Skocz do zawartości

Subaru diesel - pozytywne doświadczenia.


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

75 tys km i nic sie nie dzieje ostatnio troche stoi bo sie turlam dienstwagenami ale w sumie dobrze bo zimno i oszczedzi mu sie zimnych rozruchow :)

Co to jest dienstwagenami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc na jednym ze spotów jeden z forumowiczów doradził mi środki STP do diesla,których dotychczas nie stosowałem.

Po ich "zalaniu" mam wrażenie ,że silnik chodzi jeszcze lepiej a spalanie wg. wskazań spadło o 0,2l/100.

 

To te środki:

 

d_16_30036_STP_Formula_do_czyszczenia_wt

30-047_DPF_400.jpg

 

Co o tym sądzicie?

Jest napisane do benzyny ? Zapodales to do gnojowki ? Ja wlewam Proteca -rekomendacja od MTS Edytowane przez zk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie w Insigni przód w ogóle nie współpracuje z tyłem. W obszarze granicznym zachouje się jakby była zespawana z dwóch różnych samochodów. Przynajmniej ten egzemplarz, z którym miałem do czynienia

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byla prozba to odpowiem moje subiektywne wrazenie ze Legacy nie wypada wcale gorzej a jezeli chodzi o wlasciwosci jezdne jest bardzo dobry.

Ma zdecydowanie najfajniejszy silnik i najfajniej sie prowadzi. C-Klassa 200 CDI manual ma dobre materaly i silnik ciagnie najlepiej. Legacy od 180 nie ma szans. Passat to porzadne auto ale silnik ma dla mnie denerwujace brzmienie i jako FWD prywatnie nie do przyjecia. Insygnia jest strasznie ciezka i ma glosny i terkoczacy silnik. Materialy w srodku jak na Opla przystalo ciagle to samo tanie plastyki. Najgorsze auto nie warte zachodu. C-Klassa 4Matik z 350 CDI to fajna alternatywa. Ma mniej miejsca ale dla nas juz w sume 2 osoby a od czasu do czasu w 4 to wystarczajaca wielkosc.

Edytowane przez haubi65
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie, japonskie wykonczenie jest jakie jest ale wlasciwosci jezdne sa pierwszorzedne. Koniec offtopu;-)

 

o kurcze,a czym to motywowali?

może chcieli mieć przyszłego klienta ;)

 

 

no kurcze nie wiem  ;)

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, wracajac do sbd, przy okazji czyszczenia wtryskow, moje ASO odradzalo stosowanie jakichkolwiek dodatkow do paliwa. Przestrzegali nawet przed tankowaniem na (markowych) stacjach ktore takowe dodaja do swojego diesla.

 

Trochę racji mieli. Po pierwsze dlatego, że większość dodatków podnoszących liczbę cetanową paliwa pogarsza jego właściwości smarne. Po drugie paliwa premium i tak mają słabe właściwości czyszczące w porównaniu ze zwyczajnym paliwem wzbogaconym o dodatki.

Jeśli dodasz do tego fakt, że paliwa premium i tak są droższe niż paliwo wzbogacone własnoręcznie to faktycznie nie ma sensu ich tankować.

 

A co do stososania dodatków - tu istotnie trzeba uważać bo na rynku jest sporo dziadostwa, które w najlepszym wypadku nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...