AdaSch Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 a jak się coś wykrzaczy, zawsze można reklamować. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Zakładałem pod koniec sierpnia, nie mierzyłem jeszcze. Głównie jeżdże nie załadowany ale jak troche wskoczyło do bagażnika to potrafił dobic jak przy wylanych. Dzis na pusto okiej. Musze miec go na uwadze, na razie nie reklamuje tylko obserwuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 prawdy w tym niewiele :roll: ...zakladamy reg. od dwóch lat i reklamacji nie odnotowano.... :wink:ps. można zalozyc , ze +- 60 szt....jezdzi i działa jak seria... :wink: Panie Andrzeju, dobrze wiedzieć. Szkoda, że nie działają lepiej niż seria :wink: Tak jak pisałem, nie wiadomo kto dziś kogo chce zrobić w * * * Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Ja generalnie jestem zadowolony, zobaczymy dalej Mysle, że z ew. reklamacją nie bedzie problemów. Będę informował co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homer Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Kurcze u mnie po regeneracji i wczoraj cos usiadł jak był lekko załadowany i trochę dobijał lewy na nierównosciach. Chyba reklamacja będzie a zadowolony byłem do wczoraj. Pomierzę jeszcze dzis. Nie wiem ile w tym prawdy bo każdy chce 'ugrać' swoje ale słyszałem w pewnym serwisie, że na 3 regeneracje mieli 2 reklamacje. :? Witam, Regenerowłem rok temu lewego SLSa. Po regeneracji prawy stary tył po przebiegu 230kkm stał na wysokości 75 cm, regenerowany lewy 72 cm (!), dodatkowo mialem wrażenie że jest dużo bardziej miękki. W czerwcu reklamowałem, po powtórnej regeneracj sytuacj bez zmian ( 72-72,5 zm ), "stary ( 74,5-75 cm) We wrześniu wymieniłem sprężynę z lewej strony (pomyślałem że może jest "zmęczona")... sytuacja bez zmian. Wierzę że Pan Andrzej ma patent na skuteczną regenerację, jednak w zakładzie na pomorzu ja nie zaryzykuję regeneracji mojego prawego amortyzatora. Mimo iż bardzo chciałem być wierny oryginalnym rozwiązaniom konstrukcyjnym w moim aucie, zdecyduję sie na rozwiązanie KYB srężyna+tradycyjny amortyzator. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 A p. Andrzej też ma regenerowane z pomorza? -- 18 paź 2012, o 17:11 -- Kurcze u mnie po regeneracji i wczoraj cos usiadł jak był lekko załadowany i trochę dobijał lewy na nierównosciach. Chyba reklamacja będzie a zadowolony byłem do wczoraj. Pomierzę jeszcze dzis. Nie wiem ile w tym prawdy bo każdy chce 'ugrać' swoje ale słyszałem w pewnym serwisie, że na 3 regeneracje mieli 2 reklamacje. :? Witam, Regenerowłem rok temu lewego SLSa. Po regeneracji prawy stary tył po przebiegu 230kkm stał na wysokości 75 cm, regenerowany lewy 72 cm (!), dodatkowo mialem wrażenie że jest dużo bardziej miękki. W czerwcu reklamowałem, po powtórnej regeneracj sytuacj bez zmian ( 72-72,5 zm ), "stary ( 74,5-75 cm) We wrześniu wymieniłem sprężynę z lewej strony (pomyślałem że może jest "zmęczona")... sytuacja bez zmian. Wierzę że Pan Andrzej ma patent na skuteczną regenerację, jednak w zakładzie na pomorzu ja nie zaryzykuję regeneracji mojego prawego amortyzatora. Mimo iż bardzo chciałem być wierny oryginalnym rozwiązaniom konstrukcyjnym w moim aucie, zdecyduję sie na rozwiązanie KYB srężyna+tradycyjny amortyzator. pozdrawiam Ja regenerowalem obydwa i miedzy nimi jest roznica -- 18 paź 2012, o 17:14 -- Kurcze u mnie po regeneracji i wczoraj cos usiadł jak był lekko załadowany i trochę dobijał lewy na nierównosciach. Chyba reklamacja będzie a zadowolony byłem do wczoraj. Pomierzę jeszcze dzis. Nie wiem ile w tym prawdy bo każdy chce 'ugrać' swoje ale słyszałem w pewnym serwisie, że na 3 regeneracje mieli 2 reklamacje. :? Witam, Regenerowłem rok temu lewego SLSa. Po regeneracji prawy stary tył po przebiegu 230kkm stał na wysokości 75 cm, regenerowany lewy 72 cm (!), dodatkowo mialem wrażenie że jest dużo bardziej miękki. W czerwcu reklamowałem, po powtórnej regeneracj sytuacj bez zmian ( 72-72,5 zm ), "stary ( 74,5-75 cm) We wrześniu wymieniłem sprężynę z lewej strony (pomyślałem że może jest "zmęczona")... sytuacja bez zmian. Wierzę że Pan Andrzej ma patent na skuteczną regenerację, jednak w zakładzie na pomorzu ja nie zaryzykuję regeneracji mojego prawego amortyzatora. Mimo iż bardzo chciałem być wierny oryginalnym rozwiązaniom konstrukcyjnym w moim aucie, zdecyduję sie na rozwiązanie KYB srężyna+tradycyjny amortyzator. pozdrawiam Ja regenerowalem obydwa i miedzy nimi jest roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_antek Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Naczytalem sie o problemach z tylnym zawieszeniem a poniewaz moj forek takze "siedzi" co powiecie o tym: http://www.pedders.co.uk/subaru-forester-sg-pedders-conversion-kit-rear_p22538557.htm Znalazlem kilka opini i raczej pozytywnie to wyglada? pozdrawiam Artur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Uf przeczytalem caly watek Mam pytanie dot. Sprezyn ironman co to podnosza/usztywniaja auto. Czy zestaw z amorem kyb jest dluzszy od serii? Pare lat latam land cruiserem, mam lift 2 cale i jest to zrealizowane dedykowanym setem amorow dluzszych o te 5cm i wiekszym zakresie pracy + dluzsza sprezyna. Czy dla subaru jest analogiczne rozwiazanie? Bede mial chyba 2.0 turbo w automacie, docelowo lpg i oslony z alu. Chcial bym to miec ciut wyzej niz seria i na troche wiekszych oponach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 olej, wg Ironmana zakladasz ich sprezyny do seryjnych amorow bez samopoziomu, czyli np do seryjnej Kayaby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 ok, czyli auto stoi wyżej bo twarda sprężyna mniej się ugina pod ciężarem auta? Zakres pracy wahacza pozostaje nie zmieniony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 ok, czyli auto stoi wyżej bo twarda sprężyna mniej się ugina pod ciężarem auta? Zakres pracy wahacza pozostaje nie zmieniony? Tak właśnie jest i to jest powod dla ktorego uważam to rozwiązanie za nieodpowiednie . Amortyzator wraz ze spręzyna powinny być dobrane tak aby z jednej strony zapewniały prawidlową wysokość, a z drugiej prawidłowy zakres pracy amortyzatora i na rozprężaniu jak i na sprężaniu. Wszelkie podwyższające w znaczny sposób sprężyny bez zastosowania amortyzatora o zwiększonym skoku spowodują złą jego pracę , zakłóconą charakterystykę, a nawet szybsze zużycie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 zgadzam się z powyższym. Zatem, czy do forestera są zestawy np +1 cal na długości amortyzatora i sprężyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink 1973 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 jest ktos zadowolony z regeneracji sls w gdańsku ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 AdaSch :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Też będę tam regenerował bo właśnie kupiłem subarę. Mechanior od subary gadał z jednym typem co na tym lata i koleś wielce zadowolony. Ja rozmawiałem z tym warsztatem odnośnie dostrojenia bebechów od SLS pod kątem preferencji użytkownika i mówili że jak najbardziej mogą. Zatem w poniedziałek tam jadę, zawiozę moje padło co by mi zrobili regenerację na setup lekko twardszy od fabrycznego, pod kątem butli z gazem. Jak to wyjdzie będę wiedział w przyszłym tygodniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 ok, po regeneracji z uwzględnieniem większego ciśnienia w SLS dupa w moim aucie stoi 1 cm wyżej niż przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 A można zapytać ile czasu zajęła regeneracja? Przyjmują auto w całości (można je tam zostawić?) czy trzeba im same amorki dostarczyć. Chcę się psychicznie i logistycznie przygotować do tej akcji (na razie SLS śmigają ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Wrzuć jakies foty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink 1973 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 też prosze o foty .robił ktoś test na amory po regeneracji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 (edytowane) Foty jakieś cyknę jak postawię auto na płaskim Auto można zostawić, kolega też tam robił, rano zostawił samochód, po południu odebrał. Można też oddać swoje i od ręki zabrać już zregenerowane z ichnego magazynu. Koszt zabawy 450 za regenerację jednej sztuki + 80 zeta za montaż i demontaż w przypadku ich warsztatu. Uploaded with ImageShack.us Edytowane 13 Listopada 2012 przez olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdzichu Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Przeczytałem cały temat, ale mam problem jaki optymalny zestaw (amorek+sprezyny ) wybrac. Mam 2.0 XT 2002 i co wziac zamiast samopoziomujących, bo siedza sobie bardo ladnie.? Czy moze ktos z Was podac konkretny model amorka i sprezyne i czy jeszcze jakies gniazdo czy gumy dodatkowe potrzeba? Druga sprawa, czy zwykly gosciu zajmujacy sie wymiana amorkow w wiekszosci aut dokona takiej uslugi, czy trzeba raczej szukac kogos od tuningu? Czy geometrie trzeba ustawic po montazu? Z gory dziekuje za odpowiedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) No więc podsumowując 11 stron ;-) masz opcje: - wymiana amorków w ASO na oryginalne - regeneracja SLS-ów w Gdańsku (namiary mają koledzy z Forum np. Adasch), w ASO (Andrzej Koper), w Nowym Sączu (carfit) - wymiana amortyzatorów tylnych na Kayaba (334344, 334345) + sprężyny tylne Kayaba RC6331 - użytkownik Miszozon może pomóc - wymiana amortyzatorów tylnych na Kayaba (nr j.w.) + sprężyny tylne z Mysiadła - w wersji standardowej lub wzmocnionej (np. LPG w bagażniku lub holowanie przyczepy) - użytkownik Niedźwiedź - wymiana amortyzatorów tylnych na Kayaba (nr j.w.) + 4 sprężyny Ironman (podwyższenie całego auta o 3.5 cm, utwardzenie) - pogooglaj, kto oferuje, ja może niedługo sprzedam swoje używane tanio Geometrię trzeba zrobić. Zwykły gościu powinien sobie poradzić. W przypadku 1, 2 i 5 nic nie trzeba dokupować, w przypadku sprężyn Kayaba i Mysiadło pewnie też, ale nie wiem, bo nie robiłem. Edytowane 15 Listopada 2012 przez TOMA52 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 No więc podsumowując 11 stron ;-) masz opcje: - wymiana amorków w ASO na oryginalne - regeneracja SLS-ów w Gdańsku (namiary mają koledzy z Forum np. Adasch), w ASO (Andrzej Koper), w Nowym Sączu (carfit) - wymiana amortyzatorów tylnych na Kayaba (334344, 334345) + sprężyny tylne Kayaba RC6331 - użytkownik Miszozon może pomóc - wymiana amortyzatorów tylnych na Kayaba (nr j.w.) + sprężyny tylne z Mysiadła - w wersji standardowej lub wzmocnionej (np. LPG w bagażniku lub holowanie przyczepy) - użytkownik Niedźwiedź - wymiana amortyzatorów tylnych na Kayaba (nr j.w.) + 4 sprężyny Ironman (podwyższenie całego auta o 3.5 cm, utwardzenie) - pogooglaj, kto oferuje, ja może niedługo sprzedam swoje używane tanio Geometrię trzeba zrobić. Zwykły gościu powinien sobie poradzić. W przypadku 1, 2 i 5 nic nie trzeba dokupować, w przypadku sprężyn Kayaba i Mysiadło pewnie też, ale nie wiem, bo nie robiłem. Qurde żeby wszyscy byli tak uprzejmi i robili takie fachowe posumowania to ten Świat Subaru byłby piękny. Chylę czoła przed Waszmością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Ee, tam. Trzeba jakoś te posty nabijać ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 (edytowane) O ile pamiętam, to u mojego ojca w forku są amortyzatory KYB o podanych wyżej numerach, a także sprężyny marki Dobinsons, więc to też jest jakaś opcja. Auto ma dodatkowo lekkiego lift'a, tylne zawieszenie pracuje dosyć podobnie do moich oryginalnych sls'ów. P.S. Lpg w bagażniku. Edytowane 16 Listopada 2012 przez sredniaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się