arkitekt Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) No i mam pierwszy raz CHECK ENGINE: P060a P0606 następnie po skasowaniu i włączeniu wyrzucił info: AWD need cheked HILL HOLDER need checked a przez chwilkę nawet: OIL TEMP. ...HI wysoka? Kurcze a zatrzymałem się tylko na parkingu i po odpaleniu b.wysokie obroty.Wyłączyłem i silnik po kolejnym odpaleniu po ok.10min. działał poprawnie jak to w trybie awaryjnym. A już myślałem że tylko stare XT-ki miały predyspozycje do Wywala nią błędów. Jakieś pomysły co było powodem? wizyta u mechanika konieczna. Tak tylko pytam. Tomasz Edytowane 30 Stycznia 2016 przez arkitekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (np. otwieranie drzwi hahahah) otworz drzwi kluczykiem i poczytaj manuala:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) (np. otwieranie drzwi hahahah) otworz drzwi kluczykiem i poczytaj manuala:) Nie, no spoko tylko nie każdy wozi ze sobą w podróże służbowe manuala . (dorzucenie do podręcznego takiej małej "cegiełki" w postaci manuala) bezcenne I też nie chce po powrocie do domu zacząć od czytania manuala Dlatego były te pytania. Ale jednak będzie trzeba pójść za twoją radą pozdro Edytowane 31 Stycznia 2016 przez Tommi1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (np. otwieranie drzwi hahahah)otworz drzwi kluczykiem i poczytaj manuala:) Nie, no spoko tylko nie każdy wozi ze sobą w podróże służbowe manuala . (dorzucenie do podręcznego takiej małej "cegiełki" w postaci manuala) bezcenne I też nie chce po powrocie do domu zacząć od czytania manuala Dlatego były te pytania. Ale jednak będzie trzeba pójść za twoją radą pozdro Ja manual wożę w skrytce pod podłogą bagażnika. W bagażu w dłuższą podróż znajduję też miejsce na książkę gwarancyjną. Miejsce jest też np pod przednimi fotelami. Co do komputera to uważam że powinien mieć własną małą bateryjkę chroniącą przed utratą danych w przypadku braku napięcia ale zapytaj w ASO bo pewny nie jestem Pozdrawiam. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 No i mam pierwszy raz CHECK ENGINE: P060a P0606 następnie po skasowaniu i włączeniu wyrzucił info: AWD need cheked HILL HOLDER need checked a przez chwilkę nawet: OIL TEMP. ...HI wysoka? Kurcze a zatrzymałem się tylko na parkingu i po odpaleniu b.wysokie obroty.Wyłączyłem i silnik po kolejnym odpaleniu po ok.10min. działał poprawnie jak to w trybie awaryjnym. A już myślałem że tylko stare XT-ki miały predyspozycje do Wywala nią błędów. Jakieś pomysły co było powodem? wizyta u mechanika konieczna. Tak tylko pytam. Tomasz A skąd w Twoim Forku 250 KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 W USA dorzucaja 10KM "w gratisie" ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evoo Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Czarne_Koronkowe - mijałem Cię w piątek około godziny 14 jak jechałeś od strony Poznania. Ledy zamiast seryjnych dziennych dają radę i wręcz rzucają się w oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slizer Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Przy jakim przebiegu wymieniliście oryginalne, przednie tarcze hamulcowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Coś około 70 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 70k km... to chyba dość szybko. No ale to może być kwestia automatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Przy jakim przebiegu wymieniliście oryginalne, przednie tarcze hamulcowe? 32 tyś i nie wiem dlaczego bo na torze był tylko na SJS-ie a mocnych hamowań nie było bardzo dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) IZOTOM. DOTTOREE. Owszem tak mam wersję US tym samym mam 250KM. Pomóżcie jeno w temacie... - Faulty Engine Control Module (ECM) - ECM harness is open or shorted - ECM circuit poor electrical connection coz to jest to ECM i czemu wywala tak wywala bez powodu. Co to ma wspólnego z AWD oraz HILL HOLDERem? Tomasz Edytowane 31 Stycznia 2016 przez arkitekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 To chyba to samo co ECU, tyle, że w XT-ku jest jeszcze chyba osobny komp. do skrzyni biegów. Nie pogryzło ci coś kabli przy silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 ja mam 64kkm i jeszcze nie wymieniałem klocków ani z przodu ani z tyłu, w ASO przy przegklędzie powiedzieli że spokojnie do 75kkm starczy klocków - byłem trochę zdziwiony więc to chyba nie kwestia automatu ale materiału i stylu jazdy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Edytowane 31 Stycznia 2016 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 ja mam 64kkm i jeszcze nie wymieniałem klocków ani z przodu ani z tyłu, w ASO przy przegklędzie powiedzieli że spokojnie do 75kkm starczy klocków - byłem trochę zdziwiony więc to chyba nie kwestia automatu ale materiału i stylu jazdySzacun! U mnie wolny ssak manual (wiadomo, skuteczniejsze hamowanie silnikiem, mniejsza dynamika) klocki przód wymienione po 40 k km. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Owszem tak mam wersję US tym samym mam 250KM. jasne …… wszyscy Ci zadrościmy tych 10KM - Faulty Engine Control Module (ECM) - ECM harness is open or shorted - ECM circuit poor electrical connection coz to jest to ECM i czemu wywala tak wywala bez powodu. Co to ma wspólnego z AWD oraz HILL HOLDERem? sorry, to błąd komunikacji CAN ,długa droga …. życzę szczęścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KGSub Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 ja mam 64kkm i jeszcze nie wymieniałem klocków ani z przodu ani z tyłu, w ASO przy przegklędzie powiedzieli że spokojnie do 75kkm starczy klocków - byłem trochę zdziwiony więc to chyba nie kwestia automatu ale materiału i stylu jazdySzacun! U mnie wolny ssak manual (wiadomo, skuteczniejsze hamowanie silnikiem, mniejsza dynamika) klocki przód wymienione po 40 k km. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka U mnie 96 tys na liczniku, tarcze nie zmieniane, przednie klocki pierwszy raz przy 85 tys, tylne jeszcze nigdy. Nie staram się specjalnie obchodzić delikatnie, ale to chyba wynika z tego, że 80% to trasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 U mnie 96 tys na liczniku, tarcze nie zmieniane, przednie klocki pierwszy raz przy 85 tys, tylne jeszcze nigdy. Nie staram się specjalnie obchodzić delikatnie, ale to chyba wynika z tego, że 80% to trasa. u mnie podobnie głównie trasa, też bez jakiegoś specjalnego traktowania, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 O mnie 33000 i do końca klocków bardzo daleko. Jestem pozytywnie zaskoczony. W innych autach zmieniałem cześciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Czarne_Koronkowe - mijałem Cię w piątek około godziny 14 jak jechałeś od strony Poznania. Ledy zamiast seryjnych dziennych dają radę i wręcz rzucają się w oczy. O kurka człowiek ślepy jak zagadany ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Przy jakim przebiegu wymieniliście oryginalne, przednie tarcze hamulcowe? 32 tyś i nie wiem dlaczego bo na torze był tylko na SJS-ie a mocnych hamowań nie było bardzo dużo. u mnie przy 45 tyś - byłem na przeglądzie i powiedzieli, że do kolejnego /na 60 tyś/ już nie dotrzymają - zatem wymieniłem... trasy głównie miejskie. Przy okazji mówiłem już że dzienne LEDy 2w1 - naprawdę mają moc Edytowane 1 Lutego 2016 przez jozef1972 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Ja klocki z przodu wymieniałem przy 30tys. Jeżdżę głównie w mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) 80 tys tarcze maja się dobrze pomimo kilku plejad i subariad i bardzo ciężkiej nogi mojej żony-samuraja-kamikaze @@arkitekt, sprawdziłbym sondy lambda... Może też być niedopięta jakaś wtyczka przy czujniku, radiu itd. Trochę zabawy albo szczęśliwy traf. Nie wiem czy jakieś ASO będzie miało na to ochotę. Z doświadczenia wiem, że mają alergię na auto z USA bo są inne narzędzia diagnostyczne różniące się w szczegółach oprogramowaniem od wersji UE. P.S. Jeśli używasz jakiś urządzeń peryferyjnych podłączonych do ECU typu ODBII to sprawdź czy przypadkiem przed wyłączeniem zapłonu zapomniałeś go wyłączyć we właściwy sposób tzn. z poziomu programu przez okienko wyjściowe. Edytowane 1 Lutego 2016 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) CARFIT, IZOTOM, CARFIT może opis błędu ściągnięty z netu był nie od subaru. Skupmy się Zatem na nr-ach błędów: P060a P0606 Listwa CAN to listwa komunikacyjną,brzmi jak magia.Długa droga czemu mnie straszy czy tego się łatwo nie zdiagnozuje? IZOTOM, owszem tak korzystam z VGATE oraz Torque. Ale użyłem dopiero po dojechaniu do domu już po zdarzeniu.By podejrzeć błędy. Staram się jednak wyłączac Torque przez funkcję ...włączę ponownie i wyłącze tAK dla pewnosci. Dziękuję za pierwsze pomocne pomysły. Tomasz Edytowane 1 Lutego 2016 przez arkitekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się