Jump to content

diamond

Użytkownik
  • Content Count

    1299
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

151 Wspaniały

About diamond

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Katowice
  • Auto
    Subaru Forester SJ 2.5 US MY 15 / Poprzednik Forester SG MY 06 2.0 AT.
  • Zainteresowania
    Ostatnio SUBARU.. Psychologia/Socjologia/Narty/Karate/Góry/Podróże/Książki...etc etc

Recent Profile Visitors

1257 profile views
  1. Może dzisiaj wieczorem ok 18?
  2. Moglibyśmy zrobić wypad na hołdy
  3. Prędko się nie skończy :). A po hołdach można zawsze pośmigać. Myśle, ze będziesz zaskoczony możliwościami XV:)
  4. W swoim poprzednim Forku SG, tez mi się zdarzała podobna sytuacja i zdaje się podobny błąd. Problem leżał w zaworach powietrza wtórnego oraz w silniczku powietrza wtórnego który się zatarł. Po rozebraniu zaworów powietrza wtórnego które tylko Funkcjonują przy pierwszych minutach silnika, okazało się , że nadają się tylko do wymiany bo były w tak kiepskim stanie. Po wymianie zaworków, które do tanich nienależały i wspomnianego silniczka, temat znikł.
  5. Melduje, że „hołduje’ . Nie bardzo mam kiedy w tym pędzie tu zajrzeć, ale regularnie śmigam po naszych „ Hołdach „ . Mam trochę nowych miejsc.
  6. Cześć Pawel. Szkoda, ze rozstaniesz się z Subarakiem, choć tak jak piszesz, czasem pewne względy są silniejsze niż emocje. Ja tez miałem z poprzednim Leśnikiem kilka przygód i z obecnym tez . Mimo to zostałem przy marce, bo frajda prowadzenia Leśnika w różnych warunkach jest naprawdę wielka. Zaglądaj , pisz , dzwon , jesteśmy do dyspozycji. Pozbieram jakieś zdjęcia i filmiki jak orales swojego Leśnika tu i tam , tak na pamiątkę pozdrawiam D
  7. Czołem Subarowicze, Wymieniłem fabryczne " pasztetowe" głośniki w moim Leśniku IV. Zamówiłem dystanse w jednej z Rzeszwoskich firm, koszt z wysyłką ok 78 złociszy. W miejsce fabrycznych głosników, wstawiłem zacne Hertze dwudrożne o średnicy 165 mm kupione w MediaM, zestaw dwóch głośników ok 149 złociszy (trafiłem na promocję). Całość zabiegu wymiany to ok 4 h, łącznie z wygłuszeniem tylnich drzwi ( specjalną pianką samoprzylepną gr ok 2 mm szer 10 cm i długośc 3 m ) na bieżąco docinałem odpowednią długość do potrzeb między kablami i linkami otwierania drzwi. Wykeliłem również drzwi w wewnątrz między blachami, oraz część drzwi blachy między palstikową obudową zewnętrzną. Rozebranie plastikowej obudowy do drzwi, to ok 2 min pracy. Dodatkowo wstawiłem dwa głośniki średniotonowe na podszybiu o śr 90 mm, z moich starych satelit kina domowego Harman Kardon. Całość gra o 100 % lepiej niż wspomaniane fabryczne zestawienie które pluło się zlepionym dźwiekim w 2/3 mocy. Wysokie tony słychać b.wyraźnie, bas też gra zacnie i przstrzeń dźwięku się polepszyła, a wyciszenie drzwi pomogło w redukcji zewnętrznego hałasu. Brałem też pod uwagę rozwiązanie zestawu bas w przednie dwrzi a wysokotonowy na pdszybie, oraz dwudrożny w drzwi tynie, ale w końcu został wstawiony zestaw dwudrożnych głośników Hertza, i zdecydowanie polecam tą markę z uwagi na jakość dźwieku w tej cenie, a przetestowałem w ciągu miesiąca większość głośników na rynku, typu: Sony, Pionner, Dax, JBL, Peying, Alpine, Blow, a różnice cenowe do Hertza niewielkie . Miałem też wymienić oryginalne radio, na coś z dużym wyświetlaczem dotykowym, ale wiem, że jest też przy tym trochę zabawy, a w tym przypadku Subarowy Clarion daje radę przy obecnym zestawie głośników. Zastanwiam się również na wzbogaceniem pojazdu o subwoofer Hertza ze wzmacniaczem, który ma niewielkie gabaryty i można wstawić pod siedzenie, ale to na chwilę obecną zamysł do zweryfikowania. Pozdrawiam Diamond
  8. Wczoraj Leśnikowi zamontowałem spoiler, i w końcu zostały wgrane parametry jednostek km/ stopnie C/ i spalanie w litrach a nie w galonach. No i od dwóch tygodni, Leśnik toczy się na czarnych alusach w stylu „OZ” 18” i oponach Toyo 18x55x225. Zastanawiałem się czy nie wsadzić opon o profilu 60, ale poszedłem za zaleceniem producenta pojazdu. Auto nabiera fajnego charakteru i trochę bardziej trzęsie niż na poprzednich 17”. Jeszcze pozostaje wymiana nagłośnienia, bo fabryczne głosniki w tej wersji to jakieś nieporozumienie. JB i bombelllooo dzięki za pomoc
  9. Szanowni, odpuszczamy dzisiaj. Wrzucę informacje o kolejnym spotkaniu. Szykujcie się na rodzinną „ holdziarska” atrakcje
  10. Ktoś będzie ? Nie chciałbym czekać w samotności ..
  11. Oczywiście, ze pamietam. Zapomniałem, ze wspomniałeś o przesiadce z Imprezy na Forka . Zapraszam na mały wypad w najbliższa sobotę
  12. Testowałem trzy modele Volvo ostatniej generacji V60 CC, XC 60 i V 90 CC. Na codzień poruszam Foresterem SJ. Powiem szczerze, Volvo mnie zaskoczyło możliwościami terenowymi, a testowałem intensywnie. Podjazdy, zjazdy, szutr etc. Jedyne miejsce na którym XC 60 się poddał to błoto. Bardzo dobrze wybiera nierówności i rewelacyjnie tłumi drgania, natomiast jazda po asfalcie, w łukach i zakrętach wprowadzała mnie w dyskomfort. Auto zachowuje niestabilnie i przy tych samych prędkościach wychodzi z toru jazdy. Mimo świetnego wyposażenia, super audio, świetnych wykończeń w środku i braku hałasu podczas dużych prędkości, zostałbym przy Subaru. Dodatkowym atutem dał Subaru, jest rewelacyjny skręt, na tym samym miejscu parkingowym, wjazd i wyjazd XC 60 trzeba było się łamać na trzy razy. Ogólnie Volviakom niczego nie można zarzuć.
  13. Pozdrowienia dla Kierownika/ kierowniczki tej Świnki
×
×
  • Create New...