Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Ja myślę, że te przecieki do sieci były ustawione by rozgrzać internet kontrowersyjnym wyglądem. Teraz spece od reklamy w BMW zacierają ręce bo wszyscy o nich piszą i oczekują prezentacji a jak przyjdzie co do czego dostaniemy "tradycyjną" eMkę z typowym grillem. ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Tommo napisał:

Zluzujcie gumki.

 

W 2001 roku pokazano to:

 

bmw-serii-7-4-616x462-5fd4fe8feb.jpg

 

i Ziemia się zatrzęsła. A po kilku latach okazał się hitem rynkowym :)

 

 

Z tego co pamietam to mało kto to chciał, jedna wielka klapa. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Elvisiak napisał:

Z tego co wyczytałem w innej części internetów, to Beaver grill ma być w M4, za to w M3 ma pozostać grill w ludzkim rozmiarze. Pożyjemy, zobaczymy ;)

 

 

I to by było fajne rozwiązanie. Klasycznie w M3 i awangardowo w M4.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Tommo napisał:

Zluzujcie gumki.

 

W 2001 roku pokazano to:

 

bmw-serii-7-4-616x462-5fd4fe8feb.jpg

 

i Ziemia się zatrzęsła. A po kilku latach okazał się hitem rynkowym :)

Nigdy nie byla hitem, moze nie tak klapa jak phaeton, ale hit to przegiecie w druga strone. sprzedano tego tyle co wczeniejszego modelu E38,

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Korton napisał:

Nigdy nie byla hitem, moze nie tak klapa jak phaeton, ale hit to przegiecie w druga strone. sprzedano tego tyle co wczeniejszego modelu E38,

Sprzedano ponad 3 tys. sztuk więcej od E38. Więc mimo bardzo kontrowersyjnego wyglądu, model osiągnął sukces. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tommo napisał:

Sprzedano ponad 3 tys. sztuk więcej od E38

Faktycznie ciekawe. Smukła sarna została zastąpiona tłustym wielorybem, który dodatkowo lepiej się sprzedał...:unsure:

 

a u HH:

 

 


ten ciągły „popcorn” w A45 (pewnie podbijamy przez głośniki ;) ) chyba musi być męczący na dłuższą metę

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem nowe M340i Touring.Wyglada swietnie aż żal ze Mki nie chcą robić :(

Jezeli cos mozna krytykować to szkoda ze nie bliżej 400 KM biorąc pod uwage ze M3 ma mieć 500.

 

IMG_7479.thumb.JPG.1c4eee0d483dc09b59db57ccbb73b70c.JPG

 

IMG_7480.thumb.JPG.4a5e01b76443262fed1732bd7a606d19.JPG

 

IMG_7477.thumb.JPG.f2e500ea97728f885e98a489fdd82ccf.JPGIMG_7476.thumb.JPG.c5b4fde4a4739a17607da28fa781f1c3.JPGIMG_7474.thumb.JPG.d407a8a612988f441530ccdd36c25737.JPG

 

 

IMG_7478.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież ta nowa ma jakoś koło 370 to już naprawdę fajnie to musi jeździć. Pewnie jakiś lekki programik i 400 pęknie bez większych problemów.

Kolega taka kupił, tyle że sedana, fajny sleeper. Od zwykłej chyba tylko wyróżnia ją faktura przedniego grilla i końcówki wydechu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał:

No tak ale C43 ma 390KM

wiesz Audi obecnienma 347:P, w dodatku w dieslu:biglol::rolleyes:, więc jak widać może być gorzej:mrgreen: BMW ma 16 KM mniej od C43 więc jakiejś przepaści nie ma. Momentu wprawdzie o 20 niutków mniej ale osiągane szybciej i w szerszym zakresie obrotów. Więc jechać wcale gorzej nie musi, a już tym bardziej w codziennym użytkowaniu nie musi być to odczuwalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, turdziGT napisał:

Nie no tak ale w obecnej generacji ta różnica do Mki byla mniejsza.

w generacji F było koło 100KM różnicy, a teraz ile ma być?

26 minut temu, Zyzol napisał:

C43 jest 0,3 sek. wolniejsze na papierze, więc jest raczej odwrotnie ;) 

ale że do 100? jak patrze teraz na dane autocentrum to tam akurat odwrotnie podane C43 4.0, 340 4,4 ( mówię o sedanach) więc jak masz gdzieś info odwrotne to pytanie jak w rzeczywistości to wypada, ja zakładam że porównywalnie będzie, a już tym bardziej na co dzień, bo te różnice moga mieć takie znaczenie na zwyczajną jazdę jak te wszystkie urwane sek na jakimś torze przez dany samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, radekk napisał:

w generacji F było koło 100KM różnicy, a teraz ile ma być?

ale że do 100? jak patrze teraz na dane autocentrum to tam akurat odwrotnie podane C43 4.0, 340 4,4 ( mówię o sedanach) więc jak masz gdzieś info odwrotne to pytanie jak w rzeczywistości to wypada, ja zakładam że porównywalnie będzie, a już tym bardziej na co dzień, bo te różnice moga mieć takie znaczenie na zwyczajną jazdę jak te wszystkie urwane sek na jakimś torze przez dany samochód.

Na stronie AMG podają 4,7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...