Zyzol Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał: tyle sie rozpisaliscie o wygladzie tej Bemki, ale nikt nie napisal, ze to jest... FWD myślałem, że ten punkt jest oczywisty w białym chyba ciut lepiej? Niewiele lepiej, ale zawsze lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Proporcje tego auta sa fatalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Ale sie Leszek nagestykulowal w tych piecu zdaniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 8 godzin temu, eddie_gt4 napisał: pojawily sie szpiegowskie foty N'ki po FL https://www.pistonheads.com/news/ph-korean-cars/2020-hyundai-i30-n-to-get-dct-and-new-exhaust/41126 https://www.motor1.com/photos/700907/hyundai-i30-fastback-n-facelift-spy-photos/ Grubo ją poprzykrywali. Czyżby taką petardę szykowali? Felgi wyglądają jakby szprychy były grubości słonych paluszków. Cóż. Oby tylko wyszło im 4x4 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 A coś już wiadomo że ma być to 4x4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fyrkes Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 (edytowane) Patrząc na Trophy-RR to szykuje się coraz mocniejsze odchudzanie aut. Zadziwiła mnie bardzo kwestia mniejszego wyświetlacza na którym zaoszczędzili 200g!!! Z tego co czytałem typeR po nowy rekord idzie bez klimy, też bez tylnych siedzeń plus elementy budy z carbonu. Za chwile będę lekkie jak auta GSMP. Edytowane 16 Października 2019 przez Fyrkes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 23 minuty temu, radekk napisał: A coś już wiadomo że ma być to 4x4? Biermann mowil jakos, ze nie widzi potrzeby AWD bez ekstremalnego skoku w mocy... wiec imho FL N'ka pozostanie FWD, ale otrzyma lekki zastrzyk mocy + opcjonalne "mokre" DCT 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Walka o rekord jakby to było nie wiadomo co zobaczymy co w przyszłym roku pokaże specjalna edycja CTRa która będzie lżejsza z poprawioną zawiechą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki84 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Zastanawia mnie jak na sprzedaż auta przekłada się ustanowienie rekordu przejazdu na torze?? Sa na to jakieś dane pokazujące zależność czasu i miejsca na tabeli wyników do liczby sprzedanych egzemplarzy, czy chodzi tylko o prestiż?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 6 minut temu, miki84 napisał: Zastanawia mnie jak na sprzedaż auta przekłada się ustanowienie rekordu przejazdu na torze?? Sa na to jakieś dane pokazujące zależność czasu i miejsca na tabeli wyników do liczby sprzedanych egzemplarzy, czy chodzi tylko o prestiż?? Chyba chodzi o obciach związany z tym, ze firma, która posiada zespół w F1 nie potrafi stworzyć bomby na wzór poprzedniego RSa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 3 godziny temu, Fyrkes napisał: Patrząc na Trophy-RR to szykuje się coraz mocniejsze odchudzanie aut. Zadziwiła mnie bardzo kwestia mniejszego wyświetlacza na którym zaoszczędzili 200g!!! Z tego co czytałem typeR po nowy rekord idzie bez klimy, też bez tylnych siedzeń plus elementy budy z carbonu. Za chwile będę lekkie jak auta GSMP. I jakie to ma mieć niby przełożenie na samochod dostępny w salonie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fyrkes Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 28 minut temu, turdziGT napisał: I jakie to ma mieć niby przełożenie na samochod dostępny w salonie ? Limitowane edycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 No tak za dwa razy tyle.Szczerze to bardziej propozycje dla fanatyków marki czy kolekcjonerów.Gwarantuje ci se przeciętny kierowca nie bardzo poczuje różnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 9 godzin temu, turdziGT napisał: Gwarantuje ci se przeciętny kierowca nie bardzo poczuje różnice. Przeciętny kierowca który kupuje takie auto powinien się skonsultować z psychiatrą. To jest zabawka na tor i w zasadzie tylko na tor. Zamiast budować sobie samochód za podobne pieniądze bazujący na seryjnym aucie, idziesz do salonu i kupujesz sobie gotowca. Tak ja to widzę. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Coś francuskiego https://spidersweb.pl/autoblog/renault-megane-rs-trophy-r-2020/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 240kpln - sporo nawet jak na limitowaną wersję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Prawie dwa razy tyle co bazowy model.Powariowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Dzisiaj widziałem jakąś Megankę miała tyle jakiś dokładek aerodynamicznych, spojlerów, splitterów, dyfuzorów że aż bałbym się tym jechać po zwykłej drodze. Nie wiem czy to seryjne czy jakiś pakiet, ale wyglądało jakby zjeżdżając z lawety zabłądził i zamiast na nitkę toru pojechał na miasto. W sumie było to w pobliżu Toru Poznań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 (edytowane) 8 godzin temu, kubanow napisał: 240kpln - sporo nawet jak na limitowaną wersję Jak policzysz cenę tych wszystkich karbonów, ceramicznych hamulców, zawiasu itd. to się okaże że cena wcale nie jest specjalnie przesadzona. Na ten samochód nie można patrzeć jak na megankę dupowóz. To jest zabawka zbudowana na tor i jako taka, moim zdaniem, cenę ma adekwatną. Każdy kto budował samochód do motorsportu wie ile to kosztuje. Sporo osób patrzy na to na zasadzie: Panie 240k za megankę, ja to sobie Audi A4 w kombi kupię za to. Moim zdaniem to złe podejście. To nawet nie jest konkurencja dla Civica Type R. To są samochody do różnych rzeczy. Czego mi brakuje w tym aucie to rollbara/półklatki na wzór tych z Porsche. Jest tylko rozpórka do szelkowych pasów. Skoro nie ma już kanapy z tyłu to taki rollbar byłby imho dobrym rozwiązaniem. Edytowane 18 Października 2019 przez matros1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Kupujesz CTRa za 150k. Do tego zawias i opona, wywalasz kanape z tylu i robisz ta Meganke nie przerywajac snu. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 (edytowane) To ile ten CTR będzie kosztował jak dodasz Ohlinsa, ceramiczne hamulce i karbony? No i utrzymasz przy tym gwarancję na samochód. Edytowane 18 Października 2019 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Teraz, matros1 napisał: To ile ten CTR będzie kosztował jak dodasz Ohlinsa, ceramiczne hamulce i karbony? 240tys. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 A kto powiedzial, ze trzeba tam dodawac np. ceramiczne hamulce? Jakby wymienic te wszystkie graty do poziomu Megane to nawet bym CTRem nie startowal bo on stojac w miejscu zrobi lepszy czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Aha, no to faktycznie nie ma sensu tego CTR'a przerabiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się