Witek Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Ej czatownicy, może łatwiej się zdzwonić? :razz: I to mówisz Ty, jako pasztet!? Przecież wiadomo, że taniej napisać na forum, niż dzwonić, tak? I właśnie dla tego takie rozwiązanie nie przystoi kawiorowcom. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 http://subarunews.net/news/news20070207.htm mi sie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Tzn., że bedą Legace z wlotem na masce 8). Not only does this eliminate the need for a balancer shaft which counters uneven combustion pressures and general roughness, but Subaru’s first diesel is as compact as its petrol sisters and combines unusually strong pulling power at low engine speeds with high-rev throttle-response. Oo... I czyżby szybka reakcja na gaz w dieslu..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Mnie ciekawi ile jest cięższy od benzynowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 A mnie ciekawi ile bedzie palił ? I czy będę miał wiecej fanu z jazdy niż trochę przymuloną 2,0 benzynką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Obrazek Tzn., że bedą Legace z wlotem na masce 8). Not only does this eliminate the need for a balancer shaft which counters uneven combustion pressures and general roughness, but Subaru’s first diesel is as compact as its petrol sisters and combines unusually strong pulling power at low engine speeds with high-rev throttle-response. Oo... I czyżby szybka reakcja na gaz w dieslu..? Pierwszy na świecie silnik wysokoprężny typu "boxer" wyprodukowany przez Subaru - odznaczający się wyśmienitą kulturą pracy - zadebiutuje podczas 77. salonu samochodowego w Genewie w przyszłym miesiącu. Japoński specjalista od samochodów z napędem na cztery koła - znany z produkcji aut o ponadprzeciętnych właściwościach trakcyjnych - pokaże podczas salonu cały układ napędowy. Subaru od zawsze stawiało na silniki typu "boxer", które są bardziej kompaktowe od jednostek rzędowych i zapewniają dużo niższy środek ciężkości. To z kolei redukuje przechyły nadwozia w szybko pokonywanych zakrętach oraz zwiększa precyzję prowadzenia i stabilność podczas nagłych zmian pasa ruchu przy większych prędkościach. Silnik diesla typu "boxer" jest niezwykle sztywną jednostką, charakteryzującą się niskim współczynnikiem drgań i hałasów, dzięki czemu nie ma potrzeby stosowania wałka wyrównoważającego. Jednostka produkcji Subaru jest również bardzo kompaktowa, co w połączeniu z wysokim momentem obrotowym przy niskich obrotach oraz wysoką mocą w wyższych rejestrach tworzy bardzo wydajny system. Silnik zostanie pokazany podczas konferencji prasowej Subaru, która odbędzie się 6 marca o godzinie 10:15. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 No i dieselki Subaru beda mialy wloty na masce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 No i dieselki Subaru beda mialy wloty na masce i like it Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 No i dieselki Subaru beda mialy wloty na masce Co będzie oznaczać panów na stacji chcących zatankować STI ropą i zdziwienia "znafcuf", że XT nie klekocze jak na diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 No i dieselki Subaru beda mialy wloty na masce Co będzie oznaczać panów na stacji chcących zatankować STI ropą i zdziwienia "znafcuf", że XT nie klekocze jak na diesla. Witek w PL i tak nie ma nowych legasiow z wlotem na masce wiec duzego zdziwienia nie bedzie , a moze nie bedzie bardzo klekotal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Podobno pierwsze auta z dieslem maja być w sprzedaży w maju 2008 więc jeszcze chwile poczekamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Lisek, chyba jednak znacznie wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 gr1zly, nic nie zrozumiałeś... :/ Forester XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Tak twierdzą w naszym lokalnym ASO ,ceny są jeszcze nie znane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Tak twierdzą w naszym lokalnym ASO ,ceny są jeszcze nie znane. Śmiem twierdzić, że Than ma lepsze źródła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Lisek, chyba jednak znacznie wczesniej Than, zdradź jakieś przecieki, będę miał lepszy argument dla mojego starszego, który boi się tego legendarnego spalania subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Przeciekow niewiele, serio :? Ale Genewa juz niedlugo, wiec pewnie nawet juz oficjalnie pojawia sie wszelkie dane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Fido__, myślę, że w kwestii spalania Subaru nas nie zawiedzie i będzie podobne jak w benzynowych odmianach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Fido__, myślę, że w kwestii spalania Subaru nas nie zawiedzie i będzie podobne jak w benzynowych odmianach Obawiam się, że możesz miec rację... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Fido__, myślę, że w kwestii spalania Subaru nas nie zawiedzie i będzie podobne jak w benzynowych odmianach Obawiam się, że możesz miec rację... :roll: Nie inaczej - na pewno będzie palić dobrze i zawsze tyle ile mu się wleje - jak prawdziwe rasowe Subaru - szlachectwo zobowiązuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Przeciekow niewiele, serio :? Ale Genewa juz niedlugo, wiec pewnie nawet juz oficjalnie pojawia sie wszelkie dane W Genewie ma być pokazany sam silnik w wersji 2.0. Premiery aut można się spodziewadź na jesień. Ale to tylko spekulacje. Ktoś wie czy ma być tylko 2.0 litrówka ? Mnie się marzy 3.0 230Km 500Nm. :grin: I oczywiście w cenie niższej niż obecny H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 I oczywiście w cenie niższej niż obecny H6. i do tego we wszystkich modelach, z Justy wlacznie i zeby palil 6l/100km i zeby byl cichy jak ma byc cichy, a glosny kiedy tego chcemy i zeby go mozna bylo tuningowac bez utraty gwarancji i zeby go mozna zlozyc w kostke i wziac do domu i i i A serio to pewnie jak dwojka odniesie sukces, to trojka tez w koncu trafi do Subarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Na długodystansowych rajdach, benzyny wymiękają ... hihihhi :mrgreen: Jakoś 7my raz z rzędu Dakar wygrało benzynowe Mitsubishi Miałem na myśli krajowe "rajdy", czyli trasy np. W-wa -Szczecin itp. Niech benzynowe silniki zostaną w sporcie i dla przyjemności, ja potrzebuję auto do pracy, do codziennych słyżbowych wędrówek. Nawet jezeli diesel bedzie o 10 tyś droższy to mi i tak się opłaca bo spali z 7 l ropy a nie 12-13 l benzyny. No i ta elastyczność i moment na naszych "cudownych" drogach to miodzi... Lubię swojego Legacy, choć mam tylko 2,0l to i tak daje mi frajdę. Przecież zawsze będzie wybór, diesel do pracy dla tych którzy robią po 80 tyś km rocznie i benzynka dla maniaków i tych co do kościoła w niedzielę jadą co by sie Subaru pochwalić Ja i tak wiem, że STI kiedyś będzie moje i będzie to benzyna !!! Niewyobrażam sobie tam Diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrosiak Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 W dzisiejszym AutoŚwiat jest krótki artykuł, że Subaru wyprodukowało (a więc nie ma już odwrotu) wysokoprężnego boxera. Niestety brak jakichkolwiek danych, poza tym, że ma być stosowany w Foresterze i Legacy. Imprezowiczom póki co TDI nie grozi :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 rrosiak, przez ostatnie naście miesięcy sporo było informacji o tym dieslu, ale nigdy nie pisali. że biorą pod uwagę imprezę. Główne zastosowanie do Legacy/OBK, od biedy forek, ciekawe czy wersja z dieslem będzie miała reduktor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się