Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie bardzo sie znam na grupie VW, ale w czym to ma być takie mega fajne, skoro Golfa R uznajemy za niefajnego, bo jest Golfem? :)

Z zalozenia sportowe Seaty sa bardziej sportowe niz odpowiednik VW to raz , tansze to dwa wyglada lepiej to trzy i Nie jest Golfem to cztery :)

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 4x4 to bedzie mega fajna alternatywa auta rodzinnego

 

RS6 dla plebsu :lol:

 

a na powaznie, w odpowiednim kolorze takie kombi to moze byc niezly sleeper B)

 

Golf R z tym swoim wydechem, imho, troszke ostentacyjny jest... Szkoda, ze Skoda Octavia RS 4x4 jest tylko "w dizlu" (widocznie marketingowcy od VAG tak to sobie wymyslili)

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plebs nie plebs chętnie bym zanabyl ale u mnie nie ma :(

 

tez bym chetnie ujezdzal takie kombi (jak juz kiedys pisalem, obecny Leon ST to jedne z ladniejszych kombi na rynku - zgrabne, proporcjonalne, no i bez tych durnych "furtek" w kazdych drzwiach, jak np. w Levorgu :toobad::facepalm: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie wiem o co chodzi z tymi "furtkami"...

Dosyć drogi ten Leon. Skonfigurowałem to co jest dostępne w tej chwili (sedan, z manualem 290 km). Myślałem, że mój 308 był drogi ;-) W porównywalnej konfiguracji wyszło mi 167 581 zł. Z jednej strony fajnie, że w grupie VAG możesz sobie prawie dowolnie skonfigurować auto, ale to co podaje cennik mocno odbiega od tego czym się finalnie jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z jednej strony fajnie, że w grupie VAG możesz sobie prawie dowolnie skonfigurować auto, ale to co podaje cennik mocno odbiega od tego czym się finalnie jeździ.
 

 

 

tzn. ?

 

Cena katalogowa: 124,700 zł. Bez szaleństw dodałem akcesoriów za 43.000 zł

 

Ze wszystkim robi się 194 314 zł (prawie 70.000 za akcesoria) - oczywiście pomijałem wykładziny do bagażnika, uchwyty na rowery itp

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie wiem o co chodzi z tymi "furtkami"...

 

chdzi o te szpetne dodatkowe ramki/slupki/furtki w szybach drzwi... bez nich auto wyglada znacznie lepiej, imho

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stalo sie.... mnie rowniez dopadla ta Wasza "Hot Hatch Hysteria" i choc przymierzalem sie do najnowszego WRX STI to jednak zakupilem cos zupelnie innego i odbieram dokladnie za tydzien...

Do tej pory mialem 2 Subaru... WRX 07 i WRX STI MY11 (mam do teraz). Bardzo spodobal mi sie najnowszy i nadal uwazam, ze jest z zewnatrz super... Jednak nadal ma te sama jednostke napedowa co mam dzis, ta sama skrzynia i napedy... Bilem sie dlugo z myslami ale jednak poszedlem w inne klimaty. Zakupilem CLA 45 AMG z silnikiem po lifcie 381 PS.

Nie chce wypisywac co zawazylo na decyzji bo to forum Subaru i nie chce reklamowac obcej marki... Najbardziej bedzie mi brakowalo Rajdowego Klimatu.... ale moze kiedys znow zakupie WRX STI...

 

 

Jak odbiore autko, to wrzuce kilka fot bo w koncu Temat pasuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stalo sie.... mnie rowniez dopadla ta Wasza "Hot Hatch Hysteria" i choc przymierzalem sie do najnowszego WRX STI to jednak zakupilem cos zupelnie innego i odbieram dokladnie za tydzien...

Do tej pory mialem 2 Subaru... WRX 07 i WRX STI MY11 (mam do teraz). Bardzo spodobal mi sie najnowszy i nadal uwazam, ze jest z zewnatrz super... Jednak nadal ma te sama jednostke napedowa co mam dzis, ta sama skrzynia i napedy... Bilem sie dlugo z myslami ale jednak poszedlem w inne klimaty. Zakupilem CLA 45 AMG z silnikiem po lifcie 381 PS.

Nie chce wypisywac co zawazylo na decyzji bo to forum Subaru i nie chce reklamowac obcej marki... Najbardziej bedzie mi brakowalo Rajdowego Klimatu.... ale moze kiedys znow zakupie WRX STI...

 

 

Jak odbiore autko, to wrzuce kilka fot bo w koncu Temat pasuje :)

Gratulacje, w sumie racja, zamienilbys ta sama juz leciwa mechanike ktora siedzie juz w 3 z kolei modelu na nowsze opakowanie. Nowego wyboru nie komentuje, bo to sa juz gusta, ale osiagi to bedzie mialo zacne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Zakupilem CLA 45 AMG z silnikiem po lifcie 381 PS.

Nie chce wypisywac co zawazylo na decyzji bo to forum Subaru i nie chce reklamowac obcej marki... Najbardziej bedzie mi brakowalo Rajdowego Klimatu.... ale moze kiedys znow zakupie WRX STI...

 

 

Jak odbiore autko, to wrzuce kilka fot bo w koncu Temat pasuje :)

 

Super wybór, chętnie bym poczytał o Twoich powodach i oczywiście czekam na fotki oraz na wrażenia z jazdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, ze auto odbiore jeszcze w tym tyg... zdjecia napewno sie pojawia

 

Właśnie, powody podjęcia takiej decyzji są chyba dla wszystkich czytających ten temat najistotniejsze.

 

 

 

Nie chce wypisywac co zawazylo na decyzji bo to forum Subaru i nie chce reklamowac obcej marki... Najbardziej bedzie mi brakowalo Rajdowego Klimatu.... ale moze kiedys znow zakupie WRX STI...

 

 

Jak odbiore autko, to wrzuce kilka fot bo w koncu Temat pasuje :)

 

Super wybór, chętnie bym poczytał o Twoich powodach i oczywiście czekam na fotki oraz na wrażenia z jazdy :)

 

... tak naprawde nie zwracalem na ten model wiekszej uwagi ale spodobalo mi sie, co Miko Marczyk wyprawial A 45 AMG (ten sam silnik i naped) i to juz troche dalo mi do myslenia... pozniej spotkanie na miescie i zaczely sie rozwazania...

Napisze wam szczerze.... jako, ze mam swoja firme i spotykam sie z klientami, strasznie denerwowaly mnie teksty typu: "ale sobie Pan spoiler zamontowal" - uznalem - ok to Niemcy i nie maja zadnego pojecia...

Ale jezdzac samochodami kolegow (BMW 5 2014 czy nowe E-Klasse) troche mialem zal, ze moj STI mimo, ze nie najstarszy, to jednak jakos daleko odbiega wykoczeniami i solidnoscia od  tych aut. Wiem.... to nie ta klasa aut i nie ten klimat - Racja!!

Ale jednak cos w tym jest. Cos, co mnie bardziej przekonalo:

Skrzynia AMG bardzo szybka - 7 stopniowa i zmiana biegow w Manetkach

Silnik mega elastyczny 475 Nm  - skladany recznie i fabrycznie "zakuty!!"

Na desce rozdzielczej mam "Manu" AMG i  wyswietlane sa najwazniejsze parametry - w tym Temp Oleju!

Przyspieszenie 4,2 do setki

Jakosc wykonczenia naprawde dobra

Bagaznik 470 litrow to o 10l wiecej niz w nowym WRX STI (zadna roznica ale jednak)

Siedzenia i pozycja za kier. mega klimatyczna (nisko i twardo)

Kierownica AMG Performance  z elementami Alkantary i czerwona napa na godz, 12tej. (typowo sportowy klimat)

Spalanie wedlug producenta o wiele!!! nizsze niz w STI ( z tym nie mam problemu bo auto i tak tylko weekendowo i czasem w tyg. uzywalem) ale jesli juz jakis Urlopik to nie ukrywam, ze to nie mala zaleta.

Wydech mam rowniez AMG Performance, wiec bedzie milo dla ucha (Boxer i tak bardziej mi sie podoba i tego juz chyba nie zmienie)

Hamulce naprawde Mega (w STI jest maly niedosyt)

Tematu wyposazenia nie bede podnosil bo to rzeka....

 

Napewno nadal bede polecal kazdemu STI bo auto jest piekne!!! Daje mnostwo radosci i nie jest tak "przecietne" jak moj CLA 45 AMG. Tego naprawde bedzie mi brakowac!!! Jednak byloby to moje 3cie Subaru z praktycznie tym samym silnikiem a ja zbyt mocno kocham motoryzacje, by nie sprobowac innej szkoly budowania pojazdow...

 

Puki co moje STI jeszcze mam i nie ukrywam, ze to auto nadal potrafi mnie MEGA pozytywnie zaskoczyc!!!!

 

Zdjecia AMG wrzuce jak tylko autko stanie w garazu...

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Silnik mega elastyczny 475 Nm - skladany recznie

Marketing działa.

Silnik AMG jest tak samo składany "ręcznie" jak jakiś zwykły, 3-cylindrowy 1.0.

Niech będzie składany jak chce i przez kogo popadnie, jest zakuty i nie ma problemu z Upg Edytowane przez Pawlo20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Silnik mega elastyczny 475 Nm - skladany recznie

Marketing działa.

Silnik AMG jest tak samo składany "ręcznie" jak jakiś zwykły, 3-cylindrowy 1.0.

 

 

Ja też tak uważam, kiedyś w TG mówili, że kilkadziesiąt tysięcy silników rocznie robią i po prostu nie ma szans żeby go składać ręcznie, natomiast podobno kontrola jakości nadrabia, że jego produkcji pilnują pojedynczy inż. itp. itd.

​Ale fakt faktem jest zakuty i to jest git :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Silnik mega elastyczny 475 Nm - skladany recznie

Marketing działa.

Silnik AMG jest tak samo składany "ręcznie" jak jakiś zwykły, 3-cylindrowy 1.0.

 

 

Ja też tak uważam, kiedyś w TG mówili, że kilkadziesiąt tysięcy silników rocznie robią i po prostu nie ma szans żeby go składać ręcznie, natomiast podobno kontrola jakości nadrabia, że jego produkcji pilnują pojedynczy inż. itp. itd.

​Ale fakt faktem jest zakuty i to jest git :D

 

 

Tutaj fajny artykul, mozna se przetlumaczyc via google translate: http://motor.ru/articles/2016/06/21/amgfactory/

 

c7bfc208d45af14f3c5128428f66e385aa22227d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...