lembke Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Forester 2009, 70 000 km: sprzęgło dobre, silnik dobry, hamulce też dobre (pamiętacie? była kiedyś straszna nagonka na hamulce), w ogóle wszystko dobre, nic się nie chce popsuć. U mnie przednie tarcze zużyły się przy 210kkm, a tylne nie zdążyły się zużyć i zardzewiały wymienione przy 260 kkm. Klocki przednie wytrzymują ok. 70kkm a tylne wymieniłem dopiero 2 raz. Skrzynię mam 5MT a soft jeszcze stary Do miasta się nie bardzo nadaje ale w trasę to wymarzony samochód. A tytuł wątku faktycznie niezbyt fortunny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 No proszę ilu pozytywnych i zadowolonych użytkowników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Powtórzę z innego wątku http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/39261-usterki-w-forku-my08-czyli-forek-iii/?p=2120523 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modmax Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Outback MY 2011 90 tys , wymiana tylnych klocków przy 60 tys , zeszłej zimy przymarzł spryskiwacz reflektorów - wymieniony na gwarancji , moduł świateł do jazdy dziennej się popsuł - wymiana gwarancyjna , reszta oryginalna ( sprzęgło + silnik ) , nawet żadna żarówka się jeszcze nie przepaliła tylko czasami szarpie podczas ruszania jak jest zimny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 A już myślałem że to Madox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Outback MY 2011 90 tys , wymiana tylnych klocków przy 60 tys , u mnie mają 92k i daleko im jeszcze do końca....Może przednie wymieniałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 U mnie też regularnie - tył co 60 kkm, przód 75-90. Na początku się dziwiłem, potem się przyzwyczaiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 w takim razie ja jeżdżę tyłem do przodu bo u mnie w każdym subaraku jest dokładnie odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 U mnie coś był przód po ~75?...nie pamiętam jakoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Hmm, co auto to inaczej... U mnie klocki przednie: 75kkm, tylne: 110kkm, tarcze przednie 150kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) ja jeszcze nic nie wymienilem nawet zarowki i wycieraczki. W zimnie wazne by wycieraczki nie ustawiac na auto bo moze sie zdazyc ze ciagnie zamarzniete a wtedy zaraz sie psuja. Edytowane 9 Grudnia 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modmax Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Outback MY 2011 90 tys , wymiana tylnych klocków przy 60 tys , u mnie mają 92k i daleko im jeszcze do końca....Może przednie wymieniałeś Przednie będę wymieniał chyba teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zużywanie się tylnych klocków ma odzwierciedlenie w obciążeniu samochodu.- może panowie często wożą coś w bagażniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Zużywanie się tylnych klocków ma odzwierciedlenie w obciążeniu samochodu.- może panowie często wożą coś w bagażniku W moim przypadku jest to pewnie prawda. Często 300 - 350 kg papieru ze mną jeździ. Ale tak też było w innych samochodach i tam zawsze przód kończył się szybciej niż tył Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 i to jeszcze pewnie kreda 250g - Więc sprawa zużycia jest jasna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 widocznie w Subaru lepiej działa rodział siły hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Nie ma odpowiedniego wątku to tutaj zapytam, bo wiadomo, olej ma wpływ na bezawaryjność. W instrukcji napisano (strona 11-23) zalecany olej dla silników z zapłonem samoczynnym ACEA C2 lub C3 0W30. Ktoś z Was leje olej klasy C3 i właśnie 0W30 i jeśli tak to który? I w ogóle podzielcie się proszę tym jakie lejecie do SBD oleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cewie Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Taki jak w ASO na przeglądzie: MOTUL 8100 X 5W 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Raz nalalem c3 latem i to był błąd.Przez jazdę autostradą zwiększyło się jego zużycie i w ogóle jakoś nie teges.Tezaz tylko c2 motul. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 U mnie był głównie ten: Mobil 1 ESP 5W-30 a teraz leję Mobil super 3000 5W30 ale nie mam zamkniętego DPF-a. Samochód od nowości praktycznie nie wymaga dolewek oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Z tym brskiem dolewek oleju to ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Z tego co pamiętam to 2 razy dolewałem w tym raz przez pomyłkę bo samochód stał krzywo. Po wymianie jest zawsze nieco ponad max (wchodzi ok 6 litrów) a przed wymianą nie schodzi poniżej min. Nie mam DPF więc raczej ubytek nie jest uzupełniany paliwem. W każdym razie nie narzekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shiba Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Nie ma odpowiedniego wątku to tutaj zapytam, bo wiadomo, olej ma wpływ na bezawaryjność. W instrukcji napisano (strona 11-23) zalecany olej dla silników z zapłonem samoczynnym ACEA C2 lub C3 0W30. Ktoś z Was leje olej klasy C3 i właśnie 0W30 i jeśli tak to który? I w ogóle podzielcie się proszę tym jakie lejecie do SBD oleje. od początku niezmiennie Motul 8100 X-Clean+ 5w30 i nie zdarza mi się uzupełniąć poziomu oleju miedzy przeglądami(coś tam ubędzie ale w normie nigdy na min czy też niżej) chociąż wiadomo sprawdzam bo miałem już kilka aut z turbinami w tym dwa wrxy i różnie to bywało ...obecny sbd nie bierze oleju Edytowane 11 Grudnia 2014 przez Shiba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Z tego co pamiętam to 2 razy dolewałem w tym raz przez pomyłkę bo samochód stał krzywo. Po wymianie jest zawsze nieco ponad max (wchodzi ok 6 litrów) a przed wymianą nie schodzi poniżej min. Nie mam DPF więc raczej ubytek nie jest uzupełniany paliwem. W każdym razie nie narzekam. miedzy "powyżej max" a "min" jest ponad 0.5l oleju różnicy i może tyle konsumować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Mnie bierze jedynie przy dużym obciążeniu na autostradzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się