Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

 

Panowie, czy silnik H6 dobrze znosi instalacje LPG? Który z silników H6 jest lepszy do "zagazowania" 3.0 czy 3.6? z góry dzięki za odpowiedź ;)

Jeden i drugi dobrze znosi LPG , jedyny minus tej operacji to dość kosztowna regulacja luzu zaworów. O szczegóły warto uderzyć do kolegi Szamot.

 

@@tedimy99, no dzięki ale jeszcze wyjdzie na to żem jakiś szpenio od tego

A jam zwyczajny sporokilometroprzebiegacz ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Panowie, czy silnik H6 dobrze znosi instalacje LPG? Który z silników H6 jest lepszy do "zagazowania" 3.0 czy 3.6? z góry dzięki za odpowiedź ;)

Jeden i drugi dobrze znosi LPG , jedyny minus tej operacji to dość kosztowna regulacja luzu zaworów. O szczegóły warto uderzyć do kolegi Szamot.

 

@@tedimy99, no dzięki ale jeszcze wyjdzie na to żem jakiś szpenio od tego

A jam zwyczajny sporokilometroprzebiegacz ;)  

 

Z H6 obyty jesteś , więc cos możesz w tym temacie poradzić , doradzić a w szczególności kosztów utrzymania i  obsługi ;). Pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak forumowi spece podchodzą do tematu świec zapłonowych w subaru n/a z LPG?

Do tej pory jeżdziłem na Denso TT 0,9mm IK20TT,ale cś często padały przewody zapłonowe.

Dzisiaj nabyłem za namowa mechanika który kiedyś zakładał instalacje LPG  świece BOSCHa platinum z przerwą 1,1 którą zmniejszyłem do 0,9

Jeszcze nie jeżdziłem więc nie wiem jakie efekty.W sumie On kazał mi kupić najzwyklejsze -nie platynowe BOSCHE do PB i sklepać o 0,2 ,ale  Pani dała mi platynyi nie zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak forumowi spece podchodzą do tematu świec zapłonowych w subaru n/a z LPG?

Do tej pory jeżdziłem na Denso TT 0,9mm IK20TT,ale cś często padały przewody zapłonowe.

Dzisiaj nabyłem za namowa mechanika który kiedyś zakładał instalacje LPG świece BOSCHa platinum z przerwą 1,1 którą zmniejszyłem do 0,9

Jeszcze nie jeżdziłem więc nie wiem jakie efekty.W sumie On kazał mi kupić najzwyklejsze -nie platynowe BOSCHE do PB i sklepać o 0,2 ,ale Pani dała mi platynyi nie zauważyłem.

To możesz postąpić zgodnie z powiedzeniem które mówi; świece bosch wyrzuć w kosz.

W platynowych i irydowych nie można ingerować w przerwę pomiędzy elektrodami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toś mnie pocieszył ;-)

Ale dzieki za radę.Czy coś się stanie jak miesiąc na nich pojeżdżę?

Jako to w takim razie jakie kupić?

Czy może ustawić na tych Boschach seryjna szczelinę?(1.1)Dzisiaj rano 20km do pracy i silnik pracuje idealnie .W końcu odpycha się jak powinien.Wychodzi na to że jednak te Denso TT (seria TT to zwykle swiece -nie platyny) byly slabe i jednak powinna być platyna.

Teraz pytanie -zostawic jak jest,zwiększyć przerwę do fabrycznej 1.1,czy kupic platyny innej firmy (jak tak to jakiej) ze szczelina orginalnie pod lpg?

Edytowane przez Bo_Lo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Romawiałem z Jako i mówi żeby kupić najzwyklejsze np.NGK,Beru i sklepać z  1,1 na 0,9(do LPG)

W tej chwili chyba na razie zostanę z tymi Boschami platinum bo auto na nich śmiga rewelacyjnie i w końcu jedzie jak trzeba.Jak się skończą(przez to że zmniejszyłem odstęp na 0,9 prawdopodobnie nastąpi to dość szybko bo w platynowych się nie powinno tego robić) to kupię zwykłe.

Do tej pory jeżdziłem na Denso TT 0,9 orginalnie(wg katalogu do tego silnika z LPG) i było średnio,przewody WN często padały,auto nie odpychało się jak trzeba.Jak kupiłem imprezę to chyba były BERU i śmigało lepiej.Zresztą przy kilku latach z mazdami z LPG najlepszy setup jaki miałem metodą prób i błędów to przewody NGK i świece BERU.Odwrotnie już było do bani.


NGK troche sie obawiam bo 99% to już made in France i w mazdzie przepaliły się porcelanki w 2 miesiące.Z Beru nigdy nie miałem problemów,ale są trudniej dostępne.

Edytowane przez Bo_Lo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim  wolnossaku od około 60 tyś.km używam świece Brisk Silver DR15YS-9 dedykowane do lpg/cng.I jak dotąd na "połaczenie" przewodów wysokiego napięcia Blueprint ze świecami Brisk nie mogę narzekać,a nawet szczerze polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak forumowi spece podchodzą do tematu świec zapłonowych w subaru n/a z LPG?

Do tej pory jeżdziłem na Denso TT 0,9mm IK20TT,ale cś często padały przewody zapłonowe.

Dzisiaj nabyłem za namowa mechanika który kiedyś zakładał instalacje LPG  świece BOSCHa platinum z przerwą 1,1 którą zmniejszyłem do 0,9

Jeszcze nie jeżdziłem więc nie wiem jakie efekty.W sumie On kazał mi kupić najzwyklejsze -nie platynowe BOSCHE do PB i sklepać o 0,2 ,ale  Pani dała mi platynyi nie zauważyłem.

Spec ze mnie niewielki, ale zarówno mój mechanik "od benzyny", jak i spece montujący mi LPG mówili, żeby kupować takie, jak fabryka przewidywała, mogę więc tylko powtórzyć ich zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W moim  wolnossaku
 

Jaki silnik?125 hp?

Tanie te swiece jak na dedykowane do lpg

 

Tak,silnik 125hp.Dokładnie,jak na swiece dedykowane do lpg są tanie,kosztuja tyle co katalogowa świeca ngk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni widać nie mieli z tym problemu: http://www.egp.pl/lpg-do-subaru.htm

Meganol się nie podpsiał skąd jest.

http://lpg.slupsk.pl/Instalacja_LPG_Subaru_FORESTER_2.0_DIT_LPG_VSI_PRINS_DLM_VI_GENERACJA,622.html

Edytowane przez Wiatrak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, szybkie pytanie - jaką największą butlę można wcisnąć w miejsce koła w Imprezie GC (Sedan) bez (odczuwalnego) zmniejszenia przestrzeni bagażowej? Mam 32l i jest trochę mało - w kwietniu kończy mi się legalizacja, więc będzie okazja do zmiany :)

w gc kombi mam 42l wystaje troche ponad podłogę ale tak juz bylo i przy zmianie butli nie zmieniałem pojemności
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, zastanawiam się nad zagazowaniem swojego  Forestera 2.0 DIT z 2014. Co sądzicie o instalacji VI generacji PRINS DLM? Montował ją ktoś z tu obecnych?

 

najpierw przeprowadź najtrudniejszy rachunek- czy opłaca się tracić gwarancję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Wtrącę pytanie dotyczące możliwości założenia istalacji LPG w moim XV 1.6 z 2012. Szukałem kilka (naście) stron w tył lecz nic nie znalazłem , dlatego podpinam się pod Waszą dyskusję. Moja jazda w mieście oparta jest głównie o przetaczanie się z A do B co pochłania duże ilości paliwa. Czy tego typu rozwiązanie będzie pozytywne dla ekonomii jazdy, bezpieczne dla silnika  i w ogóle wykonalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem w tamtym miesiącu takiego XV. Jak najbardziej bezpieczne rozwiązanie pod warunkiem zastosowania odpowiednich elementów, dobrego montażu oraz strojenia. Przy dzisiejszych cenach gazu instalacja zwraca się bardzo szybko.

Jakiś czas wcześniej gazowaliśmy też 2.0. Ok. 20 kkm klient już przejechał bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę powiedzieć ile kosztuje zagazowanie forestera rok. prod.2000 z silnikiem 2.0 125KM, instalacja z średniej półki, czy do zagazowania trzeba wyciągac silnik?


czy ktoś wie gdzie najlepiej założyć LPG do forka w okolicach Piła-Bydgoszcz-Poznań? jestem z Łobżenicy taka mała mieścina pomiędzy Piłą a Bydgoszczą przy krajowej 10-tce


Dziś dzwoniłem do jednego z gazowników:

-BRC 3300pln


-KME 2800pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...