Skocz do zawartości

Krogulec

Użytkownik
  • Zawartość

    372
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Krogulec

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Forek XT MY13, Audi S7
  1. Nowy Subaru Forester MY2013

    Ja tymczasem dołączyłem do grona posiadaczy Forków ze zmodyfikowanymi światłami dziennymi Na zdjęciach nie jest to może widoczne, ale na żywo zmiana jest kolosalna - nie straszą już żółte żaróweczki z "przeciwmgielnych" Gdyby ktoś z Wrocławia chciał zobaczyć jak to wygląda na żywo -> PW.
  2. Forester XT MY13 - modyfikacje

    Regulacja podparcia lędźwiowego, obszycie skórą i alcantarą, dodatkowe przyciemnianie szyb i oklejenie środkowej części grilla
  3. Tunning optyczny OBK2010....

    OK, dzięki Fajnie, że też jest z Wrocławia bo takie rzeczy fajnie jest obejrzeć przed zakupem (a te listwy bardzie ładnie wyglądają na żywo).
  4. Tunning optyczny OBK2010....

    Gdyby ktoś z Was był zainteresowany zakupem listew ozdobnych wnętrza "carbon", o których pisałem na pierwszej stronie tego wątku, to wystawiłem je właśnie na forumowym bazarku. Szczegóły tutaj.
  5. Szkolenie SJS, ktoś był?

    Banda leciutko uderzona, ale akurat tak obróciło autem, że dotknięcie było przednim zderzakiem, więc w sumie chyba nic poważnego się nie stało - zderzak po prostu trochę się porysował. Gorzej z rysami na honorze... Co prawda Krzysiek pocieszał mnie, że ostatnio ktoś tam, bodajże w Ferrari, wpadł na środku toru w opony ale marne pocieszenie znaleźć się w klubie takich "lewarów"
  6. Szkolenie SJS, ktoś był?

    Właśnie wróciłem ze szkolenia I stopnia i powiem krótko - R E W E L A C J A !!! Oczywiście w ciągu jednego dnia wiele nauczyć się nie da, ale takie szkolenie otwiera oczy co do tej pory robiło się źle pomimo "nastu" lat za kółkiem i przejechaniu wielu tysięcy km. Warto pojechać choćby po to aby w bezpiecznych warunkach poćwiczyć nawet elementarne rzeczy takie jak praca rąk na kierownicy, zobaczyć jak auto zachowuje się przy różnych manewrach, jak bezpiecznie wyprowadzać je z sytuacji awaryjnych - choćby tyle i AŻ tyle. Co najważniejsze, wszystko odbywa się w przesympatycznej atmosferze, bez napinki, katowania aut itd. I nie jest tak - jak od kilku osób słyszałem - że po tym szkoleniu zostaje tylko wrażenie, że nic się nie potrafi. Faktycznie weryfikacja własnych umiejętności może być z początku nieco dołująca*, ale wraz z kolejnymi zadaniami widać jak na dłoni, jak wiele jest kwestią ćwiczeń i wprawy. Dlatego też będę chciał pochodzić do II stopnia. Serdeczne pozdrowienia dla pozostałych uczestników tego szkolenia oraz przede wszystkim dla instruktorów - Przemka i Krzyśka, czapki z głów! (* w moim przypadku była dołująca wybitnie bo po szkoleniu z Forestera XT miałem jeszcze krótki kurs driftingu Subaru BRZ, podczas którego... pocałowałem bandę Głupio mi okrutnie... Pomijam już fakt, że ogólnie szło mi nie najlepiej bo nigdy nie jeździłem jeszcze autem tylnonapędowym... Mam nadzieję, że chłopaki nie będą o mnie opowiadać anegdot Niemniej jednak, ogółem i z tego szkolenia mam super wrażenia - szczególnie końcowy przejazd po torze z Krzyśkiem wyzwolił niesamowite pokłady adrenaliny, przekonałem się też, że BRZ to naprawdę świetny fun car.)
  7. Nowy akumulator do Forestera XT MY13

    Jeszcze się nad tym zastanawiam, zawsze byłem zwolennikiem tego rozwiązania, wcześniej w Outbacku wszystko było OK, ale przez te "przygody" mój entuzjazm zmalał do zera...
  8. Nowy akumulator do Forestera XT MY13

    Dzięki za uściślenie - niemniej jednak na jedno wychodzi...
  9. Nowy akumulator do Forestera XT MY13

    Auto było już sprawdzane w ASO pod kątem poboru prądu (przy pierwszej akcji z akumulatorem) i wszystko było OK. Problem pojawia się tylko gdy parkuję na dłużej w boksie pod budynkiem - stąd wniosek, że winę ponosi ISR próbując nieustannie namierzyć pozycję GPS i wobec braku uzyskania sygnału rozładowuje w końcu akumulator...
  10. Nowy akumulator do Forestera XT MY13

    Kolejny wyjazd (tym razem 11 dni) i Forek znów zdechł... (mimo wymienionego akumulatora na Bosch 60Ah). Pierwszego dnia po powrocie dało się go jeszcze otworzyć, ale już nie odpalić. Drugie podejście, po kilku godzinach (nie miałem pod ręką drugiego auta z kablami) - kaplica. Akumulator był na pewno w dobrej kondycji bo przed wyjazdem auto robiło dłuższe trasy, ale stało w boksie garażowym pod budynkiem więc stawiam na ISR, który również poprzednim razem prawdopodobnie załatwił fabryczny akumulator... Tak się akurat złożyło, że dziś dzwoniła miła pani z Keratronika w sprawie przedłużenia umowy na kolejny rok
  11. ile wam pali ?

    Forek XT 2.0T MY13 Trasa 750 km z Wrocławia nad Balaton (autostrady 130-150 km/h i drogi główne 90-100 km/h) plus wycieczka po mega zakorkowanej Bratysławie -> 9,0l /100 km, trochę jazdy na miejscu plus kolejna wycieczka do Budapesztu (również zatłoczonego) - w sumie ok. 350 km podniosła ten wynik do zaledwie 9,2l/100 km Generalnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony - analogiczne przejażdżki Outbackiem 3.6R skutkowały spalaniem ok. 1,5l wyższym spalaniem.
  12. Nowy Subaru Forester MY2013

    Gratulacje! Oby dobrze się spisywał i sprawiał dużo radości BTW, odbiór w piątek 13-go - szacun
  13. Nowy Subaru Forester MY2013

    No i temat załatwiony Spodziewam się, że powitamy wkrótce evoo w gronie szczęśliwych posiadaczy XTka
  14. Subaru WRX STI MY15

    Jasne Dzielę się tylko wrażeniami z tych kolorów co oglądałem - po prostu niebieski co do którego byłem pewien, że będzie fajny, wyglądał tak sobie, a czerwony, który kompletnie mi nie pasował, na żywo okazał się całkiem, całkiem. Innych nie było. Sam gdybym miał kupować też prawdopodobnie brałbym po uwagę głównie czarny, ale to w moim przypadku to czysto teoretyczne rozważania bo do zakupu się nie przymierzam
  15. Subaru WRX STI MY15

    We wrocławskim ASO stoją już dwa WRX STI - czerwony (ST000) i niebieski (STTOP). Dotąd uważałem, że jak brać STI to tylko w klasycznym WR Blue Mica, ale przy WRX STI MY15 muszę zmienić zdanie. W tej generacji ten kolor jest zauważalnie ciemniejszy, ma takie jakby lekko "atramentowe" zabarwienie i nie wygląda już niestety tak rasowo... Za to czerwony wygląda super i choć do środka nie miałem okazji zajrzeć (wpadłem tuż przed zamknięciem salonu) to już przez szybkę widać, że te czerwone wstawki na fotelach i przeszycia czerwoną nicią będą się z tym lakierem super komponować. Inna sprawa, że czerwone STI jest jak wspomniałem w wersji ST000 - czyli z "parapetem", a niebieskie bez i przez to dodatko traci. W przyszłym tygodniu czerwone STI ma być zarejestrowane i dostępne do jazd testowych więc warto zajrzeć
×