Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, skwaro napisał:

Nawet NASCAR nie jeździ tylko po owalnych torach, np. Sonoma jest zwykłym torem z lewymi i prawymi zakrętami. 

 

Ostatnimi laty nawet na niektórych owalach już nie jeżdżą w kółko tylko przerabiają na rovale :rolleyes:

 

 

Bank-of-America-ROVAL-400-Map-1080x608.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Jacky X napisał:

Dobór serii u Kubicy wygląda tak jakby bardzo chciał jeździć a żona zabroniła mu wsiadać do wurca.

 

Wiadomo że WRC to najlepsza opcja z racji doświadczenia, wieku, kosztów, funu, globalnego zasięgu, rangi a tu faktycznie pojawiają się jakieś cuda na kiju. Brak mi słów na brak strategi, czy strategię typu chwytanie się czego popadnie może coś z tego będzie. 

 

Ciekawe kiedy na WP zobaczymy tytuł "Kubica kierowcą autobusu"... 

 

 

  • Haha 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

 

Wiadomo że WRC to najlepsza opcja z racji doświadczenia, wieku, kosztów, funu, globalnego zasięgu, rangi a tu faktycznie pojawiają się jakieś cuda na kiju. Brak mi słów na brak strategi, czy strategię typu chwytanie się czego popadnie może coś z tego będzie. 

 

Ciekawe kiedy na WP zobaczymy tytuł "Kubica kierowcą autobusu"... 

 

 

Właśnie myslalem czy na przyszły sezon nie obstawiać wyścigów wraków, wiec czemu nie iść dalej i robić to autobusem:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, niech lepiej ktoś obeznany w tych LMP powie czy to dobry zespół, czy znowu jakaś hucpa typu ByKolles.

Ja rozumiem, że na razie RK uznał, że jego świat to jednak wyścigi, nie rajdy.

Czy jest w ogóle teraz jakaś sensowna seria z bolidami inna niż F1?

FE nadal słabe, DTM totalny kryzys, LMP1 umarło czy coś tam nowego wymyślono żeby zachęcić poważne ekipy?

Coś tam jest w USA, ale to daleko i geograficznie i mentalnie.

Trochę to dziwne. Jest duża grupa nadal świetnych zawodników, którzy nie mieszczą się w 20 wybrańców F1 (np. RK, Hulk, Magnussen, Albon, Kvyat czy nawet Romain) i nie maja za bardzo co robić. Trochę dziwne, że F2 nie działa jak WRC2 czyli taka typowa 2 liga, a wyłącznie jako szkółka dla młodzieży. Gdyby tam zebrać kilka fajnych w/w nazwisk i dać im się pościgać z utalentowaną młodzieżą, to byłoby ciekawie. Niestety tam też już dotarły V6 turbo :-(

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Bosman napisał:

No dobra, niech lepiej ktoś obeznany w tych LMP powie czy to dobry zespół, czy znowu jakaś hucpa typu ByKolles.

Ja rozumiem, że na razie RK uznał, że jego świat to jednak wyścigi, nie rajdy.

Czy jest w ogóle teraz jakaś sensowna seria z bolidami inna niż F1?

FE nadal słabe, DTM totalny kryzys, LMP1 umarło czy coś tam nowego wymyślono żeby zachęcić poważne ekipy?

Coś tam jest w USA, ale to daleko i geograficznie i mentalnie.

Trochę to dziwne. Jest duża grupa nadal świetnych zawodników, którzy nie mieszczą się w 20 wybrańców F1 (np. RK, Hulk, Magnussen, Albon, Kvyat czy nawet Romain) i nie maja za bardzo co robić. Trochę dziwne, że F2 nie działa jak WRC2 czyli taka typowa 2 liga, a wyłącznie jako szkółka dla młodzieży. Gdyby tam zebrać kilka fajnych w/w nazwisk i dać im się pościgać z utalentowaną młodzieżą, to byłoby ciekawie. Niestety tam też już dotarły V6 turbo :-(

 

 

 

 

Cały motorsport cierpi z powodu braku jasnej drogi dla motoryzacji światowej. Niby coś się dzieje ale nikt nie wie co to będzie. 

 

Co by nie mówili, jak by się nie identyfikowali wszyscy i tak marzą o jednym. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Bosman napisał:

No dobra, niech lepiej ktoś obeznany w tych LMP powie czy to dobry zespół

 

Musi być ktoś bardzo obeznany, bo zwykli fani motorsportu nie maja zielonego pojęcia co to jest, jakie tam sa reguły, kto tam jeździ, kto jest konkurencyjny, a kto nie... A dlaczego? To proste, ten sport nie porywa, a obecność Roberta stworzy tylko chwilową iluzję tego porywania...po czym uśniemy z nudów. 

Dodatkowo to sport drużynowy, Robert nie będzie jechał sam na swój wynik, tylko z kilkoma innymi, pewnie nikomu nie znanymi facetami. 

A tor? Fantastyczny, Amerykanie zrobili 6 zakrętów w prawo...szaleństwo :facepalm:

 

Obstawiam w 2022 Orlen wystawi Roberta na ćwiartkę ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że F1 od lekko licząc 10 lat też totalnie "nie porywa".

 

Chyba najfajniejszym okresem był 2006-2010, kiedy kilka teamów walczyło o zwycięstwa, mistrzostwa częściej decydowały się w ostatnich wyścigach, a wyścigi czasem wygrywało po 7 kierowców w sezonie. Fajnie, że właśnie w tym okresie startował też RK.

Potem nie licząc w miarę wyrównanego 2012 była już nuda, dłużyzna i dominacja jednej ekipy (RBR,MB), podobnie zresztą jak we wcześniejszym okresie dominacji Ferrari i Schumachera.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym roku w LMP2 i całych wyścigach długodystansowych po X latach w końcu  będą zmiany. Toyota za tydzień pokaże nowy samochód który będzie nową konstrukcją wiec nie będzie juz tego pewnika co przez ostanie lata. Inne ekipy też szykują nowe samochody tylko pozostaje niewidoma czy na sezon 21 czy już 22. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Tak jak mówiły plotki, sezon Formuły 1 rozpocznie się później – 28 marca wyścigiem w Bahrajnie. Grand Prix Australii, które miało rozpocząć sezon, zostało przełożone, podobnie jak trzecia runda w kalendarzu, GP Chin.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, pablonas napisał:

Ciekawe czy plotki o tym, że zastąpi go Budkowski są prawdziwe :)

Byłby niezły hit. Polak szefem teamu F1.

 

 

Czyli gdyby, to można się spodziewać kolejnych wielkich tytułów w sprawie Kubicy i jego niepewnej przyszłości ale wielu planów, i możliwości. :coffee:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przecież bez związku jedno z drugim.

MB jest szefem w Enstone od 3 lat, gdzie zrestrukturyzował zespół i powoli widać jakieś efekty, ale z RK to przecież nie ma nic wspólnego...

 

Swoją drogą tam coś chyba poszło nie do końca zgodnie z planem, bo od miesięcy mówiło się, że CA awansuje w ogóle na szefa marki Alpine, a MB na szefa teamu F1, a teraz nagle info, że CA odchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...