sredniaq Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 2 godziny temu, Dottoree napisał: lepiej szukać bez DPF Jak to sprawdzać? Są jakoś oznaczone te silniki, które miały DPF, a które nie? Automat podobno może sprawiać problemy, skłaniam się do manuala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Tego niestety nie wiem, może zapytaj na forum Volvo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 7 godzin temu, sredniaq napisał: Jakie macie doświadczenia z Volvo V70 z dieslem d5? Sam silnik podobno bardzo wytrzymały, a reszta? Sporo tego widzę z dość dużymi przebiegami...Automat czy manual? Z tego co czytałem to w Volvo automat jest dosyć awaryjny.Silnik wytrzymały,jeden z lepszych diesli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Automat Volvo jest bardzo, bardzo amerykańsko wolny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 (edytowane) 39 minut temu, chojny napisał: Automat Volvo jest bardzo, bardzo amerykańsko wolny Dokładnie. A silnik...? Mój ma niecały rok i 45k km. Ostatnio po jeździe autostrada wywala błąd: "błąd układu silnika. Zalecany serwis". Serwis mówi, ze ok. Problem się powtarza, serwis swoje.... dodam, ze po dwóch tyg od zakupu wymiana wadliwej przekładni kierowniczej. Po wymianie dalej chodzi jak w Roburze... acha, terminy w serwisie w Wawie (auto na gwarancji) od 2-4 tyg. Klasa premium? Ponury żart. Pierwsze i ostatnie Volvo... Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 A orientuje się ktoś jakie są różnice między 2.4 130KM vs 2.4 163-185KM, który lepszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Z tego co pamiętam (było to wiele lat temu), to 2.4 130 i 163KM to jest ten sam silnik różniący się tylko softem, co do 185 to nie wiem, na pewno miały właśnie DPF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 W 35 numerze Motoru jest porównanie poziomu hałasu przy prędkości 130km/h. Auta pogrupowano na segmenty i przedstawiono po 3 najlepsze i 3 najgorsze spośród testowanych. Ogólnie japońska motoryzacja okupuje prawą kolumnę (najgłośniejszych). Jest i Forek 2.0, z głośnością 73,5 dB odstaje od liderów o ok 7dB... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Jakby to było takie ważne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 23 godziny temu, msi napisał: W 35 numerze Motoru jest porównanie poziomu hałasu przy prędkości 130km/h. Auta pogrupowano na segmenty i przedstawiono po 3 najlepsze i 3 najgorsze spośród testowanych. Ogólnie japońska motoryzacja okupuje prawą kolumnę (najgłośniejszych). Jest i Forek 2.0, z głośnością 73,5 dB odstaje od liderów o ok 7dB... Różnie jest z tym hałasem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Kolejny potworek spod znaku trzech diamentów: http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22308977,mitsubishi-prezentuje-kolejnego-vana-trafi-do-europy.html#MotoImg Jak nic dział designu SsangYonga wsparty projektantami Guźca znalazł nową pracę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 1 godzinę temu, sluf napisał: Kolejny potworek spod znaku trzech diamentów: http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22308977,mitsubishi-prezentuje-kolejnego-vana-trafi-do-europy.html#MotoImg Jak nic dział designu SsangYonga wsparty projektantami Guźca znalazł nową pracę To jest tak brzydkie, ze aż ładne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 http://businessinsider.com.pl/gielda/spolki/pkn-orlen-chce-reaktywowac-marke-cpn/hsyj22b CPN było jednym z przykładów świetnie zakorzenionych w umysłach marek, które funkcjonuje do tej pory - choćby wśród kierowców TIRów. Na CB często da się usłyszeć "jadę na CPN". Do tego dochodzi jeden z najbardziej genialnych logotypów - prosty i graficznie świetnie wymyślony. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 (edytowane) Logo bardzo fajne - oby tylko wraz z powrotem CPN nie wróciły kartki na paliwo Edytowane 11 Września 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 sprawy polityki i pomysłów naszych "miłościwie nam panujących" pomijam Zastanawiało mnie tylko swego czasu takie właśnie działanie na wprowadzanie Orlenu zamiast CPN. Taki rebranding znanej wszystkim marki to naprawdę duże wydatki i niepewny rezultat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 @pumex1 skoro: 3 minuty temu, pumex1 napisał: sprawy polityki i pomysłów naszych "miłościwie nam panujących" pomijam zatem kolejna część Twojej wypowiedzi jest bezprzedmiotowa - wiesz, jak to działa, ktoś wpadł na pomysł, ktoś wszystko opracował, przygotował i skasował stosowne wynagrodzenie ps. Chociaż "motoryzacyjnie" dorastałem już w III RP to dalej sam używam zwrotu "CPN" mając na myśli stację benzynową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 27 minut temu, sluf napisał: ktoś wpadł na pomysł, ktoś wszystko opracował, przygotował i skasował stosowne wynagrodzenie Jakiś Misiewicz pewnie Logiki we wskrzeszaniu marki CPN zupełnie nie widzę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 @elmow swojej wypowiedzi akurat miałem na myśli rebranding z CPN na Orlen, ale w drugą stronę będzie pewnie dokładnie tak samo Hybrydowy CR-V: http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22340534,hybrydowa-honda-cr-v-we-frankfurcie-nowy-suv-nareszcie-w-europie.html jakoś mi ten design średnio leży... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Jakiś Misiewicz pewnie Logiki we wskrzeszaniu marki CPN zupełnie nie widzę. Logika jest bo do Pislamabadu nie pasują takie firmy jak Orlen bo to takie Platformerskie jest przecież 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Jakiś Misiewicz pewnie Logiki we wskrzeszaniu marki CPN zupełnie nie widzę. Skoro dziennik telewizyjny udało się reaktywować w zasadzie bez problemu, to i z cepeenem nie powinno być kłopotu 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Ale czy Orlen zwiększy dzięki rebrandowi obroty? Wątpię. Czy odniesie wymierne inne korzyści? Też wątpię. A czy odniesie korzyści ktoś kto będzie tym zawiadowal? Ojjj tak i to pewnie na kilka baniek!Reaktywacja czy podtrzymywanie/ wykupywanie marek ma sens w przypadku marek stricte konsumenckich (wyborowa, proszek E, szynka Krakus), w przypadku marek na które po części jesteśmy skazani to mija się z celem ( komu robi różnicę czy fakturę za prąd dostanie od Energa s.a. czy PPHU Jan Kowalski? Różnice robi kwota na fakturze ).W przypadku CPN- u dodatkowo marka Orlen już jest mocno zakorzeniona. Ja, gdybym zarządzał Orlenem zrobiłbym na ich stacjach np "bar na CPN" ( tam gdzie kawa, hot dogi ) i do większych i bardziej prestiżowych stacji które mają miejsce wstawił np ładna syrenkę albo Warszawę. Jadąc z dziećmi na wakacje na takiej stacji napewno bym stanął żeby obejrzały jak kiedyś wyglądały "atka" ( 2,5 letnie bliźniaki). A i wizerunek quasi monopolisty by się ocieplił.Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 ale takie ceny mogłyby na CPN wrócić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 19 godzin temu, sluf napisał: @elmow swojej wypowiedzi akurat miałem na myśli rebranding z CPN na Orlen, ale w drugą stronę będzie pewnie dokładnie tak samo Hybrydowy CR-V: http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22340534,hybrydowa-honda-cr-v-we-frankfurcie-nowy-suv-nareszcie-w-europie.html jakoś mi ten design średnio leży... Trochę ciężko wygląda, ale tragedii nie ma. Ciekawe czy będzie dostępny napęd 4x4 choćby w opcji (zawsze to jakaś konkurencja dla Rav4 Hybrid czy hybrydowego NX'a). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek200 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 2 godziny temu, recki napisał: Ale czy Orlen zwiększy dzięki rebrandowi obroty? Wątpię. Czy odniesie wymierne inne korzyści? Jaki rebranding, jakie obroty? Wyraźnie stoi, że chodzi o jedną stację na warszawskiej Pradze a celem jest ochrona marki... Btw - w powszechnej świadomości CPN ma się całkiem dobrze i nie zamiera, z tego co słyszę. Więc może to nie jest tak głupi ruch jak z Bliską... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się