zk Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 75 tys km i nic sie nie dzieje ostatnio troche stoi bo sie turlam dienstwagenami ale w sumie dobrze bo zimno i oszczedzi mu sie zimnych rozruchow Co to jest dienstwagenami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 sluzbowymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Będąc na jednym ze spotów jeden z forumowiczów doradził mi środki STP do diesla,których dotychczas nie stosowałem. Po ich "zalaniu" mam wrażenie ,że silnik chodzi jeszcze lepiej a spalanie wg. wskazań spadło o 0,2l/100. To te środki: Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) Będąc na jednym ze spotów jeden z forumowiczów doradził mi środki STP do diesla,których dotychczas nie stosowałem. Po ich "zalaniu" mam wrażenie ,że silnik chodzi jeszcze lepiej a spalanie wg. wskazań spadło o 0,2l/100. To te środki: Co o tym sądzicie? Jest napisane do benzyny ? Zapodales to do gnojowki ? Ja wlewam Proteca -rekomendacja od MTS Edytowane 7 Grudnia 2014 przez zk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Dokładnie.Poszukaj po sklepach do diesla.Ja używam pare razy w roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Przepraszam źle wkleiłem,oczywiście chodzi o diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 75 tys km i nic sie nie dzieje ostatnio troche stoi bo sie turlam dienstwagenami ale w sumie dobrze bo zimno i oszczedzi mu sie zimnych rozruchow Haubi, jakimi dienstwagenami masz przyjemnosc podrozowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 najczesciej C-Klassa. Passat, Insygnia , BMW 3 ka, Golf Variant, Tez stosuje podobne srodki raz do roku od BD 109, 112 i dotatek do paliwa co 15 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) Ja stosuje Archoile. Znam także z autopsji środki Amsoila (OK) oraz BG (nie OK). Edytowane 7 Grudnia 2014 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Tez stosuje podobne srodki raz do roku od BD 109, 112 i dotatek do paliwa co 15 tys km STP, BG 244 ( trudno dostępne) a ostatnio Archoil używałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 najczesciej C-Klassa. Passat, Insygnia , BMW 3 ka, Golf km Jak znajdujesz swoje subaru na tym tle? Mnie osobiscie pozytywnie zaskoczyla insignia; naprawde dobre auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Insignia jak dla mnie ciasna z tyłu i prześwit w wersji Country Tourer to żart. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Jak dla mnie w Insigni przód w ogóle nie współpracuje z tyłem. W obszarze granicznym zachouje się jakby była zespawana z dwóch różnych samochodów. Przynajmniej ten egzemplarz, z którym miałem do czynienia Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Nie jechalem z tylu wiec nie wiem. Zawieszenie bylo jednak zwarte i gotowe + duzo miejsca z przodu. Ciekaw jestem jak Haubi ocenia swoje Legacy na tle c klasy, passata i opla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 A to nie jest przypadkiem wątek o SBD? Ja parę razy stosowałem preparat do wtrysków LiquiMolly. Tak profilaktycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Ok, wracajac do sbd, przy okazji czyszczenia wtryskow, moje ASO odradzalo stosowanie jakichkolwiek dodatkow do paliwa. Przestrzegali nawet przed tankowaniem na (markowych) stacjach ktore takowe dodaja do swojego diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) byla prozba to odpowiem moje subiektywne wrazenie ze Legacy nie wypada wcale gorzej a jezeli chodzi o wlasciwosci jezdne jest bardzo dobry. Ma zdecydowanie najfajniejszy silnik i najfajniej sie prowadzi. C-Klassa 200 CDI manual ma dobre materaly i silnik ciagnie najlepiej. Legacy od 180 nie ma szans. Passat to porzadne auto ale silnik ma dla mnie denerwujace brzmienie i jako FWD prywatnie nie do przyjecia. Insygnia jest strasznie ciezka i ma glosny i terkoczacy silnik. Materialy w srodku jak na Opla przystalo ciagle to samo tanie plastyki. Najgorsze auto nie warte zachodu. C-Klassa 4Matik z 350 CDI to fajna alternatywa. Ma mniej miejsca ale dla nas juz w sume 2 osoby a od czasu do czasu w 4 to wystarczajaca wielkosc. Edytowane 7 Grudnia 2014 przez haubi65 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Ok, wracajac do sbd, przy okazji czyszczenia wtryskow, moje ASO odradzalo stosowanie jakichkolwiek dodatkow do paliwa. Przestrzegali nawet przed tankowaniem na (markowych) stacjach ktore takowe dodaja do swojego diesla. o kurcze,a czym to motywowali? może chcieli mieć przyszłego klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) No wlasnie, japonskie wykonczenie jest jakie jest ale wlasciwosci jezdne sa pierwszorzedne. Koniec offtopu;-) o kurcze,a czym to motywowali? może chcieli mieć przyszłego klienta no kurcze nie wiem Edytowane 7 Grudnia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Ok, wracajac do sbd, przy okazji czyszczenia wtryskow, moje ASO odradzalo stosowanie jakichkolwiek dodatkow do paliwa. Przestrzegali nawet przed tankowaniem na (markowych) stacjach ktore takowe dodaja do swojego diesla. Trochę racji mieli. Po pierwsze dlatego, że większość dodatków podnoszących liczbę cetanową paliwa pogarsza jego właściwości smarne. Po drugie paliwa premium i tak mają słabe właściwości czyszczące w porównaniu ze zwyczajnym paliwem wzbogaconym o dodatki. Jeśli dodasz do tego fakt, że paliwa premium i tak są droższe niż paliwo wzbogacone własnoręcznie to faktycznie nie ma sensu ich tankować. A co do stososania dodatków - tu istotnie trzeba uważać bo na rynku jest sporo dziadostwa, które w najlepszym wypadku nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Pewnie jest tak jak mowisz; mam zaufanie do swojego ASO wiec slucham tego co mowia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zawsze można lać "S" to chyba do Subaru ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Heh,kurcze,toście mi trochę namieszali. Niestety w Polsce chyba niezbyt dobra jakość ropy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Leon, kiedyś polecił mi to kolega, żeby dolewać do paliwa (jak miałem golfa w tedeiku). Podobno wydłuża żywotność wtrysków i pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 tylko w tym golfie nie miales zamknietego DPF-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się