Skocz do zawartości

pedro

Użytkownik
  • Postów

    797
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.clex-polska.pl

Profile Information

  • Skąd
    Szczecin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pedro

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

0

Reputacja

  1. Audi quattro też fajne. I torseny ma. Podobnie Alfa.
  2. Pozostaje import z USA wersji 2.5 GT z 6 biegowym manualem... Szkoda, że nowy model jakoś mi się nie podoba
  3. Człowiek uczy się całe życie. Mam MY04
  4. Odświeżę ten archiwalny post poprawiając trochę kolegę Sikora: H6 to oznaczenie silnika 6 cylindrowego. 3.0R Spec.B to wersja "usportowiona" zwykłego Legacy 3.0R. Występuje (przynajmniej w Europie) tylko z motorem 6 cylindrów (czyli H6), nakładki na pedałach, ma inne hamulce, koła 18", inne amortyzatory (upside-down) i trochę aluminium w tylnym zawieszeniu). Występuje w wersji z ręczną i automatyczną skrzynią. Ja wybrałbym ręczną 6kę rodem z Imprezy STI. Literka "R" oznacza, że samochód ma zmodyfikowaną wersję silnika EZ30D (3 litry pojemności, 6 cylindów). Starsza wersja montowana była do 2003 roku i miała 220 koni. Nowa od 2004 roku i poza 245 kucami różni się: - elektroniczną kontrolą przepustnicy (drive by wire) - nowa głowica i plastikowy kolektor dolotowy - zmienne czasy zaworów dolotowych - wyższe maksymalne obroty Roczniki 2004- Legacy miały montowany tylko i wyłącznie motor EZ30D drugiej generacji. Ten sam w wersji normalnej 3.0R jak i 3.0R spec.B. Pozdrawiam!
  5. Ostatni raz miałem kupowane i montowane w ASO. Po zdjęciu koła wychodzi mi 324mm, ale nie mam suwmiarki więc błąd pomiaru linijką może być znaczny. Zaciski fabryczne. Ok. To by znaczyło, że 316 można montować i nie będzie płaczu... Tak z laickiego punktu siedzenia zapytam - ten sam zacisk i klocek idzie na tarczę 316 i 293?
  6. Witam, uprzejmie proszę o podanie fabrycznych wymiarów tarczy hamulcowej (przedniej i tylnej) dla Subaru Legacy H6 MY04. Numer VIN pojazdu: JF1BLELU54G004996 Lokalne ASO z uwagi na brak części na stanie magazynowym nie jest w stanie udzielić mi stosownej informacji. Pozdrawiam, Piotr
  7. Już po przeglądzie... generalnie serwis silnik wymył i kazał pojeździć. Dopiero wtedy zobaczymy, która to uszczelka. Podobno daje radę wymienić bez wyciągania silnika, więc nie będzie tak strasznie
  8. Post wiekowy, ale odpowiem... może komuś pomoże. Czarny przycisk (guzik) obok lewarka skrzyni automatycznej (5EAT) służy "poluzowaniu napędu" w sytuacji, gdy zostawiliśmy samochód na biegu "P" na wzniesieniu bez wcześniejszego zapięcia hamulca ręcznego. W takiej sytuacji, gdy naprężenia w układzie napędowym uniemożliwiają normalne włączenie "D" (lub innego akurat potrzebnego biegu), należy użyć magicznego guziczka zamiast na siłę próbować wbijać bieg.
  9. Wiem wiem.. Liczyłem raczej na odpowiedź w stylu: od strony wału jest uszczelka x, której wymiana kosztuje yyy. Ale masz rację - detali dowiem się zapewne dopiero w ASO. Jedno jest w 99% pewne, nie cieknie z okolic zaworów.
  10. Witam, ostatnio zauważyłem wyciek z silnika. Olej cieknie sobie bo przedniej ścianie bloku silnika, bliżej lewej strony (stojąc frontem do samochodu). Która w waszej ocenie uszczelka puściła i jakie mogą być orientacyjne koszta naprawy? Przegląd za 2 tygodnie... pewnie zaboli. P.
  11. To może inaczej zadam pytanie: ile mają oryginalne, fabryczne tarcze do tego modelu?
  12. Czas na kolejną zmianę tarcz hamulcowych (to już czwarte), tym razem postanowiłem dać szansę zamiennikom. Gorsze od oryginału już chyba nie będą W związku z tym mam pytanie do fachowców odnośnie wymiaru tarcz w tym modelu. Katalogi niestety średnio pomagają... Legaś H6 3.0R (nie Spec., automat., wersja europejska, model 2004.
  13. pedro

    3.0 vs 2.5 GT - co lepsze?

    H6 oczywiście lepsze, szczególnie jak kupisz moje! Ogłoszenie w odpowiednim dziale forum nadal wisi...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...