Skocz do zawartości

p@dre

Użytkownik
  • Postów

    489
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O p@dre

  • Urodziny 12.01.1974

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Silesia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia p@dre

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

5

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Tak jak już tu ktoś wcześniej napisał, grubszy stab poprawi 'sztywność' pod warunkiem że zmienisz przedni i tylny prawidłowo je dobierając. Miałbym obawy przed dachem z powodu opon a nie zawiasu ... seryjny zawias wytrzyma, może nie wytrzymać opona która się 'podwinie' w krytycznym momencie .... :| były takie przypadki w Kielcach
  3. mi akurat aso hondy lało totala a co ? każdy leje swoje btw skoro wątek 'olejowy' zaczyna żyć własnym trybem ... myślicie że v300 wytrzyma 10kkm ? bo co prawda (Karas to do Ciebie) manual przewiduje wymianę co 30kkm ale nawet w aso sugerują wymianę max co 15kkm ... Carfit (serdeczne pozdrowienia z Mikołowa chyba ma dosyć 'dyskusji' olejowych Wracając do europy ... ja mam adnotację w manualu 'nie dotyczy szwajcarii, luksemburga i usa' ... więc leję ten 'szwajcarski' no eco
  4. Miałem Ferodo w oryginalnym zacisku i było kiepsko - tragicznie na zimno efekt lodowiska w zimie na autostradzie , miałem HPS'y w tym samy zacisku i było lepiej.... RC5 w 4tłoczku hamowały zacnie aczkolwiek robiły rozpierduchę z tarczami ... łubudubu itp U mnie, HP+ okazał się najlepszym wyborem. Dużo zależy od stylu jazdy ... przebiegów, masy auta, mocy etc ... temat rzeka pozdrawiam serdecznie ps. jak mi się teraz skończą oem'y to na wymianę wezmę właśnie HP+
  5. Po co ktokolwiek miał się włamywać gdziekolwiek skoro wasze/nasze adresy email są ogólnie dostępne np na stronie http://www.klub.subaru.pl ??? Wpisz sobie w googla mój nick + adres strony "padre http://www.klub.subaru.pl" ... dostaniesz mój email oraz dane osobowe ... żenada btw podlegająca w rozumieniu ustawy karze ...
  6. p@dre

    ZLOT PLEJAD 2014 !!!

    Pomysł genialny! Z Wisły bliżej jest do Wiednia niż do Warszawy, a nad Adriatyk jedzie się krócej niż nad Bałtyk ... Hotel Stok jest ok, pomacham Wam w drodze do CRO w sobotę rano
  7. jutro na niemieckim sport1 http://mediencenter.sport1.de/de/sendungen/programm_wrc/index.html podobno o 20:00
  8. Ja podam jeden: idzie zima, jak pojedziesz gdzieś autostradą i będziesz musiał zahamować ... to tam gdzie CL już Cię 'zatrzyma' DS dopiero zacznie się rozgrzewać wybór oczywiście należy do Ciebie !
  9. Już wiem, co to za promocja ... Kupujesz dwie opony po 1645 brutto i dwie dostajesz 'gratis' ... taki chłyt marketingowy
  10. Wybieram(y) się w terminie 11/01/2014-19/01/2014 wylot z Berlina ... szukam 2 osób do grupy wyjazdowej ... detale na mail krzysztof.talarczyk@cubeltd.pl
  11. to kup BRZ będzie wyglądać lepiej niż SDB ...
  12. Morgen pozwolę się wtrącić ... CX-7 występowała w automacie (problem tylko z kupnem po 2012r.), tak samo jak występuje CX-5 Co do ceny nowego xt ... moim zdaniem jest ok, a nie obawiam się też nagłej podwyżki dopóki porównywalne marki można kupić w podobnej cenie ... X1, CX-5 ... Co do foteli, nie zauważyłem by była jakaś różnica na + lub - w stosunku do poprzedniej generacji W aktualnie posiadanym samochodzie "zastępczym" fotele mam wygodniejsze i tyle ... Co do konkurencji ... hmm jeździłem ostatnio LR F2 z podobnym silnikiem w automacie i gdyby był tańszy w zakupie to bym się mocno zastanawiał czy LR czy Forester ... ? CX-5 jest w podobnej cenie ale ma za słaby silnik ... choć to akurat subiektywne odczucie SLS - ich brak to moim zdaniem zaleta tego modelu Podsumowując - za kilka miesięcy zdecyduję się pewnie na nowego XT ... poprzedni mnie nigdy nie zawiódł ps. IzoTom - gratuluję zakupu
  13. Potwierdzam, ten zestaw jest po prostu idealny - skuteczność hamowania podobna jak na przeciętnym zestawie pod złotym zaciskiem Brembo z STi. Jedyny minus, to szybko schodzący klocek, tj. nie starczający na zbyt długo - ok. 10.000 km (przynajmniej u mnie tyle wytrwał no ale ja jeżdżę trochę nietypowo 0-1 ). Wielokrotnie pisałem, wbrew powszechnym achom i ochom o CL RC5+, uważam, że CL RC5+ (przynajmniej w kombinacji z tarczą DBA 4000+ i Hawk QS - ta tarcza to po prostu MISZCZ ) jest bez szans z Hawk HP+. Pod każdym względem Pozdrawiam Grzegorz Miałem/Mam Hawk HP+ z tarczami StopTech'a miałem też RC5+... skuteczność hamowania jest porównywalna z RC5+... za to Hawk'i syfią felgi niemiłosiernie co potwierdza Twoją opinię o ich krótszej żywotności i być może tym samym o lepszej skuteczności (bardziej miękkie od CL) btw oba klocki biją "na głowę" DS2500 "na zimno"
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...