Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, skwaro napisał:
2 godziny temu, Vercy napisał:

Żebym to ja wiedział; sam zobacz.
 
 
 
 

Masakra, co za partacz to montował?

Mimar Węgrów https://goo.gl/maps/AAnAVEvu9nBun96z8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do kogoś, kto ma pojęcie niech Ci to poprawi. Wężyki od listwy do dolotu mają być jak najkrótsze, dlatego w boxerach daje się albo dwie listwy po dwa wtryskiwacze albo lepiej pojedyncze wtryskiwacze bez listwy. Do tego dajesz filtr z dwoma wyjściami i oddzielne zasilanie na obie strony. Z drugiej strony łączysz obie listwy /wtryski rurką lpg żeby skompensować różnice ciśnienia. To tak na początek, pewnie jakby się przyjrzeć to baboli jest więcej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do kogoś, kto ma pojęcie niech Ci to poprawi. Wężyki od listwy do dolotu mają być jak najkrótsze, dlatego w boxerach daje się albo dwie listwy po dwa wtryskiwacze albo lepiej pojedyncze wtryskiwacze bez listwy. Do tego dajesz filtr z dwoma wyjściami i oddzielne zasilanie na obie strony. Z drugiej strony łączysz obie listwy /wtryski rurką lpg żeby skompensować różnice ciśnienia. To tak na początek, pewnie jakby się przyjrzeć to baboli jest więcej.
Przyjrzyj się dobrze - tam są pojedyncze wtryskiwacze a ten element na kolektorze to rozdzielacz z 1 na 4. Jeśli to auto o seryjnej mocy to takie rozwiązanie da radę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzyj się dobrze - tam są pojedyncze wtryskiwacze a ten element na kolektorze to rozdzielacz z 1 na 4. Jeśli to auto o seryjnej mocy to takie rozwiązanie da radę.
A rzeczywiście, tak to jest jak się na telefonie czyta, zwracam honor! :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ujdzie, tylko ja bym to schludniej zrobił bo węże idą jak popadnie default_smile.png
A ja bym nie ruszał. Jest bardzo poprawnie a skracać możnaby tu przede wszystkim węże do wtryskiwaczy. Podejrzewam, że ktoś zrobił je równe albo dłuższe celem np. łatwiejszego serwisu. Widzę, że masz filtr odstojnikowy Alex - fajnie w nim widać zbierający się syf. Reduktor ktoś dał na dole komory co świadczy o jakiejś tam wiedzy teoretycznej w temacie LPG ale jest zbędne w wolnossaku.

Jak chcesz zobaczyć wzorowy montaż zajrzyj do tematu@kriskristoffers .

Kolega z forkiem Turbo z kolei chyba filtrów dawno nie wymieniał .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@skwaro, rzuć okiem jak to u mnie wyglada.

Czy jest poprawnie ?

 

9B7E0A7B-88B2-446E-8323-67AB53934B27.thumb.jpeg.ef921de172a5c6f4ed09df3b8d619040.jpeg

To jest norma że kable od cewki do świec

na 2 i 4 cylindrze, mają fajki przy cewce pod kątem 90 stopni? To już któreś zdjęcie na którym tak to wygląda. Ja mam normalne proste.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym nie ruszał. Jest bardzo poprawnie a skracać możnaby tu przede wszystkim węże do wtryskiwaczy. Podejrzewam, że ktoś zrobił je równe albo dłuższe celem np. łatwiejszego serwisu. Widzę, że masz filtr odstojnikowy Alex - fajnie w nim widać zbierający się syf. Reduktor ktoś dał na dole komory co świadczy o jakiejś tam wiedzy teoretycznej w temacie LPG ale jest zbędne w wolnossaku.

Jak chcesz zobaczyć wzorowy montaż zajrzyj do tematu@kriskristoffers .

Kolega z forkiem Turbo z kolei chyba filtrów dawno nie wymieniał .
Nie mówię żeby rozbierać i poprawiać bo jest coś źle, tylko że ja bym zrobił to schludniej :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, dr.elich napisał:

Kolega z forkiem Turbo z kolei chyba filtrów dawno nie wymieniał .

Ja?

 

Ja jeszcze nic nie robiłem poza tematem.

 

Zakładam że chodzi o filtry do gazu?

 

Coś tu w papierach rozsądnego widać? 

 

 

IMG_20190823_140432.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem specjalistą - do tego mi daleko. Ale czy jest jakakolwiek pobudka, aby w bokserze wszystkie wtryski robić w jednej listwie? Z tego, co tutaj, widzę, to piszecie że raczej średnio, zatem najlepiej 2 po 2? 
Zasada jest taka by wąż od wtryskiwacza do kolektora był jak najkrótszy , by wszystkie były równe i by wtryskiwal paliwo w sposób zbliżony do benzynowego. Tak więc w bokserze najpoprawniej zastosować 4 pojedyncze wtryskiwacze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja?
 
Ja jeszcze nic nie robiłem poza tematem.
 
Zakładam że chodzi o filtry do gazu?
 
Coś tu w papierach rozsądnego widać? 
 
 
IMG_20190823_140432.thumb.jpg.4af124b3af9c1ce1be6f1f3f735a7acf.jpg
Widać tyle, że ktoś Ci włożył wtryski Hana które jakościowo to były dobre ale kilka lat temu. Obecnie są bardzo awaryjne i nie ma żadnego uzasadnienia ich stosować. Sterowniki KME też padają stosunkowo często ale to chyba i tak procentowo rzadkie awarie. Daj foty instalacji - jakość montażu jest ważniejsza niż komponenty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, dr.elich napisał:
10 minut temu, Danko napisał:
Nie jestem specjalistą - do tego mi daleko. Ale czy jest jakakolwiek pobudka, aby w bokserze wszystkie wtryski robić w jednej listwie? Z tego, co tutaj, widzę, to piszecie że raczej średnio, zatem najlepiej 2 po 2? 

Zasada jest taka by wąż od wtryskiwacza do kolektora był jak najkrótszy , by wszystkie były równe i by wtryskiwal paliwo w sposób zbliżony do benzynowego. Tak więc w bokserze najpoprawniej zastosować 4 pojedyncze wtryskiwacze.

Ja mam robione w Mimar, ale każdy wtrysk osobno na każdy cylinder, schowane pod kolektorem, blisko benzynowych. Tylko to było robione w 2012 roku bodajże.

Edytowane przez yaroz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...