Guzik3 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Mało tego, to dobija chyba fakt że zaskoczyli całkiem pozytywnie nowym WRX, który jak na złość nie trafi do EU, a z szumnie zapowiadanego STI wyszedł lanos po lifcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 IMHO rynek europejski nie jest dla FHI priorytetem ze wzgledu na trudna sytuacje ekonomiczna kontynentu i brak wzrostu sprzedazy samochodow, wiec ewidentnie koncentruja sie na rynku USA, gdzie sprzedaz nowych aut odbila sie od dna. Auta subaru nigdy nie przodowaly jesli chodzi o wizualny wyglad samochodu (byc moze poza Legacy/OBK '05-'09), ale z to nadrabialy wlasciwosciami jezdnymi... Nie mniej jednak ostatnimi czasy FHI pokazuje fajne wersje koncepcyjne tylko po to by wyprodukowac gnioty - i to jest juz nie fajne. Odnosze wrazenie ze projektanci robia wersje koncepcyjne niezaleznie od inzynierow, i je prezentuja na wystawach, a pozniej jak przychodzi do kooperacji z inzynierami to sie okazuje ze wglad jest nie osiagalny bo.... (wstaw powod). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 IMHO rynek europejski nie jest dla FHI priorytetem ze wzgledu na trudna sytuacje ekonomiczna kontynentu I ze względu na nieprzyszłościową politykę dla motoryzacji w EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Najgorsze jest to, że nowe STi mi się wizualnie bardzo podoba! Tylko technicznie już troszkę gorzej, bo nie ma nic świeżego... jak już poprzednicy pisali - drepczemy w miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Najgorsze jest to, że nowe STi mi się wizualnie bardzo podoba! Czemu zaraz najgorsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 (edytowane) Najgorsze jest to, że nowe STi mi się wizualnie bardzo podoba! Czemu zaraz najgorsze A dlatego, że od 6 lat STi nie należało do najpiękniejszych... teraz zrobili w końcu coś sensownego, to musieli spierdzielić coś innego Edytowane 2 Lutego 2014 przez Jachu93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 (edytowane) Jeep mnie zadziwil, musze sobie o tym poczytac bo widocznie do tylu jestem. Mi sie wydaje ze raczej nazwali swoj nowy system 4x4 bardziej ze wzgledow na "tradycje". Z tego co widze to tutaj chodzi o roznice "jezykowa" bo u nas nikt nie powie ze Subaru czy Volkswagen ma naped 4x4 albo ze Jeep ma AWD a wiec dlatego: Subaru = AWD Jeep = 4x4 Nie. Te wszystkie skróty (AWD, 4x4, Quattro, itp, itd) to tylko nazwy handlowe producentów. Nie mają żadnego powiązania z rodzajem przeniesienia napędu. Hallelujah. Jak prawi Jarmaj, to tylko marketingowa nomenklatura. Jest jeszcze X-Drive, Quadra Drive, etc ... Co do Jeepa, to zawsze była opcja RWD & AWD. W nowym Cheeroke jest FWD & AWD. To co, zamieniamy w końcu nasze funcary, czyli IX-te/X-te Evolucje na nowe STI, czy godzimy się z 39.tym i wsiadamy w Golfa R, czy A45 AMG? Edytowane 2 Lutego 2014 przez michal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 (edytowane) Jakbym miał odpowiednią walizkę peelenów to już bym był w salonie Mercedesa po A45 AMG... ps. czy ja dobrze widzę, że cena A45 AMG zaczyna się od 185k zł? Edytowane 2 Lutego 2014 przez Jachu93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Jakbym miał odpowiednią walizkę peelenów to już bym był w salonie Mercedesa po A45 AMG... ps. czy ja dobrze widzę, że cena A45 AMG zaczyna się od 185k zł? Tak przynajmniej wynika z konfiguratora zachęca ta cena biorąc pod uwagę co oferuje auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Jakbym miał odpowiednią walizkę peelenów to już bym był w salonie Mercedesa po A45 AMG... ps. czy ja dobrze widzę, że cena A45 AMG zaczyna się od 185k zł? Tak.... za golasa na kołpakach Przykładowo: Podłokietnik z tyłu - 810 zł Pakiet dla palących - popielniczka? - 221 zł Podgrzewane fotele z przodu - 1423 zł Sportowe fotele z przodu - 8834 zł Sportowy układ wydechowy - 2454 zł System monitorowania ciśnienia w oponach - 1497 zł Itd.... Kto kupuje golasa z salonu? Zawsze chce się coś jeszcze dodać do auta. Za możliwość wyboru koloru lakieru ok 3000 też trzeba rzucić. A żeby AMG prezentował się jak na zdjęciach folderowych .....spokojnie 250.000 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Tak.... za golasa na kołpakach Przykładowo: Podłokietnik z tyłu - 810 zł Pakiet dla palących - popielniczka? - 221 zł Podgrzewane fotele z przodu - 1423 zł Sportowe fotele z przodu - 8834 zł Sportowy układ wydechowy - 2454 zł System monitorowania ciśnienia w oponach - 1497 zł Itd.... Kto kupuje golasa z salonu? Zawsze chce się coś jeszcze dodać do auta. Za możliwość wyboru koloru lakieru ok 3000 też trzeba rzucić. A żeby AMG prezentował się jak na zdjęciach folderowych .....spokojnie 250.000 zł Ale do w/w autka bierzesz pakiet AMG Exclusive (za około 5 tyś. PLN) i dostajesz: 3-ramienna sportowa kierownica wielofunkcyjna wykończona skórą z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi i perforacją w miejscach chwytnych, spłaszczona u dołu Deska rozdzielcza pokryta sztuczną skórą ARTICO z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi (część górna) i błyszczący przełącznik świateł do jazdy dziennej z pierścieniem pokrytym srebrnym chromowaniem oraz z dyszami nawiewowymi z pierścieniem i krzyżowymi żeberkami pokrytymi srebrnym chromowaniem (dodatkowo czerwony pierścień w modelach sportowych oraz A 45 AMG) Dywaniki kordowe z czarną lamówką i ozdobnym szwem w kolorze czerwonym z napisem AMG Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi Elementy ozdobne z wzorem włókien węglowych Fotele sportowe z przodu, podgrzewane, z tapicerką skórzaną w kolorze czarnym RED CUT z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi i podparciem lędźwiowym z dwupłaszczyznową regulacją Gniazdko 12 V z tyłu Mechanizm komfortowego zamykania szyb bocznych i opcjonalnego panoramicznego dachu odsuwanego (funkcja otwierania/zamykania letniego) za pomocą odbiornika podczerwieni w drzwiach kierowcy Odbiornik podczerwieni w drzwiach kierowcy (funkcja otwierania/zamykania letniego) Pakiet komfortowych siedzeń Pedały sportowe ze szczotkowanej stali szlachetnej i z gumowymi wytłoczeniami Podłokietnik na konsoli środkowej z regulacją wzdłużną i z czerwonymi kontrastowymi szwami Podłokietniki w drzwiach z elementami ozdobnymi pokrytymi srebrnym chromowaniem i z kontrastowymi szwami Podsufitka w kolorze czarnym Pokrywa schowka na konsoli środkowej Przednie i tylne listwy progowe z aluminium Środkowe powierzchnie drzwi pokryte sztuczną skórą ARTICO z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi Uchwyt wielofunkcyjny na konsoli środkowej Zintegrowana tablica wskaźników w wersji sportowej, z kolorowym wyświetlaczem Sądzę, że w cenie około 200 tyś. można mieć bardzo fajne A45 AMG, nie wspominając o możliwościach wyboru, które MB oferuje. Ale taki A45 i STI to jednak dwa różne auta. Ale przecież nie o to chodzi, Ci co chcą STI i tak kupią STI, natomiast Ci niezdecydowani będę liczyć złotówki w portfelu ... kalkulować, kalkulować i kupią np. A45 AMG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 (edytowane) Tak.... za golasa na kołpakach Przykładowo: Podłokietnik z tyłu - 810 zł Pakiet dla palących - popielniczka? - 221 zł Podgrzewane fotele z przodu - 1423 zł Sportowe fotele z przodu - 8834 zł Sportowy układ wydechowy - 2454 zł System monitorowania ciśnienia w oponach - 1497 zł Itd.... Kto kupuje golasa z salonu? Zawsze chce się coś jeszcze dodać do auta. Za możliwość wyboru koloru lakieru ok 3000 też trzeba rzucić. A żeby AMG prezentował się jak na zdjęciach folderowych .....spokojnie 250.000 zł Ale do w/w autka bierzesz pakiet AMG Exclusive (za około 5 tyś. PLN) i dostajesz: 3-ramienna sportowa kierownica wielofunkcyjna wykończona skórą z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi i perforacją w miejscach chwytnych, spłaszczona u dołu Deska rozdzielcza pokryta sztuczną skórą ARTICO z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi (część górna) i błyszczący przełącznik świateł do jazdy dziennej z pierścieniem pokrytym srebrnym chromowaniem oraz z dyszami nawiewowymi z pierścieniem i krzyżowymi żeberkami pokrytymi srebrnym chromowaniem (dodatkowo czerwony pierścień w modelach sportowych oraz A 45 AMG) Dywaniki kordowe z czarną lamówką i ozdobnym szwem w kolorze czerwonym z napisem AMG Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi Elementy ozdobne z wzorem włókien węglowych Fotele sportowe z przodu, podgrzewane, z tapicerką skórzaną w kolorze czarnym RED CUT z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi i podparciem lędźwiowym z dwupłaszczyznową regulacją Gniazdko 12 V z tyłu Mechanizm komfortowego zamykania szyb bocznych i opcjonalnego panoramicznego dachu odsuwanego (funkcja otwierania/zamykania letniego) za pomocą odbiornika podczerwieni w drzwiach kierowcy Odbiornik podczerwieni w drzwiach kierowcy (funkcja otwierania/zamykania letniego) Pakiet komfortowych siedzeń Pedały sportowe ze szczotkowanej stali szlachetnej i z gumowymi wytłoczeniami Podłokietnik na konsoli środkowej z regulacją wzdłużną i z czerwonymi kontrastowymi szwami Podłokietniki w drzwiach z elementami ozdobnymi pokrytymi srebrnym chromowaniem i z kontrastowymi szwami Podsufitka w kolorze czarnym Pokrywa schowka na konsoli środkowej Przednie i tylne listwy progowe z aluminium Środkowe powierzchnie drzwi pokryte sztuczną skórą ARTICO z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi Uchwyt wielofunkcyjny na konsoli środkowej Zintegrowana tablica wskaźników w wersji sportowej, z kolorowym wyświetlaczem Sądzę, że w cenie około 200 tyś. można mieć bardzo fajne A45 AMG, nie wspominając o możliwościach wyboru, które MB oferuje. Ale taki A45 i STI to jednak dwa różne auta. Ale przecież nie o to chodzi, Ci co chcą STI i tak kupią STI, natomiast Ci niezdecydowani będę liczyć złotówki w portfelu ... kalkulować, kalkulować i kupią np. A45 AMG Biorę taki pakiet i dalej brakuje w nim sporo istotnych z mojego punktu widzenia elementów. Felgi, lakier, podłokietnik z tyłu, kontrola ciśnienia w oponach itp itd. Ciekaw jestem tych "sportowych foteli" w tym pakiecie za 5 tys. skoro same fotele AMG kosztują ponad 8 tys. bez pakietu Zgadzam się z Twoim podsumowaniem. Takie chłodne kalkulacje przy kupowaniu auta bardziej pasują mi do wyboru między passatem a mondeo Edytowane 2 Lutego 2014 przez pencilpaul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Tak.... za golasa na kołpakach Przykładowo: Podłokietnik z tyłu - 810 zł Pakiet dla palących - popielniczka? - 221 zł Podgrzewane fotele z przodu - 1423 zł Sportowe fotele z przodu - 8834 zł Sportowy układ wydechowy - 2454 zł System monitorowania ciśnienia w oponach - 1497 zł Itd.... Kto kupuje golasa z salonu? Zawsze chce się coś jeszcze dodać do auta. Za możliwość wyboru koloru lakieru ok 3000 też trzeba rzucić. A żeby AMG prezentował się jak na zdjęciach folderowych .....spokojnie 250.000 zł Ale do w/w autka bierzesz pakiet AMG Exclusive (za około 5 tyś. PLN) i dostajesz: 3-ramienna sportowa kierownica wielofunkcyjna wykończona skórą z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi i perforacją w miejscach chwytnych, spłaszczona u dołu Deska rozdzielcza pokryta sztuczną skórą ARTICO z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi (część górna) i błyszczący przełącznik świateł do jazdy dziennej z pierścieniem pokrytym srebrnym chromowaniem oraz z dyszami nawiewowymi z pierścieniem i krzyżowymi żeberkami pokrytymi srebrnym chromowaniem (dodatkowo czerwony pierścień w modelach sportowych oraz A 45 AMG) Dywaniki kordowe z czarną lamówką i ozdobnym szwem w kolorze czerwonym z napisem AMG Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi Elementy ozdobne z wzorem włókien węglowych Fotele sportowe z przodu, podgrzewane, z tapicerką skórzaną w kolorze czarnym RED CUT z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi i podparciem lędźwiowym z dwupłaszczyznową regulacją Gniazdko 12 V z tyłu Mechanizm komfortowego zamykania szyb bocznych i opcjonalnego panoramicznego dachu odsuwanego (funkcja otwierania/zamykania letniego) za pomocą odbiornika podczerwieni w drzwiach kierowcy Odbiornik podczerwieni w drzwiach kierowcy (funkcja otwierania/zamykania letniego) Pakiet komfortowych siedzeń Pedały sportowe ze szczotkowanej stali szlachetnej i z gumowymi wytłoczeniami Podłokietnik na konsoli środkowej z regulacją wzdłużną i z czerwonymi kontrastowymi szwami Podłokietniki w drzwiach z elementami ozdobnymi pokrytymi srebrnym chromowaniem i z kontrastowymi szwami Podsufitka w kolorze czarnym Pokrywa schowka na konsoli środkowej Przednie i tylne listwy progowe z aluminium Środkowe powierzchnie drzwi pokryte sztuczną skórą ARTICO z czerwonymi kontrastowymi szwami ozdobnymi Uchwyt wielofunkcyjny na konsoli środkowej Zintegrowana tablica wskaźników w wersji sportowej, z kolorowym wyświetlaczem Sądzę, że w cenie około 200 tyś. można mieć bardzo fajne A45 AMG, nie wspominając o możliwościach wyboru, które MB oferuje. Ale taki A45 i STI to jednak dwa różne auta. Ale przecież nie o to chodzi, Ci co chcą STI i tak kupią STI, natomiast Ci niezdecydowani będę liczyć złotówki w portfelu ... kalkulować, kalkulować i kupią np. A45 AMG Biorę taki pakiet i dalej brakuje w nim sporo istotnych z mojego punktu widzenia elementów. Felgi, lakier, podłokietnik z tyłu, kontrola ciśnienia w oponach itp itd. Ciekaw jestem tych "sportowych foteli" w tym pakiecie za 5 tys. skoro same fotele AMG kosztują ponad 8 tys. bez pakietu Zgadzam się z Twoim podsumowaniem. Takie chłodne kalkulacje przy kupowaniu auta bardziej pasują mi do wyboru między passatem a mondeo W jakim sensie brakuje felgi?? Nie kumam, w cenie masz 18" czyli to samo co oferuje STI, a fotele w AMG na pewno nie są gorsze od tych które masz w STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Jeśli chodzi o felgę to odniosłem się do własnych preferencji i chciałbym ją zmienić z tej proponowanej w standardzie na 19stkę w czarnym macie - dopłata prawie 5 tys. zł. Co do foteli nigdzie nie napisałem, że fotele AMG są gorsze więc w tym miejscu to ja nie kumam Pewnie fotele AMG też są super, a może i lepsze ale musisz je najpierw kupić za 8834 zł Chciałem zwrócić jedynie uwagę na to, że cena przez ciebie podana to cena golasa - tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Jeśli chodzi o felgę to odniosłem się do własnych preferencji i chciałbym ją zmienić z tej proponowanej w standardzie na 19stkę w czarnym macie - dopłata prawie 5 tys. zł. Co do foteli nigdzie nie napisałem, że fotele AMG są gorsze więc w tym miejscu to ja nie kumam Pewnie fotele AMG też są super, a może i lepsze ale musisz je najpierw kupić za 8834 zł Chciałem zwrócić jedynie uwagę na to, że cena przez ciebie podana to cena golasa - tyle Chodziło mi o to że fotele oferowane w standardzie A45 AMG nie są gorsze od tych jakie znajdziemy w STI. To że w Mercedesie można łatwo zrobić wysoką cenę zakupu w zasadzie wynika tylko z tego że oferują spory wybór opcji dla klienta. Gdyby subaru dawało możliwość dokupienia felgi 19" i innych opcji to ostateczna cena STI również byłaby spora Uważam że mówienie o tym że A45 AMG w podstawowej wersji jest golasem chyba jest nie na miejscu, ponieważ podstawowa wersja Lanosa STI (48500 Euro) chyba nie oferowała dużo więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 (edytowane) Wiadomo juz czy WRX 2015 bedzie dostępny w PL? za oceanem ma mieć dobra cene 27k$ (tylko 2k$ wiecej niz BRZ) przez analogie to powinien byc u nas z 6MT w cenie 30500EUR ~ ok 128tys PLN - Panie Dyrekcjo brać się do roboty i wprowadzać do oferty! Edytowane 2 Lutego 2014 przez GRAF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Chyba już potwierdzone że WRX 2015 nie trafi do PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Jeśli chodzi o felgę to odniosłem się do własnych preferencji i chciałbym ją zmienić z tej proponowanej w standardzie na 19stkę w czarnym macie - dopłata prawie 5 tys. zł. Co do foteli nigdzie nie napisałem, że fotele AMG są gorsze więc w tym miejscu to ja nie kumam Pewnie fotele AMG też są super, a może i lepsze ale musisz je najpierw kupić za 8834 zł Chciałem zwrócić jedynie uwagę na to, że cena przez ciebie podana to cena golasa - tyle Chodziło mi o to że fotele oferowane w standardzie A45 AMG nie są gorsze od tych jakie znajdziemy w STI. To że w Mercedesie można łatwo zrobić wysoką cenę zakupu w zasadzie wynika tylko z tego że oferują spory wybór opcji dla klienta. Gdyby subaru dawało możliwość dokupienia felgi 19" i innych opcji to ostateczna cena STI również byłaby spora Uważam że mówienie o tym że A45 AMG w podstawowej wersji jest golasem chyba jest nie na miejscu, ponieważ podstawowa wersja Lanosa STI (48500 Euro) chyba nie oferowała dużo więcej... Mówiąc o golasie w przypadku wersji AMG mam na myśli samochód, który mi proponują za 185.000 zł różniący się od tego AMG z folderów reklamowych na których przedstawiany jest z pełnym pakietem AMG (do dokupienia za ponad 30.000 zł), tylnym spoilerem AMG za ponad 7.000 zł i na felgach, które w dopłacie kosztują prawie 5.000 zł Subaru STI jakie widzisz na zdjęciach takie w tej cenie dostajesz, analogicznie masz pełny pakiet STI, spoiler i felgi jak na zdjęciach w przypadku AMG musisz do tych 185.000 zł doliczyć jeszcze kilkadziesiąt tysięcy plus takie pierdoły jak środkowy podłokietnik z tyłu (w Subaru już jest w cenie), podgrzewane fotele (w Subaru w cenie) itp. Także te piękne, białe AMG ze zdjęć nie kosztuje 185.000 zł tylko bliżej 250.000 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Ale masz wybór, możesz wziąć golasa lub prawie golasa za 190 tysi albo full wypas w cenie STI. I ten merol wtedy ma wszystko a STI nie ma prawie nic I nie liczę upustów które w markach niemieckich są bardzo duże. Jeśli cena nowego STI będzie taka jak ostatnio (a na to się zanosi), to Subaru nie ma szans na rynku z tym modelem. Nie wspomnę już o Golfie, który zaczyna się od 165 tys, a za 185 masz pełen wypas, ze wszystkim. No i jest jeszcze S3. No i BMW 1. Oj konkurencja niemała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Czyli jak ktoś chce sleepera to bierze podstawe, a jak ktoś chce mieć wyglądającego jak uliczna wyścigówka kompakta to musi się liczyć z kosztami okolo 240-250k zł, tak? "Ale taki A45 i STi to jednak dwa różne auta." - czy ja wiem? Oba to turbodoładowane benzyny, oda mają napęd na 4 koła (inny, ale zawsze), mają podobne wymiary i cene... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Jeśli chodzi o felgę to odniosłem się do własnych preferencji i chciałbym ją zmienić z tej proponowanej w standardzie na 19stkę w czarnym macie - dopłata prawie 5 tys. zł. Co do foteli nigdzie nie napisałem, że fotele AMG są gorsze więc w tym miejscu to ja nie kumam Pewnie fotele AMG też są super, a może i lepsze ale musisz je najpierw kupić za 8834 zł Chciałem zwrócić jedynie uwagę na to, że cena przez ciebie podana to cena golasa - tyle Chodziło mi o to że fotele oferowane w standardzie A45 AMG nie są gorsze od tych jakie znajdziemy w STI. To że w Mercedesie można łatwo zrobić wysoką cenę zakupu w zasadzie wynika tylko z tego że oferują spory wybór opcji dla klienta. Gdyby subaru dawało możliwość dokupienia felgi 19" i innych opcji to ostateczna cena STI również byłaby spora Uważam że mówienie o tym że A45 AMG w podstawowej wersji jest golasem chyba jest nie na miejscu, ponieważ podstawowa wersja Lanosa STI (48500 Euro) chyba nie oferowała dużo więcej... Mówiąc o golasie w przypadku wersji AMG mam na myśli samochód, który mi proponują za 185.000 zł różniący się od tego AMG z folderów reklamowych na których przedstawiany jest z pełnym pakietem AMG (do dokupienia za ponad 30.000 zł), tylnym spoilerem AMG za ponad 7.000 zł i na felgach, które w dopłacie kosztują prawie 5.000 zł Subaru STI jakie widzisz na zdjęciach takie w tej cenie dostajesz, analogicznie masz pełny pakiet STI, spoiler i felgi jak na zdjęciach w przypadku AMG musisz do tych 185.000 zł doliczyć jeszcze kilkadziesiąt tysięcy plus takie pierdoły jak środkowy podłokietnik z tyłu (w Subaru już jest w cenie), podgrzewane fotele (w Subaru w cenie) itp. Także te piękne, białe AMG ze zdjęć nie kosztuje 185.000 zł tylko bliżej 250.000 zł Tylko, że taki Mercedes stworzył concept, przeniósł na ulotkę reklamową i jesteś w stanie to kupić. A Subaru wzbudziło olbrzymie nadzieje nowatorskim, całkiem nowym STI, zrobiło concept i na tym się skończyło. Na ulotce znajdziesz Lanosa po lifcie, w cenie pewnie nie wiele mniejszej od doposażonego A45 AMG A tak jak kolega wyżej wspomniał, Mercedes to tylko przykład jeden z wielu obecnie pojawiających się na rynku. To nawet taki Ford zauważył że klienci oczekują RS'a z 5 drzwiami i taki wprowadzą. Subaru obiecuje, wzbudza zainteresowanie i na tym się kończy. (przynajmniej w tym przypadku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Wiadomo juz czy WRX 2015 bedzie dostępny w PL? za oceanem ma mieć dobra cene 27k$ (tylko 2k$ wiecej niz BRZ) przez analogie to powinien byc u nas z 6MT w cenie 30500EUR ~ ok 128tys PLN Niestety, takiej analogii nie będzie. BRZ to 2-litrowiec, a STI 2,5. Akcyza pozamiata sprawę, a resztę dopełnią inne czynniki i 200 tysi murowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Niestety, takiej analogii nie będzie. BRZ to 2-litrowiec, a STI 2,5. Akcyza pozamiata sprawę, a resztę dopełnią inne czynniki i 200 tysi murowane. Ale Graf pytał czy bedzie 2.0WRX z DIT i wtedy taka analogia miałaby sens. Zresztą uważam że taki 260-70- konyy WRX w takiej cenie to byłby rynkowy hit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Czyli jak ktoś chce sleepera to bierze podstawe, a jak ktoś chce mieć wyglądającego jak uliczna wyścigówka kompakta to musi się liczyć z kosztami okolo 240-250k zł, tak? Zgadza się- jeśli ktoś chce mieć uliczną wyścigówkę jaką jest STI to w przypadku AMG musi słono dopłacić do golasa Co wam z tymi golfami? Najbrzydszy i najnudniejszy samochód na świecie. Może mieć i 900 KM, podrywać się do lotu przy prędkości 400 km/h i kosztować tyle co fiat panda a i tak przez myśl mi nie przejdzie żeby coś takiego kupić. Ze wszystkich wymienionych w tym temacie samochodów wciąż wybieram nowe WRX / STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 No i jest jeszcze S3. No i BMW 1. Oj konkurencja niemała Wchodzi własnie M235 coupe.... z silnikiem 326KM za katalogowe 205 900PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się