Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, to niemożliwe, nie, to być nie może - Mercedes stworzył własną wersję słynnego 2.5 turbo Subaru - no bo jak inaczej określić silnik, który ma zakładaną żywotność na poziomie 50.000 km? ;) Ale trzeba przyznać, że furka zacna, ino na normalnych drogach chyba dość problematyczna w użytkowaniu:

 

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22359231,mercedes-amg-project-one-czyli-bolid-f1-jako-supersamochod.html#BotMotoImg

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, sluf napisał:

Nie, to niemożliwe, nie, to być nie może - Mercedes stworzył własną wersję słynnego 2.5 turbo Subaru - no bo jak inaczej określić silnik, który ma zakładaną żywotność na poziomie 50.000 KM? ;) Ale trzeba przyznać, że furka zacna, ino na normalnych drogach chyba dość problematyczna w użytkowaniu:

 

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22359231,mercedes-amg-project-one-czyli-bolid-f1-jako-supersamochod.html#BotMotoImg

Auta tego typu maja mikro przebiegi, więc 50 tys. km starczyć powinno na całe życie takiego samochodu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak z cegly zrobic samochod, czyli koncept BMW X7. 

 

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22354378,imponujace-bmw-x7-iperformance-concept-bez-tajemnic.html 

 

z22354506Q,BMW-Q7-iPerformance-Concept.j

 

W sumie to tylko dowod na to, ze w tych gabarytach nie da sie stworzyc ladnego auta. Patrz ponizej

 

 

2018-nissan-armada-full-size-suv-large.j

 

2016_Lexus_LX_570-front-angle.jpg

 

2017-infiniti-qx80.jpg

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Than_Junior napisał:

dowod na to, ze w tych gabarytach nie da sie stworzyc ladnego auta. Patrz ponizej

Gdzie Range Rover i Grand Cherokee , to dowód na antytezę ;).

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mechanik napisał:

Gdzie Range Rover i Grand Cherokee , to dowód na antytezę ;).

 

Smie twierdzić, ze od wspomnianych przeze mnie giga-SUVów sa mniejsze :) bardziej jak X5, a to jest całkiem niebrzydkie!

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Korton napisał:

Land cruiser v8 chyba się łapie do giga, wg mnie nie wygląda źle.

 

Land Cruiser jest duży, Giga jest Sequoia, którymi to lataliśmy przez 2 tygodnie z izotomami po Tadżykistanie i... fantastyczny czołg. :thumbup:

 

 

 

 

 

 

DSC_2490.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, Sekwoja w tym wydaniu prezentuje sie faktycznie nieźle :)  W nowszym coś spieprzyli...

 

2017_toyota_sequoia_LIFE1_ot_1115163_128

 

PS "Giga-SUV" wymyśliłem na poczekaniu, nie wiem jak sie je prawidłowo określa, ani od jakich gabarytów sie do nich zalicza samochody ;-)

 

edit: chyba "Full-size SUV" na to mówią w Trumpolandii http://www.caranddriver.com/flipbook/big-hauling-every-full-size-suv-ranked-from-worst-to-best#1

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, elmo napisał:

Problemem jest przedni grill. Rośnie wraz z rozmiarem auta przez co zaczyna nabierać monstrualnego wyglądu. Powinni podejść do tematu trochę inaczej niż przy projektowaniu aut rozmiarów "regular". 

 

Coś w tym jest! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

80 złotych wystarczy, aby w kilka sekund ukraść nowy samochód

HackKEY to urządzenie stworzone przez chińskich badaczy bezpieczeństwa z firmy Qihoo 360. Kosztuje ok. 40 złotych (11 dolarów) za sztukę, a do kradzieży samochodu potrzebujemy 2 takich zabawek. HackKEY jest prostym systemem wzmacniania sygnału pomiędzy samochodem i kluczykiem (stąd nazwa ataku “przedłużenia zasięgu”).

 

https://niebezpiecznik.pl/post/80-zlotych-wystarczy-aby-w-kilka-sekund-ukrasc-nowy-samochod/


Levorg potwierdzony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemiecki Auto Motor und Sport dosc krytycznie o nowym RS3 - zaskakujace jak na niemieckie czasopismo, tym bardziej ze samochod prasowy dostarczony niemieckiemu czasopismu przez niemieckiego producenta jest za zwyczaj.... powiedzmy "wyjatkowo zadbany" ;)

Krytykuja rozlozenie masy, ktore mimo odelzenia silnika wciaz jest slabe (za duzo nad przednia osia), ospale dzialajacy ESP i skrzynie DSG, ktora dziala jak "pilot ze slabymi bateriami". Auc

 

Caly artykul: http://www.auto-motor-und-sport.de/fahrberichte/audi-rs3-limousine-test-hockenheim-leistungsdaten-12287732.html

 

Audi-RS-3-Limousine-Test-Fuenfzylinder-T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dużym skrócie: byli wpierw na prezentacji prasowej a Omanie. Tam audica pięknie zarzucała dupką i była mega frajda z jazdy. Teraz dostali seryjny egzemplarz, w którym kilka szczegolow poprawiono, ale juz sie nie prowadzi tak zadziornie (czyt. Płuży). Moc ma dalej świetna, ale nawet okrążenie na Hockenheim wykręcili wolniejsze niz poprzednikiem, mimo ze przyspieszenia zmierzyli lepsze niz podaje fabryka. Doszli do wniosku, ze po prostu drogi w Omanie musiały byc śliskie, co powodowało taki efekt. A czemu słaby czas wyszedł, tego nie wiedza. Obiecali wiec ze zrobią ponowny test jak dostaną inny egzemplarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, elmo napisał:

W normalnych samochodach pedały są zrobione przeważnie z metalu, nieprawdaż ? :huh:

 

 

$_1.JPG

 

 

Subaru XV numer części 36010FJ2010

 

jako dzieciak słuchałem rózmów jak to nic nie warte, jednorazowe i słabo wykonane są japońskie auta, cóż 40 lat później mimo wszytko są istotnym graczem na rynku 

 

Korea podobnie 20 lat temu to nie było nic specjalnego a obecnie - potężny skok którego można im gratulować 

 

 

 

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Duchowy następca" Evo :facepalm: A nie mogą po prostu zrobić zwykłego Evo XI?

Z jednej strony fajnie, że coś tam majstrują, ale elektryk... do tego w bryle coupe-SUV jako Evo next gen.? dziwne to...

 

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22403976,mitsubishi-e-evolution-powrot-do-sportowych-korzeni.html

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...