Szklany Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Mam u siebie teleflexa i na razie, odpukać, nic się nie dzieje. Auto ma obecnie 174kkm, z czego ja zrobiłem 35kkm. Z teleflexem największy problem to dostępność części, w szczególności wtrysków, których już nie produkują. Przynajmniej tych które Ja mam u siebie. Edytowane 8 Lutego 2015 przez Szklany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepka Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 krótkie pytanie: Holenderska instalacja LPG w foresterze II 2.0x 2006up Czym się różni od krajowych jest się czego bać? Jak już masz takie auto to raczej bym się nie bał. Jeździć dopóki się da. Wszystko zależy czy masz serwis w okolicy. Z opowieści właściciela zakładu w którym ja serwisuje auto wynika że te instalacje są praktycznie bezawaryjne a jak już coś padnie to na amen. Twierdzi, ze na zachodzie to w ogóle nie trzeba robić przeglądów. U nas też tak próbował ale zrezygnował i zaleca co 15-20tkm. Koszt standardowego przeglądu to ok 200pln (nie wiem ile kosztuje dla standardowej instalacji). U mnie jak napisałem wymiana reduktora po 250tkm - 1200pln (tak z ciekawości, może mnie ktoś oświecić ile kosztuje wymiana "standardowego" i ile tkm wytrzymują?). Wtryski jak dobrze pamiętam ok 2000pln ale u mnie jak na razie po 270 tkm wszystko gra. Poza przeglądami raz miałem jakąś nieszczelnosć, poza tym nie narzekam.Podsumowując jak masz w rozsądnej odległości warsztat to bym się nie bał. Jak coś padnie zawsze możesz przełożyć na zwykłą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukA87 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 telaflexy były tylko w NL czy też w DE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Dzisiaj się zdziwiłem na stacji. W związku z tym niech wszyscy sceptycy jazdy na LPG dalej myślą, że nie warto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Dzisiaj się zdziwiłem na stacji. Drogo tam u was. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Przepłaciłeś, ja dziś tankowałem na Orlenie za 1,72 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 A ja za 1.64 Niestety Pb i ON w górę... Nie wiele ale jednak A tak przy okazji http://m.forbes.pl/zerowe-clo-na-lpg-z-rosji-ceny-spadna,artykuly,189361,1,1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 telaflexy były tylko w NL czy też w DE?Były również w DE. Moje Legacy jest od niemieckiego dilera z teleflexem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 A ja za 1.64 Niestety Pb i ON w górę... Nie wiele ale jednak A tak przy okazji http://m.forbes.pl/zerowe-clo-na-lpg-z-rosji-ceny-spadna,artykuly,189361,1,1.html Hmm, ile kosztuje beczka tak z 2000L ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Reduktor brc powiedział wlasnie ze ma to gdzieś i zastrajkowal. ....1000 zł ... Miesiąc po gwarancji ..... %^*%#% !!! Edytowane 9 Lutego 2015 przez piwozniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Ceny reduktorow, ktore podajecie to jakis kosmos... Zeby nie szokowac czytajacych - reduktor AC150 kosztuje ~220zl. Zreszta mozna sobie wybrac reduktor i sprawdzic cene (przykladowy link): http://www.agsiedlik.pl/reduktory-lpg.html T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Czy ja wiem, ten za ktory wlasnie zaplacilem na tej stronie kosztuje 880, jak dodasz zamontowanie to wyjdzie pewnie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirach Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Witam! Szybkie pytanie - jaka przerwa na świecy w 125 konnym 2.0 GX ? wymieniam właśnie i nie wiem czy zostawić tak jak fabryka briska dała czy zmniejszyć na 0.8mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Ale sa alternatywy, da sie opedzic 240kW innym reduktorem. Nie ma nakazu uzywania produktow BRC. Mozna tez regenerowac reduktory membranowe - zestawy naprawcze mozna kupic od kilkunastu do 100zl. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 @Tummi, zapewne masz racje tylko trzeba sie na tym znac :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Przepłaciłeś, ja dziś tankowałem na Orlenie za 1,72 Ponad tydzień temu: Siedlce ul.Brzeska 1.60, krk 1,49 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Takie coś dziś wpadło mi w oczy: http://allegro.pl/subaru-forester-xt-montaz-lpg-i5082276290.html http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-0/ Jest to fajna alternatywa dla diesla tylko teraz pasuje policzyć jak bardzo jest zasadna taka inwestycja w XT P.S. Szkoda że te pompy paliwa LPG są takie głośne Bardzo mi się podoba wygląd ich przełącznika/wskaźnika LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kober Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Czy ktoś z was ma doświadczenia z Foresterem z bezpośrednim wtryskiem na LPG , bo w Prinsie już dostępna taka instalacja do Forka i ciekawy jestem opinni ? Chodzi mi o tą instalację http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-0/ Na liście Forek jest http://www.prinsautogaz.pl/2014/11/najnowsza-lista-systemow-vsi-di-dlm-2-0-silnikow-z-wtryskiem-bezposrednim/ Ktoś coś więcej wie, ktos już ma w swoim aucie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Nikt nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Instalacja jest do forka XT ! I kosztuje tyle, co benzyna na 20.000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Instalacja jest do forka XT ! I kosztuje tyle, co benzyna na 20.000 km. Czyli jak najbardziej się opłaca bo w moim przypadku zwrot bo 6 miesiącach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 na liście jest Forek 2.0XT z silnikiem FA20 DIT, a nie 2.5XT EJ25. Tak czy siak, pytanie, jak sobie taka instalacja radzi z mocami 60-70 KM na cylinder? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 na liście jest Forek 2.0XT z silnikiem FA20 DIT, a nie 2.5XT EJ25. Tak czy siak, pytanie, jak sobie taka instalacja radzi z mocami 60-70 KM na cylinder? Zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) na liście jest Forek 2.0XT z silnikiem FA20 DIT, a nie 2.5XT EJ25. Tak czy siak, pytanie, jak sobie taka instalacja radzi z mocami 60-70 KM na cylinder? Otóż to! W instalacjach LPI /LPI direct największym problemem jest wydajność pompy która daje sobie rade tylko do 200KM Przy pośrednim wtrysku po prostu przełącza na Pb, natomiast przy bezpośrednim... tam nie jest tak łatwo i przede wszystkim w mgnieniu oka przejść z jednego paliwa na drugie Edytowane 14 Lutego 2015 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 tylko proszę się nie śmiać czy ktoś ma impreze MY06 1.5 LPG? na jakie zużycie LPG kolega może liczyć w typowej eksploatacji? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się