miszozon Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Gdzie najtaniej kupię KYB? Ze względów finansowych chyba poprzestanę na Exel-G ale nie ukrywam, że wolałbym Ultra-SR. Interesuje mnie przód i tył + springi na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Gdzie najtaniej kupię KYB? :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 któy forek om ny02 nie miał sls-ów na tyle? przeglądam dokumentacje i nie widzę. wyczytałem gdzieś, że forek miał springi o średnicy 15 i 17 mm to prawda? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Ja dziś mierzyłem swoje stare springi of Forestera 2004 N/A : 12 i 14 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r9300 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Witam A ja mam pytanie czy do zestawów Iron+KYB musieliście dołożyć śruby że by zbieżność wyregulować??? i gdzie w dobrej cenie dostane KYB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 r9300, czy masz na myśli kąt pochylenia tylnych kół? Reszta jest regulowana fabrycznie. U mnie po zmianie na Irony kąt pochylenia pozostał "na zielonym", więc nie kombinowałem. Jakie śruby masz na myśli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r9300 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Hej TOMA52 Dizęki za PW tak mam na myśli kąt pochylenia są dostępne śruby umożliwiające zwiększenie kąta pochylenia ( większy negatyw) zresztą gdzieś na forum bylo też coś o tym Stąd moje pytanie czy po wumianie i podniesieniu Forka na Ironach jest to konieczne czy spokojnie kąt wyjdzie na 0 z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
temek Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Witaj, informacje o srubach do regulacji kata pochylenia kół powtarzają się w wątku kilka razy, ale jeszcze nie znalazłem informacji w jaki sposób się je montuje oraz gdzie je można kupić. Ktoś już je stosował ? Sent from my iPad using Tapatalk HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Na nieobciążonym aucie kąt wychodzi -0,26* do -0,27*, więc jest lekki negatyw. Norma (dla urządzenia pomiarowego Hunter DSP 600) jest od -0,20* do -1,20*. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r9300 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Na nieobciążonym aucie kąt wychodzi -0,26* do -0,27*, więc jest lekki negatyw.Norma (dla urządzenia pomiarowego Hunter DSP 600) jest od -0,20* do -1,20*. czyli jak na moje nie fachowe oko jest oki:) temek śrub nie stosowałem ale co do miejsca gdzie można kupić to znalazłem info poszło na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 a ja mam tajną wiedzę w sprawie regeneracji Wiem co jak Więc powiem że zdecydowani warto to zrobić 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 AdaSch, regenerecji by ASO, czy regeneracji przez firmę z Trójmiasta, która ogłasza(ła) się na Allegro? Czy jeszcze inna opcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 czy regeneracji przez firmę z Trójmiasta Tak, byłem wiedziałem, mam nie daleko, nie ma problemu aby pasowały z zawiechą do sti, a i może się uda przybliżyć do charakterystyki agx. Do modyfikacji wysokości potrzebne jest auto. bo w ciemno trochę trudno to zrobić. Więc będę miał na tyle progresywne springi z fxt STI plus samopoziom z zaworkami które nie sa zaprojektowane aby paść. Czyli nie dość, że już super jeździ to będze super jeźdizł nawet z zawalonym bagażnikiem i będzie trzymał wysokość. W dęchę Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 nie ma problemu aby pasowały z zawiechą do sti, a i może się uda przybliżyć do charakterystyki agx. Do modyfikacji wysokości potrzebne jest auto. bo w ciemno trochę trudno to zrobić. Więc będę miał na tyle progresywne springi z fxt STI plus samopoziom z zaworkami które nie sa zaprojektowane aby paść czyli dostosowuja charakterystykę amorków do upodobań klienta? a z tym zaprojektowaniem, to nie zaczaiłem ... możesz rozwinąc myśl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink 1973 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 @AdaSch all waszym zdaniem lepiej zamienić na zestaw sprezyna RC6431 od kyb i amory exelG czy regeneracja .Koszt 1 wersji w in cars po zniżkach 1100 ( 400zł sprezyny 700 amory ) druga około 1000-zł Ja sie skłaniam do 1 wersji Adasch ,czyli regenerowane samo poziomy lepsze od nowych nivomatów ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 czy regeneracja Zdecydowanie rggeneracja Adasch ,czyli regenerowane samo poziomy lepsze od nowych nivomatów ?? Stosują lepsze części niż w oryginale. Z rozmowy wynikło, że mają testowego klienta który zrobił ponad 200kkm i dalej nic :shock: Ja po prostu uwielbiam charakterystykę tych samopoziomów. Auto załadowane czy puste wszelkie hopki bierze miodzio. Kilka osób ktróre ze mną jechały też były niezwykle zaskoczone jak dobrze działa ta zawiecha na progach, dziurach i itp. Chciałbym taką też na przodzie ale nie tak awaryjną jak na tyle ale to wada fatalnej jakości zaworków i czegoś tam jeszcze. Obecny mój setup to w100% inne auto czyli zprzodu springi od fxt sti minimalnie zwiększyły się negatywy -0,5 może -0,75 tył mam "zmęczony" przez co auto działa na "pompkach z sls-ów" i jest równo przód i tył. Zmęczony tył z działającymi zaworkami obniża forka na tyle o 24mm ale nie spada też niżej. łącznie forek jest niższy o ok 24mm jeździ jak marzenie, skręca cudownie i nie wychyla się za bardzo na zakrętach dzięki stabowi z STI i jednak twardszym sprężynom na drodze jest tak,że w bardzo szybkich łukach i rondach auto uślizguje się równo przód i tył ale czuć, że nie jest to typowe dla forka wypluwanie przodu a koniec możliwości opon. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdzichu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 czy regeneracja Zdecydowanie rggeneracja Adasch ,czyli regenerowane samo poziomy lepsze od nowych nivomatów ?? Stosują lepsze części niż w oryginale. Z rozmowy wynikło, że mają testowego klienta który zrobił ponad 200kkm i dalej nic :shock: Ja po prostu uwielbiam charakterystykę tych samopoziomów. Auto załadowane czy puste wszelkie hopki bierze miodzio. Kilka osób ktróre ze mną jechały też były niezwykle zaskoczone jak dobrze działa ta zawiecha na progach, dziurach i itp. Chciałbym taką też na przodzie ale nie tak awaryjną jak na tyle ale to wada fatalnej jakości zaworków i czegoś tam jeszcze. Obecny mój setup to w100% inne auto czyli zprzodu springi od fxt sti minimalnie zwiększyły się negatywy -0,5 może -0,75 tył mam "zmęczony" przez co auto działa na "pompkach z sls-ów" i jest równo przód i tył. Zmęczony tył z działającymi zaworkami obniża forka na tyle o 24mm ale nie spada też niżej. łącznie forek jest niższy o ok 24mm jeździ jak marzenie, skręca cudownie i nie wychyla się za bardzo na zakrętach dzięki stabowi z STI i jednak twardszym sprężynom na drodze jest tak,że w bardzo szybkich łukach i rondach auto uślizguje się równo przód i tył ale czuć, że nie jest to typowe dla forka wypluwanie przodu a koniec możliwości opon. Pozdrawiam Tzn. zapytam ile wlasciwie cm powinno byc w forku 2.0 XT na tyle? ja mam 72 cm, czy to jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 ja mam 72 cm zdecydowanie dolna granica. Na na nowym jest 74 ale 72 jezli po spoczynku to jest raczej ok. Przejedź się i wtedy pomierz. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Kurcze u mnie po regeneracji i wczoraj cos usiadł jak był lekko załadowany i trochę dobijał lewy na nierównosciach. Chyba reklamacja będzie a zadowolony byłem do wczoraj. Pomierzę jeszcze dzis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink 1973 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Kurcze u mnie po regeneracji i wczoraj cos usiadł jak był lekko załadowany i trochę dobijał lewy na nierównosciach. Chyba reklamacja będzie a zadowolony byłem do wczoraj. Pomierzę jeszcze dzis. jak dawno temu regenerowałeś ?? miałem w weekend zdejmować amory i pon wysyłać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 AdaSch, dobrze rozumiem ,że masz springi od Forka sti na przód i tył? Gdybyś dał od imprezy sti lub wrx byłoby za nisko? Wiesz o ile są niższe te z imprezy w stosunku do forkowych (wszystko sti). Może da się coś pożenić z agx-ami ? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 respect, tak, ale tylko przód, tył jest jeszcze seryjny. Generalnie ameykanie mają problem z zystawieniem proformy abym zrobił przedpłatę. Taka durna rasa, nie wspominając, że zupełnie nie ograniają pojęć dane do fv i dane do dostawy. ale fracając, tył u mnie jest zmęczony czy li nie trzyma wysoko ale sama funkcja sls jeszcze działa. co do springów z sti, to forek siedzi bardzo nisko, co do samych różnic, to wiem, że różne setupy ćwiczył kolega Kropkowicz. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Dzięki podpytam kropkowicza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Kurcze u mnie po regeneracji i wczoraj cos usiadł jak był lekko załadowany i trochę dobijał lewy na nierównosciach. Chyba reklamacja będzie a zadowolony byłem do wczoraj. Pomierzę jeszcze dzis. Nie wiem ile w tym prawdy bo każdy chce 'ugrać' swoje ale słyszałem w pewnym serwisie, że na 3 regeneracje mieli 2 reklamacje. :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Nie wiem ile w tym prawdy bo każdy chce 'ugrać' swoje ale słyszałem w pewnym serwisie, że na 3 regeneracje mieli 2 reklamacje. :? prawdy w tym niewiele :roll: ...zakladamy reg. od dwóch lat i reklamacji nie odnotowano.... :wink: ps. można zalozyc , ze +- 60 szt....jezdzi i działa jak seria... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się