Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Auto nie jest limitowane i będzie można je zamówić w każdej chwili jeszcze przez minimum 16 miesięcy.

 

Chief engineer Naohiko Saito said that, “we will continue to produce this car - over 25,000 if enough people want one. That 25k figure isn’t a limit.”

 

„We developed this car as a production model, not a limited model, so we have a good business case about this GR Yaris”

 

BTW. Auto zajebiste ale jeśli ktoś che w nim pośmigać po torze, czyli musi założyć kask to 175 cm wzrostu to max. Przy 180 cm bez kasku jest już też źle.

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Tomek Tomko napisał:

Auto nie jest limitowane i będzie można je zamówić w każdej chwili jeszcze przez minimum 16 miesięcy.

 

Chief engineer Naohiko Saito said that, “we will continue to produce this car - over 25,000 if enough people want one. That 25k figure isn’t a limit.”

 

„We developed this car as a production model, not a limited model, so we have a good business case about this GR Yaris”

 

BTW. Auto zajebiste ale jeśli ktoś che w nim pośmigać po torze, czyli musi założyć kask to 175 cm wzrostu to max. Przy 180 cm bez kasku jest już też źle.

 

No to dla mnie odpada. Na szczęście coraz bardziej dogadujemy sie na torze z moją Nubirką, jest jeszcze co dłubać a i tak do ceny nowego Yarisa daleko bedzie.

A na daily car tez tego nie widzę, tylko jako zabawka na tor. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tsunetomo napisał:

No to dla mnie odpada. Na szczęście coraz bardziej dogadujemy sie na torze z moją Nubirką, jest jeszcze co dłubać a i tak do ceny nowego Yarisa daleko bedzie.

A na daily car tez tego nie widzę, tylko jako zabawka na tor. 

Mysle ze dojechać z domu do pracy OK ale juz wieksze zakupy po drodze czy weekend we dwoje i może być problem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Pyzo napisał:

 

 

 


 

7:56 o.O

Dla porównania:

 

8:06.01    Subaru WRX STi Spec-C

8:06.29    Ford Focus RS (Mk III, 2016)

7:48.80    Mercedes-AMG A 45 S 4Matic+ (W177)

 

7:52.17    Toyota GR Supra (A90/J29)

 

EDIT: 7:56 To nie jest czas całej pętli - mój błąd.

 

Edytowane przez Tinuviel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, -=nikon=- napisał:

To są oficjalne czasy tych samochodów?

 

takie z wiki:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nürburgring_Nordschleife_lap_times

 

Więc oficjalne a czy najlepsze to już ciężko powiedzieć bo jak ktoś tam przyjechał kiedyś Focusem RS na slickach i z dłubniętym silnikiem i zawieszeniem to kto wie jaki czas mógł zrobić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Marek106 napisał:

Ale przecież w Yarisie to jest czas Bridge to Gantry, dużo krócej. I nawet tempo z pewno z wielu względów jakieś szałowe nie jest.

 

Masz rację - nie dopatrzyłem - dzięki za sprostowanie. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.11.2020 o 19:25, _Peter_ napisał:

Sam zacząłem się zastanawiać, czy nie zamówić ale nieopatrznie spojrzałem w ogłoszenia z używanymi m2 i okazało się, że niebezpiecznie blisko cenowo...

nie jestem tutaj obiektywny pewnie, ale wolalbym zdecydowanie uzywane M2, nie ma lepszego drogowego auta w tej kasie imo. Yaris tez super, ale m2 inna liga.

Edytowane przez viggen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, viggen napisał:

nie jestem tutaj obiektywny pewnie, ale wolalbym zdecydowanie uzywane M2, nie ma lepszego drogowego auta w tej kasie imo. Yaris tez super, ale m2 inna liga.

Na Ringu robi czas jak Leon Cupra, może z 2 sekundy są różnicy. Fun car tak,ale czasowo nie skuteczny, szczególnie,że ring to szybkie partie, gdzie ta waga i rwd mu aż tak nie przeszkadzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Marek106 napisał:

Na Ringu robi czas jak Leon Cupra, może z 2 sekundy są różnicy. Fun car tak,ale czasowo nie skuteczny, szczególnie,że ring to szybkie partie, gdzie ta waga i rwd mu aż tak nie przeszkadzają.

Mki zawsze na ringu robiły średnie czasy, porównaj z innych torów , zupełnie inaczej to wygląda, niezmiennia to faktu,że jest to bardziej drogowe auto. Na ulicy nie miałem w niczym tyle funu co w M2.

 

https://fastestlaps.com/comparisons/5r3i8npdkpuj

 

Widac, że na innych torach jest sporo szybsze niż cupra. Honda CTR np na ringu deklasuje m2, a w każdym porównaniu na YT BMW robi lepsze czasy nieco. Mam wrażenie po prostu, że BMW specjalnie nie przykłada wagi do czasów na ringu. Często auta robią tam "oficjalne" czasy na torowej oponie lubi odelzone.

Edytowane przez viggen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.11.2020 o 11:06, viggen napisał:

nie jestem tutaj obiektywny pewnie, ale wolalbym zdecydowanie uzywane M2

Porównywanie używanego samochodu do nowego jest nie na miejscu. Tak moglibyśmy zawsze. Najlepiej to w cenie nowego Yarisa kupić Phaetonaa to bujania się, motocykl na tor, quada do ofrołdu itp.

Wielki szacun dla Toyoty, że mają jaja i możliwości. Podkreślę, że jako jedni z nielicznych dalej nie mają full elektryka i moim zdaniem zrobią na tym kolosalne pieniądze. Dzisiaj zobaczyłem nowego Miraia (uwaga: RWD). Wow. I to zdanie:

 

Dążymy do tego, aby stworzyć samochód, którym klienci będą chcieli jeździć cały czas, samochód o emocjonalnym i atrakcyjnym wyglądzie oraz o dynamicznym i responsywnym prowadzeniu, które może wywołać uśmiech na twarzy kierowcy. Chcę, aby klienci powiedzieli: „Wybrałem Mirai nie dlatego, że jest to FCEV, ale dlatego, że uwielbiam to, jak wygląda i jak się prowadzi; a tak się akurat składa, że jest to FCEV”.

Yoshikazu Tanaka, nowy główny inżynier Mirai

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Michał W. napisał:

Supry to tam nie widzę ale jest za to Celica x2

i super Yaris ;)

 

 

Ja też nie. Toyota się marketingowo jarała nową Suprą a tak zwyczajnie, mechanicznie i samochodowo to Yaris robi szał. 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Porównywanie używanego samochodu do nowego jest nie na miejscu. Tak moglibyśmy zawsze. Najlepiej to w cenie nowego Yarisa kupić Phaetonaa to bujania się, motocykl na tor, quada do ofrołdu itp.

Wielki szacun dla Toyoty, że mają jaja i możliwości. Podkreślę, że jako jedni z nielicznych dalej nie mają full elektryka i moim zdaniem zrobią na tym kolosalne pieniądze. Dzisiaj zobaczyłem nowego Miraia (uwaga: RWD). Wow. I to zdanie:

 

Dążymy do tego, aby stworzyć samochód, którym klienci będą chcieli jeździć cały czas, samochód o emocjonalnym i atrakcyjnym wyglądzie oraz o dynamicznym i responsywnym prowadzeniu, które może wywołać uśmiech na twarzy kierowcy. Chcę, aby klienci powiedzieli: „Wybrałem Mirai nie dlatego, że jest to FCEV, ale dlatego, że uwielbiam to, jak wygląda i jak się prowadzi; a tak się akurat składa, że jest to FCEV”.

Yoshikazu Tanaka, nowy główny inżynier Mirai

To prawda, ale nie ja podniosłem temat, wyraziłem tylko subiektywną opinię. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...