Jump to content

Włochaty

Użytkownik
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

About Włochaty

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    była Impreza GD

Recent Profile Visitors

338 profile views
  1. do tego troche umiejetnosci z elektroniki, do wgrania nowego wsadu potrzebne sa przerobki hardware ECU. Dlatego wlasnie Sasha musi przyslac Wam zmodyfikowany komp, nie mozna zrobic szachermacher online ani z wlasnego lapka. Juz pomine ze trzeba miec "troche" wiedzy by wiedziec jak zmodyfikowac wsad by jezdzilo lepiej a nie wybuchlo za chwile krotsza lub dluzsza
  2. ja po remapie jezdzilem tylko w miescie i zuzycie paliwa nie zmienilo sie nic a nic
  3. ja bym skontaktowal sie z kol. Sasha_A80, moze pomoc w diagnozie. Zaplon opozniony faktycznie dramatycznie.
  4. Włochaty

    Audio w subaru

    tak czytam jak cudujecie z naglosnieniem. A mnie ciekawi czy ktos probowal tanich i prostych sposobow i uzyskal przy tym znaczaca poprawe? Bo mi sie udalo seryjne radio 2DIN + seryjne glosniki grajace w nogi to bylo cos absolutnie strasznego, nie wiem jak to mozna bylo dopuscic jako gotowy produkt. Ale jak widac mozna bylo. Dolozylem tweetery w seryjne miejsca (wygrzebalem w szpargalach jakies Philipsy dedykowane do WV ktore kiedys kupilem na Allegrosz), wytlumilem boczki drzwi resztkami maty bitumicznej (znalezisko j.w.). Czas pracy ok 1h, koszty znacznie ponizej 100zl. Efekt w porownaniu do tego co bylo - bardzo dobry. Zaczelo dac sie sluchac, choc jeszcze cos brakowalo. Drugim etapem bylo pozbycie sie seryjnego radia. Padlo na uzywanego Pioneera DEH-3600UI (byl tez 5000UB ale sie nie sprawdzil tak dobrze mimo ze w teorii o klase lepszy). Chwila zabawy w ustawienie korekcji i jest calkiem ladnie. Do pelni szczescia brakowaloby wymiana seryjnych wooferow gdyz za szybko sie poddaja, nawet jak sie je odetnie od dołu (50Hz/12dB/okt). Ale w porownaniu do tego co bylo na poczatku - niebo a ziemia
  5. Włochaty

    LPG w Subaru

    zawory nie maja wiele do temp. otoczenia. Im po odpaleniu silnika jest duuuzo cieplej Raczej chodzi o temperature czegos innego np. powietrza w dolocie, odparowanego LPG to owszem. Kolega kiedys z rok szukal dlaczego zimny silnik zle pracuje. A sprawa byla wlasnie prosta pt. regulacja zaworow
  6. odczyt napiecia oscyloskopem a odczyt parametrow ktore widzi ECU to nie jest to samo. Chocby dlatego ze odczyt danych ma swoj interwal a na oscyloskopie widac napiecie w trybie ciągłym (oczywiscie skrot myslowy, wspolczesne oscyloskopy sa cyfrowe wiec tez probkuja sygnal ale duuuzo czesciej niz ECU)
  7. ja mam wrazenie ze mrugaja mi swiatla (ksenony) gdy wlacza sie ABS. Podejrzewalem ze winny moze byc akumulator jednak wymiana niewiele zmienila.
  8. Włochaty

    LPG w Subaru

    skoro wierzysz Jako zadzwon do niego i zapytaj. Mi sie wydaje ze jednak problem jest w LPG skoro problemy zaczynaja sie po przejsciu na LPG wyczyszczenie przepustnicy nie zaszkodzi. Adaptacji szczegolnej robic nie musisz, samo sie ustawi jak trzeba. Jak bardzo chcesz to uruchom silnik i nic nie robiac pozwol mu dojsc do temperatury roboczej najlepiej az do zalaczenia wentylatora. Ale moim zdaniem nie ma to wielkiego sensu
  9. Włochaty

    LPG w Subaru

    moze cos nie tak z wtryskami? Zreszta co mowi Jako na ten temat? czy wydluzenie czasu przejscia z benz na LPG cokolwiek pomaga?
  10. Włochaty

    LPG w Subaru

    ciekawa sprawa z tymi wtryskami Hana, tez mam takie (niestety?) a mnie zastanawia taki temat: czy instalacja ze sterownikiem Lecho Sequel (tzn. podobnym, ma naklejke Bigas ale ustawia sie ja programem od Sequela) ktory ma tylko jeden czujnik cisnienia gazu (brak czujnika podcisnienia w dolocie) da sie wyregulowac tak by dzialala na LPG co najmniej tak dobrze jak na benz? Bo bawie sie w regulacje odkad mam auto i mi sie to nie udaje. Ciagle na niskich obrotach auto mniej lub bardziej sie muli przy gwaltowniejszym dodaniu gazu. Od ok 2500 nie ma juz znaczacej roznicy ale ponizej tak
  11. Włochaty

    ile wam pali ?

    Hawkeye 2.0R LPG miasto zwykle ok 13-14/100 trasa min 10/100 (krajowki ok 100kmh), max 13.6 (autostrada 140-170) po remapie u Sashy niestety nic sie raczej nie poprawilo. Tzn. jezdzi o niebo lepiej ale ile żarło tyle żre
  12. ja ujezdzalem jakies tanie tarcze ServiceParts + klocki Textar. Calkiem niezly zestaw, wytrzymal jazde po gorach, Tor Poznan itd nic sie nie pogielo ani nie spalilo. Jedynie trwalosc klockow moglaby byc wyzsza
  13. jesli nawet jest to jedno ze zrodel to raczej nie jest jedyne. Ja podejrzewalem halas od oslon kolektora wydechowego. Faktycznie połapanie ich migomatem bardzo pomoglo ... po czym po kilku tygodniach radosci auto zmulilo sie na amen i dopiero Sasha je uzdrowil.
  14. potwierdzam. Sasha moze juz uruchomic immo bez wysylania ECU do niego. Wystarczy podlaczyc na chwile ori ECU i zgrac zawartosc odpowiedniego fragmentu RAMu. Na podstawie tego Sasha generuje pare pliczkow, wgrywamy i juz. Przetestowane (owiniecie kluczyka folia alu uniemozliwia transponderowi komunikacje), dziala na wszystkich kluczykach ktore mam. Jakby ktos potrzebowal wyslac ECU do Sashy to chetnie pozbede sie swojego. Mi juz nie bedzie potrzebne
  15. dzieki uprzejmosci dr.elich'a i ja dolaczylem do uzyszkodnikow auta ze zmodyfikowanym ECU . Testy w trakcie, z tego co sie zorientowalem beda wymagane pewne poprawki dla wyzszych obrotow ale praca silnika w newralgicznym dla normalnej jazdy zakresie 2000-3500 jest nieporownywalnie lepsza. W koncu auto zachowuje sie normalnie, az przyjemnie jezdzic Mam juz troche doswiadczen i wnioskow, zarowno w kwestii zachowania sie auta, walki ze sterownikami by uruchomic logowanie, wgrywanie nowych map itd. W razie czego pytajcie.
×
×
  • Create New...