Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, viggen napisał:

Ktos wie czy poza moca sa jakies róznice miedzy a45 i a45s? 

W sumie większość tego co ma wersja S można dokupić do zwykłego. S ma w standardzie hamulce 6 tłoczkowe, a nie 4 do tego zwiększony v max do 270 czy drift mode.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, viggen napisał:

W sumie opinia Harris'a jest dla mnie znacząca , ale to jedyny gość chyba, który do tej pory zjechał to auto, poza nim raczej pozytywny feedback od dziennikarzy. Ktos wie czy poza moca sa jakies róznice miedzy a45 i a45s? 

To prawda i kazdy ma prawo sie pomylić od czasu do czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, chojny napisał:

 

Daj spokój, toporne to jak Imscher w Oplu w latach 90tych. 

 

 

Dla mnie to wyglada jakby mialo wejsc jeszcze na ten "dyfuzor" cos, nie chce mi sie wierzyc zeby taka kupe zrobili, chociaz ostatnio po BMW sie mozna wszystkiego spodziewac

Edytowane przez viggen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, viggen napisał:

Dla mnie to wyglada jakby mialo wejsc jeszcze na ten "dyfuzor" cos, nie chce mi sie wierzyc zeby taka kupe zrobili, chociaz ostatnio po BMW sie mozna wszystkiego spodziewac

 

Widziałeś jak to ma wyglądać z przodu?

 

Mam nadzieję że wizualizacje w sieci to tylko wymysły i straszaki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, viggen napisał:

Dla mnie to wyglada jakby mialo wejsc jeszcze na ten "dyfuzor" cos, nie chce mi sie wierzyc zeby taka kupe zrobili, chociaz ostatnio po BMW sie mozna wszystkiego spodziewac

Cóż, seryjnie dadzą kupę. W opcji za 6k będzie akcesoryjny M Performance. Każdy zamówi i kasa będzie się zgadzać ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, turdziGT napisał:

Zobaczymy bo ujęcie też nie pomaga 

kiedyś były samochody któremu jakie by się nie zrobiło zdjęcie, wyglądało i tak dobrze, obecnie w wielu przypadkach trzeba zrobić dobre ujęcie żeby jakoś wyglądało;):P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz tez takie sa.Ja sie nie wypowiadam na razie bo na tym zdjęciu nawet koł dobrze nie widac.Jedno jest pewne , sadzać po zdjęciach szpiegowskich i nowej 3 to M3 ma wszystkie cechy ładnego samochodu pod warunkiem ze czegoś z grillem nie wymodza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ja się śmieje. Bo wyobraziłem sobie to na zasadzie, moja multipla jest ładna, jak podchodzę z zamkniętymi oczyma to mi się podoba. I trochę tak z tym odpowiednim kątem.
3ka akurat jest ok, wiec zakładam że będzie fajna, jedyną obawę mam co do przedniego grilla, co tam wymyśla, np cisnąć koszty zaadoptują żywcem ten z BMW 7:D

Mi nawet ta nowa 1ka się podoba, jedyne co mnie smuci to technika w nią wrzucona w porównaniu z poprzednią. Ale jak chodzi o wygląd to mi pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, radekk napisał:

 

Mi nawet ta nowa 1ka się podoba, jedyne co mnie smuci to technika w nią wrzucona w porównaniu z poprzednią. Ale jak chodzi o wygląd to mi pasuje.

 

Cos za cos z wyglądu o niebo lepsza i teoretycznie z technika bardzie pasująca do rozmiarów jak i przeznaczenia auta.

Poprzednia mogła byc najlepiej jeżdżącym autem na świecie ale dla mnie wygla dyskwalifikował ten samochod kompletnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, radekk napisał:

kiedyś były samochody któremu jakie by się nie zrobiło zdjęcie, wyglądało i tak dobrze, obecnie w wielu przypadkach trzeba zrobić dobre ujęcie żeby jakoś wyglądało;):P

Generalnie to najlepiej zobaczyć na żywo :) Często coś, co na zdjęciach wygląda lipnie, w realu sprawia zdecydowanie lepsze wrażenie.

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, turdziGT napisał:

Jedno jest pewne , sadzać po zdjęciach szpiegowskich i nowej 3 to M3 ma wszystkie cechy ładnego samochodu pod warunkiem ze czegoś z grillem nie wymodza.

Wymodzą na pewno, pytanie czy będzie to do przełknięcia dla zainteresowanych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, turdziGT napisał:

 

Cos za cos z wyglądu o niebo lepsza i teoretycznie z technika bardzie pasująca do rozmiarów jak i przeznaczenia auta.

Poprzednia mogła byc najlepiej jeżdżącym autem na świecie ale dla mnie wygla dyskwalifikował ten samochod kompletnie.

zawsze można sobie mówić że 1-ka pierwszej generacji była jeszcze gorsza:biglol:

Obecna zarówno z zewnątrz, a powiedziałbym że w środek to jeszcze większy przeskok na plus. Już nawet przeżyłbym te 4 cylindry (choć niechętnie), ale to usytuowanie w poprzek i przed osią:( do tego w starej był ZF. Teraz to takie trochę jak każde inne tego typu auto tylko inaczej opakowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Zyzol napisał:

Generalnie to najlepiej zobaczyć na żywo :) Często coś, co na zdjęciach wygląda lipnie, w realu sprawia zdecydowanie lepsze wrażenie.

to oczywiste, czasami jak patrzę na jakieś zdjęcia RR Cullinan to pod niektórymi kątami nawet ujdzie, na żywo mam odruch wymiotny:biglol: tu też licze że tak będzie tyle że w druga stronę

 

5 minut temu, Zyzol napisał:

Wymodzą na pewno, pytanie czy będzie to do przełknięcia dla zainteresowanych

dla kogoś jak najbardziej do przełknięcia, pytanie czy dla większości czy jednak dla nas, czyli mniejszości;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Zyzol napisał:

Wymodzą na pewno, pytanie czy będzie to do przełknięcia dla zainteresowanych

Pamietam ze gdzies pisali ze BMW duże grile zostawia tylko dla 7 i X7.

Ja jestem spokojny o nowe M3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, radekk napisał:

zawsze można sobie mówić że 1-ka pierwszej generacji była jeszcze gorsza:biglol:

Obecna zarówno z zewnątrz, a powiedziałbym że w środek to jeszcze większy przeskok na plus. Już nawet przeżyłbym te 4 cylindry (choć niechętnie), ale to usytuowanie w poprzek i przed osią:( do tego w starej był ZF. Teraz to takie trochę jak każde inne tego typu auto tylko inaczej opakowane.

No tak ale każde auto z tego segmentu ma wlasnie taki layout łącznie z najbliższa konkurencja wiec ciezko ich winić.Dla przeciętnego użytkownika ktory pewnie nawet nie wiedzal na ktore koła idzie napęd różnica ciężka do zauważenia a mnóstwo plusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...