skwaro Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Miałem na myśli N/A ale dużo słabsze 2.0, do ok. 140KM jeszcze ogarnia jak instalacja dobrze poskładana, przetrenowałem. A 2,5 165KM nie ma szans żeby Silver pociągnął. Golda miałem np. w Foresterze Turbo, przy ok. 230KM się skończył, teraz siedzi KME Twin bo mocy dużo więcej i reduktor spokojnie wyrabia. W innych autach będzie zaleznie od paliwożerności (bo tak naprawdę nie od mocy to zależy tylko od apetytu na paliwo), H6 jest trochę mniej paliwożerne niż 2.0 Turbo i może dać radę na granicy wydajności, aczkolwiek podejrzewam że ustawiany jest na ciśnienie w granicach 1,4bar albo i więcej, co akurat nie jest najlepszym pomysłem. Do H6 ja bym jednak pakował Twina. Edytowane 6 Listopada 2015 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Sobczak Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Silver do N/A spokojnie wystarczy, a Gold przestaje wystarczać przy ok. 230KM. gdyż, ponieważ? Ja nie mam pytania czy warto bo mam juz instalacje gazowa warto i tanio za to mam pytanie innego typu, mam instalacje od 2011 i wtryski juz nie sa pierwszej świeżości w związku z tym chce je wymienić wraz z parownikiem, dodatkowo zastanawiam sie nad lubryfikatorem . Po pierwsze czy lepiej go miec czy nie miec, jesli miec to czy nie ma znaczenia ze auto juz troche przejechało na gazie bez niego Pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi A co jej dolega ? Chcesz zrobić jej dobrze to podjedź to serwisu co ogarnia dobrze lpg w Subaru i sprawdzą czy trzeba wymieniać graty czy nie. Chcesz lubryfikator - wstawiaj, możesz nawet z pakietem z ceramizerem Dolega jej podszarpywanie przy delikatnym przyspieszaniu i czasem podwiesza sie cos w reduktorze i samo wyłącza LPG. A do tego jeste duza różnica pomiędzy benzyna a LPG i to nie jest tylko kwestia regulacji instalacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Miałem na myśli N/A ale dużo słabsze 2.0, do ok. 140KM jeszcze ogarnia jak instalacja dobrze poskładana, przetrenowałem. A 2,5 165KM nie ma szans żeby Silver pociągnął. Golda miałem np. w Foresterze Turbo, przy ok. 230KM się skończył, teraz siedzi KME Twin bo mocy dużo więcej i reduktor spokojnie wyrabia. W innych autach będzie zaleznie od paliwożerności (bo tak naprawdę nie od mocy to zależy tylko od apetytu na paliwo), H6 jest trochę mniej paliwożerne niż 2.0 Turbo i może dać radę na granicy wydajności, aczkolwiek podejrzewam że ustawiany jest na ciśnienie w granicach 1,4bar albo i więcej, co akurat nie jest najlepszym pomysłem. Do H6 ja bym jednak pakował Twina. Czyli tj pisałem silver nie ogarnia N/A. U mnie Gold jest na 1.1bara AFAIR nie ma problemów, działa dobrze, nawet zimą. H6 przy bucie na autostradzie potrafi dobrze zaciągnąć, imho znacznie więcej niż 4-cylindrowe 2.0 . We wszystkich H6 zakładali Gold, podobno tylko ja wróciłem po miesiącu bo parownik piszczał, wymienili od ręki, pojawiła się wadliwa seria z jakimiś plastikowymi zaworkami. Problemów ze stabilnością brak. Silver do N/A spokojnie wystarczy, a Gold przestaje wystarczać przy ok. 230KM. gdyż, ponieważ? Ja nie mam pytania czy warto bo mam juz instalacje gazowa warto i tanio za to mam pytanie innego typu, mam instalacje od 2011 i wtryski juz nie sa pierwszej świeżości w związku z tym chce je wymienić wraz z parownikiem, dodatkowo zastanawiam sie nad lubryfikatorem . Po pierwsze czy lepiej go miec czy nie miec, jesli miec to czy nie ma znaczenia ze auto juz troche przejechało na gazie bez niego Pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi A co jej dolega ? Chcesz zrobić jej dobrze to podjedź to serwisu co ogarnia dobrze lpg w Subaru i sprawdzą czy trzeba wymieniać graty czy nie. Chcesz lubryfikator - wstawiaj, możesz nawet z pakietem z ceramizerem Dolega jej podszarpywanie przy delikatnym przyspieszaniu i czasem podwiesza sie cos w reduktorze i samo wyłącza LPG. A do tego jeste duza różnica pomiędzy benzyna a LPG i to nie jest tylko kwestia regulacji instalacji... Szarpanie to może być kwestia wtryskiwaczy, dobry serwis Ci to ogarnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Miałem na myśli N/A ale dużo słabsze 2.0, do ok. 140KM jeszcze ogarnia jak instalacja dobrze poskładana, przetrenowałem. A 2,5 165KM nie ma szans żeby Silver pociągnął. Golda miałem np. w Foresterze Turbo, przy ok. 230KM się skończył, teraz siedzi KME Twin bo mocy dużo więcej i reduktor spokojnie wyrabia. W innych autach będzie zaleznie od paliwożerności (bo tak naprawdę nie od mocy to zależy tylko od apetytu na paliwo), H6 jest trochę mniej paliwożerne niż 2.0 Turbo i może dać radę na granicy wydajności, aczkolwiek podejrzewam że ustawiany jest na ciśnienie w granicach 1,4bar albo i więcej, co akurat nie jest najlepszym pomysłem. Do H6 ja bym jednak pakował Twina. Czyli tj pisałem silver nie ogarnia N/A. U mnie Gold jest na 1.1bara AFAIR nie ma problemów, działa dobrze, nawet zimą. H6 przy bucie na autostradzie potrafi dobrze zaciągnąć, imho znacznie więcej niż 4-cylindrowe 2.0 . We wszystkich H6 zakładali Gold, podobno tylko ja wróciłem po miesiącu bo parownik piszczał, wymienili od ręki, pojawiła się wadliwa seria z jakimiś plastikowymi zaworkami. Problemów ze stabilnością brak Mniej ciągnie niż 2.0T, sprawdzałem, mamy jedno H6, kóre serwisujemy, ale na reduktorze Landi Renzo. A mierzyłeś AFR? Jakie są spadki ciśnienia przy pełnym bucie? 1.1bar ciśnienia to na nim ustawiałem w jednej Hondzie, która ma ok. 200KM i wtedy dawał radę. Edytowane 6 Listopada 2015 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Gold z moją tribecką 3,0 radzi sobie bez problemów. Z moją i nie tylko moją i nie tylko trbecką. Jednocześnie w wrx 230-240 KM termicznie nie daje rady. Dlaczego? Ponieważ przy "klepce" ciśnienie absolutne lpg w wrx jest wyższe o wartość doładowania turbo czyli min 1 bar wyższe i wymaga większego wydatku termicznego od reduktora w celu odparowania tej samej ilości lpg. Edytowane 6 Listopada 2015 przez jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 To by wyjaśniało wszystko, bo nie grzebałem przy Goldzie w N/A mocniejszym jak 200KM. Dzięki za podpowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Miałem na myśli N/A ale dużo słabsze 2.0, do ok. 140KM jeszcze ogarnia jak instalacja dobrze poskładana, przetrenowałem. A 2,5 165KM nie ma szans żeby Silver pociągnął. Golda miałem np. w Foresterze Turbo, przy ok. 230KM się skończył, teraz siedzi KME Twin bo mocy dużo więcej i reduktor spokojnie wyrabia. W innych autach będzie zaleznie od paliwożerności (bo tak naprawdę nie od mocy to zależy tylko od apetytu na paliwo), H6 jest trochę mniej paliwożerne niż 2.0 Turbo i może dać radę na granicy wydajności, aczkolwiek podejrzewam że ustawiany jest na ciśnienie w granicach 1,4bar albo i więcej, co akurat nie jest najlepszym pomysłem. Do H6 ja bym jednak pakował Twina. Czyli tj pisałem silver nie ogarnia N/A. U mnie Gold jest na 1.1bara AFAIR nie ma problemów, działa dobrze, nawet zimą. H6 przy bucie na autostradzie potrafi dobrze zaciągnąć, imho znacznie więcej niż 4-cylindrowe 2.0 . We wszystkich H6 zakładali Gold, podobno tylko ja wróciłem po miesiącu bo parownik piszczał, wymienili od ręki, pojawiła się wadliwa seria z jakimiś plastikowymi zaworkami. Problemów ze stabilnością brak Mniej ciągnie niż 2.0T, sprawdzałem, mamy jedno H6, kóre serwisujemy, ale na reduktorze Landi Renzo. A mierzyłeś AFR? Jakie są spadki ciśnienia przy pełnym bucie? 1.1bar ciśnienia to na nim ustawiałem w jednej Hondzie, która ma ok. 200KM i wtedy dawał radę. Nie pamiętam dokładnie jak spadki, ale pamiętam że nie wielkiie (0.1 chyba) i nie przekłada się to na odczucia z jazdy. w Silver spadało sporo i wtedy auto muliło. Gold z moją tribecką 3,0 radzi sobie bez problemów. Z moją i nie tylko moją i nie tylko trbecką. Jednocześnie w wrx 230-240 KM termicznie nie daje rady. Dlaczego? Ponieważ przy "klepce" ciśnienie absolutne lpg w wrx jest wyższe o wartość doładowania turbo czyli min 1 bar wyższe i wymaga większego wydatku termicznego od reduktora w celu odparowania tej samej ilości lpg. Czyli się przełamałeś i gazujesz H6 ? Jak te auta jeżdzą ? Były robione zawory w którymś H6 co wyszła od Ciebie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Czy po zmianie wtrysków lpg trzeba cos kalibrować itp? Czy mogę po prostu kupic inne wtrysku,zależy i voila? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Sobczak Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Czy po zmianie wtrysków lpg trzeba cos kalibrować itp? Czy mogę po prostu kupic inne wtrysku,zależy i voila? Kazda zmiana wymaga sprawdzenia i kalibracji... Miałem na myśli N/A ale dużo słabsze 2.0, do ok. 140KM jeszcze ogarnia jak instalacja dobrze poskładana, przetrenowałem. A 2,5 165KM nie ma szans żeby Silver pociągnął. Golda miałem np. w Foresterze Turbo, przy ok. 230KM się skończył, teraz siedzi KME Twin bo mocy dużo więcej i reduktor spokojnie wyrabia. W innych autach będzie zaleznie od paliwożerności (bo tak naprawdę nie od mocy to zależy tylko od apetytu na paliwo), H6 jest trochę mniej paliwożerne niż 2.0 Turbo i może dać radę na granicy wydajności, aczkolwiek podejrzewam że ustawiany jest na ciśnienie w granicach 1,4bar albo i więcej, co akurat nie jest najlepszym pomysłem. Do H6 ja bym jednak pakował Twina. Czyli tj pisałem silver nie ogarnia N/A.U mnie Gold jest na 1.1bara AFAIR nie ma problemów, działa dobrze, nawet zimą. H6 przy bucie na autostradzie potrafi dobrze zaciągnąć, imho znacznie więcej niż 4-cylindrowe 2.0 . We wszystkich H6 zakładali Gold, podobno tylko ja wróciłem po miesiącu bo parownik piszczał, wymienili od ręki, pojawiła się wadliwa seria z jakimiś plastikowymi zaworkami. Problemów ze stabilnością brak. Silver do N/A spokojnie wystarczy, a Gold przestaje wystarczać przy ok. 230KM. gdyż, ponieważ? Ja nie mam pytania czy warto bo mam juz instalacje gazowa warto i tanio za to mam pytanie innego typu, mam instalacje od 2011 i wtryski juz nie sa pierwszej świeżości w związku z tym chce je wymienić wraz z parownikiem, dodatkowo zastanawiam sie nad lubryfikatorem . Po pierwsze czy lepiej go miec czy nie miec, jesli miec to czy nie ma znaczenia ze auto juz troche przejechało na gazie bez niego Pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi A co jej dolega ? Chcesz zrobić jej dobrze to podjedź to serwisu co ogarnia dobrze lpg w Subaru i sprawdzą czy trzeba wymieniać graty czy nie. Chcesz lubryfikator - wstawiaj, możesz nawet z pakietem z ceramizerem Dolega jej podszarpywanie przy delikatnym przyspieszaniu i czasem podwiesza sie cos w reduktorze i samo wyłącza LPG. A do tego jeste duza różnica pomiędzy benzyna a LPG i to nie jest tylko kwestia regulacji instalacji... Szarpanie to może być kwestia wtryskiwaczy, dobry serwis Ci to ogarnie. Serwis polecił wymianę wtryskiwaczy dlatego do tego zmierzam a z tym lubryfikatorem to sam juz nie wiem co robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Czy po zmianie wtrysków lpg trzeba cos kalibrować itp? Czy mogę po prostu kupic inne wtrysku,zależy i voila? Kazda zmiana wymaga sprawdzenia i kalibracji... Miałem na myśli N/A ale dużo słabsze 2.0, do ok. 140KM jeszcze ogarnia jak instalacja dobrze poskładana, przetrenowałem. A 2,5 165KM nie ma szans żeby Silver pociągnął. Golda miałem np. w Foresterze Turbo, przy ok. 230KM się skończył, teraz siedzi KME Twin bo mocy dużo więcej i reduktor spokojnie wyrabia. W innych autach będzie zaleznie od paliwożerności (bo tak naprawdę nie od mocy to zależy tylko od apetytu na paliwo), H6 jest trochę mniej paliwożerne niż 2.0 Turbo i może dać radę na granicy wydajności, aczkolwiek podejrzewam że ustawiany jest na ciśnienie w granicach 1,4bar albo i więcej, co akurat nie jest najlepszym pomysłem. Do H6 ja bym jednak pakował Twina.Czyli tj pisałem silver nie ogarnia N/A.U mnie Gold jest na 1.1bara AFAIR nie ma problemów, działa dobrze, nawet zimą. H6 przy bucie na autostradzie potrafi dobrze zaciągnąć, imho znacznie więcej niż 4-cylindrowe 2.0 . We wszystkich H6 zakładali Gold, podobno tylko ja wróciłem po miesiącu bo parownik piszczał, wymienili od ręki, pojawiła się wadliwa seria z jakimiś plastikowymi zaworkami. Problemów ze stabilnością brak. Silver do N/A spokojnie wystarczy, a Gold przestaje wystarczać przy ok. 230KM. gdyż, ponieważ? Ja nie mam pytania czy warto bo mam juz instalacje gazowa warto i tanio za to mam pytanie innego typu, mam instalacje od 2011 i wtryski juz nie sa pierwszej świeżości w związku z tym chce je wymienić wraz z parownikiem, dodatkowo zastanawiam sie nad lubryfikatorem . Po pierwsze czy lepiej go miec czy nie miec, jesli miec to czy nie ma znaczenia ze auto juz troche przejechało na gazie bez niego Pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi A co jej dolega ? Chcesz zrobić jej dobrze to podjedź to serwisu co ogarnia dobrze lpg w Subaru i sprawdzą czy trzeba wymieniać graty czy nie. Chcesz lubryfikator - wstawiaj, możesz nawet z pakietem z ceramizerem Dolega jej podszarpywanie przy delikatnym przyspieszaniu i czasem podwiesza sie cos w reduktorze i samo wyłącza LPG. A do tego jeste duza różnica pomiędzy benzyna a LPG i to nie jest tylko kwestia regulacji instalacji... Szarpanie to może być kwestia wtryskiwaczy, dobry serwis Ci to ogarnie. Serwis polecił wymianę wtryskiwaczy dlatego do tego zmierzam a z tym lubryfikatorem to sam juz nie wiem co robic Daj, Se, na Luz z : Lubryfikatorem. To jest, wynalazek Teraźniejszych czasów. Od, nie dawna stosowany. Nie, każdy Szpec. Ći go wćiska. Uważam, że to zbędny balast, i nie potrzebny wydatek. Mam, Ori instalacje w Forku : Landi Renzo. Dealer"ska 2002 rok. Niby 270 tysięcy. Być może, dużo więcej. Bez Lubry. Dbać o regulacje luzu zaworowego. W czas kontrolować. I żaden " Nawilżacz " Ci nie potrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Czy po zmianie wtrysków lpg trzeba cos kalibrować itp? Czy mogę po prostu kupic inne wtrysku,zależy i voila? Kazda zmiana wymaga sprawdzenia i kalibracji... Mam u siebie założone Barracudy. Po ostatnich problemach z telepaniem na wolnych doszedłem że winny jest jeden wtrysk gazowy - pracuje, ale nawet w pozycji zamkniętej puszcza gaz cały czas. Jeśli zmienię go na nowy (też Barracuda oczywiście), to tutaj też potrzebna będzie regulacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Gold z moją tribecką 3,0 radzi sobie bez problemów. Z moją i nie tylko moją i nie tylko trbecką. Jednocześnie w wrx 230-240 KM termicznie nie daje rady. Dlaczego? Ponieważ przy "klepce" ciśnienie absolutne lpg w wrx jest wyższe o wartość doładowania turbo czyli min 1 bar wyższe i wymaga większego wydatku termicznego od reduktora w celu odparowania tej samej ilości lpg. Czyli się przełamałeś i gazujesz H6 ? Jak te auta jeżdzą ? Były robione zawory w którymś H6 co wyszła od Ciebie ? Tak, od kilku lat. Jeżdżą dobrze do max 90-ciu tyś km na lpg. Po tym przebiegu ABSOLUTNIE KONIECZNA jest regulacja luzów zaworowych. A tak naprawdę po 50-ciu już widać objawy i przydało by się ją zrobić. Dotyczy H6 3.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Gold z moją tribecką 3,0 radzi sobie bez problemów. Z moją i nie tylko moją i nie tylko trbecką. Jednocześnie w wrx 230-240 KM termicznie nie daje rady. Dlaczego? Ponieważ przy "klepce" ciśnienie absolutne lpg w wrx jest wyższe o wartość doładowania turbo czyli min 1 bar wyższe i wymaga większego wydatku termicznego od reduktora w celu odparowania tej samej ilości lpg. Czyli się przełamałeś i gazujesz H6 ? Jak te auta jeżdzą ? Były robione zawory w którymś H6 co wyszła od Ciebie ? Tak, od kilku lat. Jeżdżą dobrze do max 90-ciu tyś km na lpg. Po tym przebiegu ABSOLUTNIE KONIECZNA jest regulacja luzów zaworowych. A tak naprawdę po 50-ciu już widać objawy i przydało by się ją zrobić. Dotyczy H6 3.0. Ok, czyli jednak się doko przekonałeś Ja mam właśnie ok 50kkm, przy ostatnim dostałem werdykt, że jest bardzo dobrze (jeszcze ) Mój serwis miał auta co nie wymagały regulacji po 90kkm. Aha podobno jakoś w Tribecach szybciej pojawiają się objawy, czyżby masa /obciążenie .. Z 3.6 masz może jakieś doświadczenia po 100kkm na lpg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Gold z moją tribecką 3,0 radzi sobie bez problemów. Z moją i nie tylko moją i nie tylko trbecką. Jednocześnie w wrx 230-240 KM termicznie nie daje rady. Dlaczego? Ponieważ przy "klepce" ciśnienie absolutne lpg w wrx jest wyższe o wartość doładowania turbo czyli min 1 bar wyższe i wymaga większego wydatku termicznego od reduktora w celu odparowania tej samej ilości lpg. Czyli się przełamałeś i gazujesz H6 ? Jak te auta jeżdzą ? Były robione zawory w którymś H6 co wyszła od Ciebie ? Tak, od kilku lat. Jeżdżą dobrze do max 90-ciu tyś km na lpg. Po tym przebiegu ABSOLUTNIE KONIECZNA jest regulacja luzów zaworowych. A tak naprawdę po 50-ciu już widać objawy i przydało by się ją zrobić. Dotyczy H6 3.0. Ok, czyli jednak się doko przekonałeś Ja mam właśnie ok 50kkm, przy ostatnim dostałem werdykt, że jest bardzo dobrze (jeszcze ) Mój serwis miał auta co nie wymagały regulacji po 90kkm. Aha podobno jakoś w Tribecach szybciej pojawiają się objawy, czyżby masa /obciążenie .. Z 3.6 masz może jakieś doświadczenia po 100kkm na lpg ? Mam jedną 3,6 Tribecę po 120 tyś na LPG bez objawów. Reszta z mniejszymi przelotami na razie OK. 3.0 Tribeca, OBK czy Legacy podobnie się sprawują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriankontowski Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Witam, Przymierzam się do założenia instalacji LPG do mojego SUBARU LEGACY 2003 2.0 136km. Czy ktoś może polecić jakieś sprawdzone podzespoly (komp,parownik itd.) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Witam, Przymierzam się do założenia instalacji LPG do mojego SUBARU LEGACY 2003 2.0 136km. Czy ktoś może polecić jakieś sprawdzone podzespoly (komp,parownik itd.) Pozdrawiam Np: AEB MP48 KING, KME Silver lub Tur, HANA Blue w listwach alu KME. Parker-rury lpg i wodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 2 z 4 hana blue mi padło po 10 i po 20tyś km, moim skromnym zdaniem to nie kwestia pechu, ale słabej jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 W takim razie może czas spróbować polskiego produktu jakim są Barracudy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 2 z 4 hana blue mi padło po 10 i po 20tyś km, moim skromnym zdaniem to nie kwestia pechu, ale słabej jakości. Był okres ogromnego wzrostu sprzedaży hana i gwałtownego spadku jakości. Ale ostatnio jakość wdaje się wracać do akceptowalnego poziomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Robert, a co mozna wsadzic do wrx 2.5 2007r zrobionego na 270KM. Nie musi to byc najwyzsza polka ale zeby to mialo rece i nogi Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriankontowski Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Witam, Przymierzam się do założenia instalacji LPG do mojego SUBARU LEGACY 2003 2.0 136km. Czy ktoś może polecić jakieś sprawdzone podzespoly (komp,parownik itd.) Pozdrawiam Np: AEB MP48 KING, KME Silver lub Tur, HANA Blue w listwach alu KME. Parker-rury lpg i wodne. Jako a takie wtryski i bez szyny? Ma to sens? http://www.phjacus.pl/Y42-Hana-zielona-pojedyncza-typ-A-H2001-p1032.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Witam, Przymierzam się do założenia instalacji LPG do mojego SUBARU LEGACY 2003 2.0 136km. Czy ktoś może polecić jakieś sprawdzone podzespoly (komp,parownik itd.) Pozdrawiam Odpowiem nieci inaczej niż Jako. Nie jest ważna instalacja - najważniejszy jest montażysta (!!!). Od tego człowieka zależy co i jak zostanie zamontowane a także w jaki sposób zostanie to wszystko dostrojone do samochodu. Powinieneś zadać pytanie Gdzie należałoby zamontować instalację gazową, bo to jest najistotniejsze. Odpowiadając precyzyjnie na Twoje pytanie. Polecam rozważeniu: 1. sterowniki STAG, LPGTech, KME Nevo, 2. reduktory KME, ACR, 3. Wtryskiwacze: Hana, Barracuda Podkreślam, najważniejszy jest montażysta. On musi znać możliwości i ograniczenia montowej konfiguracji instalacji LPG. Robert, a co mozna wsadzic do wrx 2.5 2007r zrobionego na 270KM. Nie musi to byc najwyzsza polka ale zeby to mialo rece i nogi Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk Co prawda nie Robert, ale swoje trzy grosze wtrącę. Polecam Hany niebieskie. Są zweryfikowane w WRX'ie o mocy 275 KM. Powyżej tej mocy zaczyna być problem z wydajnym wtryskiwaczem obsługującym relatywnie niskie czasy wtrysku na benzynie. Powyżej 270 KM (przy zasilaniu LPG) mamy do czynienie z kompromisem: albo bieg jałowy na LPG i ograniczenie "góry" albo bieg jałowy na Pb i do "czerwonego pola" na LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Co o tym sądzicie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Czy tylko mi się wydaje, czy pracuje jak diesel ? Było już NT. IMHO szkoda kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 2 z 4 hana blue mi padło po 10 i po 20tyś km, moim skromnym zdaniem to nie kwestia pechu, ale słabej jakości. Był okres ogromnego wzrostu sprzedaży hana i gwałtownego spadku jakości. Ale ostatnio jakość wdaje się wracać do akceptowalnego poziomu. Zaufanie klientów trudno odbudować a ja nie przepadam za eksperymentami typu "będzie dobrze albo znów się wysypie". Ale cieszę się jeśli faktycznie nastąpiła poprawa. W takim razie może czas spróbować polskiego produktu jakim są Barracudy. takoż uczyniłem za namową @@Paulus w momencie gdy druga Hana się sypnęła. chodzi jak złoto, po zmianie nawet spalanie spadło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się