Mikes91 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Hej, zastanawiam się nad zagazowaniem swojego Forestera 2.0 DIT z 2014. Co sądzicie o instalacji VI generacji PRINS DLM? Montował ją ktoś z tu obecnych? Hej. Ja mam tą instalację u siebie zamontowaną. Szczegółowo opisałem kilka stron wcześniej co i jak. W razie pytań pisz postaram się odpowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunu Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 (edytowane) Ja mogę polecić Pitec na Konatkowskiej w Poznaniu. Dużo ludzi mi polecało. Też gazowałem 125hp NA. Wszystko ładnie poukładane, wtryski na dwóch listwach itd. Auto jedzie jak na benzynie. Instalacja na Stagu qbox, wtryskach dragon, butli 55 z wlewem pod klapką kosztowała 2900. Jedyny problem to trzeba trochę poczekać na termin bo dużo chętnych ale sama robota im szybko poszła. Edi: To miała być odpowiedź na pytanie zadane stronę wcześniej ale pisząc z Tel. coś pokręciłem :/ Edytowane 29 Października 2015 przez kunu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Również polecam Pitec Gazowalem tam mazde z tym ciężkim do ogarnięcia silnikiem (funkcja zubożenie mazda) Tylko oni w wlko potrafią to odpowiednio ogarnąć.W dodatku po mojej malej sugestii tak wystroili instalacje ze hamownia pokazala +10 hp do serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Mikita Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Mam pytania co do gazu ale konkretnie w mojej jednostce. Nasłuchałem się już mechaników i gazowników i nie wiem co robić. Posiadam auto jak w opisie z silnikiem ej251 SOHC z regulacją płytkową. Mechanik mi mówi, że montaż gazu to pomyłka i co jakiś czas wiąże się z wyjęciem silnika i regulacją (wymianą) płytek. Idąc dalej twierdzi, że niebawem padną obie głowice a koszt remontu to około 3000zł. Autko (narazie) nie bierze wiele oleju, płynu chłodniczego w ogóle. Moje autko nigdy nie będzie rajdówką a prędzej bulgoczącym wozidłem Koszt instalacji rozsądnej instalacji gazowej to 2 650zł Do rzeczy: Obecnie jeżdżę różnie ale z przewagą ciężkiej nogi. Tak więc średnie spalanie wychodzi mi 17,5l na 100km. (przejechałem 280km wlałem 50 litrów /98 ) Czy warto zamontować mu gaz? Czy starać się jeździć lekko? Czy ktoś gazował ten silnik? Czy mechanik ma rację? Zgłupiałem... Proszę o pomoc. Dla wyszukiwarki: instalacja gazowa, gaz, zagazowanie, gaz w, montaż gazu, płytki, ej251, subaru Impreza, 2.5, automat, bez turbo, wagon, bugeye, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 ej251 SOHC z regulacją płytkową To jeszcze raz: skąd takie info posiadasz? Czy warto zamontować mu gaz? Zbyt ogólne pytanie aby jednoznacznie odpowiedzieć. Zależy co dla Ciebie ma większą wartość... Czy ktoś gazował ten silnik? Na pewno. Czy mechanik ma rację? Na pewno nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Mikita Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 @szczur75 właśnie o tym piszę... Wiesz jakie to uczucie jak czasem słuchasz mechanika/hydraulika/elektryka i widzisz, że Cię robi w bambuko ej251 SOHC z regulacją płytkową To jeszcze raz: skąd takie info posiadasz? Mechanik tak twierdzi. Model silnika z VIN... Czy warto zamontować mu gaz? Zbyt ogólne pytanie aby jednoznacznie odpowiedzieć. Zależy co dla Ciebie ma większą wartość... Bardziej chodzi mi o moje dość spore spalanie. Bo wiesz... gazownik mówi podobnie, że są tu płytki i że co jakieś 80k km trzeba wyjąć silnik i wymienić lub wyregulować owe płytki. Pytanie raczej czy naprawdę N/A tak bardzo nie nadaje się do gazu? Decyzja jest dość poważna dla mnie bo albo go zagazuję i zostanie w rodzinie (dla żony) albo go sprzedam i kupię WRXa. Bo jak już ma się psuć to chociaż WRX a nie N.A w automacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 @@Jakub Mikita, subarowe SOHC mają regulację na śrubkę, jak w 126p. Aby ją wykonać, nie trzeba wyciągać silnika. Moja dobra rada: zmień mechanika i gazownika. Spróbuj np. odwiedzić pablonasa i porozmawiać na miejscu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Mikita Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 @@Jakub Mikita, subarowe SOHC mają regulację na śrubkę, jak w 126p. Aby ją wykonać, nie trzeba wyciągać silnika. Moja dobra rada: zmień mechanika i gazownika. Spróbuj np. odwiedzić pablonasa i porozmawiać na miejscu.... Hmm, to teraz już nic nie kumam. Regulacja jest hydrauliczna? Czy jak. I co z głowicami? Tolerują one jako tako gaz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Regulacja jest hydrauliczna? A czytać potrafisz? subarowe SOHC mają regulację na śrubkę, jak w 126p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Mikita Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Regulacja jest hydrauliczna? A czytać potrafisz? subarowe SOHC mają regulację na śrubkę, jak w 126p. Czemu tak agresywnie! -------------------------------- A co z gazem? Warto nie warto? Proszę o wypowiedź właścicieli zagazowanych subaraków Edytowane 1 Listopada 2015 przez Jakub Mikita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) W mojej krotkiej ocenie iczywiscie warto, ja nie żałuję dzialczy jak należy a i wyprzedzac nawet mozna Przy obecnych cenach po 10k na pewno instalka sie zwroci A fakt ze u Pablonasa to glownie subaraki z okolicy sie zjezdzaja wiec smialo Ps masz rodzenstwo w szczytnie? Edytowane 1 Listopada 2015 przez grzybu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Mikita Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Ps masz rodzenstwo w szczytnie? Nie nie mam @Pablonas ogarnia gaz? Montuje gdzieś go niedaleko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 @Pablonas ogarnia gaz? Raczej nie sądzę. Ale ma wiedzę nt subaraków, która "zabiła by" Twojego mechanika i gazownika razem wziętych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 16 l Pb? Nie masz za wysokiego tego spalania ? Mi pali 2.5 NA około 13 l LPG, styl jazdy dość dynamiczny, ale średnio tyle łyka. Jak wiadomo LPG samochody paląc więcej niż benzyny więc zastanowił bym się czy wszystko ok z twoim autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 A co z gazem? Warto nie warto? Proszę o wypowiedź właścicieli zagazowanych subaraków Jeździsz dużo - warto, jeździsz mało - nie warto. Nie ma tu żadnej filozofii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Czy warto LPG, hmm też nie wiedziałem jak to będzie, ale generalnie wiem jedno. Tankuje zawsze pod korek i mam gdzieś czy spali 10 czy 15 przy tej cenie paliwa Instalacja bezproblemowa. Po zakupie auta (już z LPG) wymieniłem filtr i jeden oring. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Ja mimo ze jezdze malo to uwazam ze warto miec gaz Mimo ze instalka to wydatek od 2600 do 3200 to na drugi dzien jezdzimy polowe taniej nawet do Tesco a silniki subarakowe az sie o gazidlo prosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 A co z gazem? Warto nie warto? Proszę o wypowiedź właścicieli zagazowanych subaraków @@Jakub Mikita,widzę że trza Ci powiedzieć wprost drukowanymi literami WARTO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 A co z gazem? Warto nie warto? Proszę o wypowiedź właścicieli zagazowanych subaraków @@Jakub Mikita,widzę że trza Ci powiedzieć wprost drukowanymi literami WARTO jedno co warto, to upić się warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 A i przy każdym baku to nawet z kolegą podzielić się można. Chyba że siła w narodzie się większa przebudzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Sobczak Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Ja nie mam pytania czy warto bo mam juz instalacje gazowa warto i tanio za to mam pytanie innego typu, mam instalacje od 2011 i wtryski juz nie sa pierwszej świeżości w związku z tym chce je wymienić wraz z parownikiem, dodatkowo zastanawiam sie nad lubryfikatorem . Po pierwsze czy lepiej go miec czy nie miec, jesli miec to czy nie ma znaczenia ze auto juz troche przejechało na gazie bez niego Pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Co do lubryfikacji zdania uczonych są podzielone, i oczywiście bardzo skrajne. Nie uzyskasz jednoznacznej odpowiedzi Ja swoje auto kupiłem już z lubryfikacją i jak się skończył płyn, kupiłem nowy. 40 zł to niewiele za butlę która przy moim przebiegu starczy na ponad 2 lata. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a przynajmniej wiem że - dokładając regularne wymiany filtrów - zrobiłem wszystko co można żeby ułatwić życie silnikowi na LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Silver do N/A spokojnie wystarczy, a Gold przestaje wystarczać przy ok. 230KM. gdyż, ponieważ? Ja nie mam pytania czy warto bo mam juz instalacje gazowa warto i tanio za to mam pytanie innego typu, mam instalacje od 2011 i wtryski juz nie sa pierwszej świeżości w związku z tym chce je wymienić wraz z parownikiem, dodatkowo zastanawiam sie nad lubryfikatorem . Po pierwsze czy lepiej go miec czy nie miec, jesli miec to czy nie ma znaczenia ze auto juz troche przejechało na gazie bez niego Pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi A co jej dolega ? Chcesz zrobić jej dobrze to podjedź to serwisu co ogarnia dobrze lpg w Subaru i sprawdzą czy trzeba wymieniać graty czy nie. Chcesz lubryfikator - wstawiaj, możesz nawet z pakietem z ceramizerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Bo ma za małą wydajność. To co pisze producent o wydajności to bajki. Przetrenowałem temat dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Bo ma za małą wydajność. To co pisze producent o wydajności to bajki. Przetrenowałem temat dokładnie. Ja też i uważam, że jest odwrotnie niż piszesz. Silver miałem w 2.5 165KM, nie wyrabiał przy dużym obciążeniu ciśnienie spadało a auto deko muliło. "Spece" z forum lpg twierdzili, że silver nawet w Nubirach nie wyrabia i potrzebny jest Gold. Z dużą nieufnością podszedłem do gazowania H6, mój serwis instaluje KME, więć do H6 wstawiają Goldy. Zagazowali już sporo H6tek, chyba najwięjcej w pl i podobno miał wystarczać. Z perspektywy dwóch lat eksploatacji stwierdzam, że daje bez problemu radę, sprawdzałem jest stabilny przy butowaniu, auto nie muli. Wg serwisu daje radę do ok 300KM w innych autach. Tu znów "spece" pisali, że nie bardzo, bo termicznie może nie dać rady - ja tego przy 250KM nie zauważyłem i mogę powiedzieć, że to dobry wydajny reduktor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się