Skocz do zawartości

Zastąpienie samopoziomujących amortyzatorów Forester 03-08


Niedźwiedź

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
  • 4 tygodnie później...

Hej TOMA52

Dizęki za PW tak mam na myśli kąt pochylenia są dostępne śruby umożliwiające zwiększenie kąta pochylenia ( większy negatyw) zresztą gdzieś na forum bylo też coś o tym Stąd moje pytanie czy po wumianie i podniesieniu Forka na Ironach jest to konieczne czy spokojnie kąt wyjdzie na 0 z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, informacje o srubach do regulacji kata pochylenia kół powtarzają się w wątku kilka razy, ale jeszcze nie znalazłem informacji w jaki sposób się je montuje oraz gdzie je można kupić. Ktoś już je stosował ?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nieobciążonym aucie kąt wychodzi -0,26* do -0,27*, więc jest lekki negatyw.

Norma (dla urządzenia pomiarowego Hunter DSP 600) jest od -0,20* do -1,20*.

 

 

czyli jak na moje nie fachowe oko jest oki:)

 

temek śrub nie stosowałem ale co do miejsca gdzie można kupić to znalazłem info poszło na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy regeneracji przez firmę z Trójmiasta

Tak, byłem wiedziałem, mam nie daleko, nie ma problemu aby pasowały z zawiechą do sti, a i może się uda przybliżyć do charakterystyki agx. Do modyfikacji wysokości potrzebne jest auto. bo w ciemno trochę trudno to zrobić. Więc będę miał na tyle progresywne springi z fxt STI plus samopoziom z zaworkami które nie sa zaprojektowane aby paść. Czyli nie dość, że już super jeździ to będze super jeźdizł nawet z zawalonym bagażnikiem i będzie trzymał wysokość. W dęchę :twisted::twisted::twisted:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma problemu aby pasowały z zawiechą do sti, a i może się uda przybliżyć do charakterystyki agx. Do modyfikacji wysokości potrzebne jest auto. bo w ciemno trochę trudno to zrobić. Więc będę miał na tyle progresywne springi z fxt STI plus samopoziom z zaworkami które nie sa zaprojektowane aby paść

czyli dostosowuja charakterystykę amorków do upodobań klienta?

a z tym zaprojektowaniem, to nie zaczaiłem ... możesz rozwinąc myśl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AdaSch all

waszym zdaniem lepiej zamienić na zestaw sprezyna RC6431 od kyb i amory exelG

czy regeneracja .Koszt 1 wersji w in cars po zniżkach 1100 ( 400zł sprezyny 700 amory )

druga około 1000-zł

Ja sie skłaniam do 1 wersji

Adasch ,czyli regenerowane samo poziomy lepsze od nowych nivomatów ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy regeneracja

Zdecydowanie rggeneracja

Adasch ,czyli regenerowane samo poziomy lepsze od nowych nivomatów ??

Stosują lepsze części niż w oryginale. Z rozmowy wynikło, że mają testowego klienta który zrobił ponad 200kkm i dalej nic :shock:

 

Ja po prostu uwielbiam charakterystykę tych samopoziomów. Auto załadowane czy puste wszelkie hopki bierze miodzio. Kilka osób ktróre ze mną jechały też były niezwykle zaskoczone jak dobrze działa ta zawiecha na progach, dziurach i itp. Chciałbym taką też na przodzie :oops: ale nie tak awaryjną jak na tyle ale to wada fatalnej jakości zaworków i czegoś tam jeszcze. Obecny mój setup to w100% inne auto czyli zprzodu springi od fxt sti minimalnie zwiększyły się negatywy -0,5 może -0,75 tył mam "zmęczony" przez co auto działa na "pompkach z sls-ów" i jest równo przód i tył. Zmęczony tył z działającymi zaworkami obniża forka na tyle o 24mm ale nie spada też niżej.

 

łącznie forek jest niższy o ok 24mm jeździ jak marzenie, skręca cudownie i nie wychyla się za bardzo na zakrętach dzięki stabowi z STI i jednak twardszym sprężynom

 

na drodze jest tak,że w bardzo szybkich łukach i rondach auto uślizguje się równo przód i tył ale czuć, że nie jest to typowe dla forka wypluwanie przodu a koniec możliwości opon.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
czy regeneracja

Zdecydowanie rggeneracja

Adasch ,czyli regenerowane samo poziomy lepsze od nowych nivomatów ??

Stosują lepsze części niż w oryginale. Z rozmowy wynikło, że mają testowego klienta który zrobił ponad 200kkm i dalej nic :shock:

 

Ja po prostu uwielbiam charakterystykę tych samopoziomów. Auto załadowane czy puste wszelkie hopki bierze miodzio. Kilka osób ktróre ze mną jechały też były niezwykle zaskoczone jak dobrze działa ta zawiecha na progach, dziurach i itp. Chciałbym taką też na przodzie :oops: ale nie tak awaryjną jak na tyle ale to wada fatalnej jakości zaworków i czegoś tam jeszcze. Obecny mój setup to w100% inne auto czyli zprzodu springi od fxt sti minimalnie zwiększyły się negatywy -0,5 może -0,75 tył mam "zmęczony" przez co auto działa na "pompkach z sls-ów" i jest równo przód i tył. Zmęczony tył z działającymi zaworkami obniża forka na tyle o 24mm ale nie spada też niżej.

 

łącznie forek jest niższy o ok 24mm jeździ jak marzenie, skręca cudownie i nie wychyla się za bardzo na zakrętach dzięki stabowi z STI i jednak twardszym sprężynom

 

na drodze jest tak,że w bardzo szybkich łukach i rondach auto uślizguje się równo przód i tył ale czuć, że nie jest to typowe dla forka wypluwanie przodu a koniec możliwości opon.

 

Pozdrawiam

 

Tzn. zapytam ile wlasciwie cm powinno byc w forku 2.0 XT na tyle? ja mam 72 cm, czy to jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze u mnie po regeneracji i wczoraj cos usiadł jak był lekko załadowany i trochę dobijał lewy na nierównosciach. Chyba reklamacja będzie :cry: a zadowolony byłem do wczoraj.

 

Pomierzę jeszcze dzis.

jak dawno temu regenerowałeś ??

miałem w weekend zdejmować amory i pon wysyłać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

respect,

tak, ale tylko przód, tył jest jeszcze seryjny. Generalnie ameykanie mają problem z zystawieniem proformy abym zrobił przedpłatę. Taka durna rasa, nie wspominając, że zupełnie nie ograniają pojęć dane do fv i dane do dostawy.

ale fracając, tył u mnie jest zmęczony czy li nie trzyma wysoko ale sama funkcja sls jeszcze działa.

 

co do springów z sti, to forek siedzi bardzo nisko,

co do samych różnic, to wiem, że różne setupy ćwiczył kolega Kropkowicz.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze u mnie po regeneracji i wczoraj cos usiadł jak był lekko załadowany i trochę dobijał lewy na nierównosciach. Chyba reklamacja będzie :cry: a zadowolony byłem do wczoraj.

 

Pomierzę jeszcze dzis.

 

Nie wiem ile w tym prawdy bo każdy chce 'ugrać' swoje ale słyszałem w pewnym serwisie, że na 3 regeneracje mieli 2 reklamacje. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile w tym prawdy bo każdy chce 'ugrać' swoje ale słyszałem w pewnym serwisie, że na 3 regeneracje mieli 2 reklamacje. :?

 

prawdy w tym niewiele :roll: ...zakladamy reg. od dwóch lat i reklamacji nie odnotowano.... :wink:

 

ps. można zalozyc , ze +- 60 szt....jezdzi i działa jak seria... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...