Piotrek J Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Chciałbym oddać moje wtryski (Matrix XJ) do regeneracji, bo mam firmę, która się tym specjalizuje pod bokiem. Regeneracja ma polegać na wymianie elementów z zestawu naprawczego i wyczyszczeniu. Oczywiście każdy dzień bez jazdy to dzień stracony stąd moje pytanie: czym/jak zatkać przewody po wyjęciu wtryskiwaczy tak aby można było bezpiecznie jeździć i niczego nie uszkodzić? Pytanie dodatkowe: czy tzw. grupa magnetyczna wtryskiwacza ulega podczas pracy zużyciu? Moje wtryski mają ponad 130k km przebiegu i zastanawiam się czy opłaca się je regenerować czy szarpnąć się na nowe (na tą chwilę jedyny problem to szarpnięcie przy porannym przełączaniu na gaz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Nowe Barakudy kupisz za 80-90zl/sztuka. Ile firma zyczy sobie za regeneracje Matrixow? T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Przewody zaślepić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Na czas czyszczenia ja u siebie zaślepiłem przy pomocy śrubki wkręconej w rurkę założoną na króciec w kolektorze. Co do Barakudy, u mnie właśnie jedna padła po przejechaniu 55.000, wczoraj wymieniona u Jako. Ale do tego momentu nie było najmniejszych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek J Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Dziękuję! Spróbuję dobrać śrubki. Nowe Barakudy kupisz za 80-90zl/sztuka. Ile firma zyczy sobie za regeneracje Matrixow? T. 192zł Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Listopada 2015 przez Piotrek J Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Czy wtryski Barakudy są jakieś wadliwe ostatnio albo coś z jakościa się stało ?? Każdy gazownik odradza je i mówi że to już nie to samo.....czy możecie potwierdzić ten fakt ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Moj mowil ze baracudy i hany to juz nie to samo i poleca a nawet zalozyl mi dragony i po 7msc nie mam problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Tak grzybu z Hanami to samo że jakość nie ta sama i odradzają.....tutaj na forum(i nie tylko tutaj) tyle osób pisało że tylko hana ewentualnie barakudy a teraz człowiek nie wie co założyć bo znów każdy co innego zakłada. Akuat ja do swojego narazie nie zamierzam zakładać LPG ale kolega z Legacy III pytał mnie czy coś na forum polecają i co tu mu powiedzieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Trudno powiedzieć czy TERAZ Barracudy padają, mi padła - ale ta montowana 3 lata temu w okresie, kiedy wszyscy bardzo psioczyli na Hanę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Dzisiaj udalo mi sie znaleźć warsztat ogarniający instalacje Stefanelli.Okazalo sie ze mialem podpięte podciśnienie z kolektora którego w tej instalacji sie nie podpina.Po odłączeniu tego i malej diagnostyce/korekcie jazda probna z podpiętym kompem i auto w końcu przyspiesza równo do odcinki.W zasadzie został jeden mankament- przy chamowaniu silnikiem np 80/h 4-5bieg ok 2-2.5krpm i wcisnieciu gazu w początkowej fazie lekkie szarpnięcia.Zawsze w tym samym polozeniu pedalu gazu później juz tego nie ma.Na kompoe widac ze mapa jest ok ,mieszanka tez.Zaplon raczej nie bo jest caly nowy i na poprzednim tez tak bylo(obecnie świece zwykle Beru z przerwa na 0.9 wczoraj wymieniane,miesięczne przewody wn NGK i cewka MM) w nocy jak przegazuje to widac na przewodach w miejscu gdzie są ułożone w grzbieniu delikatne iskierki ale to nie kopie po chwyceniu ręką wiec wnioskuje ze to jonizacja o czym piszą producenci przewodów.Gaziarz mówi ze na benzynie tez to czuć, ale zdecydowanie mniej i sugeruje TPS wytarta ścieżkę w tym miejscu na potencjometrze lub zbyt pozna reakcje krokowca.Co o tym sądzicie? Edytowane 26 Listopada 2015 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonard17 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) jak to jest w końcu z tymi silnikami przystosowanymi do LPG (wzmacniana głowica-gniazda itp.)????? jeden pisze że dzwonił do ASO i mu powiedzieli że wszystkie silniki powyżej roku 2005 są wzmacniane bez względu na EJ2012345.... czy EJ20F, inni piszą ze tylko EJ20F ???? dla przykładu czy forek starszy rok 2003, 2.0 125KM VIN JF1SG5lk43g006169 ma tę głowicę i zawory wzmocnione czy też nie??? konkretnie chodzi o forestery http://otomoto.pl/oferta/subaru-forester-subaru-forester-4x4-1-wl-salon-polska-serwisowany-faktura-vat-marza-ID6yelq9.html#contact-form czy ten forek 2006 jest wzmocniony pod LPG??? regulacja zaworów co 30 czy co 100 tyś.??? Edytowane 29 Listopada 2015 przez leonard17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 że wszystkie silniki powyżej roku 2005 są wzmacniane nie są, ze tylko EJ20F ???? prawdopodobnie tak po VIN nie sprawdzisz... chyba... magiczna literka F jest na lewej tabliczce znamionowej (na lewym kielichu amroka - tym po stronie kierowcy) mam takiego samego jak z ogłoszenia... przy 200 kkm jedna głowica padła, oczywiście 4 cylinder. Na lpg przejechane 170kkm Dorwałem głowice z rozbitka z literką F, wymieniłem ostatniego lata, za pół roku pomierzę luzy i się okaże.... jak to jest z tym F Do tej pory regulacja (szklanki) max co 50 kkm, a pod koniec tego przebiegu zawsze szarpanie, nierówna praca silnika... objaw małych luzów zaworowych.. silniki 125KM, to inna bajka, regulacja na śrubki, podobno dobrze znoszą LPG, w przeciwieństwie do tych po lifcie. co ciekawe, po wymianie głowic, znany legendarny efekt "mulenia" tego silnika w zakresie 2000-3500 obr. całkowicie zanikł... :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Śmigam na LPG, Instalacja Prins z lubryfikatorem, zero luzów po 146 tyś/km. Spalanie 10-12l/100 przy jeździe w mieście. Na chwile obecną żadnych problemów z instalacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 zero luzów ja bym się nie cieszył jak zero luzów....czyli gniazda kaput??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek J Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Chciałbym oddać moje wtryski (Matrix XJ) do regeneracji, bo mam firmę, która się tym specjalizuje pod bokiem. Regeneracja ma polegać na wymianie elementów z zestawu naprawczego i wyczyszczeniu. Oczywiście każdy dzień bez jazdy to dzień stracony stąd moje pytanie: czym/jak zatkać przewody po wyjęciu wtryskiwaczy tak aby można było bezpiecznie jeździć i niczego nie uszkodzić? Pytanie dodatkowe: czy tzw. grupa magnetyczna wtryskiwacza ulega podczas pracy zużyciu? Moje wtryski mają ponad 130k km przebiegu i zastanawiam się czy opłaca się je regenerować czy szarpnąć się na nowe (na tą chwilę jedyny problem to szarpnięcie przy porannym przełączaniu na gaz). Jestem już po. Serwis po rozebraniu stwierdził, że nie trzeba niczego (zestaw naprawczy) wymieniać, wyczyścili wtryski i dzisiejsze przełączenie było bezproblemowe. Za usługę zapłaciłem 30 PLN;) Zostawiłem w poniedziałek o 15:30,we wtorek o 10 były do odbioru. Ja mam EJ20F, kupiony z przebiegiem 130k z czego 110k z gazem (gaz założony w salonie Subaru przy przeglądzie na 20k), dla spokoju sumienia sprawdzałem luzy przy 150k i wszystkie zawory były w normie, a mechanik z dużym doświadczeniem w serwisowaniu Subaru nie dowierzał, że LPG od nowości praktycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonard17 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 czy to prawda że w legacy 2.0R 165KM z LPG trzeba regulować zawory co 20.000 km???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 czy to prawda że w legacy 2.0R 165KM z LPG trzeba regulować zawory co 20.000 km????Jak ma wzmacniane gniazda zaworowe to raczej nie. Podaj kod silnika Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 czy to prawda że w legacy 2.0R 165KM z LPG trzeba regulować zawory co 20.000 km???? Zadziwiające jak w różnych opiniach i zapytaniach skracany jest przebieg pomiędzy regulacjami. Jak tak dalej pójdzie to się okaże że regulację powinno się robić co dziennie, zaraz po odpaleniu auta Odpowiedz na pytanie: NIE! Przy dobrze zestrojonej instalacji, przebieg 60-80 000 km 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonard17 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 czy ten silnik ma wzmocnione gniazda pod lpg? na jednym ze zdjeć jest tabliczka znamionowa, i drugie pytanie czy jest tam koło dwumasowe z którym jak wiadomo w legacy sa problemy, czy tez ma to kolo jeszcze sztywne? http://olx.pl/oferta/subaru-legacy-drugi-wlasciciel-samochod-serwisowany-kupiony-w-salonie-firmowym-CID5-IDcwH1X.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 leonard17, ten ma tanią regulację zaworów na śrubki (jak w maluchu)/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 leonard17, ten ma tanią regulację zaworów na śrubki (jak w maluchu)/To ten silnik nie jest blizniakiem 2.0dohc z imprezy ktory ma regulacje na szklankach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 To jest 2.0 SOHC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 leonard17, ten ma tanią regulację zaworów na śrubki (jak w maluchu)/Będąc bardziej dokładnym, należy powiedzieć, jak w dwóch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 To jest 2.0 SOHC i ma wieksza moc niz DOHC? Robi wrazenie. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 To jest 2.0 SOHC i ma wieksza moc niz DOHC? Robi wrazenie. pozdr 2.0 DOHC ma 165KM w legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się