Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, sredniaq napisał:

Jakie macie doświadczenia z Volvo V70 z dieslem d5? Sam silnik podobno bardzo wytrzymały, a reszta? Sporo tego widzę z dość dużymi przebiegami...Automat czy manual?

Z tego co czytałem to w Volvo automat jest dosyć awaryjny.Silnik wytrzymały,jeden z lepszych diesli.:yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, chojny napisał:

Automat Volvo jest bardzo, bardzo amerykańsko wolny :(

Dokładnie. A silnik...? Mój ma niecały rok i 45k km. Ostatnio po jeździe autostrada wywala błąd: "błąd układu silnika. Zalecany serwis". Serwis mówi, ze ok. Problem się powtarza, serwis swoje.... dodam, ze po dwóch tyg od zakupu wymiana wadliwej przekładni kierowniczej. Po wymianie dalej chodzi jak w Roburze... acha, terminy w serwisie w Wawie (auto na gwarancji) od 2-4 tyg. Klasa premium? Ponury żart. Pierwsze i ostatnie Volvo... 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 35 numerze Motoru jest porównanie poziomu hałasu przy prędkości 130km/h. Auta pogrupowano na segmenty i przedstawiono po 3 najlepsze i 3 najgorsze spośród testowanych. Ogólnie japońska motoryzacja okupuje prawą kolumnę (najgłośniejszych). Jest i Forek 2.0, z głośnością 73,5 dB odstaje od liderów o ok 7dB...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, msi napisał:

W 35 numerze Motoru jest porównanie poziomu hałasu przy prędkości 130km/h. Auta pogrupowano na segmenty i przedstawiono po 3 najlepsze i 3 najgorsze spośród testowanych. Ogólnie japońska motoryzacja okupuje prawą kolumnę (najgłośniejszych). Jest i Forek 2.0, z głośnością 73,5 dB odstaje od liderów o ok 7dB...

 

Różnie jest z tym hałasem ;) 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sluf napisał:

Kolejny potworek spod znaku trzech diamentów:

 

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22308977,mitsubishi-prezentuje-kolejnego-vana-trafi-do-europy.html#MotoImg

 

Jak nic dział designu SsangYonga wsparty projektantami Guźca znalazł nową pracę :facepalm:

To jest tak brzydkie, ze aż ładne :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
CPN było jednym z przykładów świetnie zakorzenionych w umysłach marek, które funkcjonuje do tej pory - choćby wśród kierowców TIRów. Na CB często da się usłyszeć "jadę na CPN". Do tego dochodzi jeden z najbardziej genialnych logotypów - prosty i graficznie świetnie wymyślony.
 
 

cpn_logo_design_po_polsku_zsah.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawy polityki i pomysłów naszych "miłościwie nam panujących" pomijam ;) 

 

Zastanawiało mnie tylko swego czasu takie właśnie działanie na wprowadzanie Orlenu zamiast CPN. Taki rebranding znanej wszystkim marki to naprawdę duże wydatki i niepewny rezultat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pumex1 skoro:

3 minuty temu, pumex1 napisał:

sprawy polityki i pomysłów naszych "miłościwie nam panujących" pomijam

zatem kolejna część Twojej wypowiedzi jest bezprzedmiotowa - wiesz, jak to działa, ktoś wpadł na pomysł, ktoś wszystko opracował, przygotował i skasował stosowne wynagrodzenie :)

 

ps. Chociaż "motoryzacyjnie" dorastałem już w III RP to dalej sam używam zwrotu "CPN" mając na myśli stację benzynową :blush:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy Orlen zwiększy dzięki rebrandowi obroty? Wątpię. Czy odniesie wymierne inne korzyści? Też wątpię. A czy odniesie korzyści ktoś kto będzie tym zawiadowal? Ojjj tak i to pewnie na kilka baniek!
Reaktywacja czy podtrzymywanie/ wykupywanie marek ma sens w przypadku marek stricte konsumenckich (wyborowa, proszek E, szynka Krakus), w przypadku marek na które po części jesteśmy skazani to mija się z celem ( komu robi różnicę czy fakturę za prąd dostanie od Energa s.a. czy PPHU Jan Kowalski? Różnice robi kwota na fakturze ).
W przypadku CPN- u dodatkowo marka Orlen już jest mocno zakorzeniona.
Ja, gdybym zarządzał Orlenem zrobiłbym na ich stacjach np "bar na CPN" ( tam gdzie kawa, hot dogi ) i do większych i bardziej prestiżowych stacji które mają miejsce wstawił np ładna syrenkę albo Warszawę.
Jadąc z dziećmi na wakacje na takiej stacji napewno bym stanął żeby obejrzały jak kiedyś wyglądały "atka" ( 2,5 letnie bliźniaki). A i wizerunek quasi monopolisty by się ocieplił.

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, sluf napisał:

@elmow swojej wypowiedzi akurat miałem na myśli rebranding z CPN na Orlen, ale w drugą stronę będzie pewnie dokładnie tak samo :(

Hybrydowy CR-V:

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22340534,hybrydowa-honda-cr-v-we-frankfurcie-nowy-suv-nareszcie-w-europie.html

jakoś mi ten design średnio leży...

 

Trochę ciężko wygląda, ale tragedii nie ma. Ciekawe czy będzie dostępny napęd 4x4 choćby w opcji (zawsze to jakaś konkurencja dla Rav4 Hybrid czy hybrydowego NX'a).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, recki napisał:

Ale czy Orlen zwiększy dzięki rebrandowi obroty? Wątpię. Czy odniesie wymierne inne korzyści? 
 

Jaki rebranding,  jakie obroty?

Wyraźnie stoi, że chodzi o jedną stację na warszawskiej Pradze a celem jest ochrona marki...

Btw - w powszechnej świadomości CPN ma się całkiem dobrze i nie zamiera, z tego co słyszę. Więc może to nie jest tak głupi ruch jak z Bliską...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...