aston Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 nie kazda beznyna szybsza jest od diesla To pokaż mi dwa silniki n/a benzyna i diesel oraz dwa silniki turbo benzyna i diesel, w których diesel jest mocniejszy/szybszy przy tej samej pojemności :roll: tak to nie ma szans znaleźć, bo wolnossący diesel np w Golfie 2.0 SDI (podaje bo mało któa firma ma jeszcze w ofercie takie diesle) ma: 75 KM @ 4200 RPM 140 Nm @ 2200 RPM 16.7 s do setki 163 km/h wersja turbo tego samego silnika: 140 KM @ 4000 RPM 320 Nm @ 1750 RPM 9.3 s do setki 203 km/h Wolnossący benzyniak tez z Golfa: 150 KM @ 6000 RPM 200 Nm @ 3500 RPM 8.8 s do setki 206 km/h czyli szybciej niż turbo diesel, a już o niebo szybciej niż diesel bez turbo Ta sama benzyna tylko, ze z turbo: 200 KM @ 5100 RPM 280 Nm @ 2800 RPM 7.2 s do setki 235 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 aston, otóż to. Ludzie porównują turbodiesle z wolnossącą benzyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 To pokaż mi dwa silniki n/a benzyna i diesel oraz dwa silniki turbo benzyna i diesel, w których diesel jest mocniejszy/szybszy przy tej samej pojemności :roll: aston, otóż to. Ludzie porównują turbodiesle z wolnossącą benzyną PO co w ogóle takie porównania? To tak jak by porównywać konia z wielbłądem... Jeden i drugi biega... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuśma Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 nie kazda beznyna szybsza jest od diesla To pokaż mi dwa silniki n/a benzyna i diesel oraz dwa silniki turbo benzyna i diesel, w których diesel jest mocniejszy/szybszy przy tej samej pojemności :roll: owszem, masz rację, porównanie diesla z turbo i beznyny bez, nie ma w tym przypadku sensu, bo pomimo zbliżonych wartości mocy, prędkości max i przyspieszeń do 100, to jednak różnica w Nm to przepaść. wyszedlem od porównania Davide-GP, a stwierdzenie ze nie kazda benzyna jest szybsza od diesla jest mocno uogolnione stad nie ma co doszukiwac sie porownan :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Przejedźcie się Accordem 2.2 i-CTDi, jeżeli mają w salonach... Czas oczekiwania na nowkę kilka miesięcy. Tak słyszalem. Zrobiłem tym autem w dwa lata 120 k km Auto jest bajka. Chętnie widziałbym motor o podobnej charakterystyce w Foresterze tak podciągnięty do 170-190 KM Myslę, że Accorda zastapi OBK lub mocny Forester. Takie są zalety czterołapa po pierwszych jazdach na śliskim. Inne fury wymiękają. Jeżeli będzie diesel nawet o 10 k PLN drożej, to itak warto. Accord pali mi średnio na ciężkiej nodze w jeździe mieszanej około 7l/100 Patrząc na dane podawane przez producenta, to Subaru przy podobnym stylu jazdy potrzebuje około 11l/100 Tak więc troszkę mijają się z prawdą. Jak wszyscy producenci zresztą.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Accord pali mi średnio na ciężkiej nodze w jeździe mieszanej około 7l/100 To faktycznie średnio-ciężka ta noga . Przejedźcie się Accordem 2.2 i-CTDi, jeżeli mają w salonach... Daje radę, ale bym się nie zachwycał. Chętnie widziałbym motor o podobnej charakterystyce w Foresterze tak podciągnięty do 170-190 KM Przede wszystkim zaletą i-CTDi jest 5MT. Nie trzeba tak wachlować. W Subaru - pewnie też będzie piątka - a może 6MT z STi..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 OWOC Bo to jest oszczędny samochód Autostrad w Polsce mnogo.... a na innych ma pecha jeżdzić w dużym ruchu i powyprzedzać za bardzo się nie da. No chyba, że na odcinku 70km chcesz być na pierwszych światłach 30 s przede mną..... Na niemieckich do 190km/h okolo 8-9l/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 To jakaś nowa wersja Cayenne, ta terenowa? Od 4 lat produkowana. To ta terenowa wersja jest tak tajna, że nawet na stronie Porsche jej nie ma. Są tylko zwykłe Cayenne, które nie są terenowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Accord 2.2 i-CTDi jest swietnym autem - dosyc dynamiczny, malutko pali, niezle sie prezentuje no i jest to Honda. Jeszcze nigdzie nie widzialem, zeby ktokolwiek narzekal na diesla Hondy. Jezeli Subaru zbuduje rownie udana konstrukcje..... sukces gwarantowany. Nie wiem nawet czy mialbym cos przeciwko gdyby wsadzili go do WRXa - pod warunkiem, ze bedzie produkowal przynajmniej te 200 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 [you] chciałbyś/chciałabyś mieć diesla w swojej Subarce ?? W swojej nie ale w Subarce mojej zony TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 [you] chciałbyś/chciałabyś mieć diesla w swojej Subarce ?? W swojej nie ale w Subarce mojej zony TAK Wojtek, Twoja zona i tak sie porusza zajefajnym dieselkiem :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Gdyby Żony 2.0 czterołap miał na 3-ce takie pociągnięcie jak Accord, to czemu nie... Uwierzcie. Nie każdy diesel to szajs. Trzeba na codzień pojeździć jednym i drugim, żeby dostrzec rożnice. Moment obrotowy accorda w tej klasie pojazdów jest powalający. Już pare razy zdarzyło mi się w CB usłysześ, czy mnie nie pogięło przy wyprzedzaniu, od innych kierowców. A ja przy tym manewrze zawsze zakładam margines bezpieczeństwa i jeszcze nie zdarzylo mi się doprowadzić innych uczestników ruchu do zmniejszenia prędkości. Nagłego. Powtarzam, a MILEK, jeżeli jeździł TYM dieslem, to Wam potwierdzi. Honda zrobiła najlepszego diesla w tej klasie. Niech FHI zrobi takiego i naprawdę będzie na drodze czym jeździć. Na torach nie udzielam się, jeszcze nie mialem okazji; może SIP zrobi jakieś pieczenie barana, to zobaczę, jak to jest. Weźcie pod uwagę, że czterołapem zdarza mi sie jeździć od kilku miesięcy i 2.0 motor do wyczynowych nie należy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Fuks, jechalem niestety ale na prawym ale i tak widac bylo golym okiem, ze ten silnik jest swietny. Byl to zdaje sie pierwszy wysokoprezny wlasny silnik Hondy i od razu zebral same pozytywne recenzje (chociaz przed wprowadzeniem duzo ludzi wieszalo na niego psy - podobnie jak w Subaru chlopaki teraz )..... juz nie moge sie doczekac jaki bedzie nastepca, zapewne z 30 konikow i troche niutkow powinno przybyc ale przekonamy sie pewnie dopiero za dwie, trzy wiosny? Chyba wtedy bedzie wchodzic nowy Accord? Wnioskuje, ze dieselek musi byc troche podrasowany, potem 'cipnąć' go na 200 koni lub wyzej i.... fruuuu Fajnego diesla ma na forum zdaje sie Misiekwaw (nie pamietam dokladnie ksywki) Octavka zrobiona na cos ok 180PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Milek Następną furą, jak kasa pozwoli; budowa po drodze i inne takie, będzie czterołap Subaru. Powtórzę, nie wiem który raz. Po wczorajszym powrocie od Makaroniarzy, wszystko inne wymięka. Naprawdę miłym uczuciem jest objeżdżać wszystko, co sie rusza na autostradzie i innych mniej autostradowych drogach, z prędkościami wysoce innych szokującymi, ze wzgl. na warunki atmosferyczne. Chciałbym, żeby Subaru stanęło na wysokości zadania i zrobiło dobrego rechota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Panowie, moja zona jezdzi Seat Leon TDI 150KM. Wlasnie wrocilismy z poludnia (Subaru) i poszedlem do garazu zeby auta przestawic - jak uruchomilem zimne pompowtryskiwacze VW ktore staly kilka dni nietkniete - uwierzcie mi - za sam halas - [moderator czuwa] DIESEL, przynajmniej w wydaniu VW. O Hondzie nie moge sie wypowiedziec poza tym ze wiem ze kazdy mowi ze jest super - wiec pewnie tak jest i jesli jest przynajmniej o polowe cichszy od VW to juz go lubie :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Przykro pisać, lecz VW to kicha.... Sorry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Fuks, wcale nie taka kicha. Na zimnym rzeczywiscie to porazka i chyba zaden inny klekot tak nie klekocze ale gdy sie rozgrzeje to nie jest juz tak zle. W ogole jednostki 1.9 TDI sa uznawane za jedne z najbardziej sprawdzonych i niezawodnych (pod warunkiem ze sa dobrze eksploatowane) a klekocik Wojtka w wariancie Top Sport jest niesamowity, wyglada praktycznie jak Cupra, szpanerski czerwony kolorek i mocny ekonomiczny diesel pod macha :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Dawide-GP, z tym odlotem to bym polemizowal z odlotem 2.0 w porownaniu z tdi, równiez nie kazda beznyna szybsza jest od diesla :cool: W tym wypadku akurat jest 20KM różnicy na korzyść FSI ale 110Nm brakuje, Passat 2,0 nie jezdzi, ja wolalbym TDI130 a za 1500 mam w nim program na 170KM i 370-390Nm tylko ze TDI trzeba umiec jezdzic i tyle bo biegi sie koncza bardzo szybko i jak ktos seryjne TDI kreci wysoko to osiagi beda gorsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Przykro pisać, lecz VW to kicha.... Sorry. jak VW to kicha to co powiesz o HDI, JTD, dci, TDDI i reszcie ... ? z moich doswiadczen TDI by VW jest super dieslem (choc nowe 2,2 i-CTDi Hondy jest lepsze wg fachowcow nie ja jezdzilem nie mam zdania), da sie swietnie tuningowac i jest tani w eksploatacji a pompowtrysk na nasze warunki jest optymalny bo mozna pojedyncza pompke zmienic a w CR trzeba caly uklad gdy zatankujesz zle paliwo i cos sie przytka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Przykro pisać, lecz VW to kicha.... Sorry. To pokaż mi inne jednostki wysokoprężne które zniosą moc +100% Powodzenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Przykro pisać, lecz VW to kicha.... Sorry. To pokaż mi inne jednostki wysokoprężne które zniosą moc +100% Powodzenia... wiesz co, to, ze idzie stuningować ostro TDI nie świadczy jeszcze o tym, ze jest taki genialny, bo aby tyle wyciagnać, nie wystarczy chip tuning, ale bardziej gruntowne podejście, jak wymiana turbo itp, a jak wiecie TDI jest prostsze konstrykcyjnie niż HDI, TDCI, DCI, JTD, wiec i tuning jest łątwiejszy - mniej kosztowny ... zresztą o czym tu gadać, to ostatnie chwile pompowtryskiwaczy, sam WolksWagen sie z nich wycofuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Przykro pisać, lecz VW to kicha.... Sorry. To pokaż mi inne jednostki wysokoprężne które zniosą moc +100% Powodzenia... Przebieg 500k km gwarantowany :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 ... to ostatnie chwile pompowtryskiwaczy, sam WolksWagen sie z nich wycofuje nie wycofuje tylko wprowadza nowe wersje - cisnienie wtrysku 2200bar w silniku 2.0 170KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Ja mialem przyjemnosc jedzdzic takim Accordem zaraz po tym jak wyszedl na rynek.Mnie tez silnik zbytnio nie powalil , fajnie przyspieszal ale mial tez dosc spora turbo dziure. Przyznam ze jezdzilem nim bardzo krotko wiec moze gdybym pojedzdzil dluzej bardziej bym sie przekonal.Nie mowie ze to zly silnik zeby nie bylo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Na targowych salach (Nowy York 4 kwiecień) mają pojawić się modele Legacy oraz Outback wyposażone po raz pierwszy w jednostki wysokoprężne w płaskim układzie czterech cylindrów. Według zapewnień Subaru nowa jednostka ma generować moc rzędu 170 koni mechanicznych. mojeauto.pl, 2007-01-29 11:55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się