Skocz do zawartości

wkrotce diesel dla subaru


duch_gor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 837
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

subarudiesel.jpg

 

 

Tzn., że bedą Legace z wlotem na masce 8).

 

 

Not only does this eliminate the need for a balancer shaft which counters uneven combustion pressures and general roughness, but Subaru’s first diesel is as compact as its petrol sisters and combines unusually strong pulling power at low engine speeds with high-rev throttle-response.

 

 

Oo... I czyżby szybka reakcja na gaz w dieslu..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obrazek

 

 

Tzn., że bedą Legace z wlotem na masce 8).

 

 

Not only does this eliminate the need for a balancer shaft which counters uneven combustion pressures and general roughness, but Subaru’s first diesel is as compact as its petrol sisters and combines unusually strong pulling power at low engine speeds with high-rev throttle-response.

 

 

Oo... I czyżby szybka reakcja na gaz w dieslu..?

 

Pierwszy na świecie silnik wysokoprężny typu "boxer" wyprodukowany przez Subaru - odznaczający się wyśmienitą kulturą pracy - zadebiutuje podczas 77. salonu samochodowego w Genewie w przyszłym miesiącu.

 

Japoński specjalista od samochodów z napędem na cztery koła - znany z produkcji aut o ponadprzeciętnych właściwościach trakcyjnych - pokaże podczas salonu cały układ napędowy.

 

Subaru od zawsze stawiało na silniki typu "boxer", które są bardziej kompaktowe od jednostek rzędowych i zapewniają dużo niższy środek ciężkości. To z kolei redukuje przechyły nadwozia w szybko pokonywanych zakrętach oraz zwiększa precyzję prowadzenia i stabilność podczas nagłych zmian pasa ruchu przy większych prędkościach.

 

Silnik diesla typu "boxer" jest niezwykle sztywną jednostką, charakteryzującą się niskim współczynnikiem drgań i hałasów, dzięki czemu nie ma potrzeby stosowania wałka wyrównoważającego. Jednostka produkcji Subaru jest również bardzo kompaktowa, co w połączeniu z wysokim momentem obrotowym przy niskich obrotach oraz wysoką mocą w wyższych rejestrach tworzy bardzo wydajny system.

 

Silnik zostanie pokazany podczas konferencji prasowej Subaru, która odbędzie się 6 marca o godzinie 10:15.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dieselki Subaru beda mialy wloty na masce :D

 

Co będzie oznaczać panów na stacji chcących zatankować STI ropą i zdziwienia "znafcuf", że XT nie klekocze jak na diesla. :mrgreen:

 

Witek w PL i tak nie ma nowych legasiow z wlotem na masce wiec duzego zdziwienia nie bedzie ;), a moze nie bedzie bardzo klekotal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fido__, myślę, że w kwestii spalania Subaru nas nie zawiedzie i będzie podobne jak w benzynowych odmianach :twisted:

Obawiam się, że możesz miec rację... :roll:

Nie inaczej - na pewno będzie palić dobrze i zawsze tyle ile mu się wleje - jak prawdziwe rasowe Subaru - szlachectwo zobowiązuje :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciekow niewiele, serio :?

 

Ale Genewa juz niedlugo, wiec pewnie nawet juz oficjalnie pojawia sie wszelkie dane :)

 

W Genewie ma być pokazany sam silnik w wersji 2.0. Premiery aut można się spodziewadź na jesień. Ale to tylko spekulacje. :mrgreen:

 

Ktoś wie czy ma być tylko 2.0 litrówka ? Mnie się marzy 3.0 230Km 500Nm. :grin:

I oczywiście w cenie niższej niż obecny H6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I oczywiście w cenie niższej niż obecny H6.

 

i do tego we wszystkich modelach, z Justy wlacznie

i zeby palil 6l/100km

i zeby byl cichy jak ma byc cichy, a glosny kiedy tego chcemy

i zeby go mozna bylo tuningowac bez utraty gwarancji

i zeby go mozna zlozyc w kostke i wziac do domu

i

i

i

 

:mrgreen:

 

A serio to pewnie jak dwojka odniesie sukces, to trojka tez w koncu trafi do Subarek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na długodystansowych rajdach, benzyny wymiękają ... hihihhi :mrgreen: :mrgreen:

 

Jakoś 7my raz z rzędu Dakar wygrało benzynowe Mitsubishi :twisted:

 

Miałem na myśli krajowe "rajdy", czyli trasy np. W-wa -Szczecin itp.

 

Niech benzynowe silniki zostaną w sporcie i dla przyjemności, ja potrzebuję auto do pracy, do codziennych słyżbowych wędrówek. Nawet jezeli diesel bedzie o 10 tyś droższy to mi i tak się opłaca bo spali z 7 l ropy a nie 12-13 l benzyny.

No i ta elastyczność i moment na naszych "cudownych" drogach to miodzi...

 

Lubię swojego Legacy, choć mam tylko 2,0l to i tak daje mi frajdę.

 

Przecież zawsze będzie wybór, diesel do pracy dla tych którzy robią po 80 tyś km rocznie i benzynka dla maniaków i tych co do kościoła w niedzielę jadą co by sie Subaru pochwalić

 

Ja i tak wiem, że STI kiedyś będzie moje i będzie to benzyna !!! Niewyobrażam sobie tam Diesla

:mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dzisiejszym AutoŚwiat jest krótki artykuł, że Subaru wyprodukowało (a więc nie ma już odwrotu) wysokoprężnego boxera. Niestety brak jakichkolwiek danych, poza tym, że ma być stosowany w Foresterze i Legacy. Imprezowiczom póki co TDI nie grozi :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...