Skocz do zawartości

KGSub

Użytkownik
  • Zawartość

    106
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KGSub

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Trójmiasto
  • Auto
    Było: F3SBD, F4XT, jest: BRZ 2017, F2Gen

Ostatnie wizyty

314 wyświetleń profilu
  1. KGSub

    XIV Subariada Albania/Czarnogóra 30.08-06.09.2018

    W Kotorze to akurat było spoko, tylko laski zabalowały.
  2. KGSub

    XIV Subariada Albania/Czarnogóra 30.08-06.09.2018

    nam jeszcze coś zostało, zapraszamy!
  3. KGSub

    XVI Subariada Maroko - styczeń 2019

    A na koniec i tak Marek rozkłada namiot.
  4. my też już na noc się zatrzymaliśmy, zero wina, jutro od rana dalej jazda. @rutek111 zalozcie stanowisko, zamiast liny powiązane biustonosze kobiet.
  5. A my niedlugo do Serbii wjeżdżamy i potem jazda w noc.
  6. A oczom naszym ukazała się Kota Kotorska
  7. ok dzięki czyli trzeba coś takiego zamontować. A wg producenta jaka jest prawidłowa płaszczyzna pracy tej aluminiowej szyny mocowanej do belek - pozioma czy pionowa?
  8. @przemekka jak się tego Snake'a mocuje do belek? Było coś w zestawie od razu, czy trzeba coś samemu kombinować?
  9. KGSub

    Subaru Outback MY15

    Majstersztyk. Dla mnie dużą stratą jest, że @Dyrekcja nie pisze już tak często felietonów do Plejad.
  10. Borys - a propos dekielków. Ja sam wykonałem po bezskutecznych poszukiwaniach. W linku znajdziesz zdjęcie. Mogę Ci pokazać w GD na żywe oczy jak będziesz chciał. https://forum.subaru.pl/topic/90369-x-subariada-kaukaz-północny-9-20-października-2017/?page=13
  11. KGSub

    BRZ, a praktyczność ?

    Tak, to nasz. Buty tylko dzieciom trzeba zdjąć. A bagaznik wystarcza na tygodniowy wyjazd, jak się pierze po drodze to i na dłużej.
  12. KGSub

    Subaru BRZ

    Cześć, gratulacje! Ja przerabiam identyczny scenariusz, odbiór był w grudniu 2017 i używam jako daily z dwóją dzieci i daje radę. Jestem ciekaw jak będzie u Ciebie, bo u mnie obecnie są trzy kwestie: 1) dwójka i trójka - trzeba bardzo uważać - przesadnie dokładnie wysprzęglić, żeby nie zgrzytał. Zastanawiam się czy taka uroda skrzyni, czy coś jest nie tak? 2) Powyżej 140 km/h maska zaczyna odlatywać (lewy i prawy róg się podnosi), czegoś takiego jeszcze nie widziałem, jest gorzej niż w FXT2013, za pierwszym razem się zatrzymałem, bo myślałem, że coś się odpięło. Znowu - może ktoś potwierdzi, że to normalne? 3) Chyba najgorsza rzecz - powyżej 140 km/coś tłucze z tyłu na zewnątrz. Moje podejrzenie - spojler. W wersji po lifcie środkowa podpora nie jest w ogóle przymocowana do klapy bagażnika tylko się na niej wspiera z dość małą siłą docisku. Trochę zminimalizowałem szczelinę poprzez podkładkę filcową i granica (prędkość samochodu) rozpoczęcia telepotania się trochę przesunęła w górę. Też tak masz/macie?
  13. Pewnie chodzi o podjazd na Płaskowyż Gunibski - rzeczywiście Goodrich tam pokazał klasę!
  14. KGSub

    Nowy XV II-generacji

    W subaru Ascent podobno kamera jest umieszczona w tylnej szybie i w zasięgu wycieraczek, więc pomyśleli wreszcie. Ale to dotyczy tej kamery, która przekazuje obraz na lusterko, żeby coś widzieć jak jest samochód po dach załadowany - mirror view camera. Nie jestem pewien czy to ta sama kamera, co ta ułatwiająca cofanie.
  15. KGSub

    BRZ, a praktyczność ?

    u mnie z 9000 km średnia ok 9 l realnie, głównie autostrady do 150km/h. Ostatnia trasa drogi krajowe + trochę s-ki do 120 km/h to 6,4 wg kompa. W mieście przy średniej dynamice jazdy mieszczę się w 10 l realnie. Naprawdę nie pali dużo jak do fanu, który daje. A co do praktycznosci - traktuję jako daily bez problemu, na co dzień wożę dwójkę dzieci ok 5 lat, daje radę.
×