Skocz do zawartości

wkrotce diesel dla subaru


duch_gor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 837
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

ile kosztuje 530 xi Touring ?
Zobacz se na stronie :wink:

I tak BTW to chyba jest OT jak fiks :mrgreen:

 

Nie bardzo. Chciałem żeby przy dyskusji ktoś brał pod uwagę taki czynnik jak ceny.

BMW jest droższe pewnie z 50 - 60 tys. pln.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, sedan 530xi auto ma ograniczoną maksymalną prędkość odcięciem przy 250 kmh, podczas gdy katalogowy maks dla SPEC B w automacie to 237 (6 manual 243kmh)

 

katalog katalogiem, a rzeczywistosc mowi co innego :!: Spec.B w manualu sam jechalem (jako pasazer ;) ) 256km/h wg GPS. Fajne sa wtedy miny na twarzach wlascicieli takich BMW xyz54238975turink :twisted: Dodam, ze jedzie tyle niezaleznie od tego czy z gorki, czy na plaskim z wiatrem i pod wiatr. Po prostu wtedy na 6 biegu ma 6.600obr/min (a dokladnie przy tych obrotach ma max moc )

 

A automat ma dluzsze przelozenia i powinien pojsc powyzej 260 - sie jeszcze kiedys sprawdzi w praktyce. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem żeby przy dyskusji ktoś brał pod uwagę taki czynnik jak ceny.
Mi chodziło tylko o porównanie automatów - nie całych samochód bo biemwie 5 to przecież dwie póły wyżej, jest droższe - wiadomo. Jednak jeśli już liczymy koszty, to weź pod uwagę koszty serwisowania gdzie w BMW robi się przegląd co 25000 nie 15000 i ceny przeglądów pewnie też są tańsze, niższe spalanie itd ... \
katalog katalogiem, a rzeczywistosc mowi co innego Spec.B w manualu sam jechalem (jako pasazer ) 256km/h wg GPS
No tak czyli wszystko się zgadza, prędkościomierz Subaru zaniża prędkość o 5% w stosunku do rzeczywistej, kalkulacja jest zatem prosta ... BMW i tak jest szybsze :cool: Ale dosyć tego :!: Jak już wspomniałem i tylko to mi chodziło o automat, a w subaru pozostawia wiele do życzenia, pozostaje nadzieja, że opracują jakąś szybkodziałająca 6-tke :smile:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to weź pod uwagę koszty serwisowania gdzie w BMW robi się przegląd co 25000 nie 15000 i ceny przeglądów pewnie też są tańsze

Przede wszystkim w Niemczech, bo w Polsce to im stropy na łeb pospadały :roll:

Zresztą nie tylko im.... :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW 5 nie jest konkurentem Legacy. BMW 3 to auto z tej samej klasy do porównania. W teście AutoZeitung 330Ai przyśpiesza do 100km/h w 6,1 s. (co prawda bez x-drive), ale różnica między RWD, a AWD jest niewielka (mówię o napędzie BMW). Dla porównania nowe A4 3.2 FSI quattro 6.1 s do 100 km/h z Tiptronicem. Subaru Legacy Spec-B manual przyśpiesza do 100 km/h w 7.1 s, według AutoMoto test wrzesień 2007. Różnica w osiągach jest spora, biorąc pod uwagę masę samochodów (Subaru- 1535 kg, Audi 1795 kg, BMW 1638 kg wd. testu). Także w manualu w sprincie do 100 km/h Subaru nie ma szans, a co dopiero z automatem.

 

P.S. Można powiedzieć, że jestem fanem BMW :D

 

Link testu AutoZeitung: http://www.autozeitung.de/online/render ... er=0118167

Tabela AutoMoto: imgp0671ta6.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pasku nam wszystkim za mega OT ! :mrgreen: Wątek jest o Dieslu Boxer 2.0 Subaru :wink:

 

[ Dodano: Czw Mar 20, 2008 1:21 pm ]

BMW 5 nie jest konkurentem Legacy.
Zgadza się, podałem ten przykład dlatego, żeby jeszcze bardziej pokazać różnicę w sprawności skrzyń automatycznych. Przy 330xi w automacie, widać jeszczę większy kontrast na niekorzyść FHI :smile:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie spadówa na Forum BMW. Gdzie te Mody :?: :mrgreen:

 

1. Prośba do Modów o wydzielenie wątku.

 

2. Moim zdaniem główną wadą skrzyni automatycznej w Subaru jest to, że ma tylko 5 przełożeń, większość (jeśli nie wszystkie inne) nowoczesnych automatów ma min. 6 przełożeń.

 

3. Za kiepskie osiągi nie winiłbym tylko skrzyni automatycznej, porównanie osiągów dla skrzyń manualnych w tej samej kategorii wagowej również nie wypada dobrze w Legacy/OBK. Myślę, że silnik 3.0 zaczyna troszkę odstawać osiągami od konkurencji, dlatego być może niebawem pojawi się wątek "wkrótce V6 dla Subaru" :wink:

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 12 lat później...
W dniu 20.01.2003 o 17:43, Waldemar Biela napisał:

Wybacz Thor. Temat był już wałkowany od początku forum. Jestem przeciwny dieslom w Subaru i wydaliłem z siebie to zdanie kilkakrotnie.

Obiecałem sobie że w tym temacie nie będę się wypowiadał ale ta BOMBA wybuchła mi przed oczami zupełnie przypadkowo

Widać, że historia zatoczyła koło, po tylu perypetiach nie ma już Diesla w Subaru. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...