Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, dr.elich napisał:

W 2.5 po mapie Barracuda 130 raczej za mało wydajna jest. Nie chciałeś pójść w wydajniejsze wtryski?

Zaufałem w tym temacie mojemu fachmanowi, z tego co pamiętam we wszystkich moich autach ustawialiśmy dotrysk Pb od 5 tyś obrotów.

AFR podczas pełnego buta było jak na Pb więc się nie martwię.

Mój były(sprzedałem kumplowi) Wrx z mapą Prodrive 265kM, już ma nalatane ponad 100kkm na LPG i ma się bardzo dobrze, też na Barracudach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Teraz, lutek34 napisał:

 

dzieje się  tak przy pełnej butli?

Chyba nie tylko, powyżej połowy na pewno. Raczej nie miałem okazji przetestować przy prawie pustej.

 

Przynajmniej raz śmierdziało, mam wrażenie że gazem ale to może moje przeczulenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy prawie pustej butli, kiedy ciśnienie w butli jest niższe to normalne że słychać rozprężający się LPG w reduktorze przy butowaniu i najczęściej następuje przełaczenie na Pb.

Jeśli przy większej ilości LPG w butli słyszysz rozprężający się LPG przy butowaniu to sprawdź czy reduktor wydala, bo może został źle dobrany do mocy silnika.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, lutek34 napisał:

przy prawie pustej butli, kiedy ciśnienie w butli jest niższe to normalne że słychać rozprężający się LPG w reduktorze przy butowaniu i najczęściej następuje przełaczenie na Pb.

Jeśli przy większej ilości LPG w butli słyszysz rozprężający się LPG przy butowaniu to sprawdź czy reduktor wydala, bo może został źle dobrany do mocy silnika.

Ok, to powinno być dość łatwe do sprawdzenia. Wystarczy zatankować pod kurek i zagarować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

1) ile kosztuje regulacja LPG w Subaru Impreza GH 2.0 Ecomatic 150KM (2008R)?
Instalacja fabryczna z Niemiec.
2) Czy trzeba wyciągać silnik, czy śrubki na zaworach (utwardzane?)
3) Może lepiej znaleźć na benzynie z silnikiem EJ20F i zamontować jakąś nową instalację (wtedy jaką? Mieszkam w Małopolsce).

PS.
Czytam wątek, ale tyle stron to trochę zejdzie, a oferty są i znikają, dlatego już zadałem pytanie w oparciu o informację jakie znam.

Edytowane przez Sławomir Kierczak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od tego:

Regulacja LPG kosztuje różnie, jedni liczą 50 pln jeśli była założona u nich, inni nawet 150 jeśli nie oni zakładali.

Od nowej instalacji znajdź polecanego majstra a później zastanawiaj się nad gratami. Jakbyś przeglądnął chociaż trochę wątek to byś znalazł odpowiedzi na pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Piotr_ek napisał:

Trudno się przekopać przez ponad 340 stron, pewnie już było, ale zapytam

Jakie świece przy LPG polecacie?

Dokładnie takie same jak przy PB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Piotr_ek napisał:

Trudno się przekopać przez ponad 340 stron, pewnie już było, ale zapytam

Jakie świece przy LPG polecacie?

Jeżdżę na takich, jakie zalecają normalnie do mojego silnika. W czasach Golfa (1-punktowy wtrysk) próbowałem takich "do LPG" i mam złe doświadczenia. Gaziarze też nic nie mówili o zmianie na inne świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, czy jest tu jakiś użytkownik Forestera SJ 2.5 z USA ktory przejeździł kilkadziesiąt tyś km na LPG ? Po takim dystansie można już udzielić pierwszych wrażeń z jazdy na LPG. Proszę o opinie odnosnie oszczednosci, serwisowania itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pepedealer napisał:

Mam przejechanie 30tkm przez rok. Wymiana filtrów co 10tkm za około 100 zł. Spalanie na trasie 9-10l/100km. Średnie zużycie benzyny na 100km to około 0.5-0.6l

Dzieki za odpowiedz, rozumiem, że silnik FB25 DOHC ? Regulowałeś zawory? Przy jakim przebiegu zakładałeś LPG ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik FB25. Regulacji jeszcze nie robiłem. Podobno robi to się jak na zimnym "telepie" silnikiem. Gazownik twierdzi że jest w stanie stwierdzić czy luz się kończy po wartości podciśnienia lub korekt ale na ile to jest miarodajne to nie wiem. Instalacja zakładana przy 44 tom. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...