Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawia mnie jedna rzecz - BMW przez wiele lat trzymali się zacisków "pływających", nawet w sportowych modelach, ale ostatnio jednak przeszli na wielo-tłoczek... pewnie coraz wyższa masa to wymusiła?

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gigantyczna galeria Yarisa GR z Goodwood 

 

Toyota-GR-Yaris-Goodwood-05.thumb.jpg.01db9c084694a6442aa5d02540c2d7bd.jpg

 

 

 

https://www.carscoops.com/2020/10/toyota-gr-yaris-makes-dynamic-debut-in-goodwood-among-rally-legends/

 

A tak BTW to przyznam szczerze ze az mnie jest ciężko uwierzyć ze Toyota może robić w tej chwili angażujące jazdą auta sportowe.

 

Mam teraz przez chwilę Toyotę HRV czy jak to się nazywa i tak dretwym i nijakim autem nie jeździłem dawno jezeli kiedykolwiek.......

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, turdziGT napisał:

Gigantyczna galeria Yarisa GR z Goodwood 

 

Toyota-GR-Yaris-Goodwood-05.thumb.jpg.01db9c084694a6442aa5d02540c2d7bd.jpg

 

 

 

https://www.carscoops.com/2020/10/toyota-gr-yaris-makes-dynamic-debut-in-goodwood-among-rally-legends/

 

A tak BTW to przyznam szczerze ze az mnie jest ciężko uwierzyć ze Toyota może robić w tej chwili angażujące jazdą auta sportowe.

 

Mam teraz przez chwilę Toyotę HRV czy jak to się nazywa i tak dretwym i nijakim autem nie jeździłem dawno jezeli kiedykolwiek.......

Supra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, viggen napisał:

Supra?

No tak Supra , GT86 tez  robia ale aż ciezko uwierzyć ze te auta mogą dobrze jezdzic jak spróbujesz jazdy zwykła Toyota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy cenie I30N zaczynającej się od 122500 zł trochę mała różnica, więc obstawiam jednak większą różnicę, albo faktycznie grono potencjalnych nabywców chcących z jakiś względów konkretnie mniejszy model. Inaczej nie widzę wytłumaczenia wyboru zamiast I30N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, KotMorderca napisał:

Przecieki mówią o dość zaporowej cenie za tego i20N  ~115k. Ciekawe jak to wyjdzie w rzeczywistości bo za tą kasę to nie za bardzo powalczą na rynku.

O ile dobrze kojarzę, to 2 lata temu clio rs kosztował około 100k. Za megane rs trzeba było dać co najmniej 124, teraz jest to minimum 150. Zatem cena nie wydaje się być "nierynkowa".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, radekk napisał:

ok, ja rozumiem że ceny idą w górę, ale I30N na dzień dzisiejszy na stronie jest wyceniane na 122500, więc różnica koło 7500 zł. We wspomnianym przez ciebie Clio i Megane jednak było 24000. Jednak znacząca różnica

 

W przypadku renault były to ceny ogłoszone, tutaj rozmawiamy o plotkach. Druga sprawa jest taka, że pewnie i20N pojawi się u nas mniej więcej z liftingiem i30N, a lifting zwykle też "liftuje" ceny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bednarcm napisał:

O ile dobrze kojarzę, to 2 lata temu clio rs kosztował około 100k. Za megane rs trzeba było dać co najmniej 124, teraz jest to minimum 150. Zatem cena nie wydaje się być "nierynkowa".

Fiesta ST2 91150, ST3 103500, Clio RS nie ma obecnie w ofercie, Megane RS 149900, RS Trophy 168900.

Dziwne się te ceny robią i z roku na rok coraz dziwniejsze.

 

3 godziny temu, radekk napisał:

ok, ja rozumiem że ceny idą w górę, ale I30N na dzień dzisiejszy na stronie jest wyceniane na 122500, więc różnica koło 7500 zł. We wspomnianym przez ciebie Clio i Megane jednak było 24000. Jednak znacząca różnica

Tylko i30N nie ma najmniejszego sensu jeżeli nie weźmiesz wersji performance za 144500

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clio RS nie ma w ofercie, ale dobrze wyposażone RS Line, któremu silnikowo i zawieszeniowo jednak sporo brakuje do RS, kosztuje równe 100k, 2x więcej niż wersja podstawowa. W 2018 dobrze wyposażona wersja Intense kosztowała ponad 70k, różnica wynosiła około 30k - ta różnica zaważyła o tym, że w podpisie przy naszym clio nie ma "RS" ;)Z perspektywy czasu żałuję, że się jednak nie przekonałem, bo taniej już nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, KotMorderca napisał:

Tylko i30N nie ma najmniejszego sensu jeżeli nie weźmiesz wersji performance za 144500

To samo może być w przypadku I20. Mówimy póki co o bazowych wersjach bez niczego. A tak samo może być I20 Pref nie za 115 tys tylko za jakieś 137 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, KotMorderca napisał:

Przecieki mówią o dość zaporowej cenie za tego i20N  ~115k. Ciekawe jak to wyjdzie w rzeczywistości bo za tą kasę to nie za bardzo powalczą na rynku.

Powariowali z tymi cenami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, subking napisał:

Nagle ta toyota yaris gr nabiera większej mocy. Mam subaru,stare. Mam 2 letnie i30N i teraz uśmiecham się w stronę małej toyoty. Jednak napęd i waga to czar. Tylko czemu 3 cylindry?? :((

Głównie waga, potem ekonomia. Trzy cylindry bardziej przeszkadzają mentalnie niż realnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...