respect Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Dzięki za dane. Co do amorów, nie wiem ,czy SR-y będą odpowiednio tłumiły. Moje zawieszenie działa OK. ,(z tyłu Excel G,z przodu seria),ale chciałbym trochę niżej i twardziej.Powolutku się rozglądam za sprężynami . Z amorami musisz uważać na to ,żeby przy takim obniżeniu nie dobijało np. na chopkach i przy obciążeniu.Amory mogą być za długie w stosunku do sprężyn i zniszczysz od razu. Ja kombinuję zastosować regulowane AGX-tłumienie wtedy raczej się dobierze. Podaj ,proszę ten sklep na PW. Z daleka od KR jesteś? Pozdr. Świątecznego nastroju na Nowy Rok! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Koledzy (i koleżanki ofkors), jaki ten cały system SLS działa w praktyce? Tzn. ile daje radę dźwignąć zapakowane auto? Moje pudło na pusto ma tył 1 cm wyżej niż przód (mam regenerowane + zwiększone ciśnienie pod kątem butli z gazem). Miałem okazję jechać długą trasę w 5 osób + bagaże. Na postoju auto wizualnie lekko siadło pod takim ciężarem. Po zatrzymaniu auta wysiadam i oglądam jak to tam wygląda i też lekko niżej niż przód. Czy to tylko podczas jazdy się podnosi, a po zatrzymaniu spada tyle ile utrzyma sprężyna + ciśnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Mam też zregenerowane SLS, od ponad roku jeżdżę i mam wrażenie, że to samo poziomowanie po regeneracji tak sobie działa (nie w 100%). Choć normalnie auto dobrze stoi, to pod obciążeniem nie podnosi już tak dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 olej, powinno trzymać normalnie z tego co pamiętam... Dodam, że wymieniłem SLS na KYB i też trochę "siadał" tył, ale ogólnie trzymał się dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misieknh Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Dzięki za dane. Co do amorów, nie wiem ,czy SR-y będą odpowiednio tłumiły. Moje zawieszenie działa OK. ,(z tyłu Excel G,z przodu seria),ale chciałbym trochę niżej i twardziej.Powolutku się rozglądam za sprężynami . Z amorami musisz uważać na to ,żeby przy takim obniżeniu nie dobijało np. na chopkach i przy obciążeniu.Amory mogą być za długie w stosunku do sprężyn i zniszczysz od razu. Ja kombinuję zastosować regulowane AGX-tłumienie wtedy raczej się dobierze. A może takie rozwiązanie... http://allegro.pl/vogtland-subaru-forester-sg-sprezyny-obnizajace-i3005353178.html Ktoś stosował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odrobina Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Odkopie temat bo trafily mi sie zapomniane fotki z zeszlego roku forek pierwszy z srodkowym pokazuje zywotnosc zoltej sprezyny, 2 lata roznicy w uzytkowaniu i stoi tak samo forek trzeci to "alternatywne rozwiazanie" roznica jak widac nie jest wspolmierna do napiec jakie tu panowaly ;P 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRAL z Łodzi Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 @@odrobina, chyba znam te fury ...... hmmmmm ale skąd?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Fotki fajne, pytanie tylko czy wszystkie Forki na takich samych rozmiarach oponach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odrobina Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Seryjne rozmiary, pierwszy i ostatni 215/60/16 srodkowy 205/70/15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Ja właśnie regenerowałem, zobaczymy jak będzie i na jak długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 A może takie rozwiązanie... http://allegro.pl/vo...3005353178.html Ktoś stosował misiek, dzieki - zna ktoś te springi -dużo różnych oferują. @@odrobina, Co to są żółte spręzyny ? I na jakich springach te forki stoją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Co to są żółte spręzyny ? Ironman? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) Zauważyłem ostatnio otarcie na lewym tylnym amortyzatorze. Szczelina między amorem i oponą 21/60/16 jest bardzo mała. Ciężko zrobić pomiar, ale jest to tylko kilka milimetrów. Mam zestaw z Mysiadła Excel + Ironman, felgi z GT pod 4 tłoczki, samochód jest pusty. Otarcie mogło powstać przy pełnym załadunku w zimie, a ja dopiero teraz to zauważyłem przy okazji wymiany płynu. Oparłem się kiedyś lekko o krawężnik, po przejechaniu kilkunastu km było czuć gumę. Warsztat obejrzał amortyzator, nie znalazł nic uszkodzonego. Z prawej strony szczelina jest równie mała, może 2-3 mm większa. Czy warto dołożyć pierścienie, aby odsunąć trochę koło od amortyzatora ? Jeśli tak, to może jakiś namiar na źródło dobrych dystansów Edytowane 11 Marca 2013 przez Subary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odrobina Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 a jakie et i szerokość felgi? ja właśnie się przesiadam na z 7.5" et48 na 6.5" et55 i matematycznie nie ma przeszkód, ale rożnie to może być w praktyce respect, tak dwa forki po lewo stoją na ironmanach, ten po prawej na mysiadle. Może zanim zmienię kola na letnie uda się zrobić jeszcze porównanie irona z rozwiązaniem w pełni na kayabie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Felga 16 7JJ 53 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Właśnie założyłem zestaw KYB i muszę powiedzieć poprawa zdecydowana, w końcu tył jest na tym samym poziomie co przód, polepszyło się prowadzenie. Ogólnie jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Ja też, niestety niżej niż na Ironach, ale za to dziury, leżący policjanci, krawężniki i studzienki nie odbijają się echem po całym aucie. Tył ma identyczną charakterystykę tłumienia jak przód OEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekian Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Ja dzisiaj jestem świeżutko po wymianie padniętych sls-ach (110tys.) prawy kompletnie nie trzymał na regenerowane od carfita. Powiem tak auto odzyskało nominalną wysokość, jazda od razu inna, nic nie puka/stuka elegancko przyjmuje dziury. Zobaczymy jak będzie z czasem ale gdyby ktoś z łodzi chciał zobaczyć, popytać jak się sprawują to służę doświadczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Witam U mnie są sls'y. Jeden był regenerowany przez poprzedniego właściciela, ogólnie wysokość niby trzyma ale komfort amortyzowania tyłu bardzo słaby, słychać i czuć każdą małą dziurę na drodze. Zastanawiam się czy jest sens walczyć o te amory czy lepiej wstawić standardowe i poprawić samopoczucie z jazdy po dziurawych miejskich drogach. Jaki jest koszt tych kayaby amorków bez sls ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 tak na marginesie amory samopoziomujące do forestera są jedne z tańszych tego typu, mondeo, vectra, insignia, passat, a4, mercedes itp. mają nieco droższe a żywotność niewiele dłuższa czasem nawet szybciej padają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z_b Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Witam forumowiczów. U mnie miesiąc temu coś zaczęło walić w prawym tylnym amortyzatorze przy przejeżdżaniu przez przeszkody. Po kilku dniach jazdy przestało ale niestety prze większym załadunku czuję, że ta strona nie trzyma. Pewnie SLS się skończył. Sebakian co założyłeś na tył że jesteś tak zadowolony? Dodam że przejechałem 135 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekian Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Witam forumowiczów. U mnie miesiąc temu coś zaczęło walić w prawym tylnym amortyzatorze przy przejeżdżaniu przez przeszkody. Po kilku dniach jazdy przestało ale niestety prze większym załadunku czuję, że ta strona nie trzyma. Pewnie SLS się skończył. Sebakian co założyłeś na tył że jesteś tak zadowolony? Dodam że przejechałem 135 tyś. U mnie też pierwszy padł prawy ten co po dziurach jeździ. Założyłem oryginały regenerowane od Carfita, rok gwarancji ale licze ze przejadą kolejne ok. 100tys Doszedłem do wniosku ze jest to najtańsze i najmniej skomplikowana opcja bez komplikacji ze sprężynami, wymiana zajęła 1godz a całkowite koszty niecałe 1,2tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 U mnie też pierwszy padł prawy ten co po dziurach jeździ Chyba taka reguła, że pada prawy pierwszy, choć mój lewy sprawny sprzedałem koledze, któremu pierwszy padł lewy ;-) Naprawdę, teraz już nie ma żadnych komplikacji ze sprężynami, jest gotowy zestaw od Kayaby plug&play ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z_b Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 (edytowane) W różnych sklepach twierdzą że nie ma sprężyn KYB do forka 2006, jeden facet mówił, że pasują te z modelu do roku 2004 ale czy na pewno. Amorki KYB 334344 a sprężyny RC6431. Możę ktoś potwierdzi czy te sprężyny będą pasować, a może ktoś to użytkuje?. Czekam na wrażenia z jazdy. pozdrawiam. Niestety te z 4t są trochę drogie Szaman a ty jakie spręzyny założyłeś? Edytowane 20 Marca 2013 przez z_b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Do całej generacji SG Forka idą te same części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się