnych zmian chodzi jak zegarek. Zadnych klekotan cichutko dodam, ze zmiany oleju od poczatku z dotatkiem BG DOC

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie wiem co złego w tytule wątku, dla mnie Subaru Boxer Diesel to najbardziej awaryjny nowoczesny diesel świata, do tego z ASO które nie umie sobie z nim poradzić zrzucając winę na klienta

 

parafrazując Veni, vidi, vici powiem Veni, vidi, usus

Gdybym ja wrzucał wszędzie informacje o moich pozytywnych doświadczeniach z SBD z taką samą pasją, z jaką Ty piszesz o negatywach (a ściśle: o jednym negatywie), najpewniej wziętoby mnie za wariata...

Pozytywne doświadczenia są naturalną spodziewaną konsekwencją nabycia nowego auta, raczej nie spodziewasz się że będzie on wiecznie uszkodony, co więcej nawet jeśli tak się stanie liczysz na gwaranta.

 

Trudno o brak optymizmu gdy zarówno produkt jak i gwarant zawodzi.

 

Moje intencje kupując Subaru Boxer Diesel były jak najlepsze a sam zakup był dokonany świadomie wbrew panującej opinii o jego fatalnej trwałosci.

 

 

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...