Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

24 minuty temu, carfit napisał:

Nie sądze póki co, myśle że to zrobili ze względu na Yarisa WRC 

Z drugiej strony wspaniała sprawa pokazać wszystkim ze da się dalej zrobic auto z jajem pod homologacje i nie być na tym stratny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kubanow napisał:

A ja mam nadzieje ze ta yaris'ka osiagnie na tyle duzy sukces ze zrobią coś podobnego z Corollą. Bo jednak yaris to maluszek a tutaj jeszcze jest tylko w nadwoziu 3 drzwiowym
 

 

https://www.caranddriver.com/news/a32109250/toyota-corolla-gr-hot-hatch-confirmed-2022/

 

2022 toyota gr corolla artist's rendering

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kubanow napisał:

 

no czy będą na tym stratni czy nie to czas pokaże

 

nie wiem czy oni planują zarabiać na tym. Gdyby to był yaris + mocniejszy silnik który mają w ofercie + sztywniejsze zawieszenie i tle to ok. Ale tutaj koszty R&D były raczej bardzo wysokie. Silnik o ile mi wiadomo jest nowy i w erze hybrydowo-elektrycznej przyszłości nie wiem czy jeszcze gdzieś tradi, cały nowy układ napędowy 4x4 którego toyota nie miała w tej formie i raczej się gdzie indziej nie przyda, całe nadwozie, hybrydowa płyta podłogowa której nigdzie indziej pewnie nie wsadzą, dach wzmacniany carbonem itd itd. Nie wiem czy w planach było zarabianie na tym aucie. Nie wiem czy Toyota nie wraca do starej sztuczki która kiedyś dawno temu działała. Zrobić szybką wersję auta, zrobić dużo szumu, wygrać parę wyścigów a klienci zlecą się do salonów i to nie po gr4 ale po zwykłego yarisa bo w szumie medialnym nagle nazwa "yaris" zacznie się wybijać na tle innych miejskich wozidełek. I nie ważne że yaris hybryda ma mało wspólnego z gr4 - klient przyszedł. A może wcale nie i to po prostu kaprys prezesa :) A może Toyota tak bardzo nie chce wsadzić turbo do gt86 że na złość całemu światu zrobili yarisa 260konnego a gt86 - nie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Tinuviel napisał:

 

nie wiem czy oni planują zarabiać na tym. Gdyby to był yaris + mocniejszy silnik który mają w ofercie + sztywniejsze zawieszenie i tle to ok. Ale tutaj koszty R&D były raczej bardzo wysokie. Silnik o ile mi wiadomo jest nowy i w erze hybrydowo-elektrycznej przyszłości nie wiem czy jeszcze gdzieś tradi, cały nowy układ napędowy 4x4 którego toyota nie miała w tej formie i raczej się gdzie indziej nie przyda, całe nadwozie, hybrydowa płyta podłogowa której nigdzie indziej pewnie nie wsadzą, dach wzmacniany carbonem itd itd. Nie wiem czy w planach było zarabianie na tym aucie. Nie wiem czy Toyota nie wraca do starej sztuczki która kiedyś dawno temu działała. Zrobić szybką wersję auta, zrobić dużo szumu, wygrać parę wyścigów a klienci zlecą się do salonów i to nie po gr4 ale po zwykłego yarisa bo w szumie medialnym nagle nazwa "yaris" zacznie się wybijać na tle innych miejskich wozidełek. I nie ważne że yaris hybryda ma mało wspólnego z gr4 - klient przyszedł. A może wcale nie i to po prostu kaprys prezesa :) A może Toyota tak bardzo nie chce wsadzić turbo do gt86 że na złość całemu światu zrobili yarisa 260konnego a gt86 - nie :P

 

Cokolwiek sobie myśleli zrobili samochód, który zbiera tak pozytywne i entuzjastyczne recenzje petrolheadów, że zanim jeszcze auto trafiło do klientów stało się obiektem pożądania ze względu na mechanikę a nie marketingowy bełkot czy elektroniczne zabawki.  Ciekawe czy zostanie również legendą. 

 

Szkoda tylko ze w takiej Australii GR kosztuje około 100tys. pln a nie u nas.  

 

 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2020 o 23:25, Tinuviel napisał:

Zrobić szybką wersję auta, zrobić dużo szumu, wygrać parę wyścigów a klienci zlecą się do salonów i to nie po gr4 ale po zwykłego yarisa bo w szumie medialnym nagle nazwa "yaris" zacznie się wybijać na tle innych miejskich wozidełek. I nie ważne że yaris hybryda ma mało wspólnego z gr4 - klient przyszedł.

Yaris to miejskie wozidło, które kupuje się z powodów ekonomicznych i praktycznych. Klientela na tego typu auta nie siedzi z nosem w YT, nie czyta postów Harrisa, nie przesiaduje na forach podniecając się fajnością zabawki, która ma tyle wspólnego ze „zwyklakiem”, co ja z kierowcą rajdowym. Aby cokolwiek zaczęło się wybijać, musiałyby powstać jakieś wersje pośrednie GR-Line.

 

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Zyzol napisał:

Yaris to miejskie wozidło, które kupuje się z powodów ekonomicznych i praktycznych. Klientela na tego typu auta nie siedzi z nosem w YT, nie czyta postów Harrisa, nie przesiaduje na forach podniecając się fajnością zabawki, która ma tyle wspólnego ze „zwyklakiem”, co ja z kierowcą rajdowym. Aby cokolwiek zaczęło się wybijać, musiałyby powstać jakieś wersje pośrednie GR-Line.

 

 

Nie wiem - może masz rację. Miałem na myśli trochę bardziej to że obecność szybkich aut w ofercie może nakręcać sprzedaż zwykłych. Ludzie chcą RS6, STI, EVO a wyjdą z Salonu z A6, Imprezą, Lancerem (no dobra - może bez tego ostatniego aktualnie) bo wygra rozsądek/finanse. 

 

Chociaż może dziś w suvo-erze już nikt nie zwraca na to uwagę.

 

W dniu 16.11.2020 o 08:46, chojny napisał:

 

Szkoda tylko ze w takiej Australii GR kosztuje około 100tys. pln a nie u nas.  

 

 

o.O tak brutto? McM powinni takiego sobie sprawić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Tinuviel napisał:

o.O tak brutto? McM powinni takiego sobie sprawić :)

 

 

"$39,990 sugerowana cena detaliczna, z bakiem paliwa, ubezpieczeniami, tablicami, podatkami stanowymi i federalnymi" - takie info od gościa który w AU kupił. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2020 o 13:40, kubanow napisał:

A ja mam nadzieje ze ta yaris'ka osiagnie na tyle duzy sukces ze zrobią coś podobnego z Corollą. Bo jednak yaris to maluszek a tutaj jeszcze jest tylko w nadwoziu 3 drzwiowym

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
 

Jest ta nowa Corolla 2.0 GR Hybryda, coś koło 200 koni. Wiem że to nie to, ale bez dwóch zdań z zewnątrz jest piękna, jak nie Toyota...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, chojny napisał:

 

 

"$39,990 sugerowana cena detaliczna, z bakiem paliwa, ubezpieczeniami, tablicami, podatkami stanowymi i federalnymi" - takie info od gościa który w AU kupił. 

 

 

 

Jak to AUD a nie USD to zazdroszczę. Chociaż z drugiej strony pająków nie zazdroszczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Tinuviel napisał:

Miałem na myśli trochę bardziej to że obecność szybkich aut w ofercie może nakręcać sprzedaż zwykłych

Na pewno tak jest. Wydaje mi się jednak, że w tym momencie Toyota zyskuje głównie na tym, że wychodzi z cienia producenta najnudniejszych aut XX-lecia oraz tym, że jednak bardzo dużo się o niej mówi ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.11.2020 o 13:09, antikos napisał:

Jest ta nowa Corolla 2.0 GR Hybryda, coś koło 200 koni. Wiem że to nie to, ale bez dwóch zdań z zewnątrz jest piękna, jak nie Toyota...

 

niby jest, jeździłem tym jak szukałem auta i jakoś tej mocy nie czuć za bardzo

taki szybki dupowóz ale bez szału, dlatego wziąłem proceeda gt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz ktoś z niego zrobi ponad 300+ , wydech sportowy i pęknie 400Nm lekko :) 

PS. już na Polskę zostały pojedyncze sztuki,, mój przyjaciel też zamówił. 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...