Jump to content

Subaru WRX STI MY15


Recommended Posts

Z ciekawszych informacji które wyczytałem.

WRX STI ma felgi 8x18 i pojawiają się dwa nowe kolory: WR Blue PEARL i KRYSZTAŁOWY! White Pearl

Link to post
Share on other sites
  • Replies 9.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cześć,   Mam to szczęście, że od czasu do czasu jeżdżę WRX STI i staram się jak mogę delektować jazdą tym "bydlątkiem" Samochód ten może nie jest idealny i nawet nie próbuje dorówny

Odbiegając trochę od temau Final Edition, przez ostatnie pół roku z hakiem szukałem dla siebie auta, miało być coś fajnego, sportowego, z pazurem. Początkowo nie brałem obecnego STI nawet pod uwagę (c

Czytam i czytam to forum od jakiegoś czasu... Chciałem sobie na jego podstawie wyrobić jakieś tam zdanie na temat WRX STI MY2015... Dodatkowo przeczytałem wszystkie chyba dostępne artykuły z testami/p

Posted Images

A tym czasem VW Golf R, posiadający 300 km, napęd 4x4 (haldex, wiadomo, ale zawsze coś) na polskim rynku kosztować będzie 147 500 zł z 6-biegowym manualem. Z DSG coś koło 150 000 zł.

Cóż, poprzeczka wysoko ustawiona, mam nadzieję że Subaru naprawdę się postarało o WRX STI..

Link to post
Share on other sites

:D Skoda też będzie z napędem 4x4 :D
Niezłego laga ma STI na 4 biegu :)
Ciekawe jak nowy model jedzie Edited by EVAN
Link to post
Share on other sites

Na poczatku lat 90tych GT mialo 211km, STI 260km a Carrera tylko 250, teraz wszystko sie pozmienialo i tylko GT-R może konkurowac z niemieckimi limo z 550+KM pod maska.

 

Niezłego laga ma STI na 4 biegu :)

Ciekawe jak nowy model jedzie

Ciekawe by było jak by zestawili skode z 15lenim TYPE-RA bo by sie okazało że skoda jest na tym poziomie gdzie Subaru bylo 15 lat temy B)

ps: nowy model pewnie jedzi podobnie albo gorzej bo ma ten sam silnik a buda chyba cieższa troche

Link to post
Share on other sites

Na poczatku lat 90tych GT mialo 211km, STI 260km a Carrera tylko 250, teraz wszystko sie pozmienialo i tylko GT-R może konkurowac z niemieckimi limo z 550+KM pod maska

I to jest smutne, bylli kiedyś świetnii technicznie, lecz przestali sie rozwijać i teraz zostali w tyle i sa przestarzali. :(

Link to post
Share on other sites

4x4 to nie to samo co AWD! :)

A czym się różni?

Pewno autor miał na myśli 4WD, choć nie wiem czy zamiennie 4WD nie jest nazywane właśnie 4x4. Nazewnictwo w tym zakresie nie jest zbytnio unormowane. A więcej tutaj.

Edited by subleo
Link to post
Share on other sites

:D Skoda też będzie z napędem 4x4 :D

Niezłego laga ma STI na 4 biegu :)

Ciekawe jak nowy model jedzie

Na poczatku lat 90tych GT mialo 211km, STI 260km a Carrera tylko 250, teraz wszystko sie pozmienialo i tylko GT-R może konkurowac z niemieckimi limo z 550+KM pod maska

I to jest smutne, bylli kiedyś świetnii technicznie, lecz przestali sie rozwijać i teraz zostali w tyle i sa przestarzali. :(

Był na naszym Forum wątek/humorystyczny/ Skoda lepsza od Subaru a tu mamy porównanie tych dwóch marek z innego świata.Jaka to nobilitacja dla Pepickiego dupowozu a wstyd dla Subaru.Brak słow. Edited by Subaru-Develop
Link to post
Share on other sites

co wynika z tego porównania skody z subaru? dla mnie nic. sti jeżdżące na wprost na pasie startowym - do tego je na pewno projektowano ;) przyspieszenie od 40 do 200+ bez zmiany biegu - kolejny bardzo ważny parametr. oby subaru nigdy nie zaczęło budować sti na autostrady czy pod takie testy

 

co do golfa r czy audi rs6 to ciekawe jak pojechałyby po drodze z klipu promocyjnego nowego sti, napędy w tych autach są bez porównania gorsze od sti, wg mnie w ogóle nie można porównywać tych aut, chyba że do jazdy na suchym w miarę równym asfalcie

 

rozwój mocy od roku 2000: wrc też teraz mają poniżej 300 KM i czy coś złego z tego wynika?

 

ja bym chętnie zobaczył sti o masie własnej 1300 kg i na kołach 17" MY15 będzie ważyć pod 1500 kg, więc te 200 różnicy niełatwo osiągnąć, dobrze jednak, że nie będzie to 1600kg jak w evo X

Link to post
Share on other sites

.....

co do golfa r czy audi rs6 to ciekawe jak pojechałyby po drodze z klipu promocyjnego nowego sti, napędy w tych autach są bez porównania gorsze od sti,.........

 

Ale te klipy promocyjne są beznadziejne.Co chwila urywane,zwalniane. Trudno nawet o jakiego konkretnego,grubego boczura.

Link to post
Share on other sites

4x4 to nie to samo co AWD! :)

A czym się różni?

W systemie 4x4 mozesz wybrac opcje napedu, albo naped na przod albo na wszystkie kola (Jeep ma takie rozwiazanie). W systemie AWD masz staly naped na 4 kola tak jak na przyklad Subaru.

Edited by 00typer1071
Link to post
Share on other sites

dajcie golfa r na ten odcinek szutrowy i zobaczymy jak haldex z esp cuda zdziałają, dodatkowo chętnie bym porównał zawieszenie z tych aut po 5 tys km po takich drogach

 

Ciekawe jaki procent kupujących nowe STi pojedzie nim na tor, a już o jeździe w takich ekstremalnych warunkach nie wspominam.

 

Niestety, jeżeli cena nowego STi będzie podobna do ceny Lanosa to nie wróże mu przyszłości. Golf R, Octavia RS, Civic Type-R (280 hp!), Focus RS, Leon Cupra, A AMG, 135i, 1M, RS3, Astra OPC, Megane RS... większość świeża i nowa. Są to auta albo dużo tańsze, albo dużo mocniejsze i szybsze, jednak wszystkie te samochody są w większym bądź mniejszym stopniu konkurencją dla STi. Obawiam się że konkurencja tak bardzo urosła, że Subaru nowym STi nic nie zdziała na rynkach europejskich.

Link to post
Share on other sites
W systemie 4x4 mozesz wybrac opcje napedu, albo naped na przod albo na wszystkie kola (Jeep ma takie rozwiazanie). W systemie AWD masz staly naped na 4 kola

Tylko że taki podzia,ł że takie to nazywają sie tak, a takie innaczej to oficjalnie nie istnieje. Tak naprawdę to jak producent określa napęd to bardziej zabieg marketingowy.

No bo jak mam zakwalifikować np moje Justy, które ma na drzwiach fabryczny napis 4WD, a na tylnej szybie fabryczny napis all wheels drive :D

Albo taka Skoda Yeti co ma napis 4x4, a wg Twojego podziału to bardziej AWD. Czy nawet taki Jeep Grand Cheeroke- wg producenta jest określany jako 4x4, a nie ma opcji wyboru napędu tylko na jedną oś.

Link to post
Share on other sites
W systemie 4x4 mozesz wybrac opcje napedu, albo naped na przod albo na wszystkie kola (Jeep ma takie rozwiazanie). W systemie AWD masz staly naped na 4 kola

Tylko że taki podzia,ł że takie to nazywają sie tak, a takie innaczej to oficjalnie nie istnieje. Tak naprawdę to jak producent określa napęd to bardziej zabieg marketingowy.

No bo jak mam zakwalifikować np moje Justy, które ma na drzwiach fabryczny napis 4WD, a na tylnej szybie fabryczny napis all wheels drive :D

Albo taka Skoda Yeti co ma napis 4x4, a wg Twojego podziału to bardziej AWD. Czy nawet taki Jeep Grand Cheeroke- wg producenta jest określany jako 4x4, a nie ma opcji wyboru napędu tylko na jedną oś.

 

Jeep mnie zadziwil, musze sobie o tym poczytac bo widocznie do tylu jestem. :)

Mi sie wydaje ze raczej nazwali swoj nowy system 4x4 bardziej ze wzgledow na "tradycje".

Z tego co widze to tutaj chodzi o roznice "jezykowa" bo u nas nikt nie powie ze Subaru czy Volkswagen ma naped 4x4 albo ze Jeep ma AWD a wiec dlatego:

Subaru = AWD

Jeep = 4x4

:D

Link to post
Share on other sites

 

Jeep mnie zadziwil, musze sobie o tym poczytac bo widocznie do tylu jestem. :)

Mi sie wydaje ze raczej nazwali swoj nowy system 4x4 bardziej ze wzgledow na "tradycje".

Z tego co widze to tutaj chodzi o roznice "jezykowa" bo u nas nikt nie powie ze Subaru czy Volkswagen ma naped 4x4 albo ze Jeep ma AWD a wiec dlatego:

Subaru = AWD

Jeep = 4x4

:D

 

Nie.

 

Te wszystkie skróty (AWD, 4x4, Quattro, itp, itd) to tylko nazwy handlowe producentów. Nie mają żadnego powiązania z rodzajem przeniesienia napędu.

Link to post
Share on other sites

dajcie golfa r na ten odcinek szutrowy i zobaczymy jak haldex z esp cuda zdziałają, dodatkowo chętnie bym porównał zawieszenie z tych aut po 5 tys km po takich drogach

 

Ciekawe jaki procent kupujących nowe STi pojedzie nim na tor, a już o jeździe w takich ekstremalnych warunkach nie wspominam.

 

Niestety, jeżeli cena nowego STi będzie podobna do ceny Lanosa to nie wróże mu przyszłości. Golf R, Octavia RS, Civic Type-R (280 hp!), Focus RS, Leon Cupra, A AMG, 135i, 1M, RS3, Astra OPC, Megane RS... większość świeża i nowa. Są to auta albo dużo tańsze, albo dużo mocniejsze i szybsze, jednak wszystkie te samochody są w większym bądź mniejszym stopniu konkurencją dla STi. Obawiam się że konkurencja tak bardzo urosła, że Subaru nowym STi nic nie zdziała na rynkach europejskich.

Zazdroszcze wam tego Civic Type R!!! W Stanach sie raczej na niego nie doczekamy.... :(

Focusa RS, A AMG (jest tylko CLA AMG ktory kosztuje $15k wiecej niz STI), Astry OPC, Megane RS, Octavii RS tez niema.. Audi S3 ma byc w 2015 ale ma rowniez kosztowac $15k wiecej niz STI. :unsure:

 

Jeep mnie zadziwil, musze sobie o tym poczytac bo widocznie do tylu jestem. :)

Mi sie wydaje ze raczej nazwali swoj nowy system 4x4 bardziej ze wzgledow na "tradycje".

Z tego co widze to tutaj chodzi o roznice "jezykowa" bo u nas nikt nie powie ze Subaru czy Volkswagen ma naped 4x4 albo ze Jeep ma AWD a wiec dlatego:

Subaru = AWD

Jeep = 4x4

:D

 

Nie.

 

Te wszystkie skróty (AWD, 4x4, Quattro, itp, itd) to tylko nazwy handlowe producentów. Nie mają żadnego powiązania z rodzajem przeniesienia napędu.

 

Nie?

Chodzilo mi o roznice "jezykowa" pomiedzy Stanami a Polska. lol

Edited by 00typer1071
Link to post
Share on other sites

A swoją drogą to kolor felg to rewolucyjna innowacja godna mistrzowskiego teamu. Subaru nie zapomniało jak się robi kultowe samochody. :unsure:

 

PS. I pytanie jak jest grupa docelowa STI ???

 

a) sport-rajdy ( totalne wycofanie)

b ) kierowcy z zacięciem sportowym ( ani zewnętrze ani wnętrze nie nawiązuje wprost do sportu)

c) miejskie korki (to 300KM się przyda)

d) autostrady (szczególnie 4 tłok to lubi)

 

Kiedyś GC8 kupowali na wyspach gangsterzy bo ich policja nie mogła niczym innym dogonić. Minęło 15 lat i nie wiadomo dla kogo jest STI. Mam wrażenie,że STI coraz bardziej odchodzi od sportu i idzie w kierunku bezbarwnej cywilizacji ,aut ,których jest dziesiątki.

Edited by Jacky X
Link to post
Share on other sites

Rozwala mnie ten wątek. Według Was nowy WRX STi okazał się najgorszym autem ever. LOL

po pierwsze, koncept byl b. obiecajacy, poza tym, FHI podawalo (przynajmniej nieoficjalnie, patrz. np. 1-y post w tym watku ;) ), ze od MY'15 STI to bedzie zupelnie nowe auto, nie powiazane z Impreza

 

wiec imho mozna bylo oczekiwac, ze nowe STI to bedzie DUZY skok do przodu... a jak jest, wszyscy widza

 

nowe STI na pewno nie jest najgorszym autem ever, ale tak jak pisalem, ludzie czuja niedosyt i maja do tego prawo :mrgreen:

(sie pojezdzi, auto sie opatrzy i jakos bedzie)

Link to post
Share on other sites

Dokładnie takie są odczucia jak kolega eddie_gt4 napisał. Zamiast nowego auta,nowoczesnego,ulepszonego możemy mówić o większym "lifcie" czyli na dobrą sprawę stanie w miejscu.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...