Jump to content

gr1zly

Użytkownik
  • Content Count

    3883
  • Joined

  • Last visited

About gr1zly

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    BMW M3 E92 Frozen Blue

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. nie wiem Wydaj mi sie ze to S3 a wiec 5 min i mamy wzrost mocy o 100 km pytanie tylko czy zaleta nie jest wlasnie to ze moc jest idealnie dobrana do reszty auta. wydech + soft i 340-350 w zasiegu od reki takie mam plany na wiosne
  2. W stosunku do poprzednika czyli EP3, FN2 to tragedia. Juz nie ma takiego fanu z jazdy, auto kiepsko się napędza. Moim zdaniem lepiej szukac VW GTI, plus większe możliwości modów.
  3. Na chwile obecną nie ma czegoś takiego jak S1...
  4. dzieki, a1 nie jezdze na codzien wiec ciezko mnie spotkac
  5. Dawno mnie tu nie było, ale skoro ktoś mnie wywoła do tablicy to już się wypowiem. Tak się składa, że udało się i jestem szczęśliwym posiadaczem A1Q, kilka moich opini: - układ kierowniczy/zawieszenie i sposób prowadzenia jest niewiarygodny, precyzyjniejszy od Evo 9 ( które według mnie jest topem pod tym względem), STI w porównaniu do A1q jest w średniowieczu - moc jak w S3/TTS/Golf R itp - wadą jest zbiornik paliwa 35-40L... jest to mało dla auta, które minimalnie pali 10L - hamulec przyzwoity ale zawsze mógłby być lepszy - czy było warto go kupić? TAK, dlaczego? Droga na Łysą Polane + A1Q i bana nie schodzi z gęby, jeździłęm tam róznymi autami Evo/Sti/991 Turbo itp... i żadne nie dawało mi tyle radości z jazdy filmik znaleziony w sieci
  6. taak szczególnie impreza z niedzieli na poniedziałek udana no może nie dla każdego
  7. a juz mialem nadzieje ze zobacze filmik z moim autem nikon jakbys miał cos z szarym Evo X to ja
  8. mam zablokowanego youtube w pracy a jakieś foty bo widziałem, że kilka osób z aparatem stało
  9. Podziekowania dla Fitnesa i dla wszystkich dzisiaj spotkanych. Pojeżdzawka Top, miałem okazje pojezdzić nowym sprzętem. Wielki szok, że prawie każdy na slicku :shock: , żałowałem ze też nie wzialem i musialem zabijac zwykła drogową yokohame Oby więcej takich pojezdzawek było
  10. pozdro dla charliego, ktory mnie namierzył na Nowohuckiej
  11. gr1zly

    Filmy

    spadłem z kszesła
  12. czemu na statoilu nie mowiles ze jest spot?
  13. Minęliśmy się dosłownie o "błysk szprychy". Ostatnie zdjęcie ma czas 21:30:51 Szkoda następnym razem
×
×
  • Create New...