Jump to content

Djet

Użytkownik
  • Content Count

    156
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Dobry

About Djet

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    Forester 2.5XT MY07

Recent Profile Visitors

739 profile views
  1. Więc wzrokowo obserwuj uszczelki głowic pod samochodem- to pierwszy objaw, może minąć nawet kilka-kilkanaście tyś km zanim zacznie przegrzewać się silnik szczególnie latem, i lepiej do tego nie dopuścić bo mogą dojść inne sprawy.
  2. Przyjemność z jazdy większa w 3.0. 3.6 to raczej pudło na kołach, bardziej przechylające się w zakrętach w porównaniu do starszego brata.
  3. Jeżeli masz silnik FB25 to nie warto robić profilaktycznie bo w tych silnikach nie ma tego problemu natomiast EJ25 w przeciwieństwie do 2.5T daje pierwsze sygnały w postaci wycieku zazwyczaj spod jednej uszczelki głowicy i wtedy możesz obydwie wymieniać.
  4. Djet

    Upg 2.5xt

    Aby problem nie wystąpił ponownie trzeba przede wszystkim jeździć na autostradzie zgodnie z przepisami gdyż długotrwała jazda z wysokimi prędkościami 150+/kmh prowadzi do UPG oraz pilnować pełnej wydajności układu chłodzenia (chłodnica, płyn, pompa, termostat itp.) Znam forestery 2.5XT z przebiegami 200-300tkm bez problemów z fabrycznym UPG i znam takie które przejechały tylko 50tkm z fabrycznym UPG. 90% zależy od kierowcy.
  5. Ja tylko mogę dodać że ma min 200 tyś km bo pamiętam auto z którego został wymontowany i rzekomo był tam od nowości.
  6. Czy jest sposób aby trwale wyłączyć ten komunikat? akceptacja za każdym razem po przekręceniu kluczyka jest mega denerwująca.
  7. od dołu uszczelka pod głowicą lewą lub prawą mokra? kapie?
  8. Jeżeli nie jeździsz na gazie nie musisz interesować się regulacją zaworów. Nie ma takiej potrzeby ani też nie wchodzi to w żaden przegląd okresowy w ASO.
  9. Djet

    Outback H6

    Chodziło mi o pasek wielorowkowy. Czy jest możliwość podciągnięcia paska na napinaczu? gdy miałem analogiczny przypadek w foresterze 2.0 158 była taka możliwość .
  10. Djet

    Outback H6

    Czy napinacz paska klinowego w H6 jest hydrauliczny i nie ma możliwości podciągnięcia gdy pasek na zimno popiskuje?
  11. Tak na marginesie czy sls-y szybciej zużywają się gdy jeździmy na pusto czy pod obciążeniem w postaci np. pełnego zbiornika? bo odnoszę wrażenie że na pusto tył bardziej podskakuje i chyba bardziej pracują amory, na szarpakach też na pusto wykazują mniej %.
  12. Nie wiem jak forester ale w legacy soczewkowe xenony podlegały akcji naprawczej polegającej na wymianie na nowe w sytuacji opisanej powyżej.
  13. Na otomoto jest 2014 CVT z wymienionym silnikiem przy 190tkm i nowy model 2015 CVT też z wymienionym więc to bajki o rzekomej poprawionej wersji od 2011
  14. czy fb25 też ma problem z upg?
  15. Czy ktoś ma doświadczenia z montażem fabrycznej nawigacji w miejscu schowka? czy wszystko pasuje plug and play? w foresterze II podobno jest fabryczna instalacja i wolna kostka do której trzeba się wpiąć a jak jest w legacy outback?
×
×
  • Create New...