szamot Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Panowie, czy silnik H6 dobrze znosi instalacje LPG? Który z silników H6 jest lepszy do "zagazowania" 3.0 czy 3.6? z góry dzięki za odpowiedź Jeden i drugi dobrze znosi LPG , jedyny minus tej operacji to dość kosztowna regulacja luzu zaworów. O szczegóły warto uderzyć do kolegi Szamot. @@tedimy99, no dzięki ale jeszcze wyjdzie na to żem jakiś szpenio od tego A jam zwyczajny sporokilometroprzebiegacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Panowie, czy silnik H6 dobrze znosi instalacje LPG? Który z silników H6 jest lepszy do "zagazowania" 3.0 czy 3.6? z góry dzięki za odpowiedź Jeden i drugi dobrze znosi LPG , jedyny minus tej operacji to dość kosztowna regulacja luzu zaworów. O szczegóły warto uderzyć do kolegi Szamot. @@tedimy99, no dzięki ale jeszcze wyjdzie na to żem jakiś szpenio od tego A jam zwyczajny sporokilometroprzebiegacz Z H6 obyty jesteś , więc cos możesz w tym temacie poradzić , doradzić a w szczególności kosztów utrzymania i obsługi . Pozdrowionka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 A jak forumowi spece podchodzą do tematu świec zapłonowych w subaru n/a z LPG? Do tej pory jeżdziłem na Denso TT 0,9mm IK20TT,ale cś często padały przewody zapłonowe. Dzisiaj nabyłem za namowa mechanika który kiedyś zakładał instalacje LPG świece BOSCHa platinum z przerwą 1,1 którą zmniejszyłem do 0,9 Jeszcze nie jeżdziłem więc nie wiem jakie efekty.W sumie On kazał mi kupić najzwyklejsze -nie platynowe BOSCHE do PB i sklepać o 0,2 ,ale Pani dała mi platynyi nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 A jak forumowi spece podchodzą do tematu świec zapłonowych w subaru n/a z LPG? Do tej pory jeżdziłem na Denso TT 0,9mm IK20TT,ale cś często padały przewody zapłonowe. Dzisiaj nabyłem za namowa mechanika który kiedyś zakładał instalacje LPG świece BOSCHa platinum z przerwą 1,1 którą zmniejszyłem do 0,9 Jeszcze nie jeżdziłem więc nie wiem jakie efekty.W sumie On kazał mi kupić najzwyklejsze -nie platynowe BOSCHE do PB i sklepać o 0,2 ,ale Pani dała mi platynyi nie zauważyłem. To możesz postąpić zgodnie z powiedzeniem które mówi; świece bosch wyrzuć w kosz. W platynowych i irydowych nie można ingerować w przerwę pomiędzy elektrodami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Toś mnie pocieszył ;-) Ale dzieki za radę.Czy coś się stanie jak miesiąc na nich pojeżdżę? Jako to w takim razie jakie kupić? Czy może ustawić na tych Boschach seryjna szczelinę?(1.1)Dzisiaj rano 20km do pracy i silnik pracuje idealnie .W końcu odpycha się jak powinien.Wychodzi na to że jednak te Denso TT (seria TT to zwykle swiece -nie platyny) byly slabe i jednak powinna być platyna. Teraz pytanie -zostawic jak jest,zwiększyć przerwę do fabrycznej 1.1,czy kupic platyny innej firmy (jak tak to jakiej) ze szczelina orginalnie pod lpg? Edytowane 6 Października 2015 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 sklepać o 0,2 , Od zawsze używam standardowych ngk i nic nie klepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Bo_Lo kup świeczki NGK i będzie pan zadowolony, nie zmieniaj przerwy na świecach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Romawiałem z Jako i mówi żeby kupić najzwyklejsze np.NGK,Beru i sklepać z 1,1 na 0,9(do LPG) W tej chwili chyba na razie zostanę z tymi Boschami platinum bo auto na nich śmiga rewelacyjnie i w końcu jedzie jak trzeba.Jak się skończą(przez to że zmniejszyłem odstęp na 0,9 prawdopodobnie nastąpi to dość szybko bo w platynowych się nie powinno tego robić) to kupię zwykłe. Do tej pory jeżdziłem na Denso TT 0,9 orginalnie(wg katalogu do tego silnika z LPG) i było średnio,przewody WN często padały,auto nie odpychało się jak trzeba.Jak kupiłem imprezę to chyba były BERU i śmigało lepiej.Zresztą przy kilku latach z mazdami z LPG najlepszy setup jaki miałem metodą prób i błędów to przewody NGK i świece BERU.Odwrotnie już było do bani. NGK troche sie obawiam bo 99% to już made in France i w mazdzie przepaliły się porcelanki w 2 miesiące.Z Beru nigdy nie miałem problemów,ale są trudniej dostępne. Edytowane 7 Października 2015 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRU Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 W moim wolnossaku od około 60 tyś.km używam świece Brisk Silver DR15YS-9 dedykowane do lpg/cng.I jak dotąd na "połaczenie" przewodów wysokiego napięcia Blueprint ze świecami Brisk nie mogę narzekać,a nawet szczerze polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 W moim wolnossaku Jaki silnik?125 hp? Tanie te swiece jak na dedykowane do lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 A jak forumowi spece podchodzą do tematu świec zapłonowych w subaru n/a z LPG? Do tej pory jeżdziłem na Denso TT 0,9mm IK20TT,ale cś często padały przewody zapłonowe. Dzisiaj nabyłem za namowa mechanika który kiedyś zakładał instalacje LPG świece BOSCHa platinum z przerwą 1,1 którą zmniejszyłem do 0,9 Jeszcze nie jeżdziłem więc nie wiem jakie efekty.W sumie On kazał mi kupić najzwyklejsze -nie platynowe BOSCHE do PB i sklepać o 0,2 ,ale Pani dała mi platynyi nie zauważyłem. Spec ze mnie niewielki, ale zarówno mój mechanik "od benzyny", jak i spece montujący mi LPG mówili, żeby kupować takie, jak fabryka przewidywała, mogę więc tylko powtórzyć ich zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Dokładnie, dedykowane świece i nic nie kombinować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRU Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 W moim wolnossaku Jaki silnik?125 hp? Tanie te swiece jak na dedykowane do lpg Tak,silnik 125hp.Dokładnie,jak na swiece dedykowane do lpg są tanie,kosztuja tyle co katalogowa świeca ngk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 No ja na razie zostawie te sklepane platyny Boscha bo auto jeździ jak marzenie .Jak się skończą to wtedy zwykle Beru/Ngk.Ewentualnie te Briski .Dzieki wszystkim za cenne porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meganol Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Hej, zastanawiam się nad zagazowaniem swojego Forestera 2.0 DIT z 2014. Co sądzicie o instalacji VI generacji PRINS DLM? Montował ją ktoś z tu obecnych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 W tym silniku jest bezpośredni wtrysk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 DIT to wtrysk bezpośredni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Oni widać nie mieli z tym problemu: http://www.egp.pl/lpg-do-subaru.htm Meganol się nie podpsiał skąd jest. http://lpg.slupsk.pl/Instalacja_LPG_Subaru_FORESTER_2.0_DIT_LPG_VSI_PRINS_DLM_VI_GENERACJA,622.html Edytowane 16 Października 2015 przez Wiatrak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Panowie, szybkie pytanie - jaką największą butlę można wcisnąć w miejsce koła w Imprezie GC (Sedan) bez (odczuwalnego) zmniejszenia przestrzeni bagażowej? Mam 32l i jest trochę mało - w kwietniu kończy mi się legalizacja, więc będzie okazja do zmiany w gc kombi mam 42l wystaje troche ponad podłogę ale tak juz bylo i przy zmianie butli nie zmieniałem pojemności 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Hej, zastanawiam się nad zagazowaniem swojego Forestera 2.0 DIT z 2014. Co sądzicie o instalacji VI generacji PRINS DLM? Montował ją ktoś z tu obecnych? najpierw przeprowadź najtrudniejszy rachunek- czy opłaca się tracić gwarancję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Była dyskusja kilka stron wcześniej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kigen Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Wtrącę pytanie dotyczące możliwości założenia istalacji LPG w moim XV 1.6 z 2012. Szukałem kilka (naście) stron w tył lecz nic nie znalazłem , dlatego podpinam się pod Waszą dyskusję. Moja jazda w mieście oparta jest głównie o przetaczanie się z A do B co pochłania duże ilości paliwa. Czy tego typu rozwiązanie będzie pozytywne dla ekonomii jazdy, bezpieczne dla silnika i w ogóle wykonalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Robiłem w tamtym miesiącu takiego XV. Jak najbardziej bezpieczne rozwiązanie pod warunkiem zastosowania odpowiednich elementów, dobrego montażu oraz strojenia. Przy dzisiejszych cenach gazu instalacja zwraca się bardzo szybko. Jakiś czas wcześniej gazowaliśmy też 2.0. Ok. 20 kkm klient już przejechał bezproblemowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonard17 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 proszę powiedzieć ile kosztuje zagazowanie forestera rok. prod.2000 z silnikiem 2.0 125KM, instalacja z średniej półki, czy do zagazowania trzeba wyciągac silnik? czy ktoś wie gdzie najlepiej założyć LPG do forka w okolicach Piła-Bydgoszcz-Poznań? jestem z Łobżenicy taka mała mieścina pomiędzy Piłą a Bydgoszczą przy krajowej 10-tce Dziś dzwoniłem do jednego z gazowników: -BRC 3300pln -KME 2800pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 ALPO 62-030 Luboń k/ Poznania, ul Puszkina 12e-mail: alpo@alpo.ig.pltel: 61 8103 400, 501 75 88 89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się