Danko Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 To nie jest dużo raczej. Ja w rok zrobiłem 30 jakoś plus nw ile poprzednim wlascicielu. W poprzednim aucie tak samo przebiegi po 30/40k rocznie i nie bylo z tym problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornel9797 Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 W dniu 20.02.2020 o 14:10, Adaśko napisał: Rozumiem,no właśnie to za pięknie wszystko wygląda na tych filmikach,ale jeden z pracowników prywatnie ma Subaru Imprezę wystrojoną na lpg i tam opowiada jak to zajebiście się jeździ imprezą jako daily Kogo byście polecali z gazowników, takich w okolicy 100km od Lublina W Konopnicy (bliskie okolice Lublina) jest super gazownik, użytkownik lpg-forum o nicku „soul”, na którymś forum audi również jest pod podobnym nickiem. Jego montaże i kontakt do niego znajdziesz bez problemu na lpg-forum. Gdybyś jednak nie znalazł albo chciał zdjęcia z montażu w moim Legacy to pisz na PW, no chyba, że ktoś by chciał bardzo to mogę się nimi podzielić nawet tutaj. EGP również nie polecam. Znalezienie dobrego gazownika nie jest łatwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Godzinę temu, kornel9797 napisał: chciał zdjęcia z montażu w moim Legacy to pisz na PW, no chyba, że ktoś by chciał bardzo to mogę się nimi podzielić nawet tutaj. Możesz tutaj wrzucić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy2013User Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 A czy jest już na forum jakiś praktyk posiadający LPG w FB25 po pokonaniu powiedzmy 30 tyś km? Na chwilę obecną dużo gdybamy, faktów niestety jest mało. Sam posiadam FB25 i być może w tym roku w związku z kontraktem w pracy będę musiał założyć LPG do swojego LEGACY. O ile dobre dostrojenie LPG to podstawa, to zastanawia mnie jak realnie wygląda redukcja luzów zaworowych w trakcie użytkowania LPG. Nie podejrzewam również, aby regulacji - czyli wymiany płytek - wymagały wszystkie zawory. Czekam na wypowiedź PRAKTYKA. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 (edytowane) Jako pisał na ten temat parę stron wstecz Edytowane 25 Lutego 2020 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 1 godzinę temu, Legacy2013User napisał: A czy jest już na forum jakiś praktyk posiadający LPG w FB25 po pokonaniu powiedzmy 30 tyś km? Na chwilę obecną dużo gdybamy, faktów niestety jest mało. Sam posiadam FB25 i być może w tym roku w związku z kontraktem w pracy będę musiał założyć LPG do swojego LEGACY. O ile dobre dostrojenie LPG to podstawa, to zastanawia mnie jak realnie wygląda redukcja luzów zaworowych w trakcie użytkowania LPG. Nie podejrzewam również, aby regulacji - czyli wymiany płytek - wymagały wszystkie zawory. Czekam na wypowiedź PRAKTYKA. Pozdrawiam. Np w OBK 25USDM2013CVT silnik przejechał dystans całkowity (po przeliczeniu) ok. 180tys. km w tym 140tys km na LPG bez regulacji "zaworów" i pracuje bez zastrzeżeń. Pracuje dużo lepiej niż wcześniej sprzedawane wersje Ej20FL przygotowane do montażu systemu zasilania LPG. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 19 minut temu, jako napisał: Np w OBK 25USDM2013CVT silnik przejechał dystans całkowity (po przeliczeniu) ok. 180tys. km w tym 140tys km na LPG bez regulacji "zaworów" i pracuje bez zastrzeżeń. Pracuje dużo lepiej niż wcześniej sprzedawane wersje Ej20FL przygotowane do montażu systemu zasilania LPG. EJ20F mają jakieś charakterystyczne dla nich problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 1 minutę temu, Danko napisał: EJ20F mają jakieś charakterystyczne dla nich problemy? Raczej charakterystyczne dla nich zalety. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Oprócz tego że lepiej znoszą LPG niż EJ204 to różnic raczej nie ma. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 1 minutę temu, ewemarkam napisał: Oprócz tego że lepiej znoszą LPG niż EJ204 to różnic raczej nie ma. dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Az zwatpilem. Jestem wyposażony w te jednostkę, a informacji o niej stosunkowo niewiele. Przez to jak widze choć wspomnienie o tej jednostce, pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 3 godziny temu, Legacy2013User napisał: A czy jest już na forum jakiś praktyk posiadający LPG w FB25 po pokonaniu powiedzmy 30 tyś km? Na chwilę obecną dużo gdybamy, faktów niestety jest mało. Sam posiadam FB25 i być może w tym roku w związku z kontraktem w pracy będę musiał założyć LPG do swojego LEGACY. O ile dobre dostrojenie LPG to podstawa, to zastanawia mnie jak realnie wygląda redukcja luzów zaworowych w trakcie użytkowania LPG. Nie podejrzewam również, aby regulacji - czyli wymiany płytek - wymagały wszystkie zawory. Czekam na wypowiedź PRAKTYKA. Pozdrawiam. 30.000 km nie mam, mam dopiero 20.000 przy zasilaniu gazowym i jak na razie wsio ok. Mam FB25 2015 EU . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 5 godzin temu, kornel9797 napisał: W Konopnicy (bliskie okolice Lublina) jest super gazownik, użytkownik lpg-forum o nicku „soul”, na którymś forum audi również jest pod podobnym nickiem. Jego montaże i kontakt do niego znajdziesz bez problemu na lpg-forum. Gdybyś jednak nie znalazł albo chciał zdjęcia z montażu w moim Legacy to pisz na PW, no chyba, że ktoś by chciał bardzo to mogę się nimi podzielić nawet tutaj. EGP również nie polecam. Znalezienie dobrego gazownika nie jest łatwe. Dzięki za namiar,jak możesz to wrzuć te zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salo Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 Czy zakup Outbacka rocznik 2015 z silnikiem FB25 i założoną już instalacją z wtryskiem w fazie ciekłej Vialle to dobry pomysł? Czy to jest dobra instalacja do tego silnika i powinienem pojeździć na niej przez najblizsze lata przy odpowiednim serwisowaniu, czy lepiej szukać auta bez instalacji? W sumie nie mam presji na LPG, ale OBK w sprzedaży jest jak na lekarstwo, więc rozważam też opcje z gazem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 A to jest instalacja V czy VI generacji? Z tego co mi wiadomo w V generacji jest dotrysk benzyny a VI dotrysku nie ma, ale niech mnie ktoś poprawi jak się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Przepraszam, koledzy, co ile wymienia się filtry lpg ? Dochodzi mnie już prawie 10 tyś km, to już czy 15- 20 tyś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 najlepiej wymieniać razem z serwisem olejowym, u siebie wymieniałem max co 15 tys. km i po tym przebiegu filtry już miały zawsze trochę brudu także myślę że to optymalny dystans 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Godzinę temu, Pan Dziedzic napisał: Przepraszam, koledzy, co ile wymienia się filtry lpg ? Dochodzi mnie już prawie 10 tyś km, to już czy 15- 20 tyś ? co 10 kkm ! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Teraz mam kolo 15k i zaczynam odczuwać peoblemy, więc celowałbym w 10-12k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salo Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 A to jest instalacja V czy VI generacji? Z tego co mi wiadomo w V generacji jest dotrysk benzyny a VI dotrysku nie ma, ale niech mnie ktoś poprawi jak się mylę. V generacja (z wtryskiwaczami LPG i pompą przy butli). Działa ponoć bezproblemowo od 5 lat. Po przełączeniu na gaz nie spala benzyny (brak dotrysku). Ogólnie całość wygląda ciekawie. Czy po tych 5 latach można sie spodziewać problemów, czy raczej nie ma co się bać auta z taka instalacją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 4 minuty temu, salo napisał: 4 godziny temu, yaroz napisał: A to jest instalacja V czy VI generacji? Z tego co mi wiadomo w V generacji jest dotrysk benzyny a VI dotrysku nie ma, ale niech mnie ktoś poprawi jak się mylę. V generacja (z wtryskiwaczami LPG i pompą przy butli). Działa ponoć bezproblemowo od 5 lat. Po przełączeniu na gaz nie spala benzyny (brak dotrysku). Ogólnie całość wygląda ciekawie. Czy po tych 5 latach można sie spodziewać problemów, czy raczej nie ma co się bać auta z taka instalacją? Jak dla mnie d wszystko zalezy, jak ktos dbal. Mam rodzinie Astrę H, która ma gaz od przebiegu 150kkm. Obecnie ma chyba 350, minęło chyba 11 albo 12 lat (butla juz byla zmieniana). Najciekawsze w tym wszystkim jest to, ze ten Opelek ma ten konkretny 1.6, który kompletnie nie toleruje gazu. Mimo to, głowica poddala sie dopiero przy tych 340/350k. Właśnie dlatego, ze wszystko bylo robione, jak należy (plus duzo tras, mniej miasta). Takze 5 lat na lpg raczej nie powinno być problemem. A mój obecny Subarak jest BiFuel i tez ma juz prawie 300k - z tego co wiem, bez problemów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 25 minut temu, Danko napisał: Teraz mam kolo 15k i zaczynam odczuwać peoblemy, więc celowałbym w 10-12k tak się zastanawiam, jeśli teraz robię 5-6 tys. km rocznie to czy mam wymieniać filtry co normalny interwał czy tak jak olej max co 12 msc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 34 minuty temu, markos007 napisał: tak się zastanawiam, jeśli teraz robię 5-6 tys. km rocznie to czy mam wymieniać filtry co normalny interwał czy tak jak olej max co 12 msc? Zakladam, ze skoro tylko tyle jeździsz, go jeździsz po mieście. Jesli tak, to mysle, ze raz w roku bylby okej, bo w takich warunkach też (tak mi sie tylko wydaje) wiecej tego moze się tam zbierać. U mnie ten interwał z reguły wynosił max 3 miesiące, teraz jakos 6 wiec nigdy takiego "problemu" nie miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ibar Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Ja bym tam wymieniał albo co 10k tak jak olej, albo raz w roku, zależy co pierwsze, w sumie nie wielki koszt, a sen spokojniejszy Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Dziekuje wszystkim za odp. Dziś umawiam termin na jutrzejszą wymianę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się