Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Z tymi linkami beta autosporu to wystarczy usunąc "beta" i jest git. Zrobili jakieś dziwne ograniczenie ilości przeczytanych newsów na dzień.

 

Będzie co będzie. Oby się udało Robertowi podopinać wszystko na Monte i pokazać po raz kolejny swój kunszt. Co jak co ale nie wyobrażam sobie Monte Carlo bez Roberta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do gara ?Nie trywializuj....ten facet i jego dzieci i wnuki mają zapewniony byt na dobrym poziomie na 100%.

Rajdy to nie produkcja mielonki turystycznej w konserwach ktora ma przynosić określony miesieczny/roczny zysk.

Tu liczy się wynik i ten pije szampana,kto zwycięża a nie stoi na drugim miejscu.Na szczęście Robert ma na ten temat właśnie takie zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tanak już oficjalnie w teamie DMACKa. W dodatku cały sezon, ładnie. Teraz trzeba czekać na potwierdzenie Ostberga i Evansa, no i oby jak najszybciej RK

http://www.m-sport.co.uk/m-sport-news/fiesta-rs-wrc/taenak-rejoins-dmack-to-launch-first-ever-wrc-team.html

Edytowane przez konar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to,że DMACK pompuje dużo więcej kasy niż Pirelli. Nie wiadomo jak jego właściwości ale chyba nie będzie tak spadał i łapał kapci jak Pirelli. Choć z historii rajdowej z tego co pamiętam to Dmacki bywały konkurencyjne a ostatnio poszły też mocno do przodu.

 

PS. W sumie, może się z tego urodzić fajny zespół. A Roberta nie chcieli ....?

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no może się urodzić. Widocznie Roberta nie chcieli. Już zapowiadają testy przed Monte i wypróbowanie 12 nowych asfaltowych opon...

O czymś podobnym się mówiło w ubiegłym roku w kontekście Pirelli-Kubica, ale jak widać tylko na planach i plotkach stanęło. Panowie z DMACKa zdaję się podchodzą do tego bardziej profesjonalnie, wcześniej w tym roku zatrudnili głównego inżyniera, który pracował dla Pirelli przez ładnych naście lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie takiego podejścia od strony Pirelli brakowało, przecież to oni powinni zorganizować Fiestę WRC i mając takiego gościa jak Robert, co z samochodu by nie wysiadał upalać i testować do upadłego, by w trakcie rajdu nie uczyć się swoich opon. A może by tak było, gdyby A-style się nie wycofało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert był ostatnio bardzo mocno kojarzony z Pirelli wiec taka volta do DMACKa byłaby bezsensowna z wizerunkowego punktu widzenia zarówno dla DMACKa jak i Kubicy.

 

Pitu,pitu. Tranfery bywają przeróżne, a Bond nie pije już Martinii. To,że ktoś dziś dla kogoś pracuje a jutro dla konkurencji nikogo nie dziwi i nie oburza obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie ile kasy potrzeba na jeden sezon 10 mln euro czy więcej ?

Myślę, że Robert tym sezonie nie miał więcej jak 1/4 tego budżetu do dyspozycji... i widać jak to się kończy. Przydałoby się x 2, czyli połowa tych 10 mln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie widziałem żeby z tego konta wypływały jakieś newsy, ale ten kto je prowadzi jest w temacie już dość długo (w sensie takim, że od dawna to konto śledzę). Nie wiem czy ma on jakiekolwiek kontakty.

Też bym do tego wagi nie przywiązywał.

Chociaż z drugiej strony, w głowie Wilsona to może być decyzja na zasadzie takiej, czy więcej daje RedBull za Evansa czy Lotos/GA za Roberta.

Edytowane przez MadYarpen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej informacja wyssana z palca i tylko życzeniowa typu Matta Jelonka, który pisał o PH Sporcie, ale to tylko pokazuje jakim RK cieszy się zainteresowaniem i jaki jest potrzebny, to środowisko rajdowe wpycha go do konkurencyjnego auta, ale niestety nie Ci najważniejsi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna wersja materiału od C.Gutowskiego na Onecie. To już w większości było wcześniej, ale u niemieckiego dziennikarza pojawił się nowy ciekawy fragment:

http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/eksperci-wrc-o-sezonie-i-przyszlosci-roberta-kubicy/92ymyf

Rainer Kuhn (Niemcy), Motorsport Aktuell

"Weźmy przykład z Hiszpanii. Armin Kremer, który w WRC2 też używa ogumienia Pirelli, dostał zalecenie od Pirelli, aby podnieść ciśnienia o dwie dziesiąte, ponieważ gumy schodziły z obręczy w koleinach. Był wściekły, bo zupełnie zmienia to zachowanie auta. Wyobraźmy więc sobie, jak sfrustrowany musiał być Kubica, który jest lepszym kierowcą i przyszedł tu z Formuły 1! Opony schodziły mu z obręczy, a ludzie mówili, że on za ostro jeździ i tak dalej..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to jest prawda, to nie wierzę w dalszą współpracę. 

btw. tak sobie patrzę, to coraz więcej plotek na temat Ostberga i Kubicy, i to nie a podstawie tylko jednego niewinnego tweeta.

Nawet tutaj piszą, ale i tak w to nie wierzę, to by było zbyt piękne.

http://powrotroberta.blogspot.com/2015/11/plotki-kubica-i-ostberg-w-m-sporcie.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie było z tą plotką tak jak zwykle z innymi, że ktoś to puścił, a reszta podłapała i przekazała (często nie powołując się na "oryginał" plotki) ?

 

No pełna amatorka ze strony Pirelli, że nic nie robili z tym problemem. Przecież im też powinno zależeć na jak najlepszym produkcie. W zeszłym sezonie też Hening Solberg łapał kapci od licha, więc nie był to nowy problem dla nich. Tylko, że przez takie akcje to ucierpiała nie tylko ich reputacja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...