Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Sa plusy i minusy z minusów to co mówisz i dźwięk z plusów lżejszy silnik , lepszy balans = leprze prowadzenie , mniejsze spalanie , akcyza i cło i podatki tak ze zależy na co sie patrzy.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem fanem lżejszych silników i takie zakute A45 to dla mnie ideał w cywilnym aucie do zabawy :) choć oczywiście krowy typu E63 czy RS6 też fajnie by było mieć :D Natomiast do mocnych zabaw mam w planie Fiestę Proto lub Mirage Proto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem fanem lżejszych silników i takie zakute A45 to dla mnie ideał w cywilnym aucie do zabawy :) choć oczywiście krowy typu E63 czy RS6 też fajnie by było mieć :D Natomiast do mocnych zabaw mam w planie Fiestę Proto lub Mirage Proto :)

Pokażcie mi wiarygodne źródło ze w A45 są kute tłoki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem fanem lżejszych silników i takie zakute A45 to dla mnie ideał w cywilnym aucie do zabawy :) choć oczywiście krowy typu E63 czy RS6 też fajnie by było mieć :D Natomiast do mocnych zabaw mam w planie Fiestę Proto lub Mirage Proto :)

To zalezy do czego i kto czego szuka.

Ja w tej chili juz wiem ze doroslem do wiekszego silnika i moj nastepmy samochod ( prawdopodobnie tez Audi ) bedzie mial V6

Sory za lamerskie pytanie ale co oznacza "proto"?

http://www.sport.dytko.pl/?go=news&id=1417771376

 

 

http://www.stecmotorsport.eu/index.php/projekty/3-ford-fiesta-proto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja też jestem fanem lżejszych silników i takie zakute A45 to dla mnie ideał w cywilnym aucie do zabawy :) choć oczywiście krowy typu E63 czy RS6 też fajnie by było mieć :D Natomiast do mocnych zabaw mam w planie Fiestę Proto lub Mirage Proto :)

Pokażcie mi wiarygodne źródło ze w A45 są kute tłoki .

 

 

Tak na szybko 2 linki, ale nie wiem ile w nich wiarygodności:

http://www.autoevolution.com/news/m133-the-first-four-cylinder-turbo-mercedes-amg-engine-explained-56856.html

http://australiancar.reviews/mercedesbenz_M133.php

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jestem fanem lżejszych silników i takie zakute A45 to dla mnie ideał w cywilnym aucie do zabawy :) choć oczywiście krowy typu E63 czy RS6 też fajnie by było mieć :D Natomiast do mocnych zabaw mam w planie Fiestę Proto lub Mirage Proto :)

 

Pokażcie mi wiarygodne źródło ze w A45 są kute tłoki .

 

Tak na szybko 2 linki, ale nie wiem ile w nich wiarygodności:

http://www.autoevolution.com/news/m133-the-first-four-cylinder-turbo-mercedes-amg-engine-explained-56856.html

http://australiancar.reviews/mercedesbenz_M133.php[/

Dziękuje , jeśli wierzyć tym informacja , to rzeczywiście są kute tłoki , korby itd . Szacun !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ciekawosta wyglada na to ze S4 , 340i i C43 AMG bedą mieli konkurenta w postaci mocniejszej odmiany Giuli Veloce.Nic tylko sie cieszyć i modlić o kombi :)http://www.motor1.com/news/131243/alfa-giulia-veloce-to-launch/

Piękne auto, parametry też. Jest jedna wada, alfa ma 350KM z 2.0 i można powiedzieć, że to już gdzieś przy granicy tego co można w cywilnym aucie wyciągnąć z 2.0. Konkurenci mają podobną moc, ale przy większej pojemności i liczbie cylindrów, więc tam rezerwy są dużo wyższe, +100KM nie ma problemu.Jak się nie myśli o modach, itp. to wtedy tej wady nie ma, może jeszcze, że większy silnik będzie miał lepszy dół.

AMG w A45 i CLA45 2.0 ostatnio podnioslo moc z 360 na 381 PS. czy to juz limity to watpie. Ja mam ten silnik 381 i z elastycznoscia od dolu nie ma problemu ale mysle, ze to tez zasluga 7 stopniowej skrzyni. Mam wrazenie, ze Technika poszla mocno do przodu i ciezko dzis mowic o stereotypach typu pojemnosc itd...

Pewne jest natomiast, ze wiekszy silnik daje wiecej mozliwosci dla kogos, kto chce poprawiac fabryke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forach sporo widać A45 z mocami rzędu 430-440 KM i śmigają już ładne tysiące km bez problemów, w zasadzie tylko kwestia mapy, dolotu i wydechu (trochę jak w Evo), z silnikami i turbo nic nie grzebią z tego co czytałem.

 

Co do skrzyni to miałem okazję trochę z nią pojeździć (9G też trochę jeździiłem) i jestem pod jej wrażeniem, Miko Marczyk też sobie chwalił - wspominał tylko że na Bednarach kilka razy się trochę "pogubiła" ale przy tak ostrej długotrwałej jeździe jak na Bednarach to pewnie każda skrzynia ma prawo się pogubić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forach sporo widać A45 z mocami rzędu 430-440 KM i śmigają już ładne tysiące km bez problemów, w zasadzie tylko kwestia mapy, dolotu i wydechu (trochę jak w Evo), z silnikami i turbo nic nie grzebią z tego co czytałem.

 

Co do skrzyni to miałem okazję trochę z nią pojeździć (9G też trochę jeździiłem) i jestem pod jej wrażeniem, Miko Marczyk też sobie chwalił - wspominał tylko że na Bednarach kilka razy się trochę "pogubiła" ale przy tak ostrej długotrwałej jeździe jak na Bednarach to pewnie każda skrzynia ma prawo się pogubić.

No ok, ale potencjal i tak slabszy np w porownaniu do S4 (3.0 z kompresorem), gdzie samym programem i kolkiem mniejszym robia 450KM, a to prosta modyfikacja dopiero. Nie powiem A45 ma super osiagi jak na 2.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest wzgledne i bo kazdy silnik ma szok potencjal i jest troche inaczej poprojektowany.z VAGowskiego 2.0 TSI ktory ma 211 wyciaga sie 370 KM bez ruszania czegokolwiek w silniku trzeba tylko wydech i turbo wymienic na K04 czyli z Rki/S3

Ale zasadniczo om bardziej wysilona moc z Litra tym czezej o dodatkowe KM Wiec Nie zaskakuje mine ze z A45 ciezko cos wiecej wycisnąć ale pytanie po co.Przy takich osiagacha mozna przy serii zostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na forach sporo widać A45 z mocami rzędu 430-440 KM i śmigają już ładne tysiące km bez problemów, w zasadzie tylko kwestia mapy, dolotu i wydechu (trochę jak w Evo), z silnikami i turbo nic nie grzebią z tego co czytałem.

 

Co do skrzyni to miałem okazję trochę z nią pojeździć (9G też trochę jeździiłem) i jestem pod jej wrażeniem, Miko Marczyk też sobie chwalił - wspominał tylko że na Bednarach kilka razy się trochę "pogubiła" ale przy tak ostrej długotrwałej jeździe jak na Bednarach to pewnie każda skrzynia ma prawo się pogubić.

No ok, ale potencjal i tak slabszy np w porownaniu do S4 (3.0 z kompresorem), gdzie samym programem i kolkiem mniejszym robia 450KM, a to prosta modyfikacja dopiero. Nie powiem A45 ma super osiagi jak na 2.0.

 

 

Wśród 2.0 A45 ma pewnie największy potencjał jak na seryjny silnik, 3.0 i więcej mają pewnie większy potencjał. Mercedes ma także w swojej ofercie 3.0 V6 ale na razie zostają przy 367 KM z tym silnikiem (np. w C-klasie 45 i GLC 45). Są natomiast dostępne boxy na 440 KM i 600 NM więc możliwości w tym silniku też są.

Edytowane przez Paweł_P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dziękuje , jeśli wierzyć tym informacja , to rzeczywiście są kute tłoki , korby itd . Szacun !

 

No wreszcie wracają do starych, dobrych rozwiązań! W latach 90' seryjne, zwykłe auta wyjeżdżały z porządnych fabryk z "kuciznami"   ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://www.evo.co.uk/mercedes/a45-amg/18659/mercedes-a45-amg-replacement-set-to-breach-400bhp

W skrócie : nowy, inny silnik, (więcej cylindrów? ) powyżej 400 koni i poniżej 4 sekund do 100

 

No i mega się cieszę bo to będzie mój następny pojazd :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe podsumowanie obecnego silnika:

According to Moers, there was no further headway to be made with the present engine beyond its current 376bhp guise, with temperature management the limiting parameter prohibiting further development of the M133 engine. So, the four-cylinder, two-litre, twin-scroll turbocharged powerplant will be ditched in favour of a new motor. 'For sure, the limiting factor is the heat management in the cylinder head, so we’re not moving forward with that engine any more.

Ciekawe czy cenę utrzymają na podobnym poziomie, czy osiągnie/przebije poziom ceny RS3. Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...