Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

Albon wraca do F1

Cytat

A więc jednak! Alex Albon pojedzie w przyszłym sezonie w Formule 1. Taj, który stracił miejsce na 2021 rok i jeździ w DTM będzie w sezonie 2022 kierowcą Williamsa. Ekipa potwierdziła już swój skład, który oprócz Albona będzie stanowił Nicholas Latifi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Zyzol napisał:

I co teraz, cały świat będzie jeździł do Polski na hot-dogi? To nie Shell czy BP, nie istnieje na rynku globalnym. A jeżeli już chciał być rozpoznawalny tam, gdzie go i tak nie ma, to nie zrobi tego epizodem na kilkadziesiąt wyścigów.

Nikt niemusi jezdzic do polski. Wystarczy otworzyć stacje za granica co zreszta Orlen obi bo logo i nazwa jest juz bardziej znajoma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, turdziGT napisał:

Nikt niemusi jezdzic do polski. Wystarczy otworzyć stacje za granica co zreszta Orlen obi bo logo i nazwa jest juz bardziej znajoma. 

Dokładnie. Poza tym w sponsoringu koncernu naftowego na taką skalę chodzi głównie o rozpoznawalność na rynku zakupów surowca. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, TOMA52 napisał:

Dokładnie. Poza tym w sponsoringu koncernu naftowego na taką skalę chodzi głównie o rozpoznawalność na rynku zakupów surowca. 

Ale Orlen zna wszystkich producentów surowca dla ich potrzeb bo tychże liczba jest ograniczona. Tak samo jak Ci dostawcy znają Orlen bo jednak sporym klientem jest. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Ayu napisał:

Ale Orlen zna wszystkich producentów surowca dla ich potrzeb bo tychże liczba jest ograniczona. Tak samo jak Ci dostawcy znają Orlen bo jednak sporym klientem jest. 
 


Chyba w tym wszystkim chodzi o coś więcej, niż "a, kojarzymy was, sprzedajemy wam troche tej ropy", raczej chodzi o wizerunek: "stać was na F1?". Zyski z wejścia do królowej są wielopłaszczyznowe, wszędzie można znaleźć pozytywny wynik tego ruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Ayu napisał:

Ale Orlen zna wszystkich producentów surowca dla ich potrzeb bo tychże liczba jest ograniczona. Tak samo jak Ci dostawcy znają Orlen bo jednak sporym klientem jest. 

Ale zawsze jest miło móc zaprosić kontrahenta do klubu w padoku, obejrzeć razem wyścig i przybić piątkę w Bahrajnie, Abu Dhabi czy nawet w Monako. Moja informacja pochodzi od pracownika Orlenu, jeszcze z czasów gdy wystawiali tylko Orlen team na Dakarze.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest trochę jak z Filipiakiem, który "musiał" kupić Rollsa. Po prostu w niektórych kręgach nie traktowali by go na równi sobie i nie mógłby ubić interesu z ludźmi, którzy przyjeżdżali RR właśnie.

 

Chodzi o to, żeby się pokazać i w ten sposób "udowodnić", że nie jest się byle frajerem, któremu akurat skapnęło kilka baniek, tylko poważnym graczem.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, turdziGT napisał:

Wystarczy otworzyć stacje za granica co zreszta Orlen obi bo logo i nazwa jest juz bardziej znajoma. 

Ma stacje np. w Niemczech. Pod nazwą „Star”, o ile pamiętam :)

Czekam na ekspansję i orlenowskie hot-dogi w całej Europie

 

26 minut temu, TOMA52 napisał:

Ale zawsze jest miło móc zaprosić kontrahenta do klubu w padoku, obejrzeć razem wyścig i przybić piątkę w Bahrajnie

Pytanie, czy chodzi o to, by było miło. Widzę, że główną wartością są aspekty imprezowo-towarzyskie :) 

Wszyscy już się wybawili, cele zostały zrealizowane, więc można imprezę opuścić

Edytowane przez Zyzol
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, FOR CVT napisał:

 

 

ciekawy pomysl na transfer kasy do niemiec   ;)

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

Za używanie znaku handlowego z kraju źródłowego wystawia się kosmiczne faktury krajom satelickim, a nie odwrotnie. Więc transfer będzie nie do Niemiec tylko z Niemiec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, FOR CVT napisał:

 

 

oczywiscie, sami sobie beda wystawiac faktury a sam rebrand bedzie za nic  :)

 

Ale rebrand będzie robić spółka zarejestrowana w DE i tam płacąca podatki, nie polska centrala i to spółka z DE zapłaci fakturę za rebrand do centrali. W takiej operacji chodzi o wyprowadzenie zysków ze spółek córek do centrali.

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, turdziGT napisał:

Bo go kupili

 

 

star byl i jest wlasnosc orlenu

od lat skupowali stacje i brandowali star

wymyslili obojetne nazwe zeby nie kojarzyla sie z polska i paliwo kupowali niemcy a teraz (co za niespodzianka) rebranding  ;)

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...