Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, markos007 napisał:

ostatnio zatankowałem auto do pełna, po przejechaniu kilku kilometrów parę razy słyszał zawór w zbiorniku, który charakterystycznie słychać chwilę przed przełączeniem benzyny na gaz. Po kilku sekundach brzęczał sygnał dotyczący braku gazu w zbiorniku.

Gdzie szukać przyczyny? Coś może się zacinać w zbiorniku?

Zazwyczaj blokuje się trzpień w reduktorze, taki przypadłość reduktorów trzpieniowych. Ich ciśnienie wyjściowe jest bardzo zależne od ciśnienia w zbiorniku. Mi też kiedyś się tak działo, po zatankowaniu do pełna, spadało ciśnienie na wyjściu i przerzucało na PB. Obniżyłem tymczasowo ciśnienie minimalne, po paru kilometach je znów podniosłem. W zasadzie to od czerwca nie miałem już takiej sytuacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Adaśko napisał:

Kurde ,no właśnie mój mechaniorktóry robił mi remont po UPG mówi żeby w ogóle wywalić ten brc,ale co w związku z tym zamontować aby było dobrze i bezpiecznie dla silnika i z zapasem

W pierwszej kolejności sprawdź czy masz instalację na przewodach 8mm bo jak na 6mm (co podejrzewam przy BRC), to masz do zrobienia od nowa większość bo 6mm nie wyrobi pod taką moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Adaśko napisał:

8mm większe przewody są niby :)

Wszystkie łącznie z wejściem na reduktor? Zawory też 8mm? Jak tak to reduktor pewnie do wymiany (nie wiem jaki masz teraz, ale znając instalki BRC to sporo za mały), w moim poprzednim Forku KME Twin dawał radę przy 280KM, ew, setup na 2 reduktory możesz zrobić, chyba że są jakieś nowe wydajne reduktory, nie śledziłem tematu ostatnio. Wtryskiwacze Barracuda 130 dadzą radę. Sterowanie zrób na Stagu, bo to każdy zna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor BRC genius max podobno największy dostępny z brc,co do węży to nie ma miedzi ze zbiornika tylko elastyczny(faro),te węże co idą od reduktora do wtryskiwaczy są grubsze niż te co do wtryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Adaśko napisał:

Reduktor BRC genius max podobno największy dostępny z brc,co do węży to nie ma miedzi ze zbiornika tylko elastyczny(faro),te węże co idą od reduktora do wtryskiwaczy są grubsze niż te co do wtryskiwaczy.

Teoretycznie powinien wyrobić bo wydajność max wg producenta ma 320KM, ciekawe jak w praktyce, bo miałem u siebie KME Gold, który wg producenta miał wyrabiać do 350KM a nie dał rady już przy 250KM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ewemarkam napisał:

Zazwyczaj blokuje się trzpień w reduktorze, taki przypadłość reduktorów trzpieniowych. Ich ciśnienie wyjściowe jest bardzo zależne od ciśnienia w zbiorniku. Mi też kiedyś się tak działo, po zatankowaniu do pełna, spadało ciśnienie na wyjściu i przerzucało na PB. Obniżyłem tymczasowo ciśnienie minimalne, po paru kilometach je znów podniosłem. W zasadzie to od czerwca nie miałem już takiej sytuacji

dzisiaj znowu miałem taką sytuację i zauważyłem, że przy gwałtowniejszym przyśpieszaniu bardziej to występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie powinien wyrobić bo wydajność max wg producenta ma 320KM, ciekawe jak w praktyce, bo miałem u siebie KME Gold, który wg producenta miał wyrabiać do 350KM a nie dał rady już przy 250KM...
Te liczby są zwykle zawyżone nawet dla wolnossaków. Ale u mnie H6 hołd obsługuje bez problemu, tylko buczy.
Z wydajnych warto rozważyć Magic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, markos007 napisał:

dzisiaj znowu miałem taką sytuację i zauważyłem, że przy gwałtowniejszym przyśpieszaniu bardziej to występuje.

to mniej więcej to, co u mnie. Tyle że nie słyszę hałasów od baku tylko pokazuje mi pusty bak jakby gaz uciekał. Zadzwonię do mojego gaznika i się dowiem.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś po odczekaniu aż przełączy na gaz, po przełączeniu, lekko depłem gaz tak na 1500-2000obr silnik zgasł. W wcześniej tego nie miałem, musiałem cofać z miejsca parkingowego na lekkim gazie bo gasł zaraz po przełączeniu, ale nie gasł po przegazówce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, yaroz napisał:

Dziś po odczekaniu aż przełączy na gaz, po przełączeniu, lekko depłem gaz tak na 1500-2000obr silnik zgasł.

a jak długo po odpaleniu zimnego silnika następuje przełączenie się na LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy polecacie usługi Energy Gaz Polska?,był ktoś tam na jakimś serwisie,bądź montażu?jak to wygląda od kuchni,jak cenowo,bo na filmikach to nieźle.

 

Edytowane przez Adaśko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Adaśko napisał:

Czy polecacie usługi Energy Gaz Polska?,był ktoś tam na jakimś serwisie,bądź montażu?jak to wygląda od kuchni,jak cenowo,bo na filmikach to nieźle.

 

Omijaj z daleka. Wiercenie w kolektorze na aucie bez zdejmowania, kiepsko dobrane elementy instalacji do auta, montażysta ma narzucone dwa auta dziennie do zrobienia, przez co ma być szybko, a nie dobrze. Ale są dobrzy w marketingu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak @lutek34pisze. Jak zagadasz z gazownikiem, komputerem sprawdzi po kolei wszystkie wtryski. Albo fizycznie syf po prostu... Jak kupilem samochód to na gazie mi gasł, a nawet zaczynal palić na 3. Juz byly pomysly, ze luzy zaworowe zasialy spustoszenie (nawet serwis "speców" od subaru stwierdził, ze to na pewno to), a eyztaeczylo wymienić wtrysk. W moim przypasku po prostu byl kompletnie nieszczelny, ale syf moze doprowadzić do podobnego stanu pewnie

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wtryski to jest trop, bo czasami tak co jakiś czas zatelepie silnikiem. Spróbuję przeczyscic, a jak nie da to rezultatów to jakie wtryski polecacie?, i czy można je samemu założyć, ale chyba to  trzeba jechać do gaziarza na regulację instalacji po zamontowaniu? Teraz mam Hanna, niebieskie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, yaroz napisał:

ale chyba to  trzeba jechać do gaziarza na regulację instalacji po zamontowaniu?

 

oczywiście że trzeba podjechać do gazownika, wystrojenie całej instalacji będzie potrzebne. Oczywiście filtry gazowe wymieniasz co jakiś czas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, skwaro napisał:

Omijaj z daleka. Wiercenie w kolektorze na aucie bez zdejmowania, kiepsko dobrane elementy instalacji do auta, montażysta ma narzucone dwa auta dziennie do zrobienia, przez co ma być szybko, a nie dobrze. Ale są dobrzy w marketingu ;)

Rozumiem,no właśnie to za pięknie wszystko wygląda na tych filmikach,ale jeden z pracowników prywatnie ma Subaru Imprezę wystrojoną na lpg i tam opowiada jak to zajebiście się jeździ imprezą jako daily

Kogo byście polecali z gazowników, takich w okolicy 100km od Lublina

 

 

 

 

 

Edytowane przez Adaśko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lutek34 napisał:

filtry gazowe wymieniasz co jakiś czas?

Oczywiście, co ok 10tys.

 

2 godziny temu, Danko napisał:

Jezeli bylo wcześniej okej, to chyba wystarczy wymienić wadliwy. Tu juz reszta niech sie wypowie. 

Wcześniej nie gasł po przegazówce tylko podczas cofania, przy wyjeżdżaniu z parkingu, musiałem na lekkim gazie cofać bo bez gazu gasł. 

A swoją drogą z tego co mi mówił poprzedni właściciel to wtryski mogą mieć teraz nakulane z ok 40tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...