Skocz do zawartości

Subaru diesel - pozytywne doświadczenia.


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

Dlatego zaznaczyłem w nawiasie do czego było to polecane. Choć z drugiej strony ciekawe czy 1% dodatku Mixolu w paliwie, który przecież w większości się spala, mógłby mieć wpływ na DPF.  :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skladniki oleju nie "low saps" w trakcie spalania tworzą przodukty, które zabijaja filtr trwale a mówimy o spalaniu znikomej czesci oleju silnikowego uzywanego w obiegu smarujaco-chłodzacym sprawnego silnika

 

w przypadku dodania 1% do paliwa zostanie on bezsprzecznie spalony a produkty jego spalania wyladuja na DPE-ie

 

1% na bak to ok. 0,6 l na ok 600-700 km przy wymianie oleju co 10000 km to tak jakby silnik spalil 9,2 litra oleju silnikowego

zuzycie mocno ponad norme

na taka ilosc produktow spalania oleju silnikowego przez silnik zaden DPF nie jest projektowany nawet jezeli MIXOL bylby "low saps"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołożę do pieca: 148 800 km i spokój. Impreza 2.0D RS kupiona jako używana. Polecam zakup. Są bardzo tanie - oczywiście jako używane - i super się prowadzą. A z tym silniczkiem naprawdę dają radę. Pozdrawiam

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam: Forki i Imprezy miały od początku pojawienia się w nich SBD zamknięty DPF. Legacy i Outbacki, w starych kastach czyli do 2009r, otwarty pdf i skrzynie 5-biegowe. Co było całkiem fajne. Ten szósty bieg to tak jest bo jest, eee bo musi być żeby emisja wychodziła jak trza ;) I siódmy, i ósmy i dziewiąty też :biglol::lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprzedawałem Forka 2008 SBD to miał 152000 km i nic się nie działo (poza zaworem w sprężarce klimy (kupiłem na Alerogo za 300 pln całą sprężarkę). Nawet sprzęgło wytrzymało. Niestety nie wiem co teraz się dzieje z autem. pojechał do Lublina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątek powstał 2 dni temu, więc spytam: Ciągle bez awarii ?  :P  :D

To przykre. Nie pomyślało że innym sprawiło przykrość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do głównego tematu:

Outback 2.0D MY10 od marca 2011 natrzaskane 81100km bez żadnej awarii (sprzęgło ciągle oryginalne).

Cały czas Mobil1 wymieniany co 7,5kkm (bo tak :rolleyes:)  a ON to głównie Ultimate BP (czasem tylko V-Power Shell a rzadziej Lotos Dynamic).

 

Mnie opinie na forum nie przeszkadzają, większość wypowiadających się nt. awaryjności silnika nawet nim nie jeździła ("znajomy znajomego/na forum klubu Subaru południowego burundi ktoś miał i mu padł")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wątek powstał 2 dni temu, więc spytam: Ciągle bez awarii ?  :P  :D

To przykre. Nie pomyślało że innym sprawiło przykrość ?

 

Nie wiedziało, że Ty tak to odebrało  ;) Tytuł wątku sugeruje, że jednak tej awarii się jego autor spodziewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wątek powstał 2 dni temu, więc spytam: Ciągle bez awarii ?  :P  :D

To przykre. Nie pomyślało że innym sprawiło przykrość ?

 

Nie wiedziało, że Ty tak to odebrało  ;) Tytuł wątku sugeruje, że jednak tej awarii się jego autor spodziewa.

 

no bo oczywiste jest, że wszystko może się zdarzyć !! Czy SBD czy BD !

Edytowane przez zk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wątek powstał 2 dni temu, więc spytam: Ciągle bez awarii ?  :P  :D

 

To przykre. Nie pomyślało że innym sprawiło przykrość ?

Nie wiedziało, że Ty tak to odebrało  ;) Tytuł wątku sugeruje, że jednak tej awarii się jego autor spodziewa.

Autor nie miał tego w domyśle.

"Ciągle" nie równa się "jeszcze".

Ach,jakie to Proste :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forester 2009, 70 000 km: sprzęgło dobre, silnik dobry, hamulce też dobre (pamiętacie? była kiedyś straszna nagonka na hamulce), w ogóle wszystko dobre, nic się nie chce popsuć.

 

Księgowość każe wyleasingować następny samochód i będzie to też Forester DIESEL! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forester 2009, 70 000 km: sprzęgło dobre, silnik dobry, hamulce też dobre (pamiętacie? była kiedyś straszna nagonka na hamulce), w ogóle wszystko dobre, nic się nie chce popsuć.

 

Księgowość każe wyleasingować następny samochód i będzie to też Forester DIESEL! :)

Widzę, że księgowość przeszkadza w prowadzeniu biznesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Izotom to jest M08-09 z otwartym DPF ?

W Imprezach i Forkach w tych rocznikach były DPF-y zamknięte,raczej.

Otwarte były tylko w Legacy 08,chyba.

 

 

 

dziękuje. :)

 

 

otwarty pdf i skrzynie 5-biegowe. Co było całkiem fajne. Ten szósty bieg to tak jest bo jest, eee bo musi być żeby emisja wychodziła jak trza ;) I siódmy, i ósmy i dziewiąty też :biglol::lol: :lol:

 

praca skrzyni 5MT i 6MT z SBD to dwa różnie światy. 5MT "męczy" zwłaszcza w mieście. Jak nie szarpie to za niskie obroty itd. W trasie bez większych różnić osiągów ale z 6MT jest ciszej.

 

 

U mnie ponad 92k km i......sprzęgło seryjne ale...... nowe wtryski wymienione na gwarancji przy 75k km :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i 0,03 zł ode mnie. Trza budować dobry PR bo używki słabo trzymają cenę  ;)

Legacy 08/09 skrzynia piątka, 92 kkm, oryginalne sprzęgło, do 45 tys na starym sofcie, potem wgrali nowy, który nie bardzo mi podszedł więc pojechałem do N.S.  ;)  :biglol:

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...