haubi65 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Motul Eco Clean nie bierze w ogole. No moze zdaza sie dolac 200 ml tak po 13 tkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Bierze, bierze jak każdy silnik. Tyle, że ubytki są uzupełnianie przez ON Przed wymianą można to sprawdzić przez OBD. Orientacyjnie ale można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 @@Adam12,z ciekawości,ile dopłacasz do Pb po przesiadce z SBD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) po 5800km komp pokazuje średnie 9.2 i praktycznie tyle wychodzi. OBK pokazywał mi 6.4-6.6 ale wciągał nieco więcej ok. 7-7.2. Wychodzi więc około 2 litrów więcej. Styl jazdy i trasy w sumie takie same. Różnica może rosnąć jak się zasuwa Forkiem po autostradzie powyżej 150/160km/h. Trzeba się liczyć, że 2.0DIT spali ok. 3-3.5 litra więcej niż SDB w OBK. Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 po 5800km komp pokazuje średnie 9.2 i praktycznie tyle wychodzi. OBK pokazywał mi 6.4-6.6 ale wciągał nieco więcej ok. 7-7.2. Wychodzi więc około 2 litrów więcej. Styl jazdy i trasy w sumie takie same. Różnica może rosnąć jak się zasuwa Forkiem po autostradzie powyżej 150/160km/h. Trzeba się liczyć, że spali ok. 3-3.5 litra więcej niż SDB w OBK. Wskazałeś na różnice we wskazaniach komputera w stos. do rzeczywistości w SBD,z moich obserwacji wynika to samo.Czy w DIT nie ma takich przekłamań? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Czy w DIT nie ma takich przekłamań? Forek z DIT pokazuje dokładnie (+- 0,2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 dokładnie (+- 0,2) powiem więcej: bardzo dokładnie Sprawdzałem kilka razy i odchyłki było na podanym powyżej poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 A to ciekawe czemu takie różnice w przeklamaniu między SBD i DIT, w sumie te same procesory to wyliczają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 A to ciekawe czemu takie różnice w przeklamaniu między SBD i DIT, w sumie te same procesory to wyliczają. SBD w XV praktycznie nie przeklamuje, FXT oraz XV maja taki sam rodzaj "komputerka pokladowego" Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 A ja po raz kolejny wnioskuję o zmianę tytułu wątku. Brzmi tak, jakby awaria (w domyśle kaboom) była tylko kwestią czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Zmieńmy,jestem za. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shiba Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 ...dodane ok. 0,75l oleju ...bez dolewek oleju Na jakich olejach jeździcie? Motul 8100 X-Clean+ 5w30 przez całe 154tys pomiędzy wymianami dolewam jakieś 0,5L profilaktycznie gdybym nie dolał poziom nie osiągnąłby minimum ( tzw dmuchanie na zimne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Zmieńmy,jestem za. Jako założyciel wątku masz pełne pole do działania. Chyba,że zrobisz ankietę. Mój SBD latał na Mobilu,Lotosie,Motulu,Eneosie czy Millersie i ten zagościł na dłużej,nie wymagał nigdy dolewek,ale dolewki były po ok.0,2 litra,a to z powodu błędnego pomiaru(przechylone auto) albo dla spokojności sumienia i moralności właściciela. Zmieniam olej najpóźniej przy przebiegu 10tys.km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 OK,więc.Jeśli moderatorzy wyrażą zgodę to zgłaszajcie propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Dzięx wszystkim za olejowe info ja na razie wybrałem millersa, bo mam pozytywne doświadczenia przez ostatnie kilka lat. Zero dolewek, ale dyszel nowy. W Forku 2.0i nie dolewamy ani kropli (też millers) przebieg 50 tys. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 nie wiem co złego w tytule wątku, dla mnie Subaru Boxer Diesel to najbardziej awaryjny nowoczesny diesel świata, do tego z ASO które nie umie sobie z nim poradzić zrzucając winę na klienta parafrazując Veni, vidi, vici powiem Veni, vidi, usus 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 (edytowane) Zgodnie z pomysłem i życzeniem autora wątku, wyrażoną zdaniem: No to zacznijmy wątek pozytywny.Niech idzie w świat pozytywna wieść! prosiłbym Cię o powstrzymanie wylewania tu swoich frustracji, wynikających ze złośliwej usterki jednego czujnika i nieporadności w dochodzeniu własnych praw. Moja propozycja nowej nazwy wątku - "Boxer Diesel - pozytywnie" lub "Boxer Diesel - typ pozytywny" Edytowane 14 Sierpnia 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 (edytowane) sjak, o 14 Aug 2015 - 09:18, powiedział: Zgodnie z pomysłem i życzeniem autora wątku, wyrażoną zdaniem: stach1111, o 06 Dec 2014 - 18:54, powiedział: No to zacznijmy wątek pozytywny. Niech idzie w świat pozytywna wieść! prosiłbym Cię o powstrzymanie wylewania tu swoich frustracji, wynikających ze złośliwej usterki jednego czujnika i nieporadności w dochodzeniu własnych praw. nie wiem co było lub jest usterką wiem, że ASO (SIP) całkowicie nie potrafiło sobie z tym poradzić lekceważąc klienta jednocześnie muszę przypomnieć, że jeszcze nie tak dawno uważałeś, że moje problemy z Subaru Boxer Diesel są wymysłem tylko dlatego, że Ty takowych nigdy nie miałeś sjak powiedział: wynikających ze złośliwej usterki jednego czujnika i nieporadności w dochodzeniu własnych praw. jeśli nawet tak było to: - ASO nie umiało w żaden sposób rozwiązać problemu - obsługa musi być na niskim poziomie skoro klient musi dochodzić swoich - dla Ciebie oczywistych - praw także Cię pozdrawiam Edytowane 14 Sierpnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Nie neguję Twoich "przygód" i racji. Ale w tym celu założyłeś nawet własny wątek, są również wątki poświęcone głównie "negatywom" SBD, gdzie dużo się wypowiadasz. Tu piszemy pozytywy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 SBD najtrwalszy diesel świata. Już za parę lat może stać się legendą motoryzacji niczym MB 124. A wpisy użytkowników " ja przejechałem 120tkm bez wymiany silnika" będą wzbudzały powszechny zachwyt użytkowników innych aut . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 (edytowane) Moje propozycje: Boxer diesel - i zyli dlugo i szczesliwie... Boxer diesel - sama przyjemnosc Edytowane 14 Sierpnia 2015 przez iron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 nie wiem co złego w tytule wątku, dla mnie Subaru Boxer Diesel to najbardziej awaryjny nowoczesny diesel świata, do tego z ASO które nie umie sobie z nim poradzić zrzucając winę na klienta parafrazując Veni, vidi, vici powiem Veni, vidi, usus Gdybym ja wrzucał wszędzie informacje o moich pozytywnych doświadczeniach z SBD z taką samą pasją, z jaką Ty piszesz o negatywach (a ściśle: o jednym negatywie), najpewniej wziętoby mnie za wariata... 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 znajomy ma Forestera 09 SBD przebieg 370 tkm bez awari jedynie lozysko w ktoryms z kol wymienione. Dodam ze DPF jeszcze orginalny !!!! Ja jestem spokojny bo niby czemu nagle mialby sie rozwalic zadnych zmian chodzi jak zegarek. Zadnych klekotan cichutko dodam, ze zmiany oleju od poczatku z dotatkiem BG DOC 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 nie wiem co złego w tytule wątku, dla mnie Subaru Boxer Diesel to najbardziej awaryjny nowoczesny diesel świata, do tego z ASO które nie umie sobie z nim poradzić zrzucając winę na klienta parafrazując Veni, vidi, vici powiem Veni, vidi, usus Gdybym ja wrzucał wszędzie informacje o moich pozytywnych doświadczeniach z SBD z taką samą pasją, z jaką Ty piszesz o negatywach (a ściśle: o jednym negatywie), najpewniej wziętoby mnie za wariata... Pozytywne doświadczenia są naturalną spodziewaną konsekwencją nabycia nowego auta, raczej nie spodziewasz się że będzie on wiecznie uszkodony, co więcej nawet jeśli tak się stanie liczysz na gwaranta. Trudno o brak optymizmu gdy zarówno produkt jak i gwarant zawodzi. Moje intencje kupując Subaru Boxer Diesel były jak najlepsze a sam zakup był dokonany świadomie wbrew panującej opinii o jego fatalnej trwałosci. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Trudno o brak optymizmu gdy zarówno produkt jak i gwarant zawodzi. Hmmm... wiem, że piątek, wiem, że gorąco, ale i tak ni diabła nie mogę tego zrozumieć :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się