Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 20.02.2020 o 14:10, Adaśko napisał:

Rozumiem,no właśnie to za pięknie wszystko wygląda na tych filmikach,ale jeden z pracowników prywatnie ma Subaru Imprezę wystrojoną na lpg i tam opowiada jak to zajebiście się jeździ imprezą jako daily

Kogo byście polecali z gazowników, takich w okolicy 100km od Lublina

 

 

 

 

 

W Konopnicy (bliskie okolice Lublina) jest super gazownik, użytkownik lpg-forum o nicku „soul”, na którymś forum audi również jest pod podobnym nickiem. Jego montaże i kontakt  do niego znajdziesz bez problemu na lpg-forum. Gdybyś jednak nie znalazł albo chciał zdjęcia z montażu w moim Legacy to pisz na PW, no chyba, że ktoś by chciał bardzo to mogę się nimi podzielić nawet tutaj. EGP również nie polecam. Znalezienie dobrego gazownika nie jest łatwe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest już na forum jakiś praktyk posiadający LPG w FB25 po pokonaniu powiedzmy 30 tyś km?

 

Na chwilę obecną dużo gdybamy, faktów niestety jest mało.

Sam posiadam FB25 i być może w tym roku w związku z kontraktem w pracy będę musiał założyć LPG do swojego LEGACY.

O ile dobre dostrojenie LPG to podstawa, to zastanawia mnie jak realnie wygląda redukcja luzów zaworowych w trakcie użytkowania LPG.

Nie podejrzewam również, aby regulacji - czyli wymiany płytek - wymagały wszystkie zawory.

 

Czekam na wypowiedź PRAKTYKA. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Legacy2013User napisał:

A czy jest już na forum jakiś praktyk posiadający LPG w FB25 po pokonaniu powiedzmy 30 tyś km?

 

Na chwilę obecną dużo gdybamy, faktów niestety jest mało.

Sam posiadam FB25 i być może w tym roku w związku z kontraktem w pracy będę musiał założyć LPG do swojego LEGACY.

O ile dobre dostrojenie LPG to podstawa, to zastanawia mnie jak realnie wygląda redukcja luzów zaworowych w trakcie użytkowania LPG.

Nie podejrzewam również, aby regulacji - czyli wymiany płytek - wymagały wszystkie zawory.

 

Czekam na wypowiedź PRAKTYKA. Pozdrawiam.

Np w OBK 25USDM2013CVT silnik przejechał dystans całkowity (po przeliczeniu) ok. 180tys. km w tym 140tys km na LPG bez regulacji "zaworów" i pracuje bez zastrzeżeń. Pracuje dużo lepiej niż wcześniej sprzedawane wersje Ej20FL przygotowane do montażu systemu zasilania LPG.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, jako napisał:

Np w OBK 25USDM2013CVT silnik przejechał dystans całkowity (po przeliczeniu) ok. 180tys. km w tym 140tys km na LPG bez regulacji "zaworów" i pracuje bez zastrzeżeń. Pracuje dużo lepiej niż wcześniej sprzedawane wersje Ej20FL przygotowane do montażu systemu zasilania LPG.

EJ20F mają jakieś charakterystyczne dla nich problemy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Legacy2013User napisał:

A czy jest już na forum jakiś praktyk posiadający LPG w FB25 po pokonaniu powiedzmy 30 tyś km?

 

Na chwilę obecną dużo gdybamy, faktów niestety jest mało.

Sam posiadam FB25 i być może w tym roku w związku z kontraktem w pracy będę musiał założyć LPG do swojego LEGACY.

O ile dobre dostrojenie LPG to podstawa, to zastanawia mnie jak realnie wygląda redukcja luzów zaworowych w trakcie użytkowania LPG.

Nie podejrzewam również, aby regulacji - czyli wymiany płytek - wymagały wszystkie zawory.

 

Czekam na wypowiedź PRAKTYKA. Pozdrawiam.

30.000 km nie mam, mam dopiero 20.000 przy zasilaniu gazowym i jak na razie wsio ok. Mam FB25 2015 EU ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kornel9797 napisał:

W Konopnicy (bliskie okolice Lublina) jest super gazownik, użytkownik lpg-forum o nicku „soul”, na którymś forum audi również jest pod podobnym nickiem. Jego montaże i kontakt  do niego znajdziesz bez problemu na lpg-forum. Gdybyś jednak nie znalazł albo chciał zdjęcia z montażu w moim Legacy to pisz na PW, no chyba, że ktoś by chciał bardzo to mogę się nimi podzielić nawet tutaj. EGP również nie polecam. Znalezienie dobrego gazownika nie jest łatwe. 

Dzięki za namiar,jak możesz to wrzuć te zdjęcia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zakup Outbacka rocznik 2015 z silnikiem FB25 i założoną już instalacją z wtryskiem w fazie ciekłej Vialle to dobry pomysł? Czy to jest dobra instalacja do tego silnika i powinienem pojeździć na niej przez najblizsze lata przy odpowiednim serwisowaniu, czy lepiej szukać auta bez instalacji? W sumie nie mam presji na LPG, ale OBK w sprzedaży jest jak na lekarstwo, więc rozważam też opcje z gazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to jest instalacja V czy VI generacji? Z tego co mi wiadomo w V generacji jest dotrysk benzyny a VI dotrysku nie ma, ale niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.
V generacja (z wtryskiwaczami LPG i pompą przy butli). Działa ponoć bezproblemowo od 5 lat. Po przełączeniu na gaz nie spala benzyny (brak dotrysku). Ogólnie całość wygląda ciekawie. Czy po tych 5 latach można sie spodziewać problemów, czy raczej nie ma co się bać auta z taka instalacją?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, salo napisał:
4 godziny temu, yaroz napisał:
A to jest instalacja V czy VI generacji? Z tego co mi wiadomo w V generacji jest dotrysk benzyny a VI dotrysku nie ma, ale niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.

V generacja (z wtryskiwaczami LPG i pompą przy butli). Działa ponoć bezproblemowo od 5 lat. Po przełączeniu na gaz nie spala benzyny (brak dotrysku). Ogólnie całość wygląda ciekawie. Czy po tych 5 latach można sie spodziewać problemów, czy raczej nie ma co się bać auta z taka instalacją?

Jak dla mnie d wszystko zalezy, jak ktos dbal. Mam rodzinie Astrę H, która ma gaz od przebiegu 150kkm. Obecnie ma chyba 350, minęło chyba 11 albo 12 lat (butla juz byla zmieniana). Najciekawsze w tym wszystkim jest to, ze ten Opelek ma ten konkretny 1.6, który kompletnie nie toleruje gazu. Mimo to, głowica poddala sie dopiero przy tych 340/350k. Właśnie dlatego, ze wszystko bylo robione, jak należy (plus duzo tras, mniej miasta). Takze 5 lat na lpg raczej nie powinno być problemem. A mój obecny Subarak jest BiFuel i tez ma juz prawie 300k - z tego co wiem, bez problemów 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, markos007 napisał:

tak się zastanawiam, jeśli teraz robię 5-6 tys. km rocznie to czy mam wymieniać filtry co normalny interwał czy tak jak olej max co 12 msc? :D

Zakladam, ze skoro tylko tyle jeździsz, go jeździsz po mieście. Jesli tak, to mysle, ze raz w roku bylby okej, bo w takich warunkach też (tak mi sie tylko wydaje) wiecej tego moze się tam zbierać. U mnie ten interwał z reguły wynosił max 3 miesiące, teraz jakos 6 wiec nigdy takiego "problemu" nie miałem :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...