Skocz do zawartości

wkrotce diesel dla subaru


duch_gor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 837
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja uwazam ze cale szczescie, ze wreszcie pojawia sie diesel w Subaru, i tak jest spozniony o kilka lat - mam nadzieje ze bedzie podobnie chwalony jak ten 2,2 z Hondy - Zaraz zaczne mame namowiac na taka Impreze RD :mrgreen: Jak dla mnie diesel do codziennego stania w miejskich korkach jest lepszy ale do zabawy sie wogule nie nadaje ani frajdy nie daje (poza przyspieszeniem na prostej). Zaleta diesla w Subaru jest taka ze bedzie wiecej uzywanych wolnosaacych subaru na rynku bo niemcy beda zmieniac i mysle ze ich ceny spadna :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślę, że zamiast diesla wolałbym zobaczyć w subaru konstrukcję z kompresorem i turbo, coś jak w nowym silniku 1.4 VW.

 

Swoja droga rewelacyjna jednostka napedowa.

 

TTka z 2.0t też ma turbo i kompresor i jeździ przyzwoicie

 

jak jezdzi nie wiem ale FWD wiec generalnie lipa :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślę, że zamiast diesla wolałbym zobaczyć w subaru konstrukcję z kompresorem i turbo, coś jak w nowym silniku 1.4 VW.

 

Swoja droga rewelacyjna jednostka napedowa.

 

TTka z 2.0t też ma turbo i kompresor i jeździ przyzwoicie

 

jak jezdzi nie wiem ale FWD wiec generalnie lipa :neutral:

 

TT quatro też wychodziły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było, że jestem gołosłowny:

 

ze strony audi.pl:

 

Dynamiczna, sportowa jazda Audi TT Coupé daje maksimum satysfakcji dzięki innowacyjnym silnikom połączonym z nowoczesnymi skrzyniami biegów.

 

2.0 TFSI

 

Wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów, duża moc silnika, zrywność, niskie zużycie paliwa, wyjątkowo cicha praca, doskonałe przyspieszenie - to elementy charakterystyczne dla silnika 2.0 TFSI. Jednostki, w której Audi jako pierwszy producent samochodów na świecie połączyło technologię bezpośredniego wtrysku paliwa z turbodoładowaniem.

Bezpośredni wtrysk paliwa FSI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to coś Ci sie pomyliło, bo TT 2.0T nie ma kompresora tylko samo turbo.

 

Z tego co wiem to ma ;) zresztą nie będę się kłócił.

 

2.0T ma "tylko" turbo. Silnik z kompresorem i turbo o pojemności 1.4 i mocy 170 koni (230nm momentu) montowany jest w VW Golfie. Jest też słabsza, 140 konna wersja tego samego silnika.

 

http://www.volkswagen.pl/firma/technologia/86/

 

Ok - to kto mi takie combo (kompresor + turbo) zamontuje do mojego H6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...